nou precies. Ze moeten mee gaan lezen hier. En braaf doen wat wij ze opdragen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom word er niet gewoon weer eens iemand ontvoerd of vermoord? Spanning en sensatie, dat willen we zien!.
Dank je! Ik begin je ooit nog eens aardig te vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:08 schreef Wup het volgende:
nou precies. Ze moeten mee gaan lezen hier. En braaf doen wat wiv ze opdraagt.
Dan moeten we ook eens echt een verhaallijn bedenkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:08 schreef Wup het volgende:
[..]
nou precies. Ze moeten mee gaan lezen hier. En braaf doen wat wij ze opdragen.
BUHR?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:12 schreef Svensational het volgende:
En dan niet weer BUHR.
"quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
BUHR?
Puik idee!quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef dunn0w het volgende:
BRAM UIT HET RAAM!
BURH.. ghehequote:Op donderdag 20 mei 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Puik idee!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:20 schreef Wup het volgende:
[..]
asjeblieft niet zeg...haar rol is namelijk helemaal niet leuk, Kyra is een irritante puber en da's niks leuk om naar te moeten kijken. Kyra mag dood. Of weg.
BNEJUHR (Bram Nico En Joost Uit Het Raam)quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:00 schreef dunn0w het volgende:
BURH.. ghehe
Ja best wel he.... mag Nico dan mee het raam uit?
Mag de K van Kyra daar ook nog ergens tussen?!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
BNEJUHR (Bram Nico En Joost Uit Het Raam)
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
BNEJUHR (Bram Nico En Joost Uit Het Raam)
LIHROBWIB (Lizzy In Haar Roze Ondergoed Bij Wiv In Bed)
AIHG (Aafke In Het Graf)
KNDM (Koen Naar De Maan)
KTWL (Kyra Tussen Wiv's Lakens)quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:10 schreef MirSus het volgende:
Mag de K van Kyra daar ook nog ergens tussen?!![]()
Wat heb je er aan als hij naar Spanje gaat? Dan komt hij zeker terug! Tenzij de ETA 'm raakt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:11 schreef dunn0w het volgende:
dan liever naar de zon![]()
.
die heb ik op single....quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:40 schreef pberends het volgende:
is playing Juan Wells - Summerrain.mp3
Ik vond het ook echt een leuk liedje toenquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
die heb ik op single....![]()
![]()
![]()
zorg dat je maandag niet mist, de rest mag je wel overslaan tot nu toequote:Op donderdag 20 mei 2004 18:54 schreef babette21 het volgende:
Heb 't tot nu toe de hele week moeten missen (behalve dinsdag), evenals vandaag en morgen... dus dat wordt zondag weer 'n lange onm-marathon.... hopen op regen, want als de zon schijnt en ik ga voor de buis zitten voel ik me zo'n triest figuur...
hoe kan je dat nou een leuk stel vinden.quote:BTW: ik vind Duuk en Joyce wél leuk... Vooral toen Joyce niet zwanger bleek te zijn en wij thuis in koor riepen: "Jammer joh Dukie, moet je nog 'n keer..." En Joyce verdient nu ook wel eens een leuke kerel hoor, na al die jaren ellende...
haha, ik wens die alter ook te pas en te onpas terug.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
Joyce moet idd niet de moeder gaan uithangen, maar juist de onafhankelijke, bitchy vrouw blijven. Vond 't ook al zo jammer dat die hele verhaallijn rond dat alter-ego zo snel voorbij was. Hadden ze eindelijk eens een lijntje dat 'n beetje relevant aan m'n vak is, óók nog eens (redelijk) goed in beeld gebracht, houdt 't ineens weer op...... Soms denk ik echt dat ze er niks van snappen bij ONM...
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
die heb ik op single....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |