abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20444657
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:06 schreef koei het volgende:
wat raar dat boktai zo slecht verkoopt... Het leuk me juist een vernieuwende game zo met dat zonlicht... Misschien zijn de Japaners bang om in de zon te komen? Het schijnt wel dat ze erg weinig vrije tijd hebben...
Jah, maar het is best vervelend, want als je niet recht voor de zon zit dan is het dus donker in het spel. Ik kan hier niet op de bank gaan zitten spelen, want dan is het raam te ver weg... Dus je moet echt een goede positie aannemen voor je echt lekker door kunt gaan... Is best irritant
pi_20444673
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?
Ongeveer aan het einde van het spel kom je je oude characters tegen en ga je verder met 8 characters Ik heb mijn oude characters niet sterk genoeg gemaakt, dus ik zit nu (bij de eindbaas) in de problemen
pi_20444684
maar je kon bij dat spel toch eerst je zonnemeter opladen en dan gewoon binnen verder spelen totdat hij weer bijna leeg is? Dan hoef je toch niet zo lang in de zon te spelen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_20444824
Ohwjah...maar ik weet niet hoelang het duurt voordat die leeg is...

Ik zal het vanaf vrijdag eens uit gaan proberen
pi_20445621
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:08 schreef Inu het volgende:

[..]

Ongeveer aan het einde van het spel kom je je oude characters tegen en ga je verder met 8 characters Ik heb mijn oude characters niet sterk genoeg gemaakt, dus ik zit nu (bij de eindbaas) in de problemen
wat vind jij niet sterk genoeg?

Je kan Golden Sun weer gaan spelen en je characters sterk maken en daarna je save game in The Lost Age gaan updaten
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:53:42 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20445706
Ja, ik zit ook bij de Eindbaas van GS1 vast lvl 23 allemaal geloof ik. Het hele spel is zoooo makkelijk, en dan krijg je een eindbaas die 2 beurten per ronde krijgt en je helemaal wegvaagt dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_20447696
Woha, Mario & Luigi is goed!!!
Heerlijk hoe Nintendo al die cliche-dingetjes weer terugbrengt in nieuwe vormen!
Toppertje (net als Paper Mario overigens)!

Kan iemand mij verklappen hoever ik zit in het spel (in percentage) wanneer je net de Fungiwood (zeg ik dat zo goed?)hebt bereikt? Met het oog op vakantie (zonder GBA) zometeen, wil ik graag weten of ik echt moet doorletten wil ik het spel op tijd voordat ik wegga (2 dagen heb ik nog) hebben uitgespeeld.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:39:39 #283
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20449072
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik zit ook bij de Eindbaas van GS1 vast lvl 23 allemaal geloof ik. Het hele spel is zoooo makkelijk, en dan krijg je een eindbaas die 2 beurten per ronde krijgt en je helemaal wegvaagt dan
Ik vond die gladiatoren gevechten, of die spelen of wat the fuck 't ook was een stuk moeilijker
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_20450154
gister Mario Bros (classic) bij Bol.com besteld, vrijdag issie binnen daar, dus hoop na het weekend (ma, di) hier... of is dat heel rooskleurig denken ?!
pi_20451438
waarschijnlijk krijg je hem dan wel, misschien zelfs eerder. Meestal zijn spellen al voor de release date binnen bij de bedrijven (woensdag ofzo al) dus dan zullen ze 'm wel gelijk opsturen.
pi_20451531
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jah, zoiets had ik ze ook...maar het beste is dus rond de 30, want tijdens het spelen van 2 worden ze sterker en de eindbaas van 2 is nogal wat sterker dan die van 1
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

wat vind jij niet sterk genoeg?

Je kan Golden Sun weer gaan spelen en je characters sterk maken en daarna je save game in The Lost Age gaan updaten
Rond de 25 had ik ze....
Ik kan ze ook gewoon in 2 sterker maken Ben ik mee bezig
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:47:58 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20460217
quote:
July 06, 2004 - Square Enix has announced a new Japanese release date for Final Fantasy I - II Advance. The upcoming Game Boy Advance compilation of Final Fantasy I and Final Fantasy II will now hit Japanese retail on 7/29.

Originally scheduled for release on 7/15, Square Enix announced a delay in the game's release late last week due to an unexpected bug. The delay came after television commercials had already begun airing promoting the 7/15 date (see this week's issue of Gaming Life in Japan for the old commercial). The new 7/29 date is thankfully not too far from the original date, although let's hope future versions of the commercials are updated with the new number.
Stay tuned for more on Final Fantasy I - II on 7/29. An American release for the game has yet to be announced.
Dat wachten LAST !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:50:07 #288
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_20473643
vandaag alvast 4 van de 8 nes classics gehaald (Super mario , Donkey kong , ice climbers en Excitebike) ooh nostalgie
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:45:30 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20477215
Hoeveel kosten ze per stuk? 20 euro toch?
pi_20478116
is de super mario van de nes classics nu enkel dat spel waarbij die beesten uit pijpen komen (zoals het spelletje dat bij elke mario advance zit)?

Is zelda 1 een beetje de moeite waard in de huidige tijd? Ik heb excitebike laatst gespeeld maar dat is te oud om nog leuk te zijn (ik heb nooit een nes gehad dus ik haal zowiezo geen spellen uit nostalgie ofzo)

En de normale prijs voor de NES spellen is 22 euro, maar ze zijn vast ook wel voor 20 euro te krijgen bij bepaalde winkels.
  donderdag 8 juli 2004 @ 08:26:21 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20482110
Nee, Super Mario Bros is gewoon het eerste deel van de platform serie. Mario Bros (die jij beschrijft) komt geloof ik in de serie 2 NES classics.
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:14:02 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20482440
Na GBA Video en GBA radio en GBA MP3 speler is er nu GBA video phone. Wie zegt dat de GBA niet alles kan
quote:
Japan gets to use GBA in new ways.

July 07, 2004 - Digital Act has announced finalized Japanese release plans for its peripheral that turns the Game Boy Advance into a video phone. The company will release Campho Advance to Japan on 7/30 at a price of 19,000 yen.

Once plugged into the cartridge slot of a Game Boy Advance, Campho Advance provides the GBA will all the functionality needed for video conferencing. The red Campho Advance unit has a camera and a slot for connecting to a standard analogue telephone. Plug the unit into a phone line, plug in the included AC adapter, and you're ready to go. Control over the phone is handled with the GBA buttons. Phone numbers can be saved to memory included with the unit.
The camera has a resolution of 110,000 pixels, offering a frame rate of five frames per second. In addition to showing footage of the person on the other end of the line, the GBA displays footage of the user, so you can make sure you look good. Note that the unit works fine with either version of the Game Boy Advance, with software used to flip the image around if needed.

Digital Act plans on producing just 10,000 units of this device for the 7/30 release date. Those looking for one will have to go through the Digital Act website, as a full retail release date has yet to be set.

Onnodig, maar wel leuk
pi_20483783
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vandaag alvast 4 van de 8 nes classics gehaald (Super mario , Donkey kong , ice climbers en Excitebike) ooh nostalgie
Waar? Waar? Waar?

Ze komen morgen toch pas uit? Ik wil Zelda.
----
pi_20483872
Ik dacht ook morgen
pi_20484171
Ik ga straks denk ik maar eventjes Amsterdam afzoeken.
----
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:02:21 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20484307
Officieel morgen ja, maar meestal liggen games eerder in de winkel.
pi_20484452
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Officieel morgen ja, maar meestal liggen <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=games&v=56">games</a> eerder in de winkel.
Soms wel soms niet. Denk je dat de Mediamarkt hem zal hebben?
----
pi_20484928
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Soms wel soms niet. Denk je dat de Mediamarkt hem zal hebben?
offtopic: wat staat er in je quote?
pi_20485026
ik heb een mail gekregen van Nintendo en daar stond in dat de spelle 19.99 (gaan) kosten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:54:22 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20485687
Oooh, die Japanners

Samus Two Tone GBA SP:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')