quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:52 schreef altface het volgende:
Excelsior...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef Rolex het volgende:
Helmond Sport natuurlijk!![]()
![]()
Die hebben ons Boschenaren geholpen.....
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Helmond!!![]()
Kom zelf uit Brabant en woon niet zo heel ver van Helmond af
en bij de andere mag de Graafschap wel winnen. (zolang het excelsior niet is)
ja ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:54 schreef Grumpey het volgende:
nog iemand die ze allemaal bijelkaar op gaat tellen?
En dat noemt zich supporter van Excelsior.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:39 schreef Mindlight het volgende:
Had tot vorige week bij deze poule indelingen Helmond Sport en Excelsior gezegd, maar ga toch ook voor Sparta en Excelsior (ga voor het eerst van mijn leven naar enkele wedstrijden van Sparta kijken als de combi van excelsior te vroeg vertrekt, zoals morgen)
Persoonlijk denk ik dat vitesse erin moet blijven. Niet dat ik voor vitesse ben, integendeel zelfs, Helemaal nu ik die Rink zag afgelopen weekend tegen Utrecht zo uitdagend met dat vingertje naar zwaanswijk. Bahquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:05 schreef DarkShine het volgende:
Voor de club die Vite$ eruit schiet!
Den Bosch zien we sowieso wel in de HCE volgend jaar hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef ElYefe het volgende:
maar ik denk dat het voor het nederlandse voetbal erg slecht zal zijn als een club als Den Bosch weer voor een jaartje mee mag doen, om er het seizoen daarop weer uit te vliegen. En een club als Vitesse die dan met zo'n groot stadion in de eerste divisie speeltDat klopt niet. Die club gaat dan kapot en dat zal ik persoonlijk wel zonde vinden.
Sparta is al net zo joods als die club uit amsterdam.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:40 schreef tha_dark het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam
alleen jammer voor ze dat ze bij Helmond zitten.
daarom....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sparta is al net zo joods als die club uit amsterdam.
Ik ben zo'n neutrale toeschouwerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef Stpan het volgende:
Als neutrale toeschouwer had ik denk ik niet kunnen kiezen tussen Sparta en Vitesse.
Ik kan me heel goed voor stellen dat niet iedere Excelsior supporter is er blij mee dat Excelsior nu F'noord 2 is hoor en kunnen Sparta best sympatieker vinden dan F'noord, juist omdat die laatste hun club Excelsior eigenlijk gestolen heeft. Voordat Excelsior F'noord 2 werd had ik sypathie voor die club (mede dankzij Leen Zwanenburg in een ver ver verleden).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat noemt zich supporter van Excelsior.
De geschiedenis tussen Sparta en Excelsior geeft ook niet echt veel redenen tot sympathie onderling.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voor stellen dat niet iedere Excelsior supporter is er blij mee dat Excelsior nu F'noord 2 is hoor en kunnen Sparta best sympatieker vinden dan F'noord, juist omdat die laatste hun club Excelsior eigenlijk gestolen heeft. Voordat Excelsior F'noord 2 werd had ik sypathie voor die club (mede dankzij Leen Zwanenburg in een ver ver verleden).
quote:Poule A:
Vitesse
Poule B:
De Graafschap
dan had utrecht wat beter zijn best moeten doen afg. zondagquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:10 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, vandaag toevallig een die hard Utrecht fan tegengekomen terwijl ik Twente fan ben.
Nauwelijks gezeik gehad, alleen maar gepraat over de hoop dat Vitesse degradeert.
Optyfen met die zelfoverschattende kutclub en hun ajaxpubliek.
Dat zei ik dus ook!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan had utrecht wat beter zijn best moeten doen afg. zondag
Ik hoop dat als excelsior promoveert we 2 leuke derby's blijven houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat noemt zich supporter van Excelsior.
Je zou je diep moeten schamen.
In poule 1 maakt het me weinig uit. Zolang het Sparta en Vitesse maar niet zijn.
Poule 2 moet voor Excelsior zijn.
Preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voor stellen dat niet iedere Excelsior supporter is er blij mee dat Excelsior nu F'noord 2 is hoor en kunnen Sparta best sympatieker vinden dan F'noord, juist omdat die laatste hun club Excelsior eigenlijk gestolen heeft. Voordat Excelsior F'noord 2 werd had ik sypathie voor die club (mede dankzij Leen Zwanenburg in een ver ver verleden).
Och, ik kan me er wel iets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Stoer.
Euh, zover ik het kan herinneren had dat meer te maken met het (bijna) faillissement van Vitesse dan met rellende supportersquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
De supporters van Vitesse zijn in het verleden nogal te keer gegaan.
Ik weet niet of je het voetbal een beetje volgt maar de licentie van Vitesse werd bijna ingetrokken vanwegen de supporters.
Dit seizoen en het afgelopen seizoen zaten er toch bij elke wedstrijd zo'n 20.000 supporters. En dat waren 2 dramatische seizoenen sinds 14 jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euh, zover ik het kan herinneren had dat meer te maken met het (bijna) faillissement van Vitesse dan met rellende supporters.
Afgelopen Zondag vond ik de Vitesse kneusjes in ieder geval weer dieptriest, vrijwel de gehele wedstrijd fluitconcerten als er een verkeerde pass kwam, terwijl ze toch echt niet zo dramatisch voetbalden als de rest van het seizoen.
Tja, ik snap sowieso niet waar ze het lef vandaan halen om zich supporter te noemen terwijl ze de club alleen steunen als het goed gaat... Gelegenheidssupporters.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik hoop dat als excelsior promoveert we 2 leuke derby's blijven houden.
en ondanks dat Sparta mijn favo club zeker niet is, vind ik het bullshit dat je als supporter van excelsior je automatisch een hekel aan sparta zou moeten hebben, laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen
Ach gussie, hebben we gezongen dat Excelsior een hoerenclub is? T'is ook een schande. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je voor Feyenoord bent. Daar zingen ze natuurlijk noooooooit 'minder fijne liedjes'.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik hoop dat Sparta failliet gaat.
Het spijt me hoor, maar als ik Spartanen tijdens Excelsior - Sparta minder fijne liedjes hoor zingen over je club dan kan ik er met mijn pet niet bij, dat je naar die club gaat kijken.
Spartasupporters hebben daarbij een tyfushekel aan Excelsior. Excelsior heeft je steun nodig, niet die club uit junkie-Spangen.
Whaha...als je me een beetje zou kennen dan had je geweten dat ik me niet druk maak om provocerende teksten, integendeel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ach gussie, hebben we gezongen dat Excelsior een hoerenclub is? T'is ook een schande. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je voor Feyenoord bent. Daar zingen ze natuurlijk noooooooit 'minder fijne liedjes'.
Verder heb ik:
1. best sympathie voor Excelsior-supporters. De rivaliteit is vooral leuk en ludiek (op een enkele heethoofd na). Daarom hoop ik voor volgend jaar op een derby op het hoogste niveau tussen ons.
2. het niet zo op Feyenoordsupporters die automatisch voor Excelsior zijn.
3. Ajax-supporters die automatisch voor Sparta zijn omdat ze een hekel aan Feyenoord hebben.
4. een hekel NSB-supporters die andere clubs failliet wensen, zeker clubs uit hun eigen stad.
5. geen enkel idee waarom wij net zo joods als Ajax zouden zijn.
Okj.....quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whaha...als je me een beetje zou kennen dan had je geweten dat ik me niet druk maak om provocerende teksten, integendeel.![]()
4. Feijenoord is de club in Rotterdam, ken mij Sparta nou schelen.![]()
5. Ook geen zin om het je uit te leggen.
Helemaal mee eens. Weg met vitesse!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:52 schreef PogueMahone het volgende:
Sparta en Heracles
Gedeeltelijk mee eens. Alleen geef ik excelsior geen kans. Daar in tegen De Graafschap deste meer.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:31 schreef tammehaas het volgende:
Sparta en Excelsior, beide ploegen geef ik ook kans om in de HCC te blijven. Ik hoop niet op nog een jaar Volendam, ook helmond sport, vvv en heracles heeft niks te zoeken op het hoogste niveau...
Excelsior heeft Feyenoord achter zich staan, dus komend seizoen zorgen die er wel voor dat ze niet dezelfde fout maken als 2 jaar geleden. Toen ze te aanvallend speelden met te jonge spelers. Ze krijgen er nu zeker goede spelers die ervoor zorgen dat ze erin blijven....Daarintegen is de Graafschap natuurlijk een mooie club met een goede achterban, maar ik denk toch dat Excelsior het haalt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Alleen geef ik excelsior geen kans. Daar in tegen De Graafschap deste meer.
Ook mensen die veel met voetbal hebben en zelfs voor Sparta zijn vragen zich weleens af waarom ze op onverklaarbare redenen voor een club met meer tegen- dan voorspoed zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb niks met voetbal
Om onverklaarbare reden toch een warm hart voor Sparta.
Die moeten het maar worden dus![]()
Same herequote:Op woensdag 19 mei 2004 13:52 schreef mat_herben het volgende:
De Graafschap en Vitesse.
Hmm Sparta hoeft zeker niet failliet van mij hoor, daar vind ik de derby's en de rivaliteit veel te aardig voor. En die minder fijne liedjes, tsja dat gaat beide kanten op en kan ik me nou niet zo druk om maken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik hoop dat Sparta failliet gaat.
Het spijt me hoor, maar als ik Spartanen tijdens Excelsior - Sparta minder fijne liedjes hoor zingen over je club dan kan ik er met mijn pet niet bij, dat je naar die club gaat kijken.
Spartasupporters hebben daarbij een tyfushekel aan Excelsior. Excelsior heeft je steun nodig, niet die club uit junkie-Spangen.
Nou, dat hebben we gezien of niet?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Vitesse eraan
Na 1 wedstrijd in de HCE dit seizoen stond Vitesse ook nog netjes in de middenmoot..quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gezien of niet?
Stoer.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Bovendien hangt er altijd wel een Palestijnse vlag bij ons).
Preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat vitesse erin moet blijven. Niet dat ik voor vitesse ben, integendeel zelfs, Helemaal nu ik die Rink zag afgelopen weekend tegen Utrecht zo uitdagend met dat vingertje naar zwaanswijk. Bahmaar ik denk dat het voor het nederlandse voetbal erg slecht zal zijn als een club als Den Bosch weer voor een jaartje mee mag doen, om er het seizoen daarop weer uit te vliegen. En een club als Vitesse die dan met zo'n groot stadion in de eerste divisie speelt
Dat klopt niet. Die club gaat dan kapot en dat zal ik persoonlijk wel zonde vinden.
Nou......quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:55 schreef hafc het volgende:
poule a: helmond sport het is een clubje dat beter voetbalt dan sparta en vitesse die kan dit toch niet aan en vvv heeft er niks te zoeken
We zullen maar niet over de uitslag gaan discussieren van gisteravond....quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:30 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Nou......
Dat zijn nu juist de ploegen die ik het het minst gun...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:53 schreef BrauN het volgende:
A: Vitesse
Qua club horen die gewoon in de eredivisie te blijven.
B: De Graafschap
Eigenlijk idem. Leuk stadion, grote supportersschare en een sympathieke club.
1 slecht seizoen? Het jaar dervoor was het toch ook nie veel hoor maar net na-competitie kunnen ontlopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:53 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Vitesse en de Graafschap
Vitesse hoort toch echt wel in de Ere-divisie....ook al hebben ze 1 slecht seizoen gedraaid. En de Graafschap zijn gewoon superboeren
moeten ze alleen niet met 6-0 verliezen van VVVquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:15 schreef RednaZ het volgende:
Doe mij maar Sparta/Helmond Sport en Volendam..
Ik woon maar een paar km van Helmond dus gun het de Helmonders wel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |