abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:33:58 #151
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11259242
offtopic enigzins maar het moet van Strolie

toen in 1991 de Super Nintendo (SNES) op de markt kwam kregen vele winkels een leuk promomiddel van Nintendo. Een grote SNES kast waar men op kon spelen. Bij ons stond hij o.a. bij V&D, de Speelboom, ik geloof dat Blokker er een had en de Dixons. Bij sommigen zat er een demo spel in en kon je er niet op spelen, bij anderen zoals bij V&D deden ze er om de haverklap andere spellen in en zaten de hele tijd jongens in de leeftijdscategorie 8-18 om die appraten heen. Ikzelf was destijds een jaar of 14 en mede daardoor de hele dag in stad te vinden bijd e V&D. En maar spelen op die dingen. In de tussenuurtjes ff naar de Dixons om Mortal Kombat (zonder bloed) te spelen. Prachtig was dat. Helaas gingen de meesten na verloop van tijd weg of kregen ze allemaal een demo spel of een versie met timer. Wel jammer want ik heb me destijds hele middagen vermaakt met Mario World, Addams Family, Starfox, Mortal Kombat e.a. Aan de ander ekant denk ikd at de hele dag jongeren in je winkel om die kast heen een van de redenen zijn geweest om ze uit de winkels te halen. Desalniettemin was de zomer-winter van '92 in de V&D een geweldige tijd voor mij

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:36:29 #152
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11259288
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:33 schreef MikeyMo het volgende:
offtopic enigzins maar het moet van Strolie
Hoezo off-topic? Dit is toch echt een dikke vierkante grijze SNES hoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:40:43 #153
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11259362
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hoezo off-topic? Dit is toch echt een dikke vierkante grijze SNES hoor.

ja maar ik heb het meer over die complete kasten die in die winkels stonden, die ervaring en niet over die thuisconsoles. Illustratie is slechts een sfeerbeeld want ik kon die grote kasten niet terugvinden.
[..]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:42:53 #154
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11259414
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:40 schreef MikeyMo het volgende:
ja maar ik heb het meer over die complete kasten die in die winkels stonden, die ervaring en niet over die thuisconsoles. Illustratie is slechts een sfeerbeeld want ik kon die grote kasten niet terugvinden.
Een SNES is een SNES, of hij nu in een grote kast staat of niet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:46:36 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11259495
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

ja maar dit topic begint met een zooitje geblaat over welke spelletjes heb jij (met als heel verrassend ondergetekende als 1e reageerder in 2001) en ik heb het meer over het tijdverdrijven in winkels met die apparaten. maw: ik wilde weer een van mij befaamde retrotopics openen waar mensen zich in kunnen herkennen net zoals o.a. mijn Fido Dido topic of topics over bepaalde nostalgische films (zoals Critters )
[..]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:50:38 #156
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11259569
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En de lol is dat in die demokasten geen normale SNES zit. Cosmetisch wel het zelfde, maar qua mobo heel andere voor zover ik begrepen heb.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:53:11 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11259646
Oh dus het is geen snes....

mag m'n retrotopic dan weer open plz

[..]
pi_11261215
De snes
helaas ooit verkocht voor een PSX maarja dat was ook de PSX tijd was ook wel leuk
  maandag 23 juni 2003 @ 23:23:17 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11330746

Ik denk, ik gaat ff Secret of Mana spelen weer eens een keer... Gaat ik al dood VOOR ik uberhaupt bij het Water Palace aankom

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11331060
* GolbeZeromus heeft hier nog een heuse copybox voor mijn geliefde SNES
pi_11335330
Copybox, dat is toch iets wat ik ook nog graag zou willen, maar enige waar ik er 1 weet kost dat ding 150 euro Lijkt me een beetje teveel van het goeie
!
pi_11335367
Iemand nog een SNES te koop?
Ow wat krijg ik toch weer zin om Super Mario World en Donkey Kong te spelen!!!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:53:37 #163
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_11342248
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:29 schreef TAG-Speedy het volgende:
Copybox, dat is toch iets wat ik ook nog graag zou willen, maar enige waar ik er 1 weet kost dat ding 150 euro Lijkt me een beetje teveel van het goeie
www.superufo.com heeft ze, maar de laatste leveringen hebben allemaal een defect met de firmware vrees ik. Ik heb er ook eentje besteld en heb dit probleem ook. Ik wacht nou af wat ze gaan doen.

Je kunt ze alvast bestellen voor de voorraad op is, maar de kans op een defect is groot. Maar als het goed is, wordt het kosteloos vergoed. Ik garandeer niets.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_11343652
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:34 schreef Toeps het volgende:
marktplaats.nl
ebay.nl

Met die van mij ga ik oud worden

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11343865
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:34 schreef Toeps het volgende:
Ja hoor. Wil je er een met Mario Allstars en Mario World, aansluitkabels en controller? Voor 50 euro inclusief verzenden (a 5,50!) stuur ik hem direct op, mail me op kiff@piercer.nl als je hem wilt.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_11373180
Vandaag een nieuwe mario world in doos aangeschaft
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11413604
Ik heb net al zitten zoeken, maar nog niet gevonden, dus misschien kunnen jullie helpen.

Kan iemand me vertellen welke games er op Kirby's Fun Pack staan? De doos zegt zelf ook 8-games-in-1 (alleen dan in et italiaans ). Weet iemand dit?

Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_11447740
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:12 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik heb net al zitten zoeken, maar nog niet gevonden, dus misschien kunnen jullie helpen.

Kan iemand me vertellen welke games er op Kirby's Fun Pack staan? De doos zegt zelf ook 8-games-in-1 (alleen dan in et italiaans ). Weet iemand dit?

Ik kijk even voor je:

Dit is de complete lijst:

-Springbreeze
-The Great Cave Offensive
-Dynablade
-Gourmet Race
-Milky Way Wishes
-Revenge of Metaknight

-Megaton Punch
-Samurai Kirby
-The Arena

De eerste 6 zijn "aparte" Kirby verhalen, spelen veelal als de Kirby op de nes.
Gourmet Race is een race tegen koning Dedede; wie de meeste etenswaar te pakken krijgt en als eerste finisht.
The Great Cave Offensive is mijn persoonlijke favoriet in dit spel omdat je daar echt voor moet nadenken om alle schatten te pakken te krijgen, bij sommige kun je het wel vergeten als je een foutje maakt, en dan is die 100% op je buik te schrijven.

De laatste 3 zijn de minigamebonussen.

Megaton Punch houdt in dat je een ster moet slopen dmv op het juiste moment op de juiste knop te drukken.

Samurai Kirby kent iedereen wel uit Kirby op de nes; gewoon een showdown, waarbij je steeds sneller na het teken op een knop moet drukken.

The Arena is een survivalbattle van "the Pink Wonder" tegen "his strongest enemies".

Als je ook maar een beetje plezier hebt beleefd aan eerdere Kirby games is dit eigenlijk een must, ook wel bekend als Kirby Superstar.

Comfortably numb
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:33:39 #169
28147 LARO
Make my day!
pi_11570928
SUPER MARIO WORLD VRAAGJE:

Heb een probleem met star world 5

HOE WERKT IE? snap m niet... rotmuntjes lijken verkeerde kant op te gaan... of moet ik gewoon veel vliegen met blauwe joshi?

o en ben by the way op zoek naar Secret of Mana 1

Grmblz...
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:38:46 #170
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11571052
ik heb er hier een een paar stappen verwijderd staan
[..]
  zaterdag 5 juli 2003 @ 13:33:15 #171
17982 Gunhappy
I might be wrong
pi_11578275
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:33 schreef LARO het volgende:

HOE WERKT IE? snap m niet... rotmuntjes lijken verkeerde kant op te gaan... of moet ik gewoon veel vliegen met blauwe joshi?

Je kan gaan vliegen met je Yoshi, maar je kan ook het traject van die muntjes zelf besturen.
Let's go down the waterfall / Have ourselves a good time / It's nothing at all
pi_11585800
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:33 schreef LARO het volgende:

o en ben by the way op zoek naar Secret of Mana 1

Ik ben ook weer aant Super Mario World gegaan, maar weet iemand toevallig nog hoe je de special exit krijgt in choco island 1? Want op de een of andere manier heb ik al een aantal verschillende exits gehad, maar nog steeds niet de special exit...
Comfortably numb
pi_12295237
Keb laatst op Ebay een SNES gekocht. Heb er vroeger ook een gehad, echt nostalgie is dat om weer mariokart te spelen. Nou ben ik nog op zoek naar het spel Probotector...... iemand?
pi_12301655
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 03:46 schreef Jeetje.nl het volgende:
Keb laatst op Ebay een SNES gekocht. Heb er vroeger ook een gehad, echt nostalgie is dat om weer mariokart te spelen. Nou ben ik nog op zoek naar het spel Probotector...... iemand?
Ik heb hem wel, maar niet dubbel helaas. Een geweldig spel. Ik heb sinds gister de nieuwe Iron Maiden DVD en moest nog aan Probotector denken (ja ja). De coverart deed me denken aan een van de eindvijanden:
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 19:09:28 #175
63418 child_of_the_damned
Gimme Ed 'Till Im Dead
pi_12308237
ik heb laatst Lufia voor de SNES gevonden diep ergens in mijn kamertje, mijn SNES afgestofd en dik 5 uur weer ff herineringen opgehaald, en daarna vond ik ook nog es Donkey Kong Country 1 terug: geweldig om iets anders klassieks te spelen dan GTA Vice City op de PS2, of Halo voor de XboX
That's the bottomline 'caus I said so!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')