Dat is verboden, je mag niet zo maar iemand zijn energie stelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef -Lotte- het volgende:
Nu zijn, naast dingen zoals yoga enz.. , ook manier dat je kracht kan putten uit je omgeving. Het opslurpen van energie zeg maar. Ik denk dat hier bepaalde rituelen voor nodig zijn maar ik weet niet goed hoe en waar ik hiervoor moet zoeken.
ojee...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:06 schreef kooba het volgende:
Owjeej, lotte is terug
Er zijn meer energiebronnenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is verboden, je mag niet zo maar iemand zijn energie stelen..
Return of the living dead?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:06 schreef kooba het volgende:
Owjeej, lotte is terug
Dan mag het nog steeds niet. Het staat in het wetboek.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:11 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Er zijn meer energiebronnen
bron? Link... citaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:13 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dan mag het nog steeds niet. Het staat in het wetboek.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:14 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
bron?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:13 schreef Bioslock het volgende:
[..]
het wetboek.
Noem eens een energiebron op dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:11 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Er zijn meer energiebronnen
De natuur is 1 grote energiebron...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Noem eens een energiebron op dan.
Alles=energiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Noem eens een energiebron op dan.
Ook mensen kunnen elkaars energie opslurpen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:18 schreef nappel het volgende:
[..]
Alles=energie
Ik lees niet, daar word ik intelligent van.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:18 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
De natuur is 1 grote energiebron...
Bomen, planten... de zon....
Lees de Celestijnse Belofte maar eens...
Als je dan ook deze topic niet leest en ergens anders vervelend gaat doen ben je helemaal lievquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik lees niet, daar word ik intelligent van..
Hoe kan iets er nou niet onder lijden als je er iets uit weg haalt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:20 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Alleen dit is een vorm van negatieve energie opslurpen... en moeten genoeg bronnen zijn die er niet onder lijden..
Gatverquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik lees niet, daar word ik intelligent van..
Omdat de natuur zich hersteld.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoe kan iets er nou niet onder lijden als je er iets uit weg haalt..
Als je van mijn energie maar afblijft!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef -Lotte- het volgende:
Het opslurpen van energie zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:23 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Omdat de natuur zich hersteld.
De Celestijnse Belofte, das toch een roman?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:18 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
De natuur is 1 grote energiebron...
Bomen, planten... de zon....
Lees de Celestijnse Belofte maar eens...
Alleen als je de natuur vraagt om energie te mogen ontvangen is het oke.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:23 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Omdat de natuur zich hersteld.
Mwah..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:25 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
De Celestijnse Belofte, das toch een roman?
Ik neem aan dat daar rituelen voor zijn? ;-)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:27 schreef MacMeester het volgende:
[..]
Alleen als je de natuur vraagt om energie te mogen ontvangen is het oke.
Als je energie ontneemt aan de natuur is het niet oke.....
De natuur herstelt niet zomaar.....
Waarom neem je dat aan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:28 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar rituelen voor zijn? ;-)
Wat je zegt: Het is een leuk boek om te lezen. Meer niet. Er zijn zoveel mensen die iets geprobeert hebben, maar er niets mee kunnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:28 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Mwah..
Het beschrijft de eerste bewustwording van energie om je heen en het gebruik ervan.
Als je het nog nooit gelezen hebt... is het wel een leuk boek.
De manieren hoe daarin energie wordt opgedaan werkt alleen niet bij mij.... dus zoek ik naar andere manieren/rituelen.... de personen die hiermee bekend zijn snappen het denk ik wat beter.
Niet tever zoeken, het is zdichterbij dan je denkt,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:28 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
.
.... de personen die hiermee bekend zijn snappen het denk ik wat beter.
Je hoort wel eens wat....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:35 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Waarom neem je dat aan?
Ik discussieer niet, daar word ik intelligent van.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:41 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Je kan met degene die hier wat meer in thuis is(die dus antwoord kan geven op mijn topic) denk ik beter de discussie aangaan als je die zoekt.
Pcies, en in drukke tijden je niet bezig houden met dingen die op dat moment geen prioriteit hebben. Dan ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet tever zoeken, het is zdichterbij dan je denkt,
kijk eens in jezelf?
verwar wicca niet met zwarte magie...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:09 schreef beelz het volgende:
mijn energie, wat doe je?
wicca is onzin... ik heb ooit een keer een vleok over me uitgesproken gehad door een zeer krachtige wicca heks.... uhuh... nerges last van gehad
Geld maakt niet gelukkig, ik speel niet mee in de lotto ofzo want das niet nodig en mijn vriendin is model... you do the math...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
Misschien was je zonder die vloek nu wel stinked rijk (dat je de lotto won), een supermodel aan de haak sloeg. Go on.
vriendin is model...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, ik speel niet mee in de lotto ofzo want das niet nodig en mijn vriendin is model... you do the math...
maar het menselijk lichaam is toch de natuur? Er is niets van je lichaam wat niet uit de aarde voortkomt... aangezien jij dus onderdeel bent van de natuur help je de natuur als jij energie in je opneemt. Sowieso denk ik dat als mensen bewuster intunen op de natuur om zich heen en een betere verbinding opbouwen, ze er automatisch voorzichtiger mee omgaan wat de natuur weer ten goede komt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:27 schreef MacMeester het volgende:
Alleen als je de natuur vraagt om energie te mogen ontvangen is het oke.
Het is altijd een uitwisseling, net als dat je energie ontneemt door zuurstof te ademen geef je ook koolstofdioxide terug. Wat voor ons een afvalstof is, is voor planten noodzakelijk om te overleven. Zo is het ook als jij bewuster omgaat met de energieuitwisseling met de directe natuur (bv. op een reiki manier) om je heen zoals bomen. Je zal meer opnemen, maar evenzoveel teruggeven. Dat die energie die wij teruggeven misschien niet altijd even duidelijk is voor mensen, is omdat het dezelfde werking heeft als ademen; we beschouwen dat wat wij teruggeven met uitademen ook als "afvalstof" wat het niet is voor de natuur.quote:Als je energie ontneemt aan de natuur is het niet oke.....
De natuur herstelt niet zomaar.....
jij bent niet goed in rekenen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:32 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
vriendin is model...
lotto niet nodig?
math: je bluft, lult graag over jezelf en zegt dat je altijd erg goed bent... wilt graag overlaten komen alsof je bulkt van het geld?
Dis wel interessant. Way to go, YourGuardian!!!quote:op deze site staan wat maten om hem zelf te maken, kun je meteen wat uitgebreider lezen over de piramide.... http://www.innerned.com/piramides3.html
als je die technieken interesseert, probeer eens de Merkaba pyramide. Deze visualiseer je om jezelf heenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
Dis wel interessant. Way to go, YourGuardian!!!
1ste staat aan in kazaa ;-)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:12 schreef sir_Tachyon het volgende:
Parabola
Merkaba
nou...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:12 schreef sir_Tachyon het volgende:
Als je nog meer dingen weet dan "shoot".
Meditatie is idd niet precies wat ik bedoelde... maar zeker wel een interessant onderwerp waar ik meer over ga zoeken en mee ga expirimenteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:34 schreef The_Shining het volgende:
TS vroeg om rituelen, voor mij zijn rituelen handelingen met objecten waar ik meestal wel een paar uurtjes zoet mee ben qua voorbereiding en het ritueel zelf. Ze zijn imho niet geschikt voor het snelle "opslurpen" van energie zoals Lotte bedoelt. Meditaties beschouw ik niet als ritueel maar geven je wel een energie boost in korte tijd die je kan doen waar je ook bent.
hmm nee met specifieke Wicca rituelen waar jij op doelt zou ik niet weten. Is het niet een beetje inefficient? Ik bedoel als je een ritueel zorgvuldig wil uitvoeren (waardoor deze effectief wordt) moet je toch wat tijd uittrekken en die kan je dan beter gebruiken voor een kortequote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:45 schreef -Lotte- het volgende:
Meditatie is idd niet precies wat ik bedoelde... maar zeker wel een interessant onderwerp waar ik meer over ga zoeken en mee ga expirimenteren.
Ik doelde meer op ritueel idd...
Bijv een bacchusritueel, heeft een bepaald doel... om in extase te komen en oerkrachten vrij te laten komen enz...
Ik dacht misschien zijn er ook wel bepaalde rituelen die je concentratie kunnen verhogen en je behoefte aan slaap enz kunnen verminderen door er erg veel energie uit te kunnen halen.
Leer dan didgeridoo spelen, daar kun je lekker mee in trance komen en levert je een hoop energie op!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:45 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Meditatie is idd niet precies wat ik bedoelde... maar zeker wel een interessant onderwerp waar ik meer over ga zoeken en mee ga expirimenteren.
Ik doelde meer op ritueel idd...
Bijv een bacchusritueel, heeft een bepaald doel... om in extase te komen en oerkrachten vrij te laten komen enz...
Ik dacht misschien zijn er ook wel bepaalde rituelen die je concentratie kunnen verhogen en je behoefte aan slaap enz kunnen verminderen door er erg veel energie uit te kunnen halen.
Mmmmm..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:05 schreef -Lotte- het volgende:
het is voor studie ;-)
te offtopic... nah...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:14 schreef sir_Tachyon het volgende:
Sweeeeet ik heb ook een Didgeridoo. Heb je daar veel ervaringen mee YourGuardian.
Als te offtopic wordt -Lotte- dan moet je het zeggen.
P.S. Vrouwen die TOOL luisteren.(ik wist kwijl-smiley niet meer
) Das ongeveer de mooiste combinatie die ik kan bedenken. Gelukkig is dit in mijn relatie ook het geval.
Haaahaaaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:14 schreef sir_Tachyon het volgende:
Sweeeeet ik heb ook een Didgeridoo. Heb je daar veel ervaringen mee YourGuardian.
Als te offtopic wordt -Lotte- dan moet je het zeggen.
P.S. Vrouwen die TOOL luisteren.(ik wist kwijl-smiley niet meer
) Das ongeveer de mooiste combinatie die ik kan bedenken. Gelukkig is dit in mijn relatie ook het geval.
Hoi Yvonne,quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:
Ik kan alleen niet begrijpen dat je "rituelen" nodig hebt,
alles wat je nodig hebt zit in jezelf namelijk.
Het is aan te leren, ik kan het al sinds kind eigenlijk.
Ik noem het het gebied tussen waak en slaap in, je bent niet echt wakker, maar je slaapt ook niet, wel worden je hersengolven lager in frequentie,
is ooit nagemeten, vandaar dat ik het weet
Dat gebied kun jeje gewoon aanleren, bewust worden wat je doet,
als je dat eenmaal gevonden hebt, kun je dat gewoon oproepen wanneer je het ook maar nodig hebt,
ik kan er energie opdoen, inspiratie, rust, etcetc,
en zeker voor mensen met een slaapprobleem zoals ik is het een ideale plek om even op te laden,
kwartiertje daar gaan "zitten" en ik kan de hele dag weer vooruit.
Dus geen rituelen, maar gewoon naar jezelf kijken!
ik begreep vroeger het nut van rituelen ook niet echtquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:
Ik kan alleen niet begrijpen dat je "rituelen" nodig hebt,
alles wat je nodig hebt zit in jezelf namelijk.
bedoel je met "ik" dan de 'geest' van je wezen en "daar" de ziel?quote:kwartiertje daar gaan "zitten" en ik kan de hele dag weer vooruit.
Is dit niet een manier om net zolang door te zoeken naar perfectionalisering, controle-dwang, totdat je zelf dusdanig gespannen raakt en je alsnog faalt?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef -Lotte- het volgende:
Ik krijg binnenkort een hele drukke periode... en ik zoek naar allerlei manieren om 100% van mijn mogelijkheden te kunnen benutten.Ik slaap genoeg, eet heel gezond en uitgebalanceerd en wil eigenlijk nog iets meer doen.
Ik heb het ook gelezen en toen wel het een en ander meegedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:28 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Mwah..
Het beschrijft de eerste bewustwording van energie om je heen en het gebruik ervan.
Als je het nog nooit gelezen hebt... is het wel een leuk boek.
De manieren hoe daarin energie wordt opgedaan werkt alleen niet bij mij.... dus zoek ik naar andere manieren/rituelen.... de personen die hiermee bekend zijn snappen het denk ik wat beter.
Ja. Gekker nog, het is een directe verbinding.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:47 schreef The_Shining het volgende:
Is de ziel alleen maar een soort modem waarmee je naar de buitenwereld belt en zo ontvang je "energie"
Gaat vooral om het einde. Dan wordt dat figuur (zwarte gozer die op Tricky lijkt) 1 met de energie om zich heen. Krijgt ie eerst nog ff zijn derde oog. Zo mooi. En dan praat ik nog geeneens over de muziek, *snif snif*.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:05 schreef -Lotte- het volgende:
ps. Tools Parabola(musicvid) staat nu aan...
Intrigerende muziek;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |