bij mariokart kan dat ook hoor...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:04 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personen![]()
owjah, wij hebben allebei een GBA SPquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:04 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personen![]()
Ik heb vorige vakantie Golden sun 1 uitgespeeldquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:06 schreef mordradead het volgende:
golden sun 1 kopen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef koei het volgende:
Verder heb ik ook 4 swords gespeeld deze vakantie en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om te spelen, al is het wel erg makkelijk en ben je er redelijk snel doorheen. (een kwartier per wereld ongeveer en er zijn 5 werelden, waarvan 1 'oefenwereld') Dit heeft mij in iedergeval overtuigd om zelda 4 swords voor de gamecube te gaan halen.
Ik ga me deze vakantie ook een storten op Zeldaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef koei het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Mn vriend is zo aardig geweest om even de eindbaas van zelda lttp te verslaan, waar ik al sinds vorige vakantie vast zat en ik ben een flink stuk opgeschoten met Mario & Luigi. Ik ben nu bij het vliegveld als dat iemand wat zegt.
Verder heb ik ook 4 swords gespeeld deze vakantie en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om te spelen, al is het wel erg makkelijk en ben je er redelijk snel doorheen. (een kwartier per wereld ongeveer en er zijn 5 werelden, waarvan 1 'oefenwereld') Dit heeft mij in iedergeval overtuigd om zelda 4 swords voor de gamecube te gaan halen.
Als het een beetje meezit dan kan ik in augustus nog eventjes weg en anders is bij deze mijn 'op vakantie' gedeelte van de vakantie afgelopen
vaak geen handleiding of slechts een kopie handleiding en de cartridge is niet origineel en kan daardoor iets dikker zijn en minder makkelijk in je gba passen (maar hij past wel, alleen moet je iets harder duwen). Verder verkopen sommige mensen de japanse versie van een spel wat bij RPG's erg onhandig kan zijn en op eventuele verzamelcartrigdes staan soms niet de volledige spellen of ze noemen elk level/wereld een los spel (bijv. dat super mario opeens uit 6 spellen bestaat en ze daardoor 48 'spellen' op 1 cartridge hebben.) Ook is de doorverkoop waarde een flink stuk minder omdat mensen vak de originele spellen met doosje/boekje willen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand wel eens via marktplaats een import spel gekocht? Wat is het verschil met de NL spellen?
ik vind het alleen jammer dat je die multiplayer game niet zelf kan spelen... (ballonen schieten)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:56 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mariokart kan dat ook hoor...
Naar de Nintendo-dag geweest?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,95 bij Gameplayer![]()
Overigens heb ik vandaag DK:King of Swing, Zelda Magical Hood, Pokemon Red/Green, Mario Pinball, Mario Party, Mario Golf, Mario vs DK en Pacman (NES Classic) gespeeld![]()
Ik vond vooral DK:KoS erg cool, wel lastig. Uitgebreid verslag maandag op de FP
Waren deze spellen allemaal al goed speelbaar dan (bijna af dus) of had je nog hele vroege versies? Ik verwachtet die nieuwe zelda eigenlijk pas volgend jaar zomer (net als donkey kong en mario party).quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,95 bij Gameplayer![]()
Overigens heb ik vandaag DK:King of Swing, Zelda Magical Hood, Pokemon Red/Green, Mario Pinball, Mario Party, Mario Golf, Mario vs DK en Pacman (NES Classic) gespeeld![]()
Ik vond vooral DK:KoS erg cool, wel lastig. Uitgebreid verslag maandag op de FP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |