P.S.
Ik vind trouwens dat 80% van de top 40 gevuld is met minder prettige (druk ik mezelf netjes uit muziek. Maar nogmaals, dit kan aan de leeftijd liggen.
Wat is jullie menig hierover ??
er is best goede muziek tussen alleen verrekte weinig
koop Korn ofzo
'Mobb Deep - Where Ya Heart At'
dit is echt een hele mooie... kijk maar wat je doet...
Ik vind rap soms te wel te pruimen,maar hoef het niet te horen.Top40,ach ja,daar is sinds een aantal jaren een leuke uitvinding voor:de cd speler.
quote:Ik zal het nummer zeker eens gaan luisteren. Ik sta open voor alles wat dat betreft. Bedankt voor de tip en I will let you know.
[b]is een van m'n favo nummers en dan wil ik wel horen wat je DAAR van vind...'Mobb Deep - Where Ya Heart At'
quote:Mijn mening en die van anderen over dit onderwerp is ongetwijfeld terug te vinden in tientallen andere topics op dit forum...
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Goochie het volgende:
Wat is jullie menig hierover ??
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:58 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van P. Diddy
Toegegeven, hij heeft werkelijk een fantastische nieuwe naam aangenomen!
Geef mij Lil Bow Wow maar, echt, die knul gaat het maken. Heb je interesse om aandelen Lil Bow Wow te kopen, neem dan even contact met mij op! Een investering in de toekomst!
quote:Dat had ik geschreven kunnen hebben..
Op woensdag 08 augustus 2001 14:57 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik ben een groooote rap liefhebber... ik luister alleen maar rap eigenlijk en als ik uitga dan vind ik het wel leuk om trance/house te horen... ik kan niet precies uitleggen wat ik er zo mooi aan vind... de beats de lyrics alles eigenlijk... en het is gewoon ideale dans muziek... als je een vet rap nummer keihard aanzet en je voelt die beat door je lichaam trillen, dat is gewoon vet... en je hebt het denk ik over de rap muziek die in de top 40 staat... nou de helft daarvan vind ik ook gigantische kutzooi hoor... je moet gewoon es een keer echte rap muziek downloaden ofzo... ik geef je een voorbeeld van een van m'n favo nummers en dan wil ik wel horen wat je DAAR van vind...'Mobb Deep - Where Ya Heart At'
Als je niet van rauwe hiphop houdt, kan ik je Bone Thugs-n-Harmony erg aanraden. Soort soul-rap ofzow. Probeer 'Notorious BIG & Bone Thugs-n-Harmony - Notorious Thugs' eens..
quote:hier heb je het dus over een klein gedeelte van de hip-hop/rap wereld, jammer dat dat gedeelte nu het populairst is
Op woensdag 08 augustus 2001 17:57 schreef kamagurka het volgende:
Vroeger was hiphop nog heel fris en vernieuwend bezig, de laatste (10 ofzo) jaren zit daar flink de klad in. komt omdat het puur een image-verkoop artikel is geworden en met muziek vrij weinig meer te maken heeft. als iemand met wat ho's op zijn schoot in een vette limosine en wat goud in zijn bek zijn smurrie aan de man kan brengen is 't al goed. neemt niet weg dat er afntoe wel iets leuks word gemaakt
en dan die kleine JD, oooo wat haat ik hem..
maar ja, luister nog steeds af en toe dit muziek, vandaar mijn supertip voor iedereen die van goeie BEATS houd :
Digable Planets - Cool Like Dat
ben het btw helemaal eens met Johnny Blaze
quote:dan luister je echt naar de verkeerde nummers
Op woensdag 08 augustus 2001 18:10 schreef SYCO het volgende:
luisterde vroeger alleen maar rap en hiphop..nu vind ik het veeeel en veeel minder..beetje ikke ben de man en jij bent de bitch, triest dat gozers van 35 jaar ofzo beetje scheel lopen plus stoer doen met silicoon meiden die er staan puur om de geld
quote:Yep! Alletwee de Digable cd's zijn erg goed, vind ik. Rebirth of Slick/Cool like Dat was zelfs ooit nog een top 40-hitje, maar zéker een vet nummer.
Op woensdag 08 augustus 2001 18:10 schreef SYCO het volgende:
Digable Planets - Cool Like Dat
quote:lees reactie van Zanderr..hoezo ik luister verkeerde nummers
Op woensdag 08 augustus 2001 19:38 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
dan luister je echt naar de verkeerde nummers
quote:het sloeg ook meer op dit stukje
Op woensdag 08 augustus 2001 21:28 schreef SYCO het volgende:[..]
lees reactie van Zanderr..hoezo ik luister verkeerde nummers
quote:Die digable planets klinkt overigens wel goed.
nu vind ik het veeeel en veeel minder..beetje ikke ben de man en jij bent de bitch, triest dat gozers van 35 jaar ofzo beetje scheel lopen plus stoer doen met silicoon meiden die er staan puur om de geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |