First Postquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:39 schreef Emmertje het volgende:
euhm ff een blonde vraag ws, ik ben t wel es vaker tegengekomen..
maar euh, wat wordt er bedoeld met Fipo?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:01 schreef brummel het volgende:
en toch van ik de personage van alison wel leuk om naar te kijken.Waar door haar rol nooit saai is en onverspelbaar is. natuurlijk af en toe is het een bitch,maar ja beter een bitch als een saaie rol als abigail.![]()
Zonder bijna geen make-up is ze veel mooier, zoals op de foto in de openingsposter.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Wat blijft het ook een geweldige soap.
En Lucy is echt heel erg mooi..
Vandaag vertelde Marshall dat hij over Jessica droomde, verder heb ik het niet gezien.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:50 schreef Meki het volgende:
Wat is er vandaag gebuerd in ASTW
oow lekker voor Barbaraquote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Rebbedebje het volgende:
ASTW? Beknopte samenvatting:
Bonnie heeft zich in een verleiderlijk jurkje gehesen om Marshall even bezig te houden, zodat Paul in zijn kamer kon gaan rondsnuffelen. Maar daar was Brandy ook al mee bezig.
Hal heeft Will opgehaald toen hij op de boerderij was bij Holden en Luke en het laatste shot is dan ook van een geflipte Brarbrara die schreeuwt "WAAR IS IE!!!"
Enne verder....verder was het niet echt boeiend.
Heb daar eigenlijk geen tijd voor (vriend vindt het ook niet geweldig als ik 's avonds nog eens ga kijken), daarbij heb ik 's avonds vanalles te doen (ER kijken....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:57 schreef Christine het volgende:
Koningin waarom programmeer je de video niet?
De mijne staat zo ingesteld dat hij elke werkdat ATWT opneemt. Ik kijk het 's avonds.
Waar ging het interview dan over?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:18 schreef brummel het volgende:
hebben jullie gisteren yorin gezien met tooske.Ze was op de set van atwt.Ze had een interview met michael alias jack snyder!!!
is dat die henry?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef JaneDoe het volgende:
die dude die cooley speelde is dood, vandaag was er na de aflevering een 'in memoriam' te zien
Nee Cooley, dat staat er toch. Dat was die man die samen met Henry en Katie op het eiland zat.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:29 schreef Perzikje het volgende:
[..]
is dat die henry?
R.I.P
Bronquote:ATWT's Cooley dead at 66
Posted Sunday, August 25, 2002 7:46:30 PM
Don Chastain (Cooley) passed away on August 9th after a long battle with colon cancer. He was 66.
In addition to his work on As The World Turns, Chastain also appeared on Another World as TJ Reno, on Search For Tomorrow as Dr. Max Taper and on One Life to Live as a jeweler. But he might best be known as General Hospital's Tom Baldwin, a role be held for ten years beginning in 1977 and ending in 1987. Chastain also worked behind-the-scenes as a writer.
Daytime television was not Chastain's only foray into acting. He appeared on the Debbie Reynolds Show and in motion pictures such as 1970's C.C. and Company. Chastain also was an accomplished and well-known actor in musical theatre on Broadway.
Chastain is survived by his wife, Jill Diamond, and son Colin.
Rosanna in haar jongere dagenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:45 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wie is dat?
Tja, Mike ziet er ook heel wat beter uit dan Jake, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:51 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik vind dat Molly wel ERG snel over Jake heen is
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef Christine het volgende:
Die Mike is echt wel een lekker ding![]()
Amerika is een groot land, ATWT wordt aan de ene kant opgenomen en GH aan de andere kant, en dat is waar al haar familie zit. Dus ik kan haar switch best begrijpen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:07 schreef brummel het volgende:
ja ze gaat in een andere soapserie spelen.ze gaat in general hospital spelen.de reden hiervan is zodat dicht bij haar familie kan zijn.![]()
![]()
Nou ja, er was die ene one night stand tussen Andy en Denise, dat was gemixt, maar dat liep niet goed af. Oh ja, en Duncan en Jessica, die hadden ook geen happy end. Zouden ze dat expres doen?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:55 schreef Shir het volgende:
Paul is een beetje suf vind ik. Paul en Bonnie zou wel kunnen. Dan eindelijk eens een gemixt koppel. In al die soaps doen ze vaak alleen blank met blank en donker met donker.
Ik vind haar net 'te', als jullie begrijpen wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:55 schreef Shir het volgende:
Maar Allison is inderdaad toppie!
Ben enz zijn inderdaad heel saai, zeer slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:05 schreef brummel het volgende:
ik vind alison ook super,ze is soms een kreng maar met een vleugje humor.Bonnie,isaac,paul,jessica en ben.Bah die vind ik vreselijk saai.Ze hebben ook een verhaallijn om in slaap te vallen.En om alison kan soms vreselijk om lachen.![]()
Hij is vernoemd naar een Amerikaanse burgerrechtenactivist, Thurgood Marshall, een advocaat die er mede voor heeft gezorgd dat de segregatie in het onderwijs werd afgeschaft. Bonnie was heel boos toen ze erachter kwam dat Marshall Travers naar hem vernoemd was. Marshall is immers corrupt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:04 schreef Christine het volgende:
Zijn volledige naam is Thurgood Marshall Travers
Dat was inderdaad very cool!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Shantee het volgende:
OMG![]()
Will die Barb probeert te wurgen![]()
G E W E L D I G ! ! ! !
Ik moet het nog kijken...hm, dus Will is ook weer uit zijn coma...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Shantee het volgende:
OMG![]()
Will die Barb probeert te wurgen![]()
G E W E L D I G ! ! ! !
Tja, dat heeft ie ook niet van een vreemde. Leuke aflevering weer, ook die dagdroom van Rosanna, met Mike aan haar voeten en Craig aan de andere kant.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:06 schreef wizarddragon het volgende:
Ow god...die Will-dude spoort niet meer.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:56 schreef Shir het volgende:
Will heeft de brand gesticht.
Maar ik wil die eigenlijk nog niet lezen, maar kan het niet laten....
Will met die lucifers inderdaad, omdat hij zo gefrustreerd is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dacht Alison
hoe dan ??
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Will liep toch met die lucifers te rommelen?
Overigens vind ik het ultieme braak-personage op dit moment Luke en niet te vergeten Barbera...
Dat zou echt goed zijn. Ik ben benieuwd hoe Will wakker word, of ie echt hersenbeschadiging heeft opgelopen, en dan onvoorspelbaar gedrag gaat vertonen. Dan is Barbar haar laatste maatje kwijt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:28 schreef Shantee het volgende:
Will heeft het gedaan, Alison had er echt niks mee te maken
Ik vind het trouwens verschrikkelijk voorspelbaar
dat Aaron beschuldigd word..
t lijkt mij juist veel leuker en schokkender als Will
wakker wordt en zegt dat hij het heeft gedaan omdat
hij een hekel aan Barb & Co heeft
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Barbar? Ze is het slachtoffer van de omstandigheden.
En ik wou laats nog posten: "Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand géén hekel heeft aan Barbara..." Jij dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Barbar? Ze is het slachtoffer van de omstandigheden.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef Shir het volgende:
Allison is leuk!
Op Carly na, ja.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe dan ook, Craig is natuurlijk onbetwist de tofste speler in het spel.
Ik had een hekel aan Barbar toen ze nog "aardig" was. Nu vind ik haar juist wel leuk. Hoezo, slachtoffer van de omstandigheden? Iedereen in Oakdale maakt afschuwelijke dingen mee, maar niet iedereen reageert er zo op als Barbar. Zij is egoistisch/hysterisch, maar dat maakt haar dus ook juist weer interessant. Meestal veranderen karakters in soaps helemaal niet. Maar Barbara is wel veranderd. Goede zaakquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mijn favo personage is nog altijd Lucindaquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe dan ook, Craig is natuurlijk onbetwist de tofste speler in het spel.
Zij is ook niet slecht, als tweede of derde.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mijn favo personage is nog altijd LucindaGeweldig mens!
Helemaal mee eens. Lucinda en Carly zijn ook mijn favorietenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:30 schreef Shir het volgende:
Lucinda is leuk, net als Carly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
Niet dus. Ze hebben er een tour van gemaakt langs amerikaanse colleges. Deze scholen doen allemaal vrijwillig (en gratis?) mee, omdat het gratis reclame is, en de studenten gelegenheid biedt om op TV te komen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:21 schreef Sasandra het volgende:
Hoera, buitenopnames, dat zal een flinke duit gekost hebben.
Oke, en ze gaan dus al die universiteiten langs, ik bedoel ook in de serie, aangezien Lucy en Aaron alweer naar Franklin zijn vertrokken? (ook 2e op de lijst van de tour)quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet dus. Ze hebben er een tour van gemaakt langs amerikaanse colleges. Deze scholen doen allemaal vrijwillig (en gratis?) mee, omdat het gratis reclame is, en de studenten gelegenheid biedt om op TV te komen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef Rebbedebje het volgende:Oh ja, dat was ik al weer helemaal vergeten. Vandaag kan ik waarschijnlijk wel kijken, dus ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens die Aaron ziet er nu echt fout uit hoor:
Vreselijk dat haar
Ik wil die twee girls wel op mijn schoolquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet dus. Ze hebben er een tour van gemaakt langs amerikaanse colleges. Deze scholen doen allemaal vrijwillig (en gratis?) mee, omdat het gratis reclame is, en de studenten gelegenheid biedt om op TV te komen.
[afbeelding]
Zie ook hier
Wie is dat naast hem?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik al weer helemaal vergeten. Vandaag kan ik waarschijnlijk wel kijken, dus ben benieuwd.
Trouwens die Aaron ziet er nu echt fout uit hoor:
[afbeelding]
Vreselijk dat haar
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:36 schreef nielsie het volgende:
Ik vind het leuk dat Will Rosanne gaat vermoorden, vind will zo'n eng mannetje, wel leuk personage in de soap, houdt het spannend. En oooh, wat is craig toch leuk, toprol!
quote:Bedoel je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The Most Incredible, Baby
Schijnt zijn vriendin te zijn...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Wie is dat naast hem?
Shannon (Mitchell?)quote:Op maandag 12 juli 2004 14:51 schreef nielsie het volgende:
Ik word een beetje gek van Molly, die heeft het janken van Lilly overgenomen... Tis wel weer eens al vanouds spannend zeg, wil even geen aflevering meer missen, doet me denken aan de tijd van Duncan en Lillith, dat die met een mes de vrouw van Duncan (shoot, hoe heet ze ook alweer) te lijf ging, spooky!
Ze ging samen met Duncan in Schotland wonen, maar later nooit meer iets van vernomen.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:37 schreef nielsie het volgende:
JAAA!!! Shanon, die vond ik leuk! waarom ging zij ook alweer de serie uit?
Yup, volgens mij gaan ze een serie scholen langs.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Oke, en ze gaan dus al die universiteiten langs, ik bedoel ook in de serie, aangezien Lucy en Aaron alweer naar Franklin zijn vertrokken? (ook 2e op de lijst van de tour)
Ontroerende scene vandaag, Carly verdrietig om haar verleden, snif.
Ja, Julia weer terugquote:Op maandag 12 juli 2004 23:02 schreef Christine het volgende:
En Julia als spook
Dit zijn wel weer de leukere afleveringen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tom_Tom- op 13-07-2004 11:05:32 (Spoilertags!) ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:04 schreef _bigmac_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo goed ?
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:20 schreef _bigmac_ het volgende:![]()
zo goed ?
Het is heel makkelijk om een spoiler te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:30 schreef nielsie het volgende:
Kzal geen info meer geven (weet niet hoe je moet spoileren...). Maar Will zien we vast snel weer... enneh: ik vind Lucy een suffe doos! Die buitenscene's hadden ze beter kunnen doen bij het huwelijk van jack en carly (als dat doorgaat tenminste?), in plaats van lucy en aaron op een motor bij een school...zie toegevoegde waarde niet. Wel even wennen, volgens mij heb ik nooit eerder een buitenscene gezien!
Ach zo maar goed het is weer opgelost.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde er een spoiler in te editten, maar je hele bericht ging naar de klote. Dus heb ik het zo maar even opgelost.
Oh, whehehe, oeps.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:37 schreef Stranger het volgende:
ATWT spoilertopic (deel 3)
Inderdaad, vergeefs gewacht of Julia...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:00 schreef _bigmac_ het volgende:
saaie afl vandaag zeg.
Als de vader van Barberaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:08 schreef milagro het volgende:
ik denk Parker.
die is wel wat jong, maar dat doet er niet toe.
met die rare familie(ver)banden in ATWT zou dat zomaar kunnenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:12 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Als de vader van Barbera![]()
Hij heet in ieder geval Mr. Ryan, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
met die rare familie(ver)banden in ATWT zou dat zomaar kunnen
Euh ja, dat had ik ook al wel bedacht, ware het niet dat ik geen video hebquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:32 schreef Shir het volgende:
Dan neem je het toch op, dat doen er hier wel meer.
Hahahaha, ja dat grote hoofd boven dat kleine kontjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:45 schreef nielsie het volgende:
hihi, Mike is sexy indeed, toch goed dat ze niet die ouwe genomen hebben, die met dat heeeeel grote hoofd en spijkerbroekpak!
Ik zag d'r! Met die kinderwagen, in het verplegersoutfitje waar Molly d'r hoofd even naar draaide net voordat de pers kwam. Ik verheug me al op morgenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:06 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Inderdaad, vergeefs gewacht of Julia...
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat Jan/Jen, de overleden zus van Kim, de moeder is van Barbara. Wie de vader zou moeten zijn zou ik echt niet weten.
Was dat toch Julia? Ik herkende haar namelijk niet. (Molly ook niet)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:10 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
Ik zag d'r! Met die kinderwagen, in het verplegersoutfitje waar Molly d'r hoofd even naar draaide net voordat de pers kwam. Ik verheug me al op morgen
Dan is het dus Paul! O nee dat is dr zoon al!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:17 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Hij heet in ieder geval Mr. Ryan, lijkt me.
No way! Je moest denken dat het Julia was, maar het was haar duidelijk niet, anders had Molly haar wel herkend. (Of ze moeten nu weer iemand anders Juul laten spelen, maar dan nog zou ze herkend zijn, zeker met zo een kinderwagen...).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:10 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
Ik zag d'r! Met die kinderwagen, in het verplegersoutfitje waar Molly d'r hoofd even naar draaide net voordat de pers kwam. Ik verheug me al op morgen
Niet gezienquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:33 schreef RedGuy het volgende:
Wat een toffe aflevering, ik heb me geen minuut verveeld.
Wel leuk toen Allison zei: "Never knew Hal could run like that"quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:00 schreef schatje het volgende:
Wat een heerlijke aflevering zeg![]()
.
Ik heb echt genoten.
Ik vind die buitenopname's wel heel stom. Zo zie je helemaal het verschil met de buitenopname's in de studio.
Vond ik juist zo mooi staan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:07 schreef wizarddragon het volgende:
Julia zag er wel maf uit met al die rode lokken in d'r haar.
Ja, vond ik ook leuk, lachequote:Op woensdag 14 juli 2004 18:38 schreef Sasandra het volgende:
Wel leuk toen Allison zei: "Never knew Hal could run like that"![]()
Allison ziet er echt super geil uit in dat pakjequote:Op woensdag 14 juli 2004 18:38 schreef Sasandra het volgende:
[..]
aaah zo zit datquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:13 schreef Shantee het volgende:
@Pos ze hebben de champagne glazen gevonden, en die willen ze laten onderzoeken op vingerafdrukken..![]()
Allison heeft gewoon humoer. Alhoewel ik het er ook wel dom uit vond zien, Craig & Hal rennend het was net Laurel & Hardy, zo'n beetje slap-stick.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:38 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Bron: soapcity.comquote:One day before her due date, Terri Colombino (Katie) and husband, Artie, became the proud parents of a baby girl, Julia Catherine Colombino.
Little Julia Catherine (the Catherine is after Terri's mom, not after Katie Frasier; just like Terri was named after her own grandmother) weighed 6 pounds, 5 ounces and measured 19 inches tall.
Mother, father and daughter are all over the moon with joy.
Hoewel ik nog steeds niet begrijp hoe vingerafdrukken op een glas bewijs kunnen zijn dat Mike en Carly ook daadwerkelijk met elkaar naar bed zijn geweest.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:13 schreef Shantee het volgende:
@Pos ze hebben de champagne glazen gevonden, en die willen ze laten onderzoeken op vingerafdrukken..![]()
Das de wereld van soap hequote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Hoewel ik nog steeds niet begrijp hoe vingerafdrukken op een glas bewijs kunnen zijn dat Mike en Carly ook daadwerkelijk met elkaar naar bed zijn geweest.![]()
Dat is wel zo, maar je kunt niet zeggen dat Rosanna en Henry erg geliefd zijn daar (het tegenovergestelde juist) dus het kan ook nog wel voor een onverwachte wending zorgen in het hele verhaal.. daar is het ook een soap voorquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:47 schreef Shantee het volgende:
Ja dat vind ik ook, maar t is en blijft een soap, en dus gelooft Oakdale Henry en Rosanna, dat lijkt me wel voorspelbaar
Haha , jaa dat is waarquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:50 schreef marc16 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar je kunt niet zeggen dat Rosanna en Henry erg geliefd zijn daar (het tegenovergestelde juist) dus het kan ook nog wel voor een onverwachte wending zorgen in het hele verhaal.. daar is het ook een soap voor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:22 schreef Shantee het volgende:
[..]
Haha , jaa dat is waar
Dat van ut kindje van Julia, I know..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar trouwens... hoe heeft paul ryan nou brandy kunnen neerschieten? Is het een truc van Mr. Stenbeck (paul drogeren, brandy neergschieten met James' cape om en er vandoor gaan?)?
Naja, eerst maar ff afw88 wat het laatste deel voor vandaag na de reclame gaat brengen...niets aan toe te voegen...
Ik denk dat ik aardig goed zat met m'n theoriequote:Op donderdag 15 juli 2004 16:50 schreef wizarddragon het volgende:
Uhm ja ook een beetje vaag hoe die Brandy dan dood is geschoten.
De politie van Oakdale doet altijd onbegrijpelijke, stomme dingen, en ze laat dingen die ze zou moeten doen. Toch wordt telkens beweerd dat Jack, Margo en Hal goede politieagenten zijn. NOT!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:51 schreef nielsie het volgende:
mmm, maar dan moet paul vrijgesproken worden want dan zitten james' vingerafdrukken op het pistool, of afdrukken van een handschoen...ben niet van de recherche... maar waarom checken ze niet direct het bloed van Paul? Moet toch verdovingsmiddel inzitten! Hoe langer ze wachten, des te moeilijker ze ht vinden!
Ja, maar in Oakdale is iedereen familie van iedereen, dus daar ontkom je niet aan als rechercheurquote:Op maandag 19 juli 2004 15:09 schreef marc16 het volgende:
ghehe... maar ook een punt waarin ze nu niet goed bezig zijn: ze laten Hal aan een tè persoonlijke zaak werken. Een rechercheur mag toch niet aan een zaak werken als het zijn/haar eigen familie/vriendenkring betreft?!
Dat vond ik juist leuk dat Oakdale threequote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:46 schreef nielsie het volgende:
Ik wil dat Lucy eens opsodemieterd, vind haar zoooo sufffff, slaapverwekkend en zaai! Allison heeft tenminste guts, al moest ik even braken bij het "Free the Oakdale three"
Goedkoopquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:28 schreef Shir het volgende:
Het is zo saai en gewoon stom buiten!
Nah.. Allison had haar periode/menstruatie en Barbara ging tekeer in court..quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:25 schreef marc16 het volgende:
en dan heb je onweer die alles verpest.. geen beeld meer
heb ut gezien... ut beeld kwam ineens weer trug.. gelukkig... Bonnie heeft trouwens wel lef.. en krijgt daar denk ik wel problemen mee!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah.. Allison had haar periode/menstruatie en Barbara ging tekeer in court..
Jack weet wel dat Nora het kindje van Mike en Carly was. Dat kindje is dus overleden. Tijdens zwangerschap of direct naar geboorte. Volgens mij ben je in de war met Parker. Carly moest/ werd ontvoerd naar Hong Kong, anders zou een man iets met Parker (of Jack?) doen. Ze moest toen Parker en Jack achterlaten, op de dag van hun bruiloft.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:55 schreef nielsie het volgende:
VRAAG: Weet Jack niet dat NOra het kindje was van Carly en Mike? Enneh.. ik kijk al ruim 15 jaar maar heb niet mee gekregen dat Carly en Mike SAMEN een kindje hadden. Ik dacht dat Carly haar dochter ergens in HongKong verloren had, los van Mike???Helluppie!
ik denk dat je het idd te ver zoektquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is het je opgevallen dat als je Nora omdraait, Aron krijgt. Aron, Aaron. Ik ben nog bezig met het uitwerken van een theorie. Of schiet ik dan een beetje door?
Ik ben juist blij dat James stenbeck weer terug isquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:07 schreef wizarddragon het volgende:
Julia zag er wel maf uit met al die rode lokken in d'r haar. Maar cool dat ze terug is.
dat was vorig jaar toch ook zoquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel maf als James in de buurt is komt julia ook opeens terug.
JA zou dat nu elke keer zo zijn word dan wel saai.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:50 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dat was vorig jaar toch ook zo
James mag van mij blijven hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
JA zou dat nu elke keer zo zijn word dan wel saai.
Die gaat over een paar maanden weer dood en komt dan weer terug zo gaat het elke keerquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:02 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
James mag van mij blijven hoor![]()
Ja! ik dacht toch echt dat die de laatste keer doodging toen Barbara hem stak met dat mesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die gaat over een paar maanden weer dood en komt dan weer terug zo gaat het elke keer![]()
Rosanna en Carly waren op een boot, hadden ruzie (carly was toen zwanger) Carly viel overboord en is zo het babytje verloren...quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:00 schreef nielsie het volgende:
He, maar wat was dat voor verhaal op een boot met Rosanna dan? En waarom bouw je een houten wieg met naam voor een kind dat nog niet geboren is, wist ze al dat het een meiske zou worden dan?Vaaag...
Hihi, hou wel van dit soort theorieen, ga door, ga door!
Dat duurt nog eventjes! Hij is in elk geval al wel in aantocht!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:58 schreef Shir het volgende:
.Wanneer komt er een leuke kerel voor Allison!???
Vind Aaron vaak niet zo grappig, geef mij Carly maar!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Aaron vind ik altijd zo grappig, hoe hij dit uitspreekt: "I wanna ride on my motorcycle"
thanks, vond het ook al vreemd verhaal. Beetje morbide om na de dood van ongeboren kind een houten wieg in elkaar te knutselen en haar naam erin te zetten, wetende dat ze er nooit in zal liggen...(maar Jackie Jackie Junior wel!)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:56 schreef MirSus het volgende:
[..]
Rosanna en Carly waren op een boot, hadden ruzie (carly was toen zwanger) Carly viel overboord en is zo het babytje verloren...
Dat van dat wiegje is ook een beetje onduidelijk, wat ik wel weet is dat Mike in de serie nooit met dat wiegje bezig is geweest... in ieder geval wisten ze toen nog niet dat het meisje zou worden...dus waarom zou je nadat het babytje geboren is, overleden is nog die naam van dat meisje op dat wiegje zetten.... dat zat ik mij af te vragen toen Carly en Mike ineens met dat wiegje van zolder kwamen!
Carly was heel verdrietig om haar doodgeboren kindje, maar ze gebruikte haar ook om op het gemoed van Mike te werken, om hem aan haar te binden. Ze was toen very evilquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:57 schreef nielsie het volgende:
[..]
thanks, vond het ook al vreemd verhaal. Beetje morbide om na de dood van ongeboren kind een houten wieg in elkaar te knutselen en haar naam erin te zetten, wetende dat ze er nooit in zal liggen...(maar Jackie Jackie Junior wel!)
Jackie Junior eerst nog wel, maargoed die is toch niet echt van Jackquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:57 schreef nielsie het volgende:
[..]
thanks, vond het ook al vreemd verhaal. Beetje morbide om na de dood van ongeboren kind een houten wieg in elkaar te knutselen en haar naam erin te zetten, wetende dat ze er nooit in zal liggen...(maar Jackie Jackie Junior wel!)
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:01 schreef nielsie het volgende:
[ ]
Laat staan...
Emma en Henry!
Aaron =quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:01 schreef nielsie het volgende:
Vind Aaron een dweil... slappe hap, zo zie je maar weer dat iemand met een motor niet perse stoer hoeft te zijn, een mietje op een motor! Lang haar, spijkerjack en toch een softy. Terwijl hij toch zo ruig leek te zijn, sex met getrouwde vrouw, vechtpartijtjes en nu.... Oakdale is niet goed voor een mens! Stuur de grootste eikel naar Oakdale (eikeldale?) en hij wordt een mietje, stuur de heiligste maagd naar Oakdale en ze wordt een sloerie! Denk aan Jessica (het heeft wat jaaaartjes geduurd, maar ze is om!hihi), Rosanna (wat was die soft), Lucy (mmm, wat is die ruigggg...) en natuurlijk Emma Snyder! Want die moet zich nog ontpoppen, maar dan heb je me toch een superdel! Hahaha, wat zou ik DAT leuk vinden. Vond het al ranzig toen Emma met Cal ging! Laat staan...
Emma en Henry!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Henry is de grootste sukkel uit die hele soap.
Ik vind Henry leukquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Henry is de grootste sukkel uit die hele soap.
srry, maar dat is echt de grootste lamlul die er rondlooptquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:43 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik vind Henry leuk![]()
en dat vind ik wel weer lachen aan Henry. Zoals hij met Rosanna zat en zij hem vertelde dat ze vroeger wat met Mike had "Nou, zo hou je het wel in de familie!"...subliem!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:45 schreef marc16 het volgende:
[..]
srry, maar dat is echt de grootste lamlul die er rondlooptDie stiekeme smoesjes als: "oh.. m'n auto staat niet op slot, ga ik ff doen!" om onder een confrontatie uit te komen...
![]()
![]()
![]()
Dat was inderdaad een geniale opmerking.. alleen jammer altijd dat het geen spontane opmerkingen zijn.. je heb toch altijd nog een script.. maar goed..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:09 schreef nielsie het volgende:
[..]
[knipknip]. Zoals hij met Rosanna zat en zij hem vertelde dat ze vroeger wat met Mike had "Nou, zo hou je het wel in de familie!"...subliem!![]()
ja, daar heb je helemaal gelijk in.. op zich wordt er top geacteerd door de meeste "vaste" spelers.. kunnen ze bij GTST nog iets van leren.. naar mijn mening spelen daar een stel mee die ik de titel acteur/actrice niet zou gevenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:15 schreef nielsie het volgende:
ah nee, maar ik vind echt dat er geweldig geacteerd wordt, die scene was super, vond ik helemaal niet gemaakt! Die gast die tegen Allison ging praten op die 'party', dat was pas een nul-acteur, die kotste zijn tekst uit als een soort Robin van Bassie en Adriaan (ik-wil-je waar-schu-wen, er-is-ie-mand-op-zoek-naar-jul-lie, oh-ik-moet-weg")
Tja, blijft een soap, al kan het best zijn dat Henry die grap helemaal zelf verzonnen heeft, improvisatie ten top, wie weet?...
Ook ik even sorry voor het off-topic "gelul"quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:32 schreef nielsie het volgende:
doel je op Pascale?
Met uitzonderingen als Jessica en de vader v. Bonnie (wat dom, kan ff niet op zn naam komen zo snel!) , straks Margo en haar scharrel...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:12 schreef marc16 het volgende:
[..]
Het valt inderdaad wel op dat blank met blank gaat, en donkergetint (om het maar ff in het ABN te zeggen) met donkergetinte mensen gaan...
Duncan! ik weet 't al weerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
Met uitzonderingen als Jessica en de vader v. Bonnie (wat dom, kan ff niet op zn naam komen zo snel!) , straks Margo en haar scharrel...![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:09 schreef _bigmac_ het volgende:
ze heeft maar 1 keer wat met een blanke gehad
Voor de scenes op die college's hebben ze gewoon studenten "gecast". Ik heb er nog geen een ontdekt die goed kon acteren. Maarja.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:15 schreef nielsie het volgende:
Die gast die tegen Allison ging praten op die 'party', dat was pas een nul-acteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |