Zeg, jij hebt ook niet maar een klein beetje de pest aan me, hè?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:19 schreef Wup het volgende:
o maar, da's geen spoiler dat zijn de wiv verhaaltjes.......
Precies, Kyra is alles behalve leuk! Wordt tijd dat ze gaat inzien dat Kroatië tóch is waar ze thuis hoort!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:15 schreef Wup het volgende:
[..]
nee Kyra is onleuk en daarom zijn er geen leuke verhaaltjes voor haar te verzinnen.
Wij vonden Lex wel leuk hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
Dus niemand vond Lex leuk?
Maar stiekem zeker wel allemaal aan het janken toen ie het loodje legde?
Ik vond lex ook wel okay hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:56 schreef MirSus het volgende:
[..]
Wij vonden Lex wel leuk hoor!![]()
En die laatste scene met Bram en Ellen dat 'ie doodging was wel erg zielig!![]()
![]()
Lizzyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Wie is de actrice nou eigenlijk achter Nico?
Robquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lizzy
Wie is Rob?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Rob
Rob & Nico.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie is Rob?
Ik moest ff flauw reageren met betrekking tot de flauwe reactie "Lizzy".quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Rob & Nico.
quote:Claire vertelt Niels dat Hugo moeite heeft met de scheiding en dat zij weet dat liefde heel breekbaar is. Daarom is ze de laatste tijd zo afwezig. Niels gelooft het. Hij besluit om een bod op het huis uit te brengen waar ze een oogje op hebben. Hugo belt Claire en maakt haar duidelijk dat hij alle gekopieerde cd-roms wil hebben van het experiment op Victor. Claire brengt hem een kopie en beweert dat ze verder niets meer heeft, ook niet op haar harde schijf. Hugo gelooft haar?
Aafke besluit om Babette in te lichten over haar ziekte. Ze zou het fijn vinden om heel haar familie weer om zich heen te hebben. Koen vraagt Aafke ten huwelijk. Aafke weet niet wat haar overkomt. Haar vorige huwelijk was totaal geen succes. Ze wil er goed over nadenken. Uiteindelijk besluit ze om te gaan trouwen. Koen is erg blij.
Nico heeft geen zin meer in het stiekeme gedoe. Joost belooft haar het aan Lizzy te vertellen. Net als Joost op het punt staat het Lizzy te vertellen komen Kyra en Chris binnen. Lizzy gaat naar Carlo en Joost blijft thuis om aan zijn film te werken. Nico komt langs en hij vertelt haar dat hij het Lizzy heeft gezegd. Prompt liggen ze half boven op elkaar en zoenen, net op dat moment komt Lizzy binnengelopen?
Nou!? Ik zou Nikki wel eens een weekendje bezighouden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:37 schreef Riann het volgende:
wat een lelijke foto's
Als jij haar bezighoud dan hou ik claire wel een weekendje bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou!? Ik zou Nikki wel eens een weekendje bezighouden.![]()
Dan ga ik toch liever voor Nikkiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou!? Ik zou Nikki wel eens een weekendje bezighouden.![]()
Denk het niet...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af af Lizzy een push up draagt of niet .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |