Schade! Tatsächlich.quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:29 schreef Wup het volgende:
die arme Claire moest helemaal op komen draven voor 1 lullige scene, net als Bettina.
schade is het.
hihi, ja kan ook...quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schade! Tatsächlich.
En dat je die caps zo rap weghaalt ist unerhört!quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:33 schreef Wup het volgende:
hihi, ja kan ook...
ja ik weet het, klep dit topic maar snel vol dan ....quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat je die caps zo rap weghaalt ist unerhört!
Ik zeik er op. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 20 mei 2004 03:50 schreef Wup het volgende:
ja ik weet het, klep dit topic maar snel vol dan ....
nou omdat... mompel, mompel, mompel.......quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:06 schreef Svensational het volgende:
Waarom haalde je die caps meteen weer weg dan?
Ik vond het leuker toen ie tegen Joyce zei:quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:42 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heb jij toch een Joost humor
dit vond ik nou een typische Joost actie.
Ik vond hem later veel leuker toen ie aan Hugo vroeg :
Wie is dat mens? Is ze ingehuurd om iedereen uit te schelden ofzo?
Het wordt tijd dat Kyra een grotere rol krijgt, want ze kan veel meer dan ze laat zien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:10 schreef Wup het volgende:
er is een ernstig tekort aan Bettinahumor, daarom gaan we Chris maar grappig vinden denk ik.
asjeblieft niet zeg...haar rol is namelijk helemaal niet leuk, Kyra is een irritante puber en da's niks leuk om naar te moeten kijken. Kyra mag dood. Of weg.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt tijd dat Kyra een grotere rol krijgt, want ze kan veel meer dan ze laat zien.
Kijk! Zo denk ik over Frommelmans. Dood! Weg!quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:20 schreef Wup het volgende:
asjeblieft niet zeg...haar rol is namelijk helemaal niet leuk, Kyra is een irritante puber en da's niks leuk om naar te moeten kijken. Kyra mag dood. Of weg.
alsof hij zo een grote rol heeft...quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kijk! Zo denk ik over Frommelmans. Dood! Weg!
mja da's waar maar misschien pas veel later?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
Ijdele hoop, Ellen vertrekt ook.
Laat dan zo blijven!quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:38 schreef Wup het volgende:
alsof hij zo een grote rol heeft...
Jasmine ziet er erg lekker uit.quote:zolang Kyra wat rondhangt in de zijlijn heb ik geen last van haar maar bespaar me verhaallijntjes.
Dank U!quote:Ik stel voor dat Ellen Bram de deur het raam uitschopt en dat Kyra een mooie en belangrijke rol krijgt.
Aan de preview van gisteren te zien krijgen we vandaag veel vagina-met-vruchten-film-opnamen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef Wup het volgende:
ow en vandaag wil ik veel Arthur & Claire.
als compensatie voor de uitzending van gisteren.
en om het leed van die kmp film wat te verzachten......
Wel Arthur & Claire dus.quote:Bram voelt zich vreselijk als hij, onder druk van Arthur, genoodzaakt is een van zijn meest gewaardeerde krachten te ontslaan. Arthur zelf is bang dat Claire's chantage nog lang niet ten einde is. Nico probeert Joost ertoe te bewegen eerlijk aan Lizzy op te biechten dat zij en Joost het samen gedaan hebben. Joost voelt hier vooralsnog niets voor.
Volgend seizoen pas, want tot en met juni heeft ze nog opnamen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
Ijdele hoop, Ellen vertrekt ook.
Tuur & Dr. Slettebak =quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:57 schreef Svensational het volgende:
vanavond:
Wel Arthur & Claire dus.En ook die film
mja maar die verhaaltjes zeggen ook nooit zoveel over de uitzending.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:57 schreef Svensational het volgende:
vanavond:
Wel Arthur & Claire dus.En ook die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |