Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:52 schreef mighty_myte het volgende:
Vrouwen hebben in hun tas altijd zo'n klein flesje water.
Het zit altijd halfvol en zo nu en dan nemen ze 1 slokje.
Waar is dat nou toch nuttig voor?
Voor de smaak hoef je het niet te doen, en als je
dorst hebt drink je toch makkelijk zo'n heel flesje in 1
keer leeg?
Wie kan mij dit uitleggen?
Wat een mooi gedicht.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:52 schreef mighty_myte het volgende:
Vrouwen hebben in hun tas altijd zo'n klein flesje water.
Het zit altijd halfvol en zo nu en dan nemen ze 1 slokje.
Waar is dat nou toch nuttig voor?
Voor de smaak hoef je het niet te doen, en als je
dorst hebt drink je toch makkelijk zo'n heel flesje in 1
keer leeg?
Wie kan mij dit uitleggen?
ja, maar als je dorst hebt kun je het toch wel een uur volhouden zonder dag ene slokje zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook altijd een flesje waterNiet in mn tas dan. Maar wel nu naast me staan, op de fiets, als ik ga wandelen.IK heb het alleen voor als ik dorst heb/krijg,of als ik keelpijn heb. En nee, ik zuip niet in 1x zo`n flesje leeg.Want dan heb ik als ik daarop weer dorst krijg niks
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:58 schreefStyle het volgende:
...of misschien is het gewoon een efficiënte manier om je lichaam continu van vocht te voorzien, zodat je nooit èchte dorst krijgt.
men denkt vaak pas dat als je dorst hebt dat je lichaam dan pas water wil. dat is niet juist...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ja, maar als je dorst hebt kun je het toch wel een uur volhouden zonder dag ene slokje zeker.
en anders koop je gewoon een blikje ergens. lekker makkelijk, hoef je dat flesje ook niet mee
te zeulen.
en hoe vaak krijg je dan wel niet ineens keelpijn? en helpt dat ene slokje ertegen?
(ik ben kritisch)
Maar waarom bestaan er dan geen kerels die dit doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:02 schreef nikky het volgende:
omdat het gewoon beter is voor je lijf om de gehele dag door te drinken.
Over kuddegedrag gesproken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat is mij ook al opgevallen. Kan het ook niet anders interpreteren dan kuddegedrag.Ook hebben ze natuurlijk op de reklame gezien dat je 2 liter water per dag moet drinken.
Ikzelf neem gewoon 2 liter bier op een dag.
Lul voor jezelf aub.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
Maar waarom bestaan er dan geen kerels die dit doen?
wie zegt dat er geen mannen bestaan? ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook de gehele dag doordrinken.... weet ik veelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreefStyle het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |