abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:56:33 #176
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_20205332
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 14:04 schreef sharkysharky het volgende:

[..]

Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personen
bij mariokart kan dat ook hoor...
pi_20206897
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 14:04 schreef sharkysharky het volgende:

[..]

Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personen
owjah, wij hebben allebei een GBA SP
Ofjah, mn vriendje heeft er twee Toch handig, sown Nintendo-freak als vriendje
  maandag 28 juni 2004 @ 16:07:10 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20253244
Final Fantasy 1 - 2 (officiele dus Oksel )

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_20257894
iemand nog een leuke titel te ruil voor mijn Megaman Battle Network??
pi_20265682
Heeft iemand die nieuwe DragonballZ al geprobeerd? Dat is best de moeite waard als je van vechtspelletjes houd. Besturing is goed, graphics stukken beter, erg soepel en veel gebruik van mode7.
pi_20265729
Bij de weg, ik zou willen dat er een C64 complicatie voor de GBA uitkwam. Of een C64 emu. Of een C64 portable.
pi_20342464
Over 9 dagen (09.07.2004 dus) Super Mario Bros. (nes Classic) verkrijgbaar op BOL.com en dergelijke, weet iemand waar ik em goedkoper dan 22.95 kan bestellen online ergens?! (die ook in een dag levert)
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:05:37 #183
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20342611
Godver ik moet binnen 3 weken nog Golden sun 2 hebben, maar geen geld voor uit de winkel en niemand wil hem kwijt
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:06:15 #184
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_20342629
golden sun 1 kopen?
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:31:32 #185
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20343217
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:06 schreef mordradead het volgende:
golden sun 1 kopen?
Ik heb vorige vakantie Golden sun 1 uitgespeeld
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_20361134
Ik ben weer terug van vakantie! Mn vriend is zo aardig geweest om even de eindbaas van zelda lttp te verslaan, waar ik al sinds vorige vakantie vast zat en ik ben een flink stuk opgeschoten met Mario & Luigi. Ik ben nu bij het vliegveld als dat iemand wat zegt.

Verder heb ik ook 4 swords gespeeld deze vakantie en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om te spelen, al is het wel erg makkelijk en ben je er redelijk snel doorheen. (een kwartier per wereld ongeveer en er zijn 5 werelden, waarvan 1 'oefenwereld') Dit heeft mij in iedergeval overtuigd om zelda 4 swords voor de gamecube te gaan halen.

Als het een beetje meezit dan kan ik in augustus nog eventjes weg en anders is bij deze mijn 'op vakantie' gedeelte van de vakantie afgelopen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:04:12 #187
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20361211
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef koei het volgende:
Verder heb ik ook 4 swords gespeeld deze vakantie en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om te spelen, al is het wel erg makkelijk en ben je er redelijk snel doorheen. (een kwartier per wereld ongeveer en er zijn 5 werelden, waarvan 1 'oefenwereld') Dit heeft mij in iedergeval overtuigd om zelda 4 swords voor de gamecube te gaan halen.
. roy roy roy roy Zie hier het bewijs! roy roy roy
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:15:16 #188
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20361512
T'is wel een vrouw eh..!
pi_20361558
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef koei het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Mn vriend is zo aardig geweest om even de eindbaas van zelda lttp te verslaan, waar ik al sinds vorige vakantie vast zat en ik ben een flink stuk opgeschoten met Mario & Luigi. Ik ben nu bij het vliegveld als dat iemand wat zegt.

Als het een beetje meezit dan kan ik in augustus nog eventjes weg en anders is bij deze mijn 'op vakantie' gedeelte van de vakantie afgelopen
Ik ga me deze vakantie ook een storten op Zelda En oowk Boktai ga ik ff jatten

nog een meisje...aaaaah!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:06:56 #190
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20363036
Heeft iemand wel eens via marktplaats een import spel gekocht? Wat is het verschil met de NL spellen?
pi_20363606
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand wel eens via marktplaats een import spel gekocht? Wat is het verschil met de NL spellen?
vaak geen handleiding of slechts een kopie handleiding en de cartridge is niet origineel en kan daardoor iets dikker zijn en minder makkelijk in je gba passen (maar hij past wel, alleen moet je iets harder duwen). Verder verkopen sommige mensen de japanse versie van een spel wat bij RPG's erg onhandig kan zijn en op eventuele verzamelcartrigdes staan soms niet de volledige spellen of ze noemen elk level/wereld een los spel (bijv. dat super mario opeens uit 6 spellen bestaat en ze daardoor 48 'spellen' op 1 cartridge hebben.) Ook is de doorverkoop waarde een flink stuk minder omdat mensen vak de originele spellen met doosje/boekje willen.
pi_20366365
Ik vind de spellen allemaal wat duur...
je kan ze alleen goedkoper krijgen via het buitenland maar meestal heb ik daar niet zo'n zin in...
er worden steeds meer spellen goedkoper maar dat zijn meestal de wat saaiere games

ik wil nog steeds GS 2 kopen binnenkort want GS was echt geweldig ! Ik was echt verslaafd totdat ik 'm uit heb gespeeld

is er trouwens een rayman 2 voor de GBA? ik heb 1 en ik zag 3 staan in een folder maar kan niks vinden over 2...
ik vond rayman wel cool, maar aan het eind al die kooien zoeken was ik zat dus heb ik gecheat om naar de baas te gaan... (beetje jammer)
pi_20366520
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:56 schreef capibar het volgende:

[..]

bij mariokart kan dat ook hoor...
ik vind het alleen jammer dat je die multiplayer game niet zelf kan spelen... (ballonen schieten)

Ik heb hier niet echt iemand in de buurt om samen mee te spelen
pi_20373943
Metroid Fusion besteld, hij was maar 32,99 bij de free record shop .
  vrijdag 2 juli 2004 @ 23:30:17 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20375726
29,95 bij Gameplayer

Overigens heb ik vandaag DK:King of Swing, Zelda Magical Hood, Pokemon Red/Green, Mario Pinball, Mario Party, Mario Golf, Mario vs DK en Pacman (NES Classic) gespeeld Ik vond vooral DK:KoS erg cool, wel lastig. Uitgebreid verslag maandag op de FP
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_20376603
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,95 bij Gameplayer

Overigens heb ik vandaag DK:King of Swing, Zelda Magical Hood, Pokemon Red/Green, Mario Pinball, Mario Party, Mario Golf, Mario vs DK en Pacman (NES Classic) gespeeld Ik vond vooral DK:KoS erg cool, wel lastig. Uitgebreid verslag maandag op de FP
Naar de Nintendo-dag geweest?
Vriendjeliev was er oowk

[ Bericht 4% gewijzigd door Inu op 03-07-2004 13:11:29 ]
pi_20381212
Kijken jullie weleens op www.dimensionplus.nl ?
dit is niet de bedoeling om reclame te maken

Ik heb daar Golden Sun besteld + handleiding en ik had 'm redelijk snel thuis (ze hadden 'm niet meer in de winkel liggen dus het duurde wat langer)

Ze waren redelijk spel met screenshots van nieuwe games maar dat valt steeds meer tegen en ze hebben ook niet meer alles op de website meer staan...

weet misschien iemand een andere site (vergelijkbaar met deze )
pi_20381386
Er zijn deze tijd veel winkels met uitverkoop maar ik heb nog geen goede game afgeprijsd gezien..
behalve DK2, maar dat scheelde ook maar ¤5
  zaterdag 3 juli 2004 @ 15:50:56 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20384890
Vroeger kocht ik alles bij Dim Plus, tegenwoordig importeer ik het grootste deel, of ik koop het via GCShop.nl.

"Echte" winkels omnaar uit te kijken zijn Replay en FutureZone.
pi_20385030
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,95 bij Gameplayer

Waren deze spellen allemaal al goed speelbaar dan (bijna af dus) of had je nog hele vroege versies? Ik verwachtet die nieuwe zelda eigenlijk pas volgend jaar zomer (net als donkey kong en mario party).

heb je de DS ook uit kunnen proberen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')