Tja maar dan zul je net zien op 't moment dat je het even niet verwacht dat ze dan alsnog dood gaat, denk niet dat ze gaat verkassen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:31 schreef Svensational het volgende:
Hmm...Aafke gaat niet dood...Ze wil van 't leven gaan genieten en doet de Engel over aan JP. Ze zal wel gaan verkassen..
Laat Victor maar langs komen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:35 schreef dunn0w het volgende:
Of er komt weer ff iemand langs ala Serge....dat zou ook leuk zijn.
Jaa een moord dat is wel iets om naar uit te kijken....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook al om..Couwenbergjes VERSUS. Van Walsums .. was wel lol... zal dit jaar ook wel zijn.... al hoop ik nog steeds op een moord ofzo.
Ze gaat hoop ik naar Margot in Zuid-Afrika. En in het vliegtuig, door de luchtdruk springt die ader!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:34 schreef MirSus het volgende:
Tja maar dan zul je net zien op 't moment dat je het even niet verwacht dat ze dan alsnog dood gaat, denk niet dat ze gaat verkassen!![]()
nou doe es liever, bij Margot terecht komen is al straf genoeg, dan hoeft ze toch ook niet nog eens doodquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:07 schreef soapie het volgende:
Ze gaat hoop ik naar Margot in Zuid-Afrika. En in het vliegtuig, door de luchtdruk springt die ader!!!!
Aafke!!!!
dat kunnen ze ook in 1 uitzendingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:36 schreef babette21 het volgende:
't is een duffe bedoeling nou, zou knap zijn als ze daar in 3 weken wat sensationeels van kunnen maken...![]()
Wat heb jij toch tegen Margot? Ik wil best bij haar komen, hoe je het ook bekijkt....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
nou doe es liever, bij Margot terecht komen is al straf genoeg, dan hoeft ze toch ook niet nog eens dood
vind ik nou ook, waarom zou Aafke nou dood moeten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:14 schreef babette21 het volgende:
Aafke hoeft van mij niet dood.... laat haar maar op feestelijke wijze naar de andere kant van de wereld vertrekken!
Lizzy komt terug en Renee is er toch niet weg te slaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef dunn0w het volgende:
Dan gaat ze Samen met Koen weg.... Maar dan blijft Joyce alleen over in Huize Couweberg...
Tegen die tijd zullen ze toch wel klaar zijn met het decor van Renée?!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:06 schreef Wup het volgende:
[..]
Lizzy komt terug en Renee is er toch niet weg te slaan.
en slome Duuk scharrelt er ook nog steeds rond.
vast niet want dat stulpje van Claire & Niels krijgt natuurlijk voorrangquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:14 schreef dunn0w het volgende:
Tegen die tijd zullen ze toch wel klaar zijn met het decor van Renée?!
Duuk is nog slomer dan Koen dus voordat die uit zichzelf vertrekt zijn we al 12 huisgenoten in huize Couwenberg verder......quote:Duuk gaat vanzelf weg... als Joyce genoeg van hem heeft...
Sid was stoer ja. Sid moet terugquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:37 schreef dunn0w het volgende:
Ik vond haar vooral stoer samen met Sid.
Laatst zei je heel wat anders, Wup!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:24 schreef Wup het volgende:
[..]
vind ik nou ook, waarom zou Aafke nou dood moeten?
happy ending past haar beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |