Of je bestelt hem bij mij voor een luttele 50 euroquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef Slomy het volgende:
Om Fire Emblem voor de gba te halen zul je wel een creditcard nodig hebben ofniet ?![]()
hoezo? is 35 euro niet genoeg voor je ??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Of je bestelt hem bij mij voor een luttele 50 euro![]()
.
Er was een keer een lijst genoemd met spellen waarmee dit kon en dat waren er nog best wel veel... Maar ik vind het inderdaad ook nogal naaierij dat als ik straks op vakantie met mn vriend zelda 4 swords wil spelen, ik nog een zelda zou moeten kopen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Niks is goed genoeg voor Lex
Maar ik wou dat er meer games waren waar mee je met 1 casette meerdere kan linken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De DS kan alle games multiplayer spelen met 1 casette. Moet het spel natuurlijk wel multiplayer ondersteunenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Niks is goed genoeg voor Lex
Maar ik wou dat er meer games waren waar mee je met 1 casette meerdere kan linken
metroid multiplayer spelen zonder enige kostenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
De DS kan alle games multiplayer spelen met 1 casette. Moet het spel natuurlijk wel multiplayer ondersteunen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:22 schreef gamecube_master het volgende:
een stukje uit me reviewDaar ben ik allang vorobijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maar haar nu mol shieten op het einde
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
oeh, dat weet ik niet zo uit me hoofd, zal zo ff me review doorspittenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik allang vorobijIk maar haar nu mol shieten op het einde
ehm, het is bij de DS toch ook zo dat je per apparaat 1 zo'n spel nodig hebt? Alleen hoef je nu niet bij elkaar te zitten waardoor het beter lijkt. Anders zou het zo kunnen zijn dat 1 iemand in de wijk een spel koopt en vervolgens de hele wijk opeens ook hetzelfde spel (multiplayer gedeelte) zou kunnen spelen door dat WiFi gebeuren. Lijkt me niet logisch (en al helemaal niet als je een commercieel bedrijf bent en geld wil gaan verdienen)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
De DS kan alle games multiplayer spelen met 1 casette. Moet het spel natuurlijk wel multiplayer ondersteunen.
Jawel, volgens mij is dit officieel bevestigd. En er zijn vrij weinig mensen die een spel alleen kopen voor het multiplayer gedeelte.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:32 schreef koei het volgende:
[..]
ehm, het is bij de DS toch ook zo dat je per apparaat 1 zo'n spel nodig hebt? Alleen hoef je nu niet bij elkaar te zitten waardoor het beter lijkt. Anders zou het zo kunnen zijn dat 1 iemand in de wijk een spel koopt en vervolgens de hele wijk opeens ook hetzelfde spel (multiplayer gedeelte) zou kunnen spelen door dat WiFi gebeuren. Lijkt me niet logisch (en al helemaal niet als je een commercieel bedrijf bent en geld wil gaan verdienen)
Het lijkt mij erg onlogisch om zoiets te doen. En mensen kopen momenteel nog geen games puut voor het multiplayer gedeelte, maar je ziet dat dit bijvoorbeeld bij xbox live spellen wel steeds meer gebeurd. En volgens mij leunen games als Mario 64x4 en Animal Crossing DS heel erg op multiplayer (het zou me bij beide een beetje verbazen als er ook echt een goed singleplayer spel in zit). Misschien dat ze het net zo gaan doen als bij mario kart (GBA) dat je een simpele versie kan spelen met 1 cartridge en een uitgebreidde versie als beide een cartridge hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij is dit officieel bevestigd. En er zijn vrij weinig mensen die een spel alleen kopen voor het multiplayer gedeelte.
Dat van die uitgebreide versie zou best kunnen, maar Mario64x4 was meer een techdemo, en bij Animal Crossing is het eigenlijk alleen leuk als je een eigen karakter kunt importeren. Als iemand Animal Crossing heeft en jij niet, dan kun je wel leuk even in zijn dorpje rondlopen met een nieuw karakter, maar dat an natuurlijk nooit tippen aan het rondlopen met je eigen karakter waar je al tientallen uren mee gespeeld hebt.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:23 schreef koei het volgende:
[..]
Het lijkt mij erg onlogisch om zoiets te doen. En mensen kopen momenteel nog geen games puut voor het multiplayer gedeelte, maar je ziet dat dit bijvoorbeeld bij xbox live spellen wel steeds meer gebeurd. En volgens mij leunen games als Mario 64x4 en Animal Crossing DS heel erg op multiplayer (het zou me bij beide een beetje verbazen als er ook echt een goed singleplayer spel in zit). Misschien dat ze het net zo gaan doen als bij mario kart (GBA) dat je een simpele versie kan spelen met 1 cartridge en een uitgebreidde versie als beide een cartridge hebben.
En je noemt jezelf een gamer.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik allang vorobijIk maar haar nu mol shieten op het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |