Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:52 schreef mighty_myte het volgende:
Vrouwen hebben in hun tas altijd zo'n klein flesje water.
Het zit altijd halfvol en zo nu en dan nemen ze 1 slokje.
Waar is dat nou toch nuttig voor?
Voor de smaak hoef je het niet te doen, en als je
dorst hebt drink je toch makkelijk zo'n heel flesje in 1
keer leeg?
Wie kan mij dit uitleggen?
Wat een mooi gedicht.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:52 schreef mighty_myte het volgende:
Vrouwen hebben in hun tas altijd zo'n klein flesje water.
Het zit altijd halfvol en zo nu en dan nemen ze 1 slokje.
Waar is dat nou toch nuttig voor?
Voor de smaak hoef je het niet te doen, en als je
dorst hebt drink je toch makkelijk zo'n heel flesje in 1
keer leeg?
Wie kan mij dit uitleggen?
ja, maar als je dorst hebt kun je het toch wel een uur volhouden zonder dag ene slokje zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook altijd een flesje waterNiet in mn tas dan. Maar wel nu naast me staan, op de fiets, als ik ga wandelen.IK heb het alleen voor als ik dorst heb/krijg,of als ik keelpijn heb. En nee, ik zuip niet in 1x zo`n flesje leeg.Want dan heb ik als ik daarop weer dorst krijg niks
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:58 schreefStyle het volgende:
...of misschien is het gewoon een efficiënte manier om je lichaam continu van vocht te voorzien, zodat je nooit èchte dorst krijgt.
men denkt vaak pas dat als je dorst hebt dat je lichaam dan pas water wil. dat is niet juist...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ja, maar als je dorst hebt kun je het toch wel een uur volhouden zonder dag ene slokje zeker.
en anders koop je gewoon een blikje ergens. lekker makkelijk, hoef je dat flesje ook niet mee
te zeulen.
en hoe vaak krijg je dan wel niet ineens keelpijn? en helpt dat ene slokje ertegen?
(ik ben kritisch)
Maar waarom bestaan er dan geen kerels die dit doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:02 schreef nikky het volgende:
omdat het gewoon beter is voor je lijf om de gehele dag door te drinken.
Over kuddegedrag gesproken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat is mij ook al opgevallen. Kan het ook niet anders interpreteren dan kuddegedrag.Ook hebben ze natuurlijk op de reklame gezien dat je 2 liter water per dag moet drinken.
Ikzelf neem gewoon 2 liter bier op een dag.
Lul voor jezelf aub.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
Maar waarom bestaan er dan geen kerels die dit doen?
wie zegt dat er geen mannen bestaan? ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook de gehele dag doordrinken.... weet ik veelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
God wat een kut-pc heb ik weer...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:05 schreef Jack_Flash het volgende:
[..]
Lul voor jezelf aub.
jah daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:08 schreefStyle het volgende:
(offtopic)
En wat de hel gebeurt er met mijn username als ik word gequote?!?
Is wel leukquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:08 schreef nikky het volgende:
[..]
jah daar zat ik ook al naar te kijken
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
God wat een kut-pc heb ik weer...
ik heb het al even doorgegevenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:09 schreefStyle het volgende:
is het een nieuwe smiley?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Is wel leuk
ow das jammer...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:10 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb het al even doorgegeven
mooi bugje dat wel
nu weer ontopic aub
pssssst wer ff ontopic aubquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
is het een nieuwe smiley?
JAAAAAAAAAA!Tis een nieuwe smiley
Die bestaan wel. Veel water drinken heeft nog een ander voordeel: Bewustzijn wordt vergroot, je kan beter nadenken en als je te weinig vloestof tot je neemt ga je meer slapen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
ik krijg er meestal wel honger van.. dat hele dag waterdrinken. maar je eet niet veel omdat je al redelijk vol zit van al dat waterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:12 schreef Frenkie het volgende:
helpt water ook tegen een honger gevoel..??
Inderdaad en bovendien (net als TS al zei) dan pak je zo'n flesje, draai je de dop eraf, neemt één miezerig klein rotslokje, draait de dop er weer op en doet het flesje terug in de tas. Met die handeling alléén verlies je al meer vocht, dan je uit dat slokje haalt!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar waarom drinken jullie dan niet gewoon wanneer je drinken kan, op een terrasje ofzo of gewoon thuis of op werk. Waarom sleep je zoiets mee? Bang om overvallen te worden en gedumpt te worden in de woestijn? Ik bedoel, er zijn zat plaatsen waar je even wat kan drinken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:12 schreef nikky het volgende:
[..]
pssssst wer ff ontopic aubopen een nieuw topic in FB ofzo
quote:ontopic:
Ik heb het alleen bij me als ik voor langere tijd wegga, zodat ik altijd iets te drinken in de buurt heb, en idd om te voorkomen dat je dorst krijgt.
Het reinigt het lichaam. En je moet er veel van plassen en dat is ook weer goed als je wat stevig en of dik bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tja, tis maar wat je gezond noemt. Ik denk zelf dat het behoorlijk overbodig is om jezelf contstant vol te gooien met water
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:12 schreef Frenkie het volgende:
helpt water ook tegen een honger gevoel..??
Op een terras betaal je d'r kweenie hoeveel geld voor, en bovendien heb je bijv in de trein geen terrassen. En die kleine slokjes... Geen idee, ik neem d'r toch altijd een paarquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:15 schreefStyle het volgende:
[..]
Inderdaad en bovendien (net als TS al zei) dan pak je zo'n flesje, draai je de dop eraf, neemt één miezerig klein rotslokje, draait de dop er weer op en doet het flesje terug in de tas. Met die handeling alléén verlies je al meer vocht, dan je uit dat slokje haalt!![]()
Idd en in die blikjes drinken zit zoveel dat ik dat allemaal niet achter elkaar op kanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Op een terras betaal je d'r kweenie hoeveel geld voor, en bovendien heb je bijv in de trein geen terrassen. En die kleine slokjes... Geen idee, ik neem d'r toch altijd een paar
Waarom zie ik dan nooit vrouwen naar werk rennen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Het reinigt het lichaam. En je moet er veel van plassen en dat is ook weer goed als je wat stevig en of dik bent.![]()
HAP! Je hebt niet alleen dorst maar ook nog honger!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Over kuddegedrag gesproken.
wow! het valt je niet eens op!?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
IK doe het zelf ook en om heel eerlijk te zijn: het is me nog niet eens opgevallen!!
Dit meen ik serieus.. ik kan het ook niet verklaren. Het is bij mij ook geen trend ofzoiets.
water spoelt je lichaam en tevens neemt het zo nu en dan een stukje vet met zich mee indien de persoon in kwestie aan lichaamsbeweging doet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan nooit vrouwen naar werk rennen?
En waarom denk je dat je door veel plassen dunner wordt, wanneer je er alleen maar meer water in gooit? En denk je echt dat dat reinigen van je lichaam succes heeft? Zoja, wat is daar het succes dan van?
Ik wil het nou eens goed weten
Het is al weer een poosje geleden dat ik zulke onzin heb gelezen op Fok!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:25 schreef marq het volgende:
...en tevens neemt het zo nu en dan een stukje vet met zich mee indien de persoon in kwestie aan lichaamsbeweging doet.
sorry hoor.. ik heb dit ook maar gelezen op een site die over dit soort zaken ging.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:27 schreefStyle het volgende:
[..]
Het is al weer een poosje geleden dat ik zulke onzin heb gelezen op Fok!![]()
Link?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:28 schreef marq het volgende:
[..]
sorry hoor.. ik heb dit ook maar gelezen op een site die over dit soort zaken ging.
nee, ik hou geen bookmarks bij van non-interactieve sites die ik al heb gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Link?
heb wel een andere site gevondenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Jammer leek me leuk om er een verklaring voor te zien
quote:Regel 4: Drink veel water je moet het lichaam spoelen. Als je de afvalstoffen afvoert kan het lichaam makkelijker vet verbranden
http://www.body-changing.nl/dieet.htmlquote:Water helpt de metabole afvalproducten op te lossen (van proteïne en vetafbraak) en zorgt voor een gemakkelijkere verwijdering hiervan.
Als ik keelpijn hebt helpt dat ene slokje ja. En als ik dorst heb, drink ik liever water dan een blikje.En nee, ik kan als ik dorst heb het geen uur volhouden zonder water/drinken neequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ja, maar als je dorst hebt kun je het toch wel een uur volhouden zonder dag ene slokje zeker.
en anders koop je gewoon een blikje ergens. lekker makkelijk, hoef je dat flesje ook niet mee
te zeulen.
en hoe vaak krijg je dan wel niet ineens keelpijn? en helpt dat ene slokje ertegen?
(ik ben kritisch)
Er staat dat het metabole afvalproducten helpt oplossen, niet dat het "stukjes vet meeneemt" en al helemaal niet dat je er van afvalt!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:38 schreef marq het volgende:
dit is dus de 2e site waar ik dit op lees. volgens mij klopt het wel hoor!
Als ik bijvoorbeeld veel water drinkt, heb ik veeeeeeeeeeeel minder last van pukkels. Kheb ze nu helemaal niet meer. Misschien vindt je het maf ofzo. Maar tis wel zo. Bij mij iigquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En denk je echt dat dat reinigen van je lichaam succes heeft? Zoja, wat is daar het succes dan van?
Ik wil het nou eens goed weten
ik quote slechts in stukje nadat ik de trefwoorden met ctrl+f heb gevonden. intepreteer het zoals jij wilt. ik heb slechts een linkje gegeven.. en ik ga er maar wel vanuit dat water je lichaam spoelt want als het geen water is, wat is het dan???quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:44 schreefStyle het volgende:
[..]
Er staat dat het metabole afvalproducten helpt oplossen, niet dat het "stukjes vet meeneemt" en al helemaal niet dat je er van afvalt!
Je hoeft je niet te verdedigen... natúúrlijk spoelt water je lichaam, dat lijkt me behoorlijk logisch. Maar veel water drinken is niet een manier om af te vallen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:51 schreef marq het volgende:
ik quote slechts in stukje nadat ik de trefwoorden met ctrl+f heb gevonden. intepreteer het zoals jij wilt. ik heb slechts een linkje gegeven.. en ik ga er maar wel vanuit dat water je lichaam spoelt want als het geen water is, wat is het dan???
niet dat ik een extreme waterzuiper ben ofzo....
er is geen "DE manier" om af te vallen. veel water drinken hoort hier gewoon bij. onlosmakelijk verbonden met lichaamsbeweging want na een uitputtende ronde beweging MOET ik gewoon vocht hebben...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:54 schreefStyle het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen... natúúrlijk spoelt water je lichaam, dat lijkt me behoorlijk logisch. Maar veel water drinken is niet een manier om af te vallen.
Misschien ben je wel gewoon uit de puberteit geraaktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld veel water drinkt, heb ik veeeeeeeeeeeel minder last van pukkels. Kheb ze nu helemaal niet meer. Misschien vindt je het maf ofzo. Maar tis wel zo. Bij mij iig
Behalve met sporten heb ik echt nooit een flesje water bij me hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:06 schreef nikky het volgende:
[..]
wie zegt dat er geen mannen bestaan? ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook de gehele dag doordrinken.... weet ik veelik ben geen man
en over het algemeen zijn mannen niet zoveel met hun lijf bezig als vrouwendus zie je het meer vrouwen doen dan mannen
Zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:56 schreef marq het volgende:
er is geen "DE manier" om af te vallen. veel water drinken hoort hier gewoon bij. onlosmakelijk verbonden met lichaamsbeweging want na een uitputtende ronde beweging MOET ik gewoon vocht hebben...
*zucht* Snap je nou wat ik wil zeggen ofnie?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:56 schreef Toet het volgende:
[..]
Misschien ben je wel gewoon uit de puberteit geraakt
moet anders 6 x op een dag zeikenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nog een ding. Plassen helpt met afvallen ofzo. Maar jullie drinken maar kleine slokjes zodat jullie niet moeten plassen?
Ik vind het nogsteeds behoorlijk overdreven. Water is inderdaad goed voor je, maar geen vloeibaar goud. Mocht dat wel zo zijn liepen we al heel wat langer met een draagbare oase rond.
Dat snapt hij zeker. Heb je nu al eens zonder water geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
*zucht* Snap je nou wat ik wil zeggen ofnie?
wel eens ja. De laaste tijd niet meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat snapt hij zeker. Heb je nu al eens zonder water geprobeerd?
Mooie analyse!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:12 schreef marsterretje het volgende:
Maar: waarom dit in kleine slokjes moet gebeuren is mij een groot raadsel. Nadat ik de dop eraf jens, gooi ik minsten het halve flesje naar binnen. Dat gewijf met die kleine slokjes! Dus: water drinken=menselijk en goed voor je. kleine slokjes: kuddegedrag!![]()
Verschrikkelijk zou dat zijn jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
moet anders 6 x op een dag zeiken
valt wel meequote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zou dat zijn ja
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:18 schreef DePresident het volgende:
Ik ken meisjes die altijd een breezer in hun tasje hebben (serieus)
DAT... is wel serieus een probleem.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:18 schreef DePresident het volgende:
Ik ken meisjes die altijd een breezer in hun tasje hebben (serieus)
het is een "ouders" smileyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:10 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb het al even doorgegeven
mooi bugje dat wel
nu weer ontopic aub
Light.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:22 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ipv water steeds frisdrank drinken
1 blikje cola bevat vrdmme meer dan 30 gram suiker.... als je er daar 3 van op een dag achterover slaat..... dat tikt aan.
ojee, waar las ik nou dat light helemaal niet zo light is. als ik het goed herinner is het ontwikkeld voor mensen met suikerziekte en niet voor dametjes die aan hun stippellijn denken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Light.
Fucking aanmaaklimonade dan...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:43 schreef marq het volgende:
[..]
ojee, waar las ik nou dat light helemaal niet zo light is. als ik het goed herinner is het ontwikkeld voor mensen met suikerziekte en niet voor dametjes die aan hun stippellijn denken.
of waterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Fucking aanmaaklimonade dan...
NEE! geen water!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:47 schreef marq het volgende:
[..]
of water![]()
In (kraan)water zit net zo goed (welliswaar niet zo heel veel) troep hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:50 schreef LN het volgende:
Water is lekkeren als je water drinkt drink je geen andere troep en water is goedkoop kortom water is
![]()
Het zijn vrouwen. Doe geen moeite het te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach ik zal er wel nooit achter komen.
Ik blijf het raar vinden, maar als jullie je er goed door voelen, ga gerust je gang.
persoonlijk vind ik evian ook lekkerder dan spa, drink het ook altijdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb een Evian flesje, die zijn nog beeldiger dan Spa.
lust geen waterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:38 schreef Sylvana het volgende:
ik heb geen flesje water in me tas zitten
1: ik lust geen water
2: ik heb nooit een tasje bij me
en ik ken ook zat jongens die met een flesje water lopen hoor
haha, ik ken voor de rest ook niemand anders hoor, maar ik vind het echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
[..]
lust geen water
dat is werkelijk de eerste keer dat ik iemand dat hoor zeggen
Jullie in Den Haag hebben het geluk van duinwater te mogen profiteren...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:29 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik vul mijn flesjes wel meestal thuis met écht Haags kraanwater. Wat trouwens veeeeel lekkerder is dan Rotterdams kraanwater. Da's ranzig!
Hypocriet, dat is mannen kudde gedrag.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Ikzelf neem gewoon 2 liter bier op een dag.
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb een Evian flesje, die zijn nog beeldiger dan Spa.
Zeker! En dat si ook nog eens bronwater!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Applaus voor de mensen die het verschil proeven.
Misschien ligt het dan ook wel aan het soort water wat er is. Hier in Flevoland ist lekker!
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Hier in Flevoland ist lekker!
Haags kraanwater is lekkerder. Spa dat is echt droog, vlak smakende rotzooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:05 schreef Chillmeister het volgende:
snap idd waarom vrouwen veel water drinken, maar waarom steeds in godsnaam kleine sliokjes. En mensen die de hele dag met zo'n flesje rondlopen ljiken net alsof ze niet uit hun baby periode zijn gegroeid.
Mijn zusje ix net zo erg, en dan steeds spa drinken enzo. Haagse kraanwater is net zo lekker
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:14 schreef Riann het volgende:
Ik neem ook vaak een flesje water mee. Is toch makkelijk. Je kunt meteen drinken wanneer je dorst hebt. En makkelijk bij te vullen. En water is lekker en gezond. En zo mee en dan een slokje drinken is ook heerlijk.
Zeg het ze, mighty_myte!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:00 schreef mighty_myte het volgende:
jongens die dit doen zijn gay.
mannen drinken alleen als ze dorst hebben of als ze het lekker vinden.
en dan niet 1 slokje per 10 min maar een heel blikje in 1x naar binnen.
Mag ik dit even uit zijn verband trekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:06 schreef nikky het volgende:
[..]
wie zegt dat er geen mannen bestaan? ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook de gehele dag doordrinken.... weet ik veelik ben geen man
Bioslock neemt altijd heel tevreequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:55 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat een mooi gedicht..
Euh.... afwassenquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:28 schreef Toadette het volgende:
Ze gaan mij vee te snel stinken als je ze vaker wilt gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |