abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19233082
Enige tijd geleden kwam ik een website tegen waarvan ik behoorlijk schrok. Ik wilde het liever niet geloven, maar de inhoud is goed onderbouwd incl. bronnen, dat ik niet anders kan dan aannemen dat het klopt. Daarom heb ik onderstaande artikel geschreven.

Ik ben zeer benieuwd naar reacties en ideeen van andere mensen hierover. En kom nou niet meteen met 'onzin' of 'dat geloof ik niet' voordat je alles goed hebt doorgelezen aub want daar heeft niemand wat aan. .

Artikel
Huib Kraaijeveld heeft in een aantal tv programma's van verschillende zenders verborgen beelden ontdekt. O.a. in programma's van KETNET, MTV en SBS6. Verborgen beelden die verwarring oproepen zoals 'everything you know is wrong', 'answer authority, you know' en 'love = hate'.

De programmadirecteur van SBS Broadcasting, met wie hij een afspraak had gemaakt, vond het schokkend wat hij gevonden had. Maar het Hoofd Inkoop van de zender deed het meteen lacherig af als een 'sick joke' van een eenzame technicus. Maar dat verklaard niet waarom Kraaijeveld in compleet andere programma's op andere buitenlandse zenders, ook dergelijke verborgen beelden aantrof. Allemaal 'sick jokes' van een eenzame technicus?

Hoe werkt het
De meeste mensen kennen het voorbeeld van het verborgen cola plaatje in een bioscoopfilm, tientallen jaren geleden. Eén seconde film bestaat uit ongeveer 20 plaatjes (frames). Als je in één van deze frames een boodschap plaatst, bijvoorbeeld een lekker koud cola flesje, dan zie je dat niet terug als je de film bekijkt. Je hersenen kunnen dit niet bewust onderscheiden. Maar onbewust wordt het wel in je hersenen opgenomen. En dat is nou juist de truc.

Tijdens de bewuste bioscoopvoorstelling van de film waarin de colaflesjes stiekem waren verwerkt, bleek dan in de pauze er aanzienlijk meer cola werd verkocht. Dit bleek dus uitstekend te werken.
Persoonlijk denk ik dat dit niet voor iedereen geldt. Als je bijvoorbeeld altijd water drinkt zullen de onbewuste beelden je waarschijnlijk niet beinvloeden, maar als je van plan bent wat drinken te halen en je hebt nog niet besloten welk drankje, dan kunnen de beelden die je onbewust in de film hebt gezien, de doorslag geven. Dergelijke beinvloeding is dus wel degelijk mogelijk. Deze techniek is daarom ook al lang geleden verboden. Bioscopen en filmmakers mogen deze techniek niet gebruiken. Maar houdt de overheid zich wel aan deze wet? Lees verder en volg de link naar de website van Huib Kraaijeveld en je zult versteld staan!

Massamanipulatie
Verborgen beelden als 'everything you know is wrong', 'love = hate' en 'you want the truth but you need lies' zijn toch op zijn minst opmerkelijk te noemen. Huub Kraaijeveld denkt dat het een soort blauwdruk is van de internationale ontwikkelingen na 11 september 2001, de dag dat de wereld op zijn kop werd gezet. Let op: de programma's waarin hij ze aantrof werden in 2000 al uitgezonden, dus voor 11 september!

Een interessantere insteek is misschien: Wie heeft zoveel macht om dit soort montages structureel in diverse programma's van verschillende omroepen te krijgen en wie heeft er belang bij dat mensen massaal dit soort programmeringen geloven? Oordeel zelf, maar besef dat massamanipulatie pas kan werken als het ons voorstellingsvermogen ver te boven gaat...

Onzin?
Ik denk het niet. Feit is gewoon dat de beelden in de programma's zaten. Er kan wellicht wel gediscussieerd worden over of mensen er wel of niet door beinvloed worden. Persoonlijk denk ik van wel, denk aan het cola voorbeeld, maar ook als dit niet het geval is, dan is het nog ziek dat iemand deze beelden stiekem in programma's van kinderen en volwasssen stopt. Wij kiezen er niet voor om deze beelden te zien en zijn ons er ook niet bewust van.

Lees hier verder op de zeer uitgebreide en overzichtelijke website van Huib Kraaijeveld. Flitsend de toekomst in – de prijs van vermaak

Het beste kun je eerst meer op bovenstaande website lezen, om daarna de bewuste fragmenten hier te bekijken. . Ongelooflijk dat dit gebeurd!

Bron en meer informatie: Nieuws-Platform.nl

David
www.Nieuws-Platform.nl
waarheid is slechts een illusie
pi_19233137
Scary , maar ik geloof er zelf geen snars van, daarbij gebeurd het alleen op sbs6 aan de screenshots te zien.
  woensdag 19 mei 2004 @ 00:59:37 #3
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19233151
Wat jij zegt over die cola is niet waar. Een onbewust plaatje gezien hebben zal zeker niet betekennen dat je bewustzijn enorm zal veranderen. Laatst nog een leuk stukje over gelezen in een van mijn studieboeken over hetzelfde verhaal, maar dan met popcorn en waarom het onzin is. Hetzelfde heb je trouwens ook zogenaamd met bandjes die je tijdens je slaap zou luisteren. Het zal hooguit een lichte moodswing opleveren, maar het zal echt geen mindfuck betekenen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:00:34 #4
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19233173
Neem jij wel het goeie gebouw? Niet zoals die kerel een tijdje terug die philips ervan verdacht boodschappen uit te zenden in de zwarte balken van zn breedbeeld tv...

Tis maar een tip
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_19233281
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 00:59 schreef Ype het volgende:
Wat jij zegt over die cola is niet waar. Een onbewust plaatje gezien hebben zal zeker niet betekennen dat je bewustzijn enorm zal veranderen.
Dat moet ik tegenspreken. Er zijn genoeg onderzoeken die aantonen dat dit wel degelijk het geval is. En dat cola voorbeeld is een FEIT. Daaruit is ook het verbod op deze technieken juist ontstaan.
Welk studieboek heb je gelezen? (serieuze vraag)

Wel eens van NLP gehoord? En check anders de bronnen en verwijzingen ff op de site van Huib Kraaijeveld
http://www.momodevelopmen(...)enddetoekomstin2.htm
www.Nieuws-Platform.nl
pi_19233315
Ik denk dat het best kan kloppen dat dit soort dingen ertussen worden gestopt. Mocht het echt zo zijn, dan zie je maar weer dat manipulatie en indoctrinatie door middel van de media nog steeds worden gebruikt. Kijk maar eens terug naar hoe het er in duitsland tijdens de 2de wereldoorlog aan toe ging. Alleen dat was meer door middel van bewuste beelden die in een mooi verhaaltje gestopt werden ed. De engelse radio was bijv. niet voor niets verboden. Zelfs toen de nazi's al doorhadden dat ze de oorlog zouden verliezen werden er in Duitsland gewoon films ed. uitgezonden die iets heel anders lieten zien. Het verschil met nu is dan dat de beelden er tussengestopt worden ergens in een frame wat je niet kan zien maar wel opneemt. Maar misschien werd destijds deze techniek ook nog eens gebruikt, het zou leuk zijn als dat eens onderzocht word.

Maar ik weet niet helemaal zeker of het echt zo is als in je openingspost, ik moet wel zeggen dat ik het een best redelijke optie vind. Vooralsnog heb ik zelf niet voldoende informatie om te zeggen of het zo is of niet.

Het volgende komt van de site www.2013.com

Your brain is

PROGRAMMABLE

If you're not programming your own brain chances are someone else is doing it for you.
:) :D
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:09:17 #7
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19233345
Het klinkt allemaal heel erg spannend davidagain, maar totdat jij mij een link kan geven waar ik zo een filmpje kan downen en zelf beeld voor beeld kan bekijken geloof ik er HE-LE-MAAL geen zak van.

Mocht je nu met een link aankomen en zeggen dat daar en daar 1 frame zit met zo een tekst erin dan ga ik vragen om de mastercopy van betreffend programma.

ergo: lariekoek (neemt niet weg dat ik het leuk vind om te lezen)
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_19233412
Ik denk echt dat dit inderdaad kan, en ook gebeurd.Hoe vreemd het ook klinkt. Ik ben van plan om zelf ook een aantal programma's op te gaan nemen en te onderzoeken.

By the way, voor de sceptische mensen: stel dat het je niet beinvbloed, dan nog is het wel zeer apart niet? Zou daar zoveel moeite voor gedaan worden, om vervolgens géén effect te bereiken?

David
www.nieuws-platform.nl
www.Nieuws-Platform.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:13:35 #9
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19233444
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:12 schreef davidagain het volgende:
Ik denk echt dat dit inderdaad kan, en ook gebeurd.Hoe vreemd het ook klinkt. Ik ben van plan om zelf ook een aantal programma's op te gaan nemen en te onderzoeken.

By the way, voor de sceptische mensen: stel dat het je niet beinvbloed, dan nog is het wel zeer apart niet? Zou daar zoveel moeite voor gedaan worden, om vervolgens géén effect te bereiken?

David
www.nieuws-platform.nl
Ik denk dat het is zoals in Fight Club, een geintje van de programeur.
pi_19233455
sluimerreclame en boodschappen zijn strafbaar?
dus
pi_19233460
Everything you know is wrong.

U2 - ZooTV
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:14:25 #12
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19233468
Mocht het je echt beïnvloeden dan is dat geen leuk geintje
:) :D
pi_19233476
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:09 schreef kooba het volgende:
Het klinkt allemaal heel erg spannend davidagain, maar totdat jij mij een link kan geven waar ik zo een filmpje kan downen en zelf beeld voor beeld kan bekijken geloof ik er HE-LE-MAAL geen zak van.
Alstjeblieft dan:
http://www.momodevelopment.com/subliminals/subs.htm

p.s. deze link stond al in de oorspronkelijke post maar goed.. t'is al laat
www.Nieuws-Platform.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:15:06 #14
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19233484
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:12 schreef davidagain het volgende:
Doe eens, en post hier het resultaat
quote:
Ik heb het nog niet gezien, dus ik geloof het niet
[/quote]
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:16:30 #15
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19233518
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:14 schreef davidagain het volgende:

[..]

Alstjeblieft dan:
http://www.momodevelopment.com/subliminals/subs.htm

p.s. deze link stond al in de oorspronkelijke post maar goed.. t'is al laat
sorry, had ik niet gezien
quote:
Om de filmopnamen te kunnen zien, heb je de (gratis) Realone Player nodig
Laatmaar, die zooi hoef ik niet op mn pc
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:16:56 #16
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19233528
Volgens mij zijn de andere 24 beeldjes in een seconde bij SBS6 ook niet goed voor je bewustzijn.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:18:05 #17
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19233545
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:16 schreef Dante_A het volgende:
Volgens mij zijn de andere 24 beeldjes in een seconde bij SBS6 ook niet goed voor je bewustzijn.
Kijk, hier kunnen we meer mee.
Ik ben tevens dat stukje aan het opzoeken dus even geduld.
pi_19233560
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:13 schreef Ype het volgende:
Ik denk dat het is zoals in Fight Club, een geintje van de programeur.
Veel geintjes dan in al die programma's die hij noemt. Maar goed, het zou een verklaring kunnen zijn. Een soort 'sport' onder technici ofzo... tja.. ik sluit het niet uit, maar het lijkt met niet erg waarschijnlijk.
www.Nieuws-Platform.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:19:00 #19
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19233569
ow wacht er stond ook spul bij zonder realplayer, ik geloof er geen zak van, dat valt toch hartstikke op kijkend naar de "echte" opname
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:19:27 #20
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19233573
Onzin.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:20:22 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19233592
Is er ergens een lijst met programma's waarin ze het verwachten? Dan kunnen we het zelf capturen en zien. De discussie of het werkt lijkt me (nog) niet relevant. Als het gebeurd is het al opzienbarend genoeg.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19233602
Realplayer? Hmmm.. ik zie alleen Flash
http://www.momodevelopment.com/subliminals/ate2000film.htm
check deze dan es? Deze is in elk geval in Flash
www.Nieuws-Platform.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:22:57 #23
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19233640
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:20 schreef davidagain het volgende:
Realplayer? Hmmm.. ik zie alleen Flash
http://www.momodevelopment.com/subliminals/ate2000film.htm
check deze dan es? Deze is in elk geval in Flash
Mss snap ik het niet ( ) maar in het originele filmpje vallen die beelden teveel op
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19233647
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:18 schreef davidagain het volgende:

ik sluit het niet uit, maar het lijkt met niet erg waarschijnlijk.
Een wereldwijd complot is natuurlijk een stuk waarschijnlijker.
pi_19233705
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:23 schreef Murray het volgende:
Een wereldwijd complot is natuurlijk een stuk waarschijnlijker.
Hahaha *lol*

Toch blijf ik erbij..
www.Nieuws-Platform.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:29:32 #26
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19233753
Gevonden:

Ik vertaal het meteen maar even in mijn eigen woorden.
Van James W. Kalat - Biological Psychology:

Je had vroeger mensen die beweerden dat je, als je tijdens bijvoorbeeld een film, één frame invoegt met de boodschap 'KOOP POPCORN' mensen dit dan buiten hun bewustzijn om toch ervaren en daarna een drang hebben om in een pause popcorn te gaan kopen. Dit is onzin. Het is verworpen (Bornstein, 1989). Onbewuste boodschappen blijven schijnbaar enorm kort hangen, omdat het brein er verder niets aan heeft. Het enige fenomeen dat wel optreedt, is dat je een woord te kort voor bewustzijn te zien krijgt, je een statistisch hogere kans hebt om het volgende woord wel te zien als het een soortgelijk woord is (via categorisatie van het brein dus). Dit effect kan ook optreden bij het te kort voor bewustzijn getoonde gezichten.
pi_19233799
Dat ene filmpje op sbs6, daar geloof ik geen hol van . De anderen zijn gewoon gemaakt door mensen die geen verstand hebben van symboliek .
pi_19233814
Ype heeft gelijk.
Tenminste, in het universiteitsblad van vorige week verwierp een psycholoog ook de coca cola hypothese.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_19233843
Jammer dat dat SBS filmpje niet werkt
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:35:27 #30
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19233852
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Overlast het volgende:
Ype heeft gelijk.
Tenminste, in het universiteitsblad van vorige week verwierp een psycholoog ook de coca cola hypothese.
Een verwerping die na onderzoek in 1989 al is gedaan.

Tevens zijn die boodschappen worden gegeven nou niet bepaald 'mindcontrolling' te noemen. Als iemand tegen jou zegt dat alle kennis die je bezit op niets berust is, wat zou je dan met dergelijke informatie doen?
pi_19233875
haha wel superfreaky
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:36:57 #32
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_19233876
Dit komt uit een overzichtsartikel van psycholoog Merikle van de University of Waterloo (Canada; deze universiteit heeft een erg goede psychologie dept.):

"Over the years, some extraordinary claims have been made concerning the power of subliminal perception. Perhaps the most widely known claim was made in 1957 by James Vicary, a market researcher. He claimed that over a six-week period, 45,699 patrons at a movie theater in Fort Lee, New Jersey were shown two advertising messages, Eat Popcorn and Drink Coca-Cola, while they watched the film Picnic. According to Vicary, a message was flashed for 3/1000 of a second once every five seconds. The duration of the messages was so short that they were never consciously perceived. Despite the fact that the customers were not aware of perceiving the messages, Vicary claimed that over the six-week period the sales of popcorn rose 57.7% and the sales of Coca-Cola rose 18.1%. Vicary's claims are often accepted as established facts. However, Vicary never released a detailed description of his study and there has never been any independent evidence to support his claims. Also, in an interview with Advertising Age in 1962, Vicary stated that the original study was a fabrication. The weight of the evidence suggests that it was indeed a fabrication".

"A common theme that links all extraordinary claims regarding subliminal perception is that perception in the absence of an awareness of perceiving is somehow more powerful or influential than perception that is accompanied by an awareness of perceiving. This idea is not supported by the results of controlled laboratory investigations of subliminal perception. Rather, the findings from controlled studies indicate that subliminal perception, when it occurs, reflects a person's usual interpretations of stimuli. Furthermore, there is no evidence to suggest that people initiate actions on the basis of subliminal perception. The weight of the evidence indicates that people must be aware of perceiving stimuli before they initiate actions or change their habitual reactions to these stimuli. Thus, although subliminal perception may allow us to make accurate guesses regarding the characteristics of stimuli, subliminal perception cannot lead a person to drink Coca-Cola or to eat Ritz Crackers, and it cannot be used effectively to improve a person's tennis skills or to cure a person's bad habits".

Meer bewijs voor de "broodje aap" status van de cola en popcornverhalen:
http://www.snopes.com/business/hidden/popcorn.asp
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_19233925
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:35 schreef Ype het volgende:

[..]

Een verwerping die na onderzoek in 1989 al is gedaan.

Tevens zijn die boodschappen worden gegeven nou niet bepaald 'mindcontrolling' te noemen. Als iemand tegen jou zegt dat alle kennis die je bezit op niets berust is, wat zou je dan met dergelijke informatie doen?
Oh Ype mierenneuker.
In de wetenschap is er niet een waarheid.
Althans die is er wel, maar nog nooit gevonden.
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:43:11 #34
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_19233952
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:29 schreef Ype het volgende:
Het enige fenomeen dat wel optreedt, is dat je een woord te kort voor bewustzijn te zien krijgt, je een statistisch hogere kans hebt om het volgende woord wel te zien als het een soortgelijk woord is (via categorisatie van het brein dus). Dit effect kan ook optreden bij het te kort voor bewustzijn getoonde gezichten.
Yep, dat is het zgn "priming effect"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:43:34 #35
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19233956
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:40 schreef Overlast het volgende:

[..]

Oh Ype mierenneuker.
In de wetenschap is er niet een waarheid.
Althans die is er wel, maar nog nooit gevonden.
Ik neuk graag mieren.

Zoals in het stukje hierboven ook aangeeft, heeft het brein op veel gebieden bewuste gewaarwording nodig voor het opslaan van informatie. Logisch, als je kijkt naar hoe het brein werkt. Als je een plaatje laat zien dat te kort is voor bewuste ervaring, zie je dat bepaalde gebieden van het brein 'oplichten', maar heel kort. Als je het plaatje daarentegen langer laat zien, lichten precies diezelfde gebieden op, maar duurt het langer en breidt het zich vervolgens uit naar andere hersengebieden.
pi_19233981
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:26 schreef davidagain het volgende:
Toch blijf ik erbij..
Een internetpagina is blijkbaar al genoeg om je te overtuigen van het bestaan van zo'n complot?

Programmeer je video eens en controleer de beelden zelf eens op verborgen boodschappen?
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:07:28 #37
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_19236249
Misschien is het wel nodig voor de mensen die SBS6 kijken dan verwerkT hun Hersenen nog IETS. Want van Hart van NL en ShownIeuws wordt je ook niet echt wijzer vaN.

Maar ff serieus:
iK geloof het wel maar ik zou ook wel es wat opnames onder de loep willen nemen. (Wie wil wat op internet zetten???) En bijv. met welk progje kun je Frame vOor fRame iets bekijken??? Y
En als het echt zO is dan bellen U we toch een kRant op!!! Veel media-aandacht trekken. Gaan we naar KopSpijkers diE hebben toch weL een hekel aan SBS6 denk ik. Zou wel toF zijn.

OK ff wat de-Brainwashing:
- Think For Yourself, Question Authority-
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:11:33 #38
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19236291
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:07 schreef sir_Tachyon het volgende:
Misschien is het wel nodig voor de mensen die SBS6 kijken dan verwerkT hun Hersenen nog IETS. Want van Hart van NL en ShownIeuws wordt je ook niet echt wijzer vaN.

Maar ff serieus:
iK geloof het wel maar ik zou ook wel es wat opnames onder de loep willen nemen. (Wie wil wat op internet zetten???) En bijv. met welk progje kun je Frame vOor fRame iets bekijken??? Y
En als het echt zO is dan bellen U we toch een kRant op!!! Veel media-aandacht trekken. Gaan we naar KopSpijkers diE hebben toch weL een hekel aan SBS6 denk ik. Zou wel toF zijn.

Wat ik gezien heb van die links zijn het niet eens enkele frames, maar gewoon 3 seconden achter mekaar van die teksten erdoor heen. Dat gelooft geen hond. Als je dat toch elke keer erdoor heen ziet flitsen valt het toch behoorlijk op of niet?
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:01:10 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_19237087

Doet me denken aan de film the fight club, waar Brad Pitt dat ook doet. Stukjes porno in een familie-film zetten en nog meer.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_19237784
Wie gaat er nou op Ketnet in een Disneytekenfilm vage engelse teksten zetten. Ik begrijp nieteens wat de bedoeling is van die teksten, laat staan de kids die er naar kijken. "Everything you know is wrong" Wat moet ik daar nou weer mee? Als er had gestaan "Amerika is slecht", dan had er nog een echte boodschap in gezeten. Dit is volgens mij gewoon humor onder de programma-makers.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:32:18 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_19237867
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Toeps het volgende:
Dit is volgens mij gewoon humor onder de programma-makers.
Ik denk dat het een kick geeft voor die lui, meer zal het niet voorstellen. Ze krijgen op een andere manier geen grote aandacht, dus doen ze het op die manier.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:48:20 #42
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_19238316
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:07 schreef sir_Tachyon het volgende:

Maar ff serieus:

Leuk he, zo'n boodschap
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:28:21 #43
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_19239524
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:48 schreef MacMeester het volgende:

Leuk he, zo'n boodschap
Ja ik wou ff kijken hoe snel iemand erachter kwam. En vond het wel toepasselijk. Maar we zouden dat frame-gedoe kunnen testen.

Bijv:
Iemand maakt een paar random filmpjes. Stopt er iets is. Bijv kies de rode bal!!! En dan degene die het kijkt 3 ballen voor zich heeft en na het filmpje een bal moet kiezen. Als controle doe je dan een tekstbestandje bij de betreffende filmpje met het antwoord.
Zoiets dan bijvoorbeeld. Of met woorden??

Heeft iemand zin om zon film-expirement te maken???
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_19241403
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:28 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ja ik wou ff kijken hoe snel iemand erachter kwam. En vond het wel toepasselijk. Maar we zouden dat frame-gedoe kunnen testen.

Bijv:
Iemand maakt een paar random filmpjes. Stopt er iets is. Bijv kies de rode bal!!! En dan degene die het kijkt 3 ballen voor zich heeft en na het filmpje een bal moet kiezen. Als controle doe je dan een tekstbestandje bij de betreffende filmpje met het antwoord.
Zoiets dan bijvoorbeeld. Of met woorden??

Heeft iemand zin om zon film-expirement te maken???
Leuk, en goed id
www.Nieuws-Platform.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:01:37 #45
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_19241712
Wel eens gehoord van dat verhaal van die tekenfilm met die muisjes (de reddertjes ofzo?) waarbij er in een scene snel een raam te zien is waarin je een naakte vrouw ziet? Ik zal eens een foto zoeken...

ah hierzo:
http://www.snopes.com/disney/films/rescuers.htm

Op http://www.snopes.com/disney/films/films.asp#lemmings kun je trouwens nog meer Disney urban legends vinden..
Connection reset by toffe peer
pi_19242166
Die Ketnet dingen zijn naar.
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:47:46 #47
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_19244697
Dat heb ik ook gelezen ja. Echt bizar. Maar of het idd echt effect of op iemand zal hebben......
The End!
pi_19245178
Hoe je het ook wendt of keert, waarom per sé deze boodschappen verwerken in je programma? Waarom niet een let's unite in love oid. Blijft toch verdacht ditte....
pi_19245273
verdacht? neuh als nou al bekend is dat onze hersenen er weinig mee doen, waarom dan verdacht vinden?

domme grappen, dat vind ik het meer, en soms leuke grappen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19245346
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:11 schreef DarkElf het volgende:
verdacht? neuh als nou al bekend is dat onze hersenen er weinig mee doen, waarom dan verdacht vinden?

domme grappen, dat vind ik het meer, en soms leuke grappen
Ik wou al zeggen, het zijn eerder goeie grappen dan domme grappen.

Love is hate ... woehahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')