Zoals?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:23 schreef Andyvie het volgende:
Op zich mogen er best wel wat onderdeeltjes van de H veranderd worden, geloof ik
ik zie het verschil niet ?quote:
Het icoontje van Vlarp?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals?
Die ik eerst had was wel erger, maar die had ik alweer weggehaald. Ik heb overigens de vrijheid genomen om een kruisje te vervangen door mijn plaatje, is dat okee?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:29 schreef WAik het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet ?![]()
dus alleen die van kugari is vervangen als ik het zo snel zie?quote:
Ik heb je even verplaatst, want je zat op het plaatsje van Kug.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die ik eerst had was wel erger, maar die had ik alweer weggehaald. Ik heb overigens de vrijheid genomen om een kruisje te vervangen door mijn plaatje, is dat okee?
geen drank meer voor jou!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:35 schreef Nuvole het volgende:
Hee, ontdekking!
906 is op de kop ook 906!
Draai je hoofd maar om als je het niet gelooft.![]()
Is that freaky or what?
En die van Vlarp, Markie-mark, xman, Nuvole staat nu in, en die van mij is ook vervangenquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:35 schreef WAik het volgende:
[..]
dus alleen die van kugari is vervangen als ik het zo snel zie?
Dat was iemand die ik hier nog nooit heb gezien dus ik ben zo vrij geweest hem te vervangen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:41 schreef Nuvole het volgende:
oew, sorry, ik wist niet dat dat Kugari moest voorstellen. Ik dacht dat het iemand was die verhuisd was. En wie zat er dan eerst op mijn plekje?
En WAik, kun jij de H (De H staat hier!) op je webspace dan ook vervangen? Handig voor de volgende keer.
Daar heb ik geen drank voor nodig!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:36 schreef WAik het volgende:
[..]
geen drank meer voor jou!![]()
jup, zal ik nu ff doen. moment...quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:41 schreef Nuvole het volgende:
oew, sorry, ik wist niet dat dat Kugari moest voorstellen. Ik dacht dat het iemand was die verhuisd was. En wie zat er dan eerst op mijn plekje?
En WAik, kun jij de H (De H staat hier!) op je webspace dan ook vervangen? Handig voor de volgende keer.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank voor nodig!![]()
Misschien moesten ze maar eens een automatisch updatende H uitvinden, zodat er altijd de nieuwste icoontjes instaan. Uitdaging voor de echte html-wizzkids.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was iemand die ik hier nog nooit heb gezien dus ik ben zo vrij geweest hem te vervangen.
ik niet dus.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moesten ze maar eens een automatisch updatende H uitvinden, zodat er altijd de nieuwste icoontjes instaan. Uitdaging voor de echte html-wizzkids.
dat kan dus ook prima als iedereen gewoon zijn oude icon overschrijft!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik niet dus.
hartstikke mooi!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:49 schreef WAik het volgende:
ow hij is trouwens nu net geupdated, de h dan: http://elmo.adsl.utwente.nl/h.txt
wat was het probleem dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hartstikke mooi!
Maar over die icons, mij is het nog niet gelukt er een te uploaden. Er ging steeds iets mis, maar het lag niet aan het formaat.
Jij bent dan weer handig met sprnv dingen enzo, dat ziet er ook best serieus uit. Maar dat zal wel komen omdat ik er nog niet zo bekend mee ben.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik niet dus.
via fok! of via je eigen ruimte?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hartstikke mooi!
Maar over die icons, mij is het nog niet gelukt er een te uploaden. Er ging steeds iets mis, maar het lag niet aan het formaat.
de uploadicon, dat is toch bij fok! ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:58 schreef WAik het volgende:
[..]
via fok! of via je eigen ruimte?
helpt het als je JPG verandert in jpg? Want dat was bij mij het probleemquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
de uploadicon, dat is toch bij fok! ?
ik heb nu dus een webicon, die is ook wel goed, maar ik vroeg me af wat ik verkeerd deed.
daar was ik eerder al achtergekomen, JPG herkent ie niet, maar daar lag het toen niet aan, ik kreeg een ander foutmelding, maar nu lukt het dus wel zoals jullie zien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
helpt het als je JPG verandert in jpg? Want dat was bij mij het probleem
Ja, had je het alleen niet iets eerder kunnen doen voordat we de H veranderde?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
daar was ik eerder al achtergekomen, JPG herkent ie niet, maar daar lag het toen niet aan, ik kreeg een ander foutmelding, maar nu lukt het dus wel zoals jullie zien.![]()
Euh ja, sorry, daardoor dacht ik er juist aan. Maar als WAik nog 1 keertje het Hbestandje wil aanpassen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, had je het alleen niet iets eerder kunnen doen voordat we de H veranderde?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:08 schreef Twaalfje het volgende:
*ook maar weer is ff meldt hoor*
HOI!!
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Euh ja, sorry, daardoor dacht ik er juist aan. Maar als WAik nog 1 keertje het Hbestandje wil aanpassen?![]()
Ah, er zijn ergere dingen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:12 schreef WAik het volgende:
[..]
en je icon is weer weg! geen beginnen aan met editen zo...quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Euh ja, sorry, daardoor dacht ik er juist aan. Maar als WAik nog 1 keertje het Hbestandje wil aanpassen?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ah, er zijn ergere dingen.
En ik heb het uploadkunstje onder de knie en ben weer van het testbeeld af!![]()
tuurlijk wel, gewoon even de H uit het begin van dit topic kopieren, die heb ik al aangepast. Ik upload nu zoals jij zegt steeds onder dezelfde bestandsnaam.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:13 schreef WAik het volgende:
[..]
en je icon is weer weg! geen beginnen aan met editen zo...![]()
kga trouwens zo maffen...
56 per dag!quote:9942 (gemiddeld 56 per dag)
mwah, komt morgen wel. ben kapot nu, kga lekker maffen..quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon even de H uit het begin van dit topic kopieren, die heb ik al aangepast. Ik upload nu zoals jij zegt steeds onder dezelfde bestandsnaam.
ik ook, en ik heb meneer Pitt zaterdag in Troy gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind meneer Bublé ook beter dan testbeeld hoor
vorige week had ik een in totaal 726 postsquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:16 schreef WAik het volgende:
[..]
56 per dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, dan zit je zo aan de 10000, he.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:16 schreef WAik het volgende:
[..]
56 per dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Troy nog noet gezien maar Brad is zo enorm lekker daarin!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ik ook, en ik heb meneer Pitt zaterdag in Troy gezien.![]()
En meneer Bloom was helemaal. Veel leuker dan in LotR.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ja, dan zit je zo aan de 10000, he.![]()
Okee, denk je er nog aan dan morgen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:17 schreef WAik het volgende:
[..]
mwah, komt morgen wel. ben kapot nu, kga lekker maffen..![]()
![]()
Twaalfjuuh!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:25 schreef Twaalfje het volgende:
Beaver!
Nee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:26 schreef Waxxer het volgende:
hahaai ik ben er nog/weermaar welterusten, want iedereen zal al wel weg zijn neem ik aan?
Zéééég, ik ben hier nét hoor!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:26 schreef Waxxer het volgende:
hahaai ik ben er nog/weermaar welterusten, want iedereen zal al wel weg zijn neem ik aan?
Ik moest wel, Beaverhausen had me erin geluisd. Hij wachtte met posten zodat ie niet de laatste zou zijn en ik trapte erin. Het zijn nu ook 300 posts trouwens en geen 302 meer.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:29 schreef Waxxer het volgende:
Ooowww halooo!!
Wat goed man, Nuvole!!! Dat heb je puik gedaan!
Ow?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het zijn nu ook 300 posts trouwens en geen 302 meer.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik moest wel, Beaverhausen had me erin geluisd. Hij wachtte met posten zodat ie niet de laatste zou zijn en ik trapte erin. Het zijn nu ook 300 posts trouwens en geen 302 meer.
IEBEEGEEEEEE!!! KOM GOFTEDOMME HIER! BAGGERJOSTI!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:42 schreef Twaalfje het volgende:
Damn. Hij stribbelt tegen.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IEBEEGEEEEEE!!! KOM GOFTEDOMME HIER! BAGGERJOSTI!!!!
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Vals kreng!
Haaaaaaiquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]![]()
Twaalfje!![]()
Trusten en feli met je eerste topic!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:47 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga ook slapen!
Het was weer spannend hier.![]()
Slaap lekker allemaal!![]()
Doeg!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:47 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga ook slapen!
Het was weer spannend hier.![]()
Slaap lekker allemaal!![]()
Je doet nooit zo enthousiast als ik binnen komquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:48 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
JEUJ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja IBG vertel de kijkertjes thuis eens hoe het met je gaat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:50 schreef Twaalfje het volgende:
En hoest met IBG? Hm?
ja, okee hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:50 schreef Twaalfje het volgende:
En hoest met IBG? Hm?
Jah halloow. D'r kan d'r maar eentje favoriet wezen hè.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je doet nooit zo enthousiast als ik binnen kom.
Doe maar effies wat kaarsjes aan, als je 't licht uitdoet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:52 schreef Andyvie het volgende:
Zal ik het licht uitdoen? Of blijven jullie nog een tijdje op?
En ons een beetje in het donker laten zitten?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:52 schreef Andyvie het volgende:
Zal ik het licht uitdoen? Of blijven jullie nog een tijdje op?
Ow. Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:53 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah halloow. D'r kan d'r maar eentje favoriet wezen hè.
Maar jij bent een goede tweede hoor!
Je bent er net!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
Maareh, schatten, IBG gaat er vandoor.
Ik ben weg, naar bed enzo.![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
Maareh, schatten, IBG gaat er vandoor.
Ik ben weg, naar bed enzo.![]()
Truste Andy!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:55 schreef Andyvie het volgende:
*kaarsjes aansteek*
*licht uitdoe*
*deur dicht doe*
Truste!
hmmz?quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:00 schreef Twaalfje het volgende:
B.....Beaver?
Ow........nix............quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:04 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow........nix............
*handje vastpak*
hihihiquote:Op woensdag 19 mei 2004 02:06 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*giechel*
Hm....kep al genoeg gehad vanaaf.....quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:15 schreef beaverhausen het volgende:
*wijn drink*
*Glas van Twaalfjuh ook pak*quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm....kep al genoeg gehad vanaaf.....
quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Glas van Twaalfjuh ook pak*
Ow.quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Kan nie eens want me glas staat nog in 't restaurant waar ik was
Truste!quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
*fles meeneem naar bed*
Ja daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 19 mei 2004 02:28 schreef Cazman het volgende:
Dan zal ik het topic maar vannacht afsluiten![]()
ja, maar eindhoventopic is ook stiekem al tijden niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:53 schreef omegaproject het volgende:
Eindhoven taking over FoK!
Welke meeting?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:32 schreef omegaproject het volgende:
mogen niet-homo's ook komen? of is de meeting alleen voor insiders?
Ja hoor, zie foto's van vorige meetingquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:32 schreef omegaproject het volgende:
mogen niet-homo's ook komen? of is de meeting alleen voor insiders?
Hard gedroomd? Was it a big evil nightmare?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:12 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh.Jeetje wat heb ik net hard gedroomd. Ik schrok gewoon wakker
Godzijdank, weer een ziel gered van de misselijkmakende commercie rondom dit figuur.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef Cybart het volgende:
pfff ff pauze...
*levensverhaal over Che Guevara aan het lezen ben*
moguh eenieder die nu wakker is geworden
Nogal jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hard gedroomd? Was it a big evil nightmare?
ik heb een Che shirtquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Godzijdank, weer een ziel gered van de misselijkmakende commercie rondom dit figuur.
Wel triest overigens als je van die pubers zien rondtokkelen in een Che t-shirt en niet eens weten wie hij was, de meeste denken dat hij op Cuba zat.
De meeste pubers verwarren hem met Castro, en Che's grootste strijd vond toch niet plaats op Cuba. Leuk dat een revolutionair, een anarchist, een communist zo door de kapitalistische wereld word uitgemolken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een Che shirt
jaren geleden in parijs gekocht...
maar goed, Che heeft ook tijden op cuba gezeten hoor
maar het is een geboren boliviaan
en che is natuurlijk niet zijn naam, maar ernesto guevara
vind Ernesto dan ook interesanter eigenlijk in zijn tijd voor hij Castro leerde kennenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De meeste pubers verwarren hem met Castro, en Che's grootste strijd vond toch niet plaats op Cuba. Leuk dat een revolutionair, een anarchist, een communist zo door de kapitalistische wereld word uitgemolken.
Hoi Vlarpquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Vlarp het volgende:
Goeiemorgen op deze uitgeslapen dag![]()
dan mag je opzich best opschietenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo ik heb opzich nog geen fuck gedaan vandaag terwijl ik voor 12 uur klaar wou zijn met schoolwerk
Tis nog geen 12 uurquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo ik heb opzich nog geen fuck gedaan vandaag terwijl ik voor 12 uur klaar wou zijn met schoolwerk
Hi 2quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Magical-Wizzard-Dude!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hi 2Mark
en
Bart
Nog 6 minutenMark
Jazeker. Iets zoets ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even ontbijten, begin me zweverig te voelen.. teken dat ik moet eten...
Woeiquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Magical-Wizzard-Dude!![]()
![]()
![]()
Ach dat staat jou wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WoeiSemisane. Je moet me niet verlegen maken
....
![]()
![]()
ik help je welquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit nu de overgebleven taart van mijn verjaardag te eten als ontbijt
Taart is heel praktisch. Je kan het altijd eten. "s Avonds, 's ochtends, etc. En het zorgt weer voor energie dankzij al het suikergeweld.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit nu de overgebleven taart van mijn verjaardag te eten als ontbijt
quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach dat staat jou wel.![]()
Hm uh ja.. dit zeg je elke dag.. Wat wilde je gaan doen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveel me
iets leuksquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hm uh ja.. dit zeg je elke dag.. Wat wilde je gaan doen?
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Taart is heel praktisch. Je kan het altijd eten. "s Avonds, 's ochtends, etc. En het zorgt weer voor energie dankzij al het suikergeweld.
Vlokken en hagelslagquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jazeker. Iets zoets ofzo
Had ik net ook op...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vlokken en hagelslag
Laterquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:22 schreef Andyvie het volgende:
ik denk dat ik zo eens gezellig de stad in ga. Tot later!
Inderdaad!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil eigenlijk ook even lekker naar buiten, maar er is hier gewoon niks te doen in ditdorp....
Assertief zijn is goed op bepaalde momenten, maar verlegen zijn op andere momenten is ook goed....dit was dus een mooi moment om een beetje verlegen te doen, omdat het wel goed stond.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]... M'n doel was juist om meer assertiever te worden.
![]()
toch ben ik ondertussen even naar de bank geweest en even 2 kaarten wezen kopen om geld in te frotten voor vanavond de bruiloft en die van vrijdag...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Zo weinig is er nou ook weer niet te doen in jouw dorpquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Die pic van Basic Instinctquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
Why you should never put your picture on the internet
heb het niet over vandaag, maar over de laatste 2 maandenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:22 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!.
ja, ik jou ook, maar het is zoooo druk vandaag.
Dat is toch een autodropje?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:12 schreef Jerruh het volgende:
he bah, er zat ne teen stukje *roze cadillacs* in mijn neus.
da doet zeer.
Jij liever als ik met dit weer. Lekker zwetenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo met de bus naar Zoetermeer
12 strippenen 2 uur reizen....
*verliefd naar MP3 speler kijk*
hij was wel goed getekend, maar ik heb er geen verstand van verder. dus dat is meer een gevoelsmatige uitdrukking dan dat er enige professionele waardering uit kan worden gehaaldquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
I take it that nobody liked my drawing?
Wow...dat wordt een lange zit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo met de bus naar Zoetermeer
12 strippenen 2 uur reizen....
*verliefd naar MP3 speler kijk*
mijn weekend begon om 11:00quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:29 schreef Cybart het volgende:
bijna weeeeeekeeeeeeeeeend
daar hebben scholieren wel vaker "last" vanquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn weekend begon om 11:00![]()
![]()
![]()
![]()
Werkende mensen ook hoor! Mijn weekend begon gisteren om 15:30quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar hebben scholieren wel vaker "last" van
Goeie reis!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:55 schreef Cybart het volgende:
als iedereen toch al weekend heeft
dan ga ik nu ook
Maak ik zelf uitquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:23 schreef Jerruh het volgende:
en wiz, kap es met die mark-hartjes.
.
nee da bepaal ikquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maak ik zelf uit. Jaloers stresskip
Maar verder...Hoest ie allemaal
Nee je bepaalt niks...quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee da bepaal ik.
goed hoor hahaha!.
.
ik krijg me zin toch welquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee je bepaalt niks...punt
Veel plezier danquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik krijg me zin toch wel.
whehehequote:Op woensdag 19 mei 2004 17:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Halloquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehehe
muwhahahaha
whoehaaaa
ofzo.
Lots of Funquote:ik ga met een vriendin bij een vriendin eten!
baai.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Yeah zo alweer bbq'en
En jerre doe es niet zo jaloers
Ja ik heb weer genoten van drie kwartier pure onzin televisiequote:Op woensdag 19 mei 2004 18:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Markie
DOOL gezien?....erg lachwekkend gewoon.
nouja, als ie het nu alleen bij jou zou doen....quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Yeah zo alweer bbq'en
En jerre doe es niet zo jaloers
Het ging gewoon echt nergens over. Alleen Tony en Samiquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik heb weer genoten van drie kwartier pure onzin televisie
het was opzich niet serieus bedoelt ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, als ie het nu alleen bij jou zou doen....
en ik ga eten en zuipen, laterz!
Ja idd echt geweldig die Tony, hij speelt het ook zo verdomd goed en leuk!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het ging gewoon echt nergens over. Alleen Tony en Sami![]()
![]()
Ja Tony is cool. Ik ben benieuwd wat Billie te melden heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja idd echt geweldig die Tony, hij speelt het ook zo verdomd goed en leuk!!
Ik kijk het met een knipoog aan van dat ie het niet serieus bedoelt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
het was opzich niet serieus bedoelt ofzo
Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik kijk het met een knipoog aan van dat ie het niet serieus bedoelt.
Ja..volgens mij is alles ook dicht, behalve A'dam dan. Ik weet niet eens waar Hemelvaartsdag voor staat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ook
Morgen hemelvaartsdag....weer zo'n verloren dag
Ja ik weet het ook niet precies en ik heb nog wel op een christelijke basisschool en middelbare school gezetenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..volgens mij is alles ook dicht, behalve A'dam dan. Ik weet niet eens waar Hemelvaartsdag voor staat.![]()
Ja ik zat ook op een RK-Basisschool, een RK-middelbare School en nu op de KUB (UVT), maar toch weet ik niet precies wat het allemaal inhoudt. Pinksteren?? Que?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:17 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet precies en ik heb nog wel op een christelijke basisschool en middelbare school gezeten
De vraag is echter: Wil je ook dat ie het weet en is het ook relevant. Zo ja...misschien moet je kleine hintjes geven. Eigenlijk moet je er ook geen druk om maken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:23 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh ik heb straks een verjaardag van een vriend en neem mn vriendje mee. Er is alleen 1 vriend op die verjaardag die het zeg maar nog niet weetMisschien had ik dat toch wat anders moeten aanpakken
Eehm nou als ik met Sjoerd ( mn vriendje dus) kom aanzetten komt ie het natuurlijk sowieso te weten. En bovendien weet iedereen het al behalve hij. Hij is een minder goede vriend van mij en ook de enige waarvan ik verwachtte dat ie stom zou reageren en het vandaar nooit verteld heb. Ik hoop alleen dat ie vanavond een beetje normaal doet, ook voor Sjoerd.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De vraag is echter: Wil je ook dat ie het weet en is het ook relevant. Zo ja...misschien moet je kleine hintjes geven. Eigenlijk moet je er ook geen druk om maken.
2 scenario's:quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eehm nou als ik met Sjoerd ( mn vriendje dus) kom aanzetten komt ie het natuurlijk sowieso te weten. En bovendien weet iedereen het al behalve hij. Hij is een minder goede vriend van mij en ook de enige waarvan ik verwachtte dat ie stom zou reageren en het vandaar nooit verteld heb. Ik hoop alleen dat ie vanavond een beetje normaal doet, ook voor Sjoerd.
Ja ik gok op het tweede. En idd al mijn vrienden reageerden echt super dus het zal wel meevallen. Damn waar maak ik me eigenlijk druk omquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
2 scenario's:
1.Hij kan het allemaal positief opvatten, relativeren en gaat gewoon gezellig mee met de rest.
2 Hij blijft stil en gaat je negeren, maar de rest gaat hem ook negeren, want de rest weet het ook en heeft het allemaal schijnbaar positief opgevat.. Dus het meer "hij tegen de rest"-principe.
3e scenario: aangezien het een 'minder goede vriend' is, kan je je veroorloven om je niets van een evt minder positieve reaktie aan te trekkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
2 scenario's:
1.Hij kan het allemaal positief opvatten, relativeren en gaat gewoon gezellig mee met de rest.
2 Hij blijft stil en gaat je negeren, maar de rest gaat hem ook negeren, want de rest weet het ook en heeft het allemaal schijnbaar positief opgevat.. Dus het meer "hij tegen de rest"-principe.
Ja waar maak je je druk om...gewoon plezier hebben daar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik gok op het tweede. En idd al mijn vrienden reageerden echt super dus het zal wel meevallen. Damn waar maak ik me eigenlijk druk om
speelt ze een Zuid Amerikaans pop-idool?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:49 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik ben op zoek naar een naam van een film. JLO speelt erin en d'r zat een vent in waarvan ik de naam ff niet weet. Ik kan wel een scene in me ophalen dat ze de tango deden. Man heeft blond haar en droeg af en toe een bril.
Nee tis geen Selina..quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
speelt ze een Zuid Amerikaans pop-idool?
dan zou het wel eens Selina kunnen zijn.
Speelde ze een schoonmaakster in een hotel?
dan is het een andere film.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:55 schreef wizarddragon het volgende:
Het liedje van Polen blijft maar in m'n hoofd hangen:
Ja erg en ik vind hem nog leuk klinken ook...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
4e scenario: hij is eigenlijk stiekem ook homo en had al die tijd een oogje op je, maar durfde niets te zeggen en deed daarom zo afstandelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:43 schreef error het volgende:
[..]
3e scenario: aangezien het een 'minder goede vriend' is, kan je je veroorloven om je niets van een evt minder positieve reaktie aan te trekken
The Wedding Planner toevallig?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:49 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik ben op zoek naar een naam van een film. JLO speelt erin en d'r zat een vent in waarvan ik de naam ff niet weet. Ik kan wel een scene in me ophalen dat ze de tango deden. Man heeft blond haar en droeg af en toe een bril.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
The Wedding Planner toevallig?
Edit: ik weet het zeker
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:42 schreef Andyvie het volgende:
Hoi beaver!
Nog plannen voor vanavond?
en na deze 28...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh nog maar 30 posts!
na deze 29
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
neuh, nie echt plannen. En jij?
Nee, of je moet zin hebben in de waar-gebeurde-woensdag-avond-filmquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ook nietLekker saai weer. Er is ook al niks op tv geloof ik
Blech! Nee!quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, of je moet zin hebben in de waar-gebeurde-woensdag-avond-film.
leuk woord voor scrabble of galgje trouwens
"Kan de pagina niet vinden"quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Een demo is te downloaden op http://www.splintercell.com/uk/downloads.php..
Het ziet er wel heel erg niet G_E-proof uit!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga zodadelijk maar wat agressie afreageren met Splinter Cell..
Een demo is te downloaden op http://www.splintercell.com/uk/downloads.php..
http://www.splintercell.com/uk/downloads.phpquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:35 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
"Kan de pagina niet vinden"
Het is een kei stoere meneer die de hoofdrol speelt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel erg niet G_E-proof uit! [afbeelding]
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een kei stoere meneer die de hoofdrol speelt..
One, two, three, four, five, six, shake it dude!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:38 schreef Andyvie het volgende:
nee, inderdaad...dat had ik niet achter je gezocht GE
Stiekum is het liedje wat gebruikt wordt als leader van QaF best wel lekker!
euhm...ja..eh..tuurlijk G_E!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En in een stoere leer-outfit ronddansende meneer..
[afbeelding]
Ene kei stoere meneer pakt de andere kei stoere meneer van achteren..
Allemaal heel G_E-proof, toch?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...ja..eh..tuurlijk G_E!.
Als ik die heb laat ik die wel hier in het topic losquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Waar raakt een beavje dan zijn overtollige agressie mee kwijt?.
En wie zijn dan weer de klos?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik die heb laat ik die wel hier in het topic los
Aaah... zijn ook altijd die lieve kleine mensjes die gepest worden he... (Gelukkig ben ik 1,90quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wie zijn dan weer de klos?. Arme kleine onschuldige G_E-tjes.
.
Je bent groter dan ikquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wie zijn dan weer de klos?. Arme kleine onschuldige G_E-tjes.
.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:49 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Aaah... zijn ook altijd die lieve kleine mensjes die gepest worden he... (Gelukkig ben ik 1,90)
Neeeee! Die nieuwe! Die is veel mooier!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
One, two, three, four, five, six, shake it dude!
Nee, ik vind die ouwe dus veel leuker. Ook qua intro. Nu lijkt het net een soap met een kussende Justin en Brian en een knuffelende Debbie en Michaelquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neeeee! Die nieuwe! Die is veel mooier!
In het begin vond ik het ook mooi hoor. Maar ik was totaal uitgekeken op die leaderquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik vind die ouwe dus veel leuker. Ook qua intro. Nu lijkt het net een soap met een kussende Justin en Brian en een knuffelende Debbie en Michael
Die oude leader was wel behoorlijk euhm 'gay'quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook mooi hoor. Maar ik was totaal uitgekeken op die leader
Mja, toch vind ik het wel iets hebben....eigenlijk is het natuurlijk ook een soapquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die oude leader was wel behoorlijk euhm 'gay'
Maar dit vind ik eigenlijk helemaal niks. Ik denk steeds dat ik naar As The World Turns ga kijken. (Niet dat er iets mis is met ATWT want dat heb ik ook vaak genoeg gekeken)
Ja oke maar geen 'soap' soap. En die leader ziet er wel zo uit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, toch vind ik het wel iets hebben....eigenlijk is het natuurlijk ook een soap
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, als ie het nu alleen bij jou zou doen....
en ik ga eten en zuipen, laterz!
Okequote:Op woensdag 19 mei 2004 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja oke maar geen 'soap' soap. En die leader ziet er wel zo uit..
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
OkeJij je zin
Maar daarin heb je wel gelijk. HEt komt niet elke dag op tv
Oeh je bent een schatquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
The Wedding Planner toevallig?
Edit: ik weet het zeker
Hoi!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:16 schreef Idril-2 het volgende:avond, homo's, andere aanwezigen en lurkers
*ook Pffff doe*
Just Puffing.. that's allquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:24 schreef Idril-2 het volgende:
Heb je weeën Timmah![]()
Ik heb vanmiddag nog gedrumdquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:
cool timmah!!!
*wilt gaan drummen ^
ik ga er eentje kopen als ik eigen huiske hebquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog gedrumd![]()
titatimmah! Je bent er weer!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
Hoi!
* Terug is van Muziekwerkweek *
Pfff... Trouwpakken, zwembaden, campings, fietsen, Studios, opnames.. en weet ik veel wat nog meer
ga je het dan ook leren of ram je er dan maar gewoon wat op los?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga er eentje kopen als ik eigen huiske heb
Gaaf! Ik wil er ook wel 1 hebben. Ik heb eindelijk een instrument gevonden wat mij redelijk ligt, en waar ik enigzins wel talent in heb!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga er eentje kopen als ik eigen huiske heb
haha ja maar dan moet je verplich van die wazxige liedjes spelen, ik wil het liefste jazz leren spelen... of lekker rockenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:43 schreef Neptune1984 het volgende:
ga je bij een harmonie/fanfare, krijg je het instrument (zeker de saxofoon) meestal wel bij het lidmaatschap...
Ik denk inderdaad ook niet dat ze mijn muziek zullen spelen nee...quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja maar dan moet je verplich van die wazxige liedjes spelen, ik wil het liefste jazz leren spelen... of lekker rocken
Hallo allemaal!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
*Kill Bill kijk*
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo allemaal!![]()
Ik ben al twee dagen bezig om Kill Bill aan te schaffen met dat handige programma.
Hij is wel de moeite waard, dacht ik toch?
hij is super!!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo allemaal!![]()
Ik ben al twee dagen bezig om Kill Bill aan te schaffen met dat handige programma.
ligt eraan bij wat voor een korps dat je gaat... je kunt trouwens ook wel een ander soort muziekorkest proberen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook niet dat ze mijn muziek zullen spelen nee...
Ik vrees niet dat ik al te snel goede metal / rock enzo zal vinden...quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:53 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ligt eraan bij wat voor een korps dat je gaat... je kunt trouwens ook wel een ander soort muziekorkest proberen...
ik weet dat we bij mijn (oude) vereniging ook populairdere liedjes speelden, en ook af en toe jazz ofzo...
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo allemaal!![]()
Bevermeneerquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trustenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:14 schreef Timmah het volgende:
Ik ga slapen... Tot morgen!
Hallo mevrouw Idril!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:21 schreef Idril-2 het volgende:
Truste, Timmah
@Nuvole: stilletjes vandaag, erg stilletjesja, ik ook, ben weggeweest
ow, daar is niks aan hoor, mij is het gisteren ook gelukt een nieuwe te maken, gewoon de H van deze kopieren en dan ben je er al, alleen nog even de zooi omnummeren.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:22 schreef Neptune1984 het volgende:
het is idd stil...
hoeveel posts hebben we eigenlijk nog te gaan? (weet ik dat ik moet oppassen met posten...)
Ik zag het ... alle fun gemist met lekkere vlaaien. Wel van het mooie weer genotenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo mevrouw Idril!![]()
Ik denk dat dat door het lekkere weer komt, al is dit ook een topic over lekkere dingen zoals vlaaien en dronkjes.![]()
fun met lekkere vlaaien?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:29 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ik zag het ... alle fun gemist met lekkere vlaaien. Wel van het mooie weer genotenen een cursus waar ik niets nieuws heb gehoord
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |