Nou nou nou!!! Zoiets lekkers kan Bram onmogelijk verwekken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef pberends het volgende:
Lijkt wel of Lizzy de dochter van Brammetje is geworden ofzo.
Lizzy is een kindje en bovendien niet lekker. Maar iedereen z'n meningquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou nou nou!!! Zoiets lekkers kan Bram onmogelijk verwekken.
Ze is 18, irl, dus is ze geen kindje meer en ze is absoluut lekker.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:17 schreef pberends het volgende:
Lizzy is een kindje en bovendien niet lekker. Maar iedereen z'n mening
Joyce verdient zéker een leuke kerel, daarom...WEG MET DUUK!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:54 schreef babette21 het volgende:
En Joyce verdient nu ook wel eens een leuke kerel hoor, na al die jaren ellende...
ik bedoelde het letterlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als hij naar Spanje gaat? Dan komt hij zeker terug! Tenzij de ETA 'm raakt.
helemaal mee eens, Lizzy was helemaal niet zo een naieve troel als wat ze nu van haar maken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:05 schreef Dizer het volgende:
Dat hele Joost gebeuren is echt bagger. Joost is zo irritant. In het begin was ie nog wel
grappig maar nu niet meer. En waarom doen de schrijvers nou zo stom? Gaan ze Lizzie omtoveren tot een zacht eitje!!! Lizzie was cool toen ze nog een lieve mooie bitch was!!! Ik mis de oude Lizzie!!De oude Lizzie zou nooit zich zo door Joost uitkafferen!!
ik denk niet dat Joost straks nog veel te kiezen heeft eigenlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
Poll: Voor wie moet Joost kiezen?
en dan niet 1... maar meteen 2 !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
goffer de goffer nou begint Claire ook al om een kind te mekkeren.
Straks wordt Lizzy van ellende lesbisch en knoopt ze een relatie met Renée aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
Lizzy en Ellen samen een verhaallijntje dan maar?
ja en alsof dat nog niet erg genoeg was allemaal werd dat arme kind later nog doorgestuurd naar Bram ook.......quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Kent die Niels geen manieren? Een beetje overal binnenlopen zonder te kloppen en dan ook nog privé zaken bespreken waar patienten bij zijn
Hij klopte wel aan. Heel kort. Klop! En gelijk kwam hij binnen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Kent die Niels geen manieren? Een beetje overal binnenlopen zonder te kloppen en dan ook nog privé zaken bespreken waar patienten bij zijn
Als jij zo blijft mekkeren stuur ik je ook eens door naar Bram!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef Wup het volgende:
ja en alsof dat nog niet erg genoeg was allemaal werd dat arme kind later nog doorgestuurd naar Bram ook.......
mja ik klaag wel veel he?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als jij zo blijft mekkeren stuur ik je ook eens door naar Bram!![]()
![]()
![]()
Als er nog geen zeurpieten bestonden, had jij ze uitgevonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:29 schreef Wup het volgende:
mja ik klaag wel veel he?
Dat zou bijna net zo erg zijn als Suzy (quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Straks wordt Lizzy van ellende lesbisch en knoopt ze een relatie met Renée aan.
Precies, zit veel meer leuks in Ellen dan wat er de laatste tijd uit komt!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
en kunnen ze nou echt niet even de moeite nemen een verhaaltje voor Ellen te maken?
Ze speelt echt al weken, zo niet maanden hetzelfde nu.
en het is al zo'n irritante lijn.
Ja Renee en Suzyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat zou bijna net zo erg zijn als Suzy () en Renée..
.
dat Renee geen verhaalllijn heeft, is juist goed hoewel ze nu wel heel erg weinig te doen heeft. Renee hoort verhaallloos, anders gaat ze toch weer lopen mutsen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:03 schreef MirSus het volgende:
Ja Renee en Suzydrama was dat!
![]()
Wordt tijd voor een wat leukere lijn voor Renee dan nu aldoor een beetje in 't huis van de Couwenbergs te zitten of in 't ziekenhuis rondlopen(maarja, zo zijn er nog wel meer mensen waar een leukere lijn voor moet komen
)
Nog 3 weekjes, schijnt dat 11 juni de zomerstop al is!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:29 schreef Wup het volgende:
[..]
maar hoever zijn we nou nog helemaal van de zomerstop?
er moet toch naar iets groots toegewerkt gaan worden nu ?
Vorig jaar ging het ook al om..Couwenbergjes VERSUS. Van Walsums .. was wel lol... zal dit jaar ook wel zijn.... al hoop ik nog steeds op een moord ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:09 schreef MirSus het volgende:
[..]
Nog 3 weekjes, schijnt dat 11 juni de zomerstop al is!
Mogen ze wel snel beginnen met naar iets toewerken inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |