Ik sla ook nog wel eens een nachtje over.. (laatste tijd wat minder btw) maar 4 uur per nacht tijdens een werkweek trek ik niet. Hooguit 2 dagen, maar dan ben ik helemaal brak.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:27 schreef Dagonet het volgende:
Ik sla regelmatig een keer slapen over en kan functioneren op zo'n 4 uur slaap per dag tijdens een werkweek.
En jij?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:56 schreef _ZieneR_ het volgende:
Maken we er meteen een -wie-heeft-degrappigste-slaap-plaatjes-topic- van
o ja, op zoiets heb ik nog gerukt in een nachttreinquote:
omfg...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
o ja, op zoiets heb ik nog gerukt in een nachttrein
toen kwam ik ook niet in slaap...
.... alleen drank?quote:Mijn record is iets van.. ff kijken 48 uur ofzo, toen begon ik ongeveer tripverschijnselen te krijgen, ik voelde me heeel vaag. (Ik had ook enorm veel gedronken de eerste 24 uur en de laatste 8 ook nog)
hi hi zeker ook in het leger gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:57 schreef BobRooney het volgende:
86 uur....never again!
Ik ook inderdaad. Was op een een of ander kamp. 86uur wakker gebleven. Films kijken, boswandeligen, haha, ik was hélemaal kapot. Daarna 3dagen achter elkaar geslapen (wel tussendoor eten enzo...) Nooit meer, maar was wel een grappige ervaring. Na twee dagen begin je helemaal te beven om een of andere reden, net afsof je het koud hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:25 schreef harrie1 het volgende:
[..]
hi hi zeker ook in het leger gedaan
wij ook en idd never again !
bivak 88
heyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:35 schreef -Lotte- het volgende:
lol... zit ik net insomnia te luisteren van prodigy... ;-)
I can't get no sleep ....
Maar enfin, langste van vrijdag 08:00 tot zondag 03:00
op 5 uur na 2 dagen.. dus een 43 uurtjes
Ik heb toen wel denk ik een uurtje in een stoel zitten luieren tussendoor... maar niet echt geslapen zover ik weet....
Vreemd, Parijs had hetzelfde effect op mij. Niet geslapen in de bus heen (8 uur rijden oid), de hele dag lekker wakker gezwalkt daar en pas 's nachts knikkerde ik in slaapquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:55 schreef Mukie het volgende:
3 dagen, allemaal gespendeerd in Parijs.
Daar was zoveel te doen, dan wilde je niet in slaap vallen
Ah Paris...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vreemd, Parijs had hetzelfde effect op mij. Niet geslapen in de bus heen (8 uur rijden oid), de hele dag lekker wakker gezwalkt daar en pas 's nachts knikkerde ik in slaap
Bij mij was het ook parijs, niet geslapen in de bus heen en de bus terug.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vreemd, Parijs had hetzelfde effect op mij. Niet geslapen in de bus heen (8 uur rijden oid), de hele dag lekker wakker gezwalkt daar en pas 's nachts knikkerde ik in slaap
HEhe en bedanktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:40 schreef _ZieneR_ het volgende:
Heeej daar hebben theFella ook weer![]()
Ik zie jou ook vaak op tijden dat ik niet wakker wil zijn![]()
balkonhek: doe eens een r&p-update!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:40 schreef balkonhek het volgende:
Er daar niet ooit een een programma over geweest. Moest je zo lang mogelijk niet slapen en wie dat was, kreeg een geldprijs ofzo
jah idd!!! Was rond Oud & Nieuwquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:40 schreef balkonhek het volgende:
Er daar niet ooit een een programma over geweest. Moest je zo lang mogelijk niet slapen en wie dat was, kreeg een geldprijs ofzo
Nopequote:Op woensdag 19 mei 2004 04:16 schreef DePresident het volgende:
IK heb geen zin om te slapen. COol he!
Blijf nou 'es OT man!quote:Op woensdag 19 mei 2004 05:06 schreef DePresident het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan opstaan!![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 05:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Blijf nou 'es OT man!
The easy way out is jouw favoriete vluchtroute,.
Post!quote:Op woensdag 19 mei 2004 05:38 schreef Kindred_Spirits het volgende:
you post krikker
you mag niet dein eigen post aufkrikken
das is not toegesteen!
you schweindogg
huh wat?quote:Op woensdag 19 mei 2004 05:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Blijf nou 'es OT man!
The easy way out is jouw favoriete vluchtroute,.
18.. wauw.quote:Op woensdag 19 mei 2004 05:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
huh wat?
Ik ben al 18 uur op! NU GOED?
![]()
![]()
dank jequote:Op woensdag 19 mei 2004 05:55 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
18.. wauw.
klappen in de handjes, blij blij blij, op ons blote bolletje, allebei
handjes in de lucht, handjes in de kut
hopelijk wordt je nooit meer wakker uit een comatheuze slaapquote:Op woensdag 19 mei 2004 06:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
dank je
ik ben nog niet moe hihhihi
nu kan ik vanavond beter slapen
hahaha'
ja echt
hihihihihi huhuhuhu hahahha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
quote:Op woensdag 19 mei 2004 06:12 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
hopelijk wordt je nooit meer wakker uit een comatheuze slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muuuuuh
Mwhoa.. hehequote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:27 schreef Dagonet het volgende:
Ik sla regelmatig een keer slapen over en kan functioneren op zo'n 4 uur slaap per dag tijdens een werkweek.
En jij?
Dat is geen goede prestatie maar je gezondheid in gevaar brengenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:10 schreef Incantrix het volgende:
Mijn beste prestatie vind ik dan ook eigenlijk verliefd zijn, doorwerken (full-time baan) én klussen in het nieuwe huis van mijn ouders terwijl ik een aardige Pfeiffer had.
Moah, als ik me eerder had beseft dat ik ziek was i.p.v. te druk bezig met bovengenoemde zaken was ik wel wat eerder naar de dokter gegaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is geen goede prestatie maar je gezondheid in gevaar brengen...
als je het geld laat zitten en niemand heeft het meegenomen dan heb je kans dat het gewoon teruggeboekt word naar je rekeningquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:38 schreef Wolfje het volgende:
Afgelopen zondagnacht heb ik niet geslapen omdat ik nog een opdracht voor maandag moest afmaken. Ik ben toen 40 uur wakker geweest.
Ik was wel veel te suf om goed te pinnen. Ik pakte gelijk mijn pinpas uit de automaat en liep weg. Eventjes vergeten dat ik het geld er nog uit moest halen. Het was gelukkig 'maar' 20 euro...
wij zijn nog wakker! wat stoer!quote:Op maandag 14 juni 2004 05:29 schreef HAL9000S het volgende:
5 dagen??? Dat kan echt niet gezond zijn...
nope.. met veel redbull. koffie enz.,.quote:Op maandag 14 juni 2004 05:29 schreef HAL9000S het volgende:
5 dagen??? Dat kan echt niet gezond zijn...
En dat heb je volgehouden?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:33 schreef Wuder het volgende:
Ik moest met een vriend van me een profielwerkstuk biologie maken. We hadden maar het onderwerp: slaapdeprivatie gekozen. Hij bleef speciaal 72 uur wakker om te kijken wat aan je veranderde... dat was nogal gestoord
hoeveel heb je gebruiktquote:Op maandag 14 juni 2004 10:58 schreef pfaf het volgende:
geen idee, weet wel dat ik dit weekend van vrijdagochtend tot zondagmiddag niet geslapen heb.
vrijdag iets van 8 sleutels, zaterdag de puntjes van het zakje.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoeveel heb je gebruikt
En het resultaat?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:33 schreef Wuder het volgende:
Ik moest met een vriend van me een profielwerkstuk biologie maken. We hadden maar het onderwerp: slaapdeprivatie gekozen. Hij bleef speciaal 72 uur wakker om te kijken wat aan je veranderde... dat was nogal gestoord
Wat heb jij een relax leven ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:47 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
record ongeveer 5 uur denk ikMoet maar weer es naar bed denk ik
![]()
Is het dan niet zo dat slaappillen in dit geval zouden kunnen helpen? Of helpen die ook niet meer? En die intolerantie voor licht heb ik echt elke ochtend, maar ik slaap ook slecht zoals je zietquote:Op maandag 21 juni 2004 05:33 schreef Uiruru het volgende:
Als ik dit zo doorlees dan zijn het allemaal maar kleine getallen... Ik lijd door omstandigheden al ruim 8 maanden aan erge slapeloosheid.
Mijn max is 6 dagen zonder slaap... Dat is erg geloof me. Op een gegeven moment wil je bijna liever dood dan nog 1 minuut wakker zijn. Maar dat komt eigenlijk al tussen dag 4 en 5. Dag 5 en 6 maak je namelijk nauwelijks mee.... Ik verkeer dan in een constante staat van halucinatie. Misschien is het wel slaapwandelen want ik heb heel vaak black-outs op dag 4, 5 en 6.
Dag 1 en 2 zijn easy... Op een gegeven moment krijg je juist extra energie. Vanaf dag 3 is het lastig... Koppijn, geirriteerde ogen, intolerantie voor licht en geluid.
Slapeloosheid is geen pretje mensen... wou dat ik ervanaf kon komen.
--edit--
Ook erg slecht voor je gezondheid zo'n lange periode van slapeloosheid. Geen weerstand (ben nooit ziek geweest maar nou om de haverklap), totale aftakeling van je lichaam.... Ik wens het niemand toe... niemand...
Yep, tenminste hij, niet ikquote:Op maandag 14 juni 2004 10:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dat heb je volgehouden?![]()
![]()
Heb je dan geen onwijs saai leven omdat je maar 10 uur wakker bent per dag? Je hebt dan amper tijd om iets te doenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:01 schreef Joostebrood het volgende:
Ik slaap zo'n 14 uur per nacht
hahaha nou dat heb ik al voor de 62 uur hoor *grinnik*quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:09 schreef Baleog het volgende:
62 uur wakker.. en toen was ik heeel erg gaar
je gedachtegangen worden dan ook heel vreemd
quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:29 schreef JPM01 het volgende:
ik ga meestal rond 3 uur naar bed snachts en ik sta op om 11 uur
7 uur slaap dus![]()
Met de schoolexamens mondelingen heb ik in 72 uur 7 uur geslapen maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:22 schreef _ZieneR_ het volgende:
Ik werk in de horeca en sla zo nu en dan wel eens een nachtje over (of slaap heel weinig) om op weekritme te komen voor mijn studie. Aangezien vannacht weer zo'n nacht is leek het me (uit verveling) wel eens geinig om te pollen of jullie vaak nachten overslaan, hoe jullie je daar bij voelen en wat jullie record wakkerblijven is...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:40 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
![]()
11-3=7 ?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:59 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb mijn record verbroken,
I must have gone to bed around a quarter after tenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:26 schreef Cold_Shadow het volgende:
Volgens mij nooit langer dan 25 uur, I need sleep
Mijn record is twee nachten achter elkaar overslaan en vervolgens een deel van de nacht (toen lag ik er om 3 uur in) dus 2.5 nacht overgeslagen achter elkaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:22 schreef _ZieneR_ het volgende:
Ik werk in de horeca en sla zo nu en dan wel eens een nachtje over (of slaap heel weinig) om op weekritme te komen voor mijn studie. Aangezien vannacht weer zo'n nacht is leek het me (uit verveling) wel eens geinig om te pollen of jullie vaak nachten overslaan, hoe jullie je daar bij voelen en wat jullie record wakkerblijven is...
![]()
![]()
![]()
Yep dat had ik ook toen ik 2.5 nacht niet had geslapen ik had een soort van dronken gevoel je hele evenwichtsgevoel raak je kwijt dan MOET je gewoon slapen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:19 schreef JAMsper het volgende:
Als je echt een week niet slaapt ofzo dan kan je er gewoon aan onderdoor gaan, dat is dan ook wel es gebeurd..
Abbaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I must have gone to bed around a quarter after ten
I need a lot of sleep, and so I like to be in bed by then
Huiskamervraagje: Wie zong dit en hoe heet het nummer?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 06:26 schreef _ZieneR_ het volgende:
Godver, het is weer zo ver.... 8 uur slaap in 3 nachten. Na werk in de horeca naar de Efteling, dan s'nachts feestje, vroeg op voor school, dan s'middags 3 uur in slaap vallen waardoor je s'nachts niet kan slapen en nu over een uur naar college moeten, met maar een half uur slaap....
Jullie nog nieuws?
Een kickje van twee jaar . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 04:33 schreef F04 het volgende:
even een klein kickje geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |