toyboyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee lul, een minnaar, weet je wel, naast je man
Tsk, je moet hier ook alles uitleggen
aha zoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
kennen jullie toch niet
het is van een paar vrienden enzo
zwakzinnigen forum. geef toe, vac ìs de beste kandidaatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:52 schreef Meki het volgende:
wat is ZWA
Inlezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:55 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
zwakzinnigen forum. geef toe, vac ìs de beste kandidaat
waar kan ik dat vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:55 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
zwakzinnigen forum. geef toe, vac ìs de beste kandidaat
met deze instelling vind je het vroeg of laat vanzelfquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
waar kan ik dat vinden
overloper !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef Meki het volgende:
Bij wie kan terecht zijn![]()
En heb ik de kans wel
ik denk het wel
en als het kan wil ik Fok ! overnemen
Peiling
Voor 2 ( incl. Meki )
Tegen 0
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:12 schreef CybErik het volgende:
Voor 2
Tegen 79998 (en alle newbies ook)
Mijn posts staat wel op 700 ( NR1. van fok )quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:17 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik wil ook moderator worden, ik heb al een paar dingen geposten zelfs al 2 topics geopend, dus ik heb ervaring met fok! en daarom acht ik mezelf geschikt
![]()
ahhhhhhh toe!!!!![]()
ach, inso werd ook snel mod, dus waarom nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:17 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik wil ook moderator worden, ik heb al een paar dingen geposten zelfs al 2 topics geopend, dus ik heb ervaring met fok! en daarom acht ik mezelf geschikt
![]()
ahhhhhhh toe!!!!![]()
als je er "bijna" voor zet, dan mag hetquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:05 schreef Maud_Dib het volgende:
Bij dit soort topics heb ik altijd erg veel moeite er geen doodsverwensing uit te gooien
Je moet er voor de volle 100 % of helemaal niet voor gaan. Maar ja, das mein meningquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je er "bijna" voor zet, dan mag het
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, inso werd ook snel mod, dus waarom niet
![]()
omdat hij mohammed een kinderverkrachter noemde en allah een varken?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
ik word ook zo MOD en dan verwijder ik Dora van Dizizak van FOk
inderdaad. bijna-dood ervaringen schijnen fenomenaal te zijn. niets mis mee met dat iemand toewensen toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je er "bijna" voor zet, dan mag het
jawel hoor, dat is de natuur. we vinden steeds meer manieren om eventuele schade door idioten te beperken; de natuur maakt vervolgens een nieuw blik nog grotere idiotenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo dom worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
quote:Bij wie kan terecht zijn
juistquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
omdat hij mohammed een kinderverkrachter noemde en allah een varken?
jij telt niet meequote:Op woensdag 19 mei 2004 09:21 schreef cerror het volgende:
Meki ik ben tegen! zet dat er maar bij....
Om jou even te quoten:
[..]
Wellicht een nederlandse les wat voor je?
Trouwens scootertjes en auto's verkopen is toch al je baan?
jij ook nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:18 schreef CybErik het volgende:
iedereen is tegen
Ik doe wel aan doodsverwensingen:quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ook niet
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:37 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik doe wel aan doodsverwensingen:
Ga jij eens gauw je hoofd in de deurpost leggen zodat ik met veel kracht en verve de deur kan sluiten. Tis natuurlijk niet voor niets dat je 'website' off-line getrapt is, dom stuk vreten.
[..]
Ga jij eens gauw je hoofd in de deurpost leggen zodat ik met veel kracht en verve de deur kan sluiten. Tis natuurlijk niet voor niets dat je 'website' off-line getrapt is, dom stuk vreten.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:01 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
met deze instelling vind je het vroeg of laat vanzelf
WHAHAHAHAHAHAHAH (lolbroek) ga een site maken man je kunt volgenmij niet eens php je gaat gewoon naar Ultraboard.com en start daar een gratis forumpje. de enigste concurenten van fok zijn geenstijl neuka.nl en nog meer van dat soort weblogs daar kun jij niet aan tippen mannetje met je 15 man-per-dag site zogenaamde concurent van fokquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:39 schreef Meki het volgende:
[..]
aha zo
ik ga binnenkort met Meki.nl beginnen en dan maak ik ook een Forum ( concurrentie tegen FOk )
quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:24 schreef SynXteR het volgende:
hahaha
ik voel een banaanvraag aankomenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:43 schreef marhil het volgende:
ik stel voor dat we meki president van een bananenrepubliek maken waar hij vervolgens tijdens alweer een staatsgreep wordt afgeschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |