quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:49 schreef portier het volgende:
Ik wil graag een vraagteken kopen...
Wat gaan we nou krijgen?quote:Op dinsdag 18 mei 4002 18:07 schreef Laaaars het volgende:
volgende keer misschien... sorry jongens.... (en meisjes)
nee dat is de goede instellingquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:45 schreef Offy het volgende:
Je staat erbij ! Hoe meer zielen, hoe meer korting!![]()
zeg ouwe! krijgen we met jou 65+ korting?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:26 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi een vraagteken in de verkoop![]()
je moet ze wel laten opbieden tegen elkaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:26 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi een vraagteken in de verkoop![]()
Als we met zijn vijfenzestigen of meer komen moet er wel iets leuks te regelen zijn dacht ik zo. Maar als ze voor die tijd een 40+ korting invoerenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zeg ouwe! krijgen we met jou 65+ korting?![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als we met zijn vijfenzestigen of meer komen moet er wel iets leuks te regelen zijn dacht ik zo. Maar als ze voor die tijd een 40+ korting invoeren
Ik heb nog geen idee hoe ik zit met tentamens enzoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:34 schreef Offy het volgende:
Laatste reactie:
[..]
Wat gaan we nou krijgen?![]()
Wat is nou belangrijker, een diploma of de meet?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:51 schreef portier het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik zit met tentamens enzo.
we zouden er ook een paar in rolstoel kunnen duwenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als we met zijn vijfenzestigen of meer komen moet er wel iets leuks te regelen zijn dacht ik zo. Maar als ze voor die tijd een 40+ korting invoeren
I'm in doubtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker, een diploma of de meet?![]()
Hé kaassnuiverquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zeg ouwe! krijgen we met jou 65+ korting?![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hé kaassnuiver
65+ tssssss
tuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Gaaf dierentuin! Dieren schieten enzo! Klik
Mag ik een optie op meegaan?
Ja komt ie nou mee, had ik me lekker kunnen laten duwen...Heb ik em net weggebrachtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:58 schreef tempelflower het volgende:
[..]
we zouden er ook een paar in rolstoel kunnen duwen![]()
zeg maar ze hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja komt ie nou mee, had ik me lekker kunnen laten duwen...Heb ik em net weggebracht![]()
Sorry, had niet in je profiel gekekenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:20 schreef tempelflower het volgende:
[..]
zeg maar ze hoor![]()
in mijn profiel had je het ook niet gevondenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sorry, had niet in je profiel gekeken
Gezellig
*zwaait*quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:41 schreef ebas het volgende:
Doe mij ook een vraagteken! Ik kom vanuit Alblasserdam (tussen Rotterdam en Dordrecht, wil best een ommetje maken en er kunnen 3 passagiers in mijn autootje..
Goed idee! Tenminste, ik ben voor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:41 schreef ebas het volgende:
Doe mij ook een vraagteken! Ik kom vanuit Alblasserdam (tussen Rotterdam en Dordrecht, wil best een ommetje maken en er kunnen 3 passagiers in mijn autootje..
Misschien nog leuk idee, weet niet of dat al naar voren gekomen is, maar een extra fotowedstrijd op basis van fotos gemaakt op de meeting? ..
doe mij er ook 1quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:30 schreef dawg het volgende:
Re, heb je er even bijgezet, met ?.
Er zijn wel ineens veel vraagtekens. Dit moet toch wel te halveren zijn mensen, c'mon!![]()
tis wel een ideequote:Op woensdag 19 mei 2004 18:46 schreef Sixty4 het volgende:
Ikke kom ook!
![]()
Moet ik dan ook een naambordje op m'n shirt?![]()
Dat is zeker een leuk ideequote:Op woensdag 19 mei 2004 16:41 schreef ebas het volgende:
Misschien nog leuk idee, weet niet of dat al naar voren gekomen is, maar een extra fotowedstrijd op basis van fotos gemaakt op de meeting? ..
Nee toch zeker, dan voel ik me echt op een kinderfeestje, naambordje voor als je zoek raaktquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tis wel een idee
met je echte naam en je nickname er bij
als op de kleuterschoolquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee toch zeker, dan voel ik me echt op een kinderfeestje, naambordje voor als je zoek raakt
Als er een groepje dreutelend voor de ingang staat te wachten, allemaal bewapend met fototoestel en misschien ook toebehoren zijn het vast de goeie.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als op de kleuterschool
maar nee hoor![]()
check maar lekker m'n fotoboek
dat werkt ook jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als er een groepje dreutelend voor de ingang staat te wachten, allemaal bewapend met fototoestel en misschien ook toebehoren zijn het vast de goeie.
zetten jullie allemaal de posts per page eens op 999 ofzo..quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:08 schreef dawg het volgende:
Nieuwe pagina, nieuw lijstje:
weet je al of je mee gaat?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
zetten jullie allemaal de posts per page eens op 999 ofzo..
zo blijf je bezig met lijstjes..
huppakee: een grote pagina met bovenaan een lijstje
gezelligquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
Bij mij mag het vraagteken weg
Mooi! Goed zo!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
Bij mij mag het vraagteken weg
Je staat erbij.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:46 schreef Sixty4 het volgende:
Ikke kom ook!
![]()
Moet ik dan ook een naambordje op m'n shirt?![]()
Flash not allowed!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:34 schreef berc het volgende:
* fotoloog denkt nog na, moet ik nou komen? ik vraag me namelijk af of ik het wel zo leuk ga vinden, maar wil eigelijk wel zien hoe jullie er in het echt uitzien..
*flits*
[afbeelding]
Waarom denk je dat je het misschien niet leuk gaat vinden? Hou je niet van dierentuinen, of is de gedachte alleen al aan het zien van de mede-fokkers zo schrikbarend dat je liever in bed blijft?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:34 schreef berc het volgende:
* Offy denkt nog na, moet ik nou komen? ik vraag me namelijk af of ik het wel zo leuk ga vinden, maar wil eigelijk wel zien hoe jullie er in het echt uitzien..
*flits*
[afbeelding]
Een Xilantof is een jongen die verlegen is, maar zich onder onbekend gezelschap altijd anders gedraagdquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je het misschien niet leuk gaat vinden? Hou je niet van dierentuinen, of is de gedachte alleen al aan het zien van de mede-fokkers zo schrikbarend dat je liever in bed blijft?![]()
Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wie er achter al die rare namen en avatars zitten (wat is in vredesnaam een Xilantof?), maar de keerzijde is dat zij míj dan ook zien(ik wordt altijd een beetje verlegen als ik me onder vreemde mensen bevindt....Aan de andere kant wel makkelijk, want zo ben ik goed te herkennen: Offy is dat meisje waar je maar 'hoi' tegen hoeft te zeggen, en dan meteen een hoofd als een kreeft krijgt
)
Maar: Verstand op 0 en gewoon lekker gaan!
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een Xilantof is een jongen die verlegen is, maar zich onder onbekend gezelschap altijd anders gedraagd
vaag dus.
maar precies... gewoon gaan.
ik ben erg benieuwd naar de gezichten achter de nicknames.
ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:19 schreef Offy het volgende:
[..]
En nu we daar toch mee bezig zijn: een pea 4 fun ...Ik heb daar hele vreemde gedachtes bij)
Phew, weer een misverstand uit de wereld geholpenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef pea4fun het volgende:
Ik zal mijn naam nog maar een keer uitleggen om de vreemde gedachtes uit te bannen voor mensen die pea met pee verwarren
pea is dus gewoon erwt. Ik word erwtje genoemt irl vanwege mijn geringe lengte en postuur. 4 fun spreekt voor zich denk ik, ik ben hier voor mijn plezier.
Ennuh Ymke, de foto's zijn van de dieren natuurlijk
ik ben benieuwd naar dit erwtjequote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef pea4fun het volgende:
Ik zal mijn naam nog maar een keer uitleggen om de vreemde gedachtes uit te bannen voor mensen die pea met pee verwarren
pea is dus gewoon erwt. Ik word erwtje genoemt irl vanwege mijn geringe lengte en postuur. 4 fun spreekt voor zich denk ik, ik ben hier voor mijn plezier.
Ennuh Ymke, de foto's zijn van de dieren natuurlijk
Niks bijzonders, 40 jaar, 1 meter 56 en een half ja die half is belangrijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar dit erwtje
of hik je al tegen de 1,57 aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niks bijzonders, 40 jaar, 1 meter 56 en een half ja die half is belangrijken een fototoestel om haar nek...
Ben alweer aan het krimpen, dus die halve cm heb ik ingeleverdquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of hik je al tegen de 1,57 aan![]()
morgenvroeg ben je weer 1 cm langerquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben alweer aan het krimpen, dus die halve cm heb ik ingeleverd
Watjequote:Op donderdag 20 mei 2004 10:51 schreef rique het volgende:
13 juni.... hmm, nee dan ben ik aan het werk dus behalve als de meeting in mijn fotowinkel gehouden wordt kan ik niet komen op de meeting.
Ik had gister bijna nog een mini-meet met Fotoloog georganiseerd door even als collega bij hem langs in de shop te komen maar het fietspad naar Weesp was net iets te lang en de wind was ook iets te hard![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Watje![]()
mijn geringe leeftijd bevorder mij niet om met een groep vol levenservaring op pad te gaan....quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je het misschien niet leuk gaat vinden? Hou je niet van dierentuinen, of is de gedachte alleen al aan het zien van de mede-fokkers zo schrikbarend dat je liever in bed blijft?![]()
Maar: Verstand op 0 en gewoon lekker gaan!
hoe check ge een fotoboek?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:05 schreef pea4fun het volgende:
In mijn fotoboek een plaatje gezet ter illustratie van mijn lengte...
al is het niet helemaal eerlijk want hij is over de 2 meter
Vóór de oorlog was alles anders....quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:13 schreef berc het volgende:
[..]
mijn geringe leeftijd bevorder mij niet om met een groep vol levenservaring op pad te gaan....![]()
laten we het erop houden dat ik de uitreiking van de emmy award voor miami vice niet hebt meegemaakt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:22 schreef Offy het volgende:
[..]
Vóór de oorlog was alles anders....![]()
(wat precies versta jij onder 'geringe leeftijd' ? Als je zonder begeleiding de python in mag, is er niets aan de hand)
Je kan uiteraard natuurlijk niet van zo'n python verwachten dat ie die begeleider ook nog opvreet....quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:22 schreef Offy het volgende:
[..]
Als je zonder begeleiding de python in mag
Laten we die tent gewoon overnemen, je kunt er in principe vanuit alle subforums meeten, alleen moet je de volgorde een beetje in de gaten houden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:25 schreef melonovy het volgende:
He grappig! 23 juni is er een fokmeeting ook in Burger's Zoo, alleen dan een delegatie uit OUDER(S) met partners en kids...
Uit mijn hoofd (quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:26 schreef berc het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik de uitreiking van de emmy award voor miami vice niet hebt meegemaakt...
hmm, goed geheugenquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:33 schreef Offy het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd () weet ik toevallig dat dat 1985 geweest is, maar dan ben ik nog niet verder natuurlijk...Dan kan je alles tussen 18 en 5 zijn...(hoewel je voor een 5-jarige verdomd goed kan schrijven)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:19 schreef Offy het volgende:
[..](ik bedoel eigenlijk wat die naam toch betekend? Dingen als 'Luap' is na wat denkwerk nog wel te vatten, maar ook achterstevoren of door elkaar gehusseld komt er geen logisch woord uit Xilantof
En nu we daar toch mee bezig zijn: een pea 4 fun ...Ik heb daar hele vreemde gedachtes bij
)
hahahhaquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:05 schreef pea4fun het volgende:
In mijn fotoboek een plaatje gezet ter illustratie van mijn lengte...
al is het niet helemaal eerlijk want hij is over de 2 meter
Linkje naar de foto dan maar http://fotoboek.fok.nl/showpicture.fok?location=http://fotoboek.fok.nl/userpics/52657_fotoboeksize.jpgquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:17 schreef berc het volgende:
[..]
hoe check ge een fotoboek?
ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Linkje naar de foto dan maar http://fotoboek.fok.nl/showpicture.fok?location=http://fotoboek.fok.nl/userpics/52657_fotoboeksize.jpg
En wat maakt het nu uit hoe jong of oud je bent joh, gewoon meegaan!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:51 schreef m-niki het volgende:
De oudjes hebben gewoon de grootste mond hier!
Zekers, lijkt mij ook. Hoe zou dat eruit zien, 20 mensen met een camera op een rijtje. Jammer dat de herhalingswedstrijd dan al afgelopen isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:31 schreef Xilantof het volgende:
denk dat het best gezellig gaat worden![]()
Kleintjes mogen voor!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:52 schreef luap het volgende:
[..]
Zekers, lijkt mij ook. Hoe zou dat eruit zien, 20 mensen met een camera op een rijtje. Jammer dat de herhalingswedstrijd dan al afgelopen is
Kan niet wachten...
weet niet meer wie dat zei van die wedstrijd, maar ik vind het op zich wel een leuk ideequote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kleintjes mogen voor!
Doen we nog een soort wedstrijd van de foto's van die dag? Wie zei dat ook alweer?
pssst, ben vandaag naar de strabrechtse hei geweest, beetje veel bewolking, dus vlug weer thuis. Ik doe het nog eens over
Lijkt mij ook leuk, maar dan moet er wel een modje de zin en tijd hebben om zich daarmee bezig te houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
weet niet meer wie dat zei van die wedstrijd, maar ik vind het op zich wel een leuk idee
gewoon je leukst/mooiste foto inzenden en dan een stemronde.
kan denk ik gewoon tegelijk met de reguliere wedstrijd...
* Xilantof kijkt ook meequote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar dan moet er wel een modje de zin en tijd hebben om zich daarmee bezig te houden.
* pea4fun lief kijkt
Wedstrijd lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kleintjes mogen voor!
Doen we nog een soort wedstrijd van de foto's van die dag? Wie zei dat ook alweer?
pssst, ben vandaag naar de strabrechtse hei geweest, beetje veel bewolking, dus vlug weer thuis. Ik doe het nog eens over
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar dan moet er wel een modje de zin en tijd hebben om zich daarmee bezig te houden.
Pea4fun lief kijkt
Jij biedt je aan om het te regelen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
![]()
Ik geef het een shot!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij biedt je aan om het te regelen?![]()
*Verlegen wordt*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef pea4fun het volgende:
Fotoloog je bent een kanjer![]()
wat voor onderwerp danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wedstrijd lijkt me een goed plan!
Morgen zijn luap en ik aan de beurt op de Strabrechtse Hei. Bereid je maar vast voor op een showcase-topic!
lijkt mij ook....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:47 schreef ebas het volgende:
Het was mijn ideeMaar onderwerp? Gewoon de foto's die je op dagje uit maakt.. maakt niet uit wat lijkt me?
Ow help, van die kant had ik het nog niet bekeken....afschaffen die wedstrijd!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 07:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lijkt mij ook....
bedoel: als je een medefokker iets vreemds ziet doen en je legt dat vast.
grote kans dat je wint
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow help, van die kant had ik het nog niet bekeken....afschaffen die wedstrijd!Ik ben al vaker op de foto gezet terwijl ik een foto aan het maken was....in allerlei vreemde houdingen....
Jammer dat je niet mee kunt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:06 schreef Ymke het volgende:
Het is al een aardig lijstje aan het worden
gezelligquote:Op zondag 23 mei 2004 12:13 schreef Caar2 het volgende:
Ik vlieg wel even terug vanuit Kroatie...![]()
Bij deze.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:44 schreef pascalheister het volgende:
haal bij mij dat vraagteken ook maar weg, zoals het eruit ziet kan ik wel
dat valt nog te bezienquote:Op maandag 24 mei 2004 18:45 schreef Offy het volgende:
Nou, dat zijn er nog best veel al! Hoera, dat wordt gezellig
Parkeerkosten zijn 2 euro,dus dat valt wel mee...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef Xilantof het volgende:
ik zit alleen te denken over hoe ik zou gaan....
lastig... heeft het dierenpark parkeer kosten?
vast wel.....
en die foto wedstrijd...
ik denk dat er gewoon een (sticky) topic moet komen, waarin iedereen z'n inzendig kan gooien...
en dat dan een week (of 2, voor de rolletjes). en daarna gewoon stemmen..
hoeft allemaal niet zo lang te duren denk ik.
dat valt idd meequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Parkeerkosten zijn 2 euro,dus dat valt wel mee...
Misschien moeten we het onderwerp van de Juni-wedstrijd de 'meeting' maken. Iedereen die niet naar de meet wil komen wordt dan meteen genadeloos gestraft doordat 'ie niet met de wedstrijd mee kan doenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:22 schreef dawg het volgende:
Ok, gaan we nu een soort wedstrijd houden met de meeting?
Dan lopen er wel 2 wedstrijdtopics door elkaar (juni en meet). Hoe kunnen we dit het beste doen?
slimquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef Offy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het onderwerp van de Juni-wedstirijd de 'meeting' maken. Iedereen die niet naar de meet wil komen wordt dan meteen genadeloos gestraft doordat 'ie niet met de wedstrijd mee kan doen![]()
hehequote:Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef Offy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het onderwerp van de Juni-wedstirijd de 'meeting' maken. Iedereen die niet naar de meet wil komen wordt dan meteen genadeloos gestraft doordat 'ie niet met de wedstrijd mee kan doen![]()
Ja hallo, ik wil niet als foto op Fok eindigen en ik ben wel veruit de vreemdste.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 07:22 schreef Xilantof het volgende:
bedoel: als je een medefokker iets vreemds ziet doen en je legt dat vast.
grote kans dat je wint
denk dat iedereen zich zelfs de vreemdste vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil niet als foto op Fok eindigen en ik ben wel veruit de vreemdste.
Anyway. Hou bij een wedstrijd svp ook rekening met het analoge volk, dat wat tijd nodig heeft om dingen afgedrukt en gescand te krijgen.
En dat vraagteken mag nog heel even blijven staan.
Ik kom zo ongeveer eens in de twee weken bij een scanner in de buurt, dus dat kan nog krap worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef Xilantof het volgende:
en idd, ik zelf schiet ook analoog. dat had ik ook mee genomen in mijn tijdsvoorstel (2 weken)
ahaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kom zo ongeveer eens in de twee weken bij een scanner in de buurt, dus dat kan nog krap worden.
ah sh*t dat meen je niet hoe moet ik dat nu weer regelenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zie net op de kalender dat 13 juni vaderdag is....gelukkig kwam ik er ook achter dat hij dan op vakantie is...pfew...
neem Pa mee?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:48 schreef tempelflower het volgende:
[..]
ah sh*t dat meen je niet hoe moet ik dat nu weer regelen![]()
![]()
Misschien kan je er 's avonds naartoe?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:48 schreef tempelflower het volgende:
[..]
ah sh*t dat meen je niet hoe moet ik dat nu weer regelen![]()
![]()
Nee, maar ze hebben wel pinguinsquote:Op zondag 30 mei 2004 20:59 schreef tempelflower het volgende:
ff kijken anders ga ik zaterdagm maar mijn mannetje loopt hoogstwaarschijnlijk zijn ontbijt op bed mis,
maak ik wel weer goed!![]()
vandaag heb ik gefotografeerd in een vlindertuin, in de eerst instantie had ik zoiets VLINDERS maar ik moet zeggen best een leuk onderwerp om te fotograferen, hebben ze in burgers zoo ook een vlindertuin?
...en er schijnen ook mensen rond te lopenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel pinguins
Nah, ik weet niet van wie je dat hebt gehoord, maar daar geloof ik dus niets van...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:24 schreef Geminis het volgende:
[..]
...en er schijnen ook mensen rond te lopen
Noujahzeg...Wat een rare dingen die....mensen, noemde je ze?....quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef Geminis het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je een stel lama's veilig achter een muurtje te kijken naar mensen.
Het is een mooie dag en dan schijnen ze in grote kuddes voorbij te komen!!
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef k_man het volgende:
Vlinders zijn mooi.Uit eigen werk:
[afbeelding]
wanneer? hoelaat? etc?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef dawg het volgende:
Beide zeer mooie vlinders zeg!
En heb er zin in, de meeting! En de dierentuin ook trouwens, is al lang geleden dat ik daar geweest ben. Maar ik ga wel deze week vast inschieten, Dierenpark Europa, nieuw hier bij Eindhoven, ben benieuwd.![]()
Misschien gegadigden die zin hebben om mee te gaan?
denk niet dat ik dan kan....quote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef dawg het volgende:
uhh, ik denk donderdagmiddag ofzo.
Zal zo rond een uurtje of 13.30 / 14.00 zijn dat ik erheen ga.
Hier nog éénquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:49 schreef portier het volgende:
Ik kan definitief niet.
Bij Arnhem.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:34 schreef Dagobert het volgende:
Verrek, dat was erMaar goed dat ik het weekend intinutief vrij gehouden heb
Waar is Burgers Zoo eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hier nog één
Lieffie,m,n dochter moet optreden op sixflags,die dag met haar dansclubjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
![]()
Ow, dat kan je idd niet missenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Lieffie,m,n dochter moet optreden op sixflags,die dag met haar dansclubje
Maar,We will meet somewhere in time! Absoluut!
Zeker!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow, dat kan je idd niet missenEn daar kan je ook leuke foto's van maken!
Oke danquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:30 schreef Xilantof het volgende:
volgende keer doen we het ergens anders
komt wel goed dan
Inderdaad, want hoe het er nu naar uitziet is het 3 tegen 15 ...(kan natuurlijk ook in ons voordeel zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:27 schreef tempelflower het volgende:
we kunnen wel wat versterking van de vrouwen gebruiken!![]()
Hebben we niet allemaal loeizware statieven en telelenzen en andere zooi? Kunnen we kijken hoe gallant ze zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:46 schreef Offy het volgende:
[..]
Inderdaad, want hoe het er nu naar uitziet is het 3 tegen 15 ...(kan natuurlijk ook in ons voordeel zijn)
lezen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef dawg het volgende:
Ja, nu niet afhaken Xilantof!
Moeten we je komen halenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:51 schreef Xilantof het volgende:
zie tentamens staan
volgens mij heb ik ook tentamens er na![]()
maar goed, ik kom wel gewoon, ik verzin wel iets
rustig maar.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:08 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Moeten we je komen halen![]()
ach een leuk meisje mag je altijd meebrengenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef Sixty4 het volgende:
Ik heb er zin in...
Hoe kijken we aan tegen het meebrengen van vrienden en vriendinnen? Gewoon meenemen onder het motto : hoe meer hoe beter?![]()
Of mag je pas mee tegen vertoning van je FOT-pas?
vriendinnen, zussen van vriendinnen... Neem mee joh, gezellie!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef Sixty4 het volgende:
Ik heb er zin in...
Hoe kijken we aan tegen het meebrengen van vrienden en vriendinnen? Gewoon meenemen onder het motto : hoe meer hoe beter?![]()
Of mag je pas mee tegen vertoning van je FOT-pas?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:10 schreef Geminis het volgende:
[..]
vriendinnen, zussen van vriendinnen... Neem mee joh, gezellie!
nou Sixty4quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach een leuk meisje mag je altijd meebrengen
hmm.. ik heb zo'n idee op wie jij doeltquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:10 schreef Geminis het volgende:
[..]
.... , zussen van vriendinnen... !
voorkennisquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:23 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
hmm.. ik heb zo'n idee op wie jij doelt![]()
Waarschijnlijk gaan we verzamelen bij een stuk of wat touringcars waar Sixty4 een hoeveelheid charmante jongedames mee aanvoertquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef Borelius het volgende:
Ik zie het nu pas, dit ontzettend leuke idee. Mijn dochter loopt al weken aan mijn kop te zeuren dat ze naar de dierentuin wil, met het excuus dat ik dan mijn nieuwe Nikon D70 goed kan testen. Als er niets tussen komt, ben ik waarschijnlijk ook van de partij. Ik heb even vluchtig alle berichten doorgenomen, misschien heb ik het gemist, maar hoe gaat het verder? Hoe ontmoet ik de rest van de 'bende' en hoe laat?
ik hoor het al, een prof.!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
krijg ineens weer verse herinneringen van toen ik in het grote Amersfoort op zoek ging naar een stuk of vier Fok!kers terwijl ik van geen een een fatsoenlijke omschrijving had. Heb ze nog gevonden ook....
Ja dit ben ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:22 schreef pascalheister het volgende:
Pea4fun moet er na al die foto's wel uit te halen zijn
ken het merken het zonnetje zekerquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:22 schreef Offy het volgende:
Tjah, ik ben goudkleurig, met schubben (valt meestal gelijk op)...
![]()
beetje een melige bui vandaag geloof ik
hoezo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:48 schreef tempelflower het volgende:
'k begin te twijfelen of ik wel mee zal gaan.
Ik mag mijn username wel eens in de aanbieding gooienquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:38 schreef Borelius het volgende:
Ik ben 1.89, weeg bijna 100 kilo en dat ziet geen hond! Ik heb wel veel grijze haren en ben de 25 al 2 keer gepasseerd!
je komt zeker niet toevallig langs den haag een arm studentje op halen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:41 schreef Borelius het volgende:
Ik rij vanuit Hoorn (NH) waarschijnlijk met dat ding wat onder mijn Alias te zien is. Dat rijdt op gas zonder wegenbelasting en meerijkosten reken ik niet.
Den haag.. hmmmm... wel eens vaag van gehoordquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:20 schreef Xilantof het volgende:
en dat over die bijdrage enzo... vind ik wel goed.
ik las ergens dat shark.bait misschien ging rijden (misschien via den haag voor Faithy) en
* Shark.Bait woont ook in den haag
maar dat valt nog af te spreken, maar denk idd wel dat we ff wat dingen moeten "vast stellen"
Mijn username komt voort uit de omgekeerde generatieconflicten die ik steeds ondervind Pa, kun je die grafherrie niet wat zachter zetten......quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:10 schreef Borelius het volgende:
Voel je jezelf alleen zo, of kom je best wel in de buurt wat leeftijd betreft?
WTF = RH ?????quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:45 schreef Robertje het volgende:
Shark.Bait. Ik vind je op Raoul Heertje lijken
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WTF = RH ?????
Ligt vanuit oostelijk Flevoland Amersfoort niet op de route?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:25 schreef Ouwesok het volgende:
Nog Oostelijk Flevolanders zonder vervoer
Volwassen ben je boven de 1.60 meterquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:42 schreef pea4fun het volgende:
Ben ik dan de enige echt volwassen persoon?![]()
![]()
Ik heb je toegevoegd...en ik neem niet veel ruimte inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef dawg het volgende:
Offy, luap en pea4fun: jullie rijden mee? Is wel beetje krap (mijn kofferbak ligt vol met caraudio, dus tassen kunnen we niet kwijt daarin).
Anyway, voeg me even toe op MSN, of mail me ff. I need adresses! Als het niet te ver om is kom ik jullie wel even oppikken.
Leuke foto, zelfportret?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:01 schreef Geminis het volgende:
Leuk! Voorpret!
Ik zie er zo uit:
[afbeelding]
Maar ik denk dat ik in RGB ga![]()
![]()
![]()
dankje! en ja zelfportret...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuke foto, zelfportret?
Als ik er met mijn dikke kont nog tussenpas: graagquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef dawg het volgende:
Offy, luap en pea4fun: jullie rijden mee? Is wel beetje krap (mijn kofferbak ligt vol met caraudio, dus tassen kunnen we niet kwijt daarin).
Ik zal je wel even mailen!quote:Anyway, voeg me even toe op MSN, of mail me ff. I need adresses! Als het niet te ver om is kom ik jullie wel even oppikken.
LOLquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Als ik er met mijn dikke kont nog tussenpas: graag
[..]
Ik zal je wel even mailen!
Ojah, ik ben nog vergeten te zeggen dat ik nogal last heb van wagenziekte...Misschien wel leuk om even te vermelden![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:07 schreef tempelflower het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is dom van jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:09 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog mee mag, ik had dit eigenlijk pas moeten zeggen als we al onderweg waren
pcies, hoe meer zielen hoe meer camera'squote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef Ouwesok het volgende:
schop.....
We kunnen nog aanmeldingen hebben.
Zal wel weer aan een erg ongeduldige vader ten grondslag hebben gelegen die niet een week het geduld kan opbrengenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:49 schreef Offy het volgende:
Wie kwam er eigenlijk bij dat het de 13e vaderdag is? Het is namelijk een week later pas vaderdag (de 20e)![]()
![]()
Of een heel warmhartig kind wat liefst tweemaal vaderdag viertquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zal wel weer aan een erg ongeduldige vader ten grondslag hebben gelegen die niet een week het geduld kan opbrengen
Of de plaatselijke handel in aftershave en boormachines die de hele goegemeente heeft wijsgemaakt dat er twee vaderdagen zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 00:11 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Of een heel warmhartig kind wat liefst tweemaal vaderdag viert
Moeilijk, erg moeilijk kiezen welke camera ik zal meenemen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:35 schreef Xilantof het volgende:
ben trouwens ook wel benieuwd wat voor camera's men meeneemt.
okee, ik heb niet veel keuze, maar een Ouwesok bijv. wel
Dat was ikquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:49 schreef Offy het volgende:
Wie kwam er eigenlijk bij dat het de 13e vaderdag is? Het is namelijk een week later pas vaderdag (de 20e)![]()
![]()
wat voor kalender heb jij wel niet danquote:Op zondag 6 juni 2004 14:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat was ikDie stomme kalender geeft vaderdag in belgie aan. Ik had het (B) niet gezien. Bij een week later staat nl nog een keer vaderdag met daarachter (NL)
Nou ja...dan hoeft dat dus geen belemmering te zijn
1 die in België en Nederland wordt verkocht denk ikquote:Op zondag 6 juni 2004 14:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor kalender heb jij wel niet dan
ben je ook toevallig 2x per jaar jarig dan op die kalenderquote:Op zondag 6 juni 2004 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1 die in België en Nederland wordt verkocht denk ik
Nou...1 keer per jaar vind ik tegenwoordig al meer als genoegquote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben je ook toevallig 2x per jaar jarig dan op die kalender![]()
![]()
De officiële stadskalender van Baarle Nassauquote:Op zondag 6 juni 2004 14:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor kalender heb jij wel niet dan
wat hebben sommige mensen het toch moeilijkquote:Op zondag 6 juni 2004 11:50 schreef Marc H het volgende:
[..]
Moeilijk, erg moeilijk kiezen welke camera ik zal meenemen.
Ik twijfel tussen deze camera, of toch maar dit speeltje![]()
Gelukkkig heb ik nog een weekje om erover na te denken![]()
Bronquote:Op zondag 6 juni 2004 23:08 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga in burka
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef pea4fun het volgende:
Shark, jij speelt vals
Grommen kan ik wel....pas maar op want je wordt nog echt bang!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Jij zou grommen en ik zou jou foto insturen
meeting is zondagquote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef juss het volgende:
Hm, ik moet net zaterdag werken deze keer, jammer.
11 uur op de parkeerplaats/ingang denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Re het volgende:
ok ik probeer even samen te vatten, t'is om 11 uur ok waar gaan we verzamelen? en oh ja, waar gingen we ook alweer naartoe? Is er clubkorting?
Ook dia's? En hoeveel sjouw je er mee?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:58 schreef Xilantof het volgende:
11 uur is het idd
ik heb er wel zin in
heb net fotorolletjes gekocht
geen dia's, gewoon film rolletjesquote:Op maandag 7 juni 2004 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ook dia's? En hoeveel sjouw je er mee?
mij moet je niet als maatstaf nemen iig.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:27 schreef dawg het volgende:
Ah, ok.
Heb ik iig een idee wat mee te nemen.
we zijn denk ik niet met 20 volwassenen of wel ?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:17 schreef Xilantof het volgende:
als we alle 20 komen:
Toegangsprijzen voor groepen
vanaf 20 volwassenen ¤ 13,50
dat is idd waarquote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zijn denk ik niet met 20 volwassenen of wel ?
Och, als we ons bij de kassa een beetje weten te gedragen moeten we een end komen denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zijn denk ik niet met 20 volwassenen of wel ?
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Och, als we ons bij de kassa een beetje weten te gedragen moeten we een end komen denk ik.![]()
dat moet lukken met peaquote:Op maandag 7 juni 2004 20:30 schreef luap het volgende:
En anders kinderen gratis... tot een jaar of 4 toch zeker wel.
You've got mail! 2 zelfs, ik was een beetje verstrooid, vandaar.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:30 schreef luap het volgende:
En anders kinderen gratis... tot een jaar of 4 toch zeker wel.
Primaquote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
You've got mail! 2 zelfs, ik was een beetje verstrooid, vandaar.
Offy, jij hebt trouwens ook mail, maar jij hoeft niets te doen als te wachten tot we je komen ophalen.
Zo, mooi geregeld, toch pea?
station brouwhuis, ipv helmond
Héérlijk, taxi aan de deurquote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef dawg het volgende:
Offy, jij hebt trouwens ook mail, maar jij hoeft niets te doen als te wachten tot we je komen ophalen.
Oei, ik geloof dat ik de spelbreker moet zijn, want ik heb nog een vrijkaartje liggen voor Burgers' Zoo die ik op moet makenquote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef RubberDuckey het volgende:
Bij Burgers Zooi ben je al volwassen vanaf je 17de....
Moet toch wel te doen zijn?
krijgen we van te voren een preview van dat shirt?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:36 schreef Bowiefan het volgende:
Wordt ik net uitgenodigd door ouwesok, ik denk dat vind hij leuk, zie ik hier dat het voor de groepskorting is
Maar als het u om het even is kom ik ook aapjes kijken![]()
(en eeh, ik zal er voor zorgen dat ik te herkenen ben aan mijn t-shirt)
neuh, ik weet nog niet welke, misschien dat ik vrijdag een nieuwe koop.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
krijgen we van te voren een preview van dat shirt?
Vast iets met Elton Johnquote:Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
krijgen we van te voren een preview van dat shirt?
jammerquote:Op maandag 7 juni 2004 23:23 schreef berc het volgende:
en eraf
dus bus 3 vertrekt om 10.33 van cs?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:41 schreef Dagobert het volgende:
Trein van 10 over negen
Nog meer treinmensen?
Zoja, ik heb de bus 3 om 10:33 richting alteveer
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus bus 3 vertrekt om 10.33 van cs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |