abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20428358
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:33 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
eigenlijk zou ik wel gek genoeg zijn om al die apparaten te verzamelen... helaas heb ik daar het geld niet voor...
gewoon sparen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_20428422
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niets over bekend
maar dat wordt waarschijnlijk een grote verandering waardoor er weer nieuwe games moeten komen...
ik wacht denk ik gewoon totdat die er is en ondertussen vermaak ik me wel met mn GBA
pi_20428492
is er ergens een goede nieuwsbrief over de GBA om op de hoogte te blijven ?
pi_20430106
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop er een, maar ik staop niet over, zal nog zeker op de GBA blijven spelen, simpelweg omdat de DS warschijnlijk een stuk groter wordt en minder makkelijk in de strein te spelen is.

Best groot idd....Maar is wel makkelijker vasthouden dan dat gefrot met die SP lijkt me...
pi_20434186
GameFront heeft de mogelijke namen van de derde reeks Famicom Mini spellen op de Game Boy Advance. Het gaat om de volgende spellen:

Super Mario Bros. 2
Nazo no Murasame
Zelda II: The Adventure of Link
Metroid
Palthena\\\'s Mirror (Kid Icarus)
Shin Onigashima
Famicom Tantei Kurabu - Kieta Koukeisha
Famicom Tantei Kurabu Part II - Ushiro ni Tatsu Shoujo
Akumajou Dracula
SD Gundam World - Gachapon Senshi - Scramble Wars
Op 10 augustus moeten de spellen in Japan verschijnen. Nintendo heeft dit bericht nog niet bevestigd. Op 9 juli verschijnt de eerste reeks in Nederland.

Bron
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:19:08 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20434336
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 00:12 schreef Inu het volgende:

[..]

[afbeelding]

Best groot idd....Maar is wel makkelijker vasthouden dan dat gefrot met die SP lijkt me...
Ik vind de SP ideaal, dus gefrot is het niet Maar het gaat me vooral om de stylus, daarmee game ik niet makkelijk in de trein denk ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_20435444
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het een 3e console is, naast de GBA en de Cube. De nieuwe GameBoy komt over 2 jaar, en zal de officiele opvolger zijn van de GBA.
En toch is het gewoon een nieuwe gameboy aangezien het gameboy spellen kan spelen en geen hele nieuwe dingen toevoegt waardoor het geen gameboy meer zou zijn. Ze zeggen alleen dat het geen nieuwe gameboy is, maar daar geloof ik weinig van. Het zal wel net zoiets worden als de PS1 - PS2. Voor de PS1 kwamen ook nogsteeds nieuwe spellen uit toen de PS2 er was, het waren er alleen een flink stuk minder en alle goede games gingen enkel naar de PS2.

Het gaat nintendo niet lukken om de huidige gba en de DS naast elkaar in de markt te zetten (en beide volledig ondersteunen), daarvoor zitten ze te veel in elkaars doelgroep. Vanzelf gaan volgens mij de meeste gamers over naar de DS waardoor de GBA een stille dood sterft (gewoon niet meer ondersteunt wordt en er geen nieuwe spellen meer voor komen).

Ik vraag me ook af wat ze van die zogenaamde opvolger van de GBA zouden gaan maken. Dat moet minimaal hetzelfde zijn als de DS anders koopt iedereen een DS ipv GBA2. Als het apparaat weer teveel beter is dan verkoopt de DS niet meer dus dat kunnen ze ook niet doen. Conclusie: de apparaten worden vrijwel hetzelfde. De GBA2 word dan een soort DS-SP.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_20435550
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:12 schreef koei het volgende:

[..]

En toch is het gewoon een nieuwe gameboy aangezien het gameboy spellen kan spelen en geen hele nieuwe dingen toevoegt waardoor het geen gameboy meer zou zijn. Ze zeggen alleen dat het geen nieuwe gameboy is, maar daar geloof ik weinig van. Het zal wel net zoiets worden als de PS1 - PS2. Voor de PS1 kwamen ook nogsteeds nieuwe spellen uit toen de PS2 er was, het waren er alleen een flink stuk minder en alle goede games gingen enkel naar de PS2.
Het heeft juist wel nieuwe dingen waarom het geen gameboy meer kan zijn! 2 schermen, toughtscreen, online gamen! etcetcetc
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_20435791
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het heeft juist wel nieuwe dingen waarom het geen gameboy meer kan zijn! 2 schermen, toughtscreen, online gamen! etcetcetc
maar nogsteeds is het een gameboy! Je kan er nogsteeds enkel spelletjes op spelen en het is portable. Misschien noemen ze het geen gameboy, maar dat IS het wel. Als ze er een telefoon en PDA in stoppen, dan is het misschien geen gameboy meer want dan heeft het ding ook andere functies behalve gamen (al zal dit in de toekomst ook wel gebeuren).
pi_20436560
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind de SP ideaal, dus gefrot is het niet Maar het gaat me vooral om de stylus, daarmee game ik niet makkelijk in de trein denk ik
Ik vind de gewone GBA nog altijd het makkelijkste vasthouden mja...zonder lichtje he Het wordt voor mij deze vakantie ook gewoon SP
pi_20436611
Ik kon het gister niet laten en ik heb dus 2 nieuwe games gekocht voor de vakantie

Golden Sun: the Lost Age

CT Special Forces

Ik had met Golden Sun wat problemen omdat ik de Send optie niet tevoorschijn kreeg zodat je de code kon overnemen...
dat kwam doordat de manieren in het boekje fout zijn... gelukkig kon ik de goede manier op internet vinden

Verder volg ik weinig meer van het verhaal maar dat zal wel terugkomen
Is het spel eigenlijk qua graphics veel verbeterd?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:04:58 #262
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20436670
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik kon het gister niet laten en ik heb dus 2 nieuwe games gekocht voor de vakantie

Golden Sun: the Lost Age

CT Special Forces

Ik had met Golden Sun wat problemen omdat ik de Send optie niet tevoorschijn kreeg zodat je de code kon overnemen...
dat kwam doordat de manieren in het boekje fout zijn... gelukkig kon ik de goede manier op internet vinden

Verder volg ik weinig meer van het verhaal maar dat zal wel terugkomen
Is het spel eigenlijk qua graphics veel verbeterd?
Naa, de engine is het zelfde. Je zult geen duidelijke verschillen zien.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_20436762
Waarom hebben ze nergens meer van die losse doosjes om je Games in op te bergen...

heb nou al een stuk of 8 mogelijke winkels afgezocht maar nergens hebben ze die dingen meer...
pi_20440564
\'t ziet er niet naar uit dat CT SF erg lang is...?
wie heeft het nog meer gespeeld?

Hij is wel tof

zeker een aanrader voor die prijs
pi_20441255
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Waarom hebben ze nergens meer van die losse doosjes om je Games in op te bergen...

heb nou al een stuk of 8 mogelijke winkels afgezocht maar nergens hebben ze die dingen meer...
ben je al bij de e-plaza geweest?? daar zag ik ze gewoon liggen
pi_20441875
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:00 schreef o0-Bianca-0o het volgende:

[..]

ben je al bij de e-plaza geweest?? daar zag ik ze gewoon liggen
de e-plaza waar...?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:35:58 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20442047
Dixons ook niet Alle Dixonnen waar ik kom hebben ze gewoon hoor
quote:
De GBA2 word dan een soort DS-SP.
NEEEEE
De GBA2 wordt een soort portable Cube, net als de PSP een portable PS2 zou moeten zijn Ik verwacht alleen dat de GBA2 (of GB Evolution zoals de werknaam is) niet multimedia zal zijn, maar gewoon puur games
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:39:24 #268
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20442156
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dixons ook niet Alle Dixonnen waar ik kom hebben ze gewoon hoor
[..]

NEEEEE
De GBA2 wordt een soort portable Cube, net als de PSP een portable PS2 zou moeten zijn Ik verwacht alleen dat de GBA2 (of GB Evolution zoals de werknaam is) niet multimedia zal zijn, maar gewoon puur games
Idd. Ze kunnen beter net als met de GBA verschillende add-ons uitbrengen (GBA video). Hierdoor word het apparaat niet enorm duur door allerlei features die je maar 1 keer gebruikt.
pi_20442896
Konami wil na de flop van Boktai: The Sun is in your hand het 2de deel uitbrengen van de serie, dit deel zou beter moeten verkopen. Read on!!

Konami is van plan dit nieuwe deel niet te laten floppen. Het doel van Konami is om tussen de 200.000 en 300.000 stuks te verkopen. Het vorige deel verkocht vele malen slechter, namelijk 100.000 stuks. Konami noemt als verklaring dat Japan een koude zomer had. Jullie zullen nu wel denken, \"Een koude zomer, waarom is dat slecht voor de verkopen?\", dat komt omdat de Boktai spellen gebruik maken van een lichtsensor in de cartridge waarmee je in het spel een speciaal wapen kan opladen en ermee vijanden kan doodschieten. Ook is deze lichtsensor niet makkelijk t omzeilen door onder een lamp te staan, het moet echt licht zijn van de zon. Het spel zal 22 juli in Japan uitkomen, een Europese release datum is nog niet bekend.

Bron M-gaming
-----------

Zo weinig ? Ik dacht dat die Jappaners het wel zouden waarderen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:09:24 #270
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20442950
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
Konami wil na de flop van Boktai: The Sun is in your hand het 2de deel uitbrengen van de serie, dit deel zou beter moeten verkopen. Read on!!

knip

Bron M-gaming
-----------

Zo weinig ? Ik dacht dat die Jappaners het wel zouden waarderen.
Ze waarderen het idee ook wel, maar de uitvoering is wat minder. Ik heb het spel ook gehad, en vond em nogal saai.
pi_20443415
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:28 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

de e-plaza waar...?
In Rotterdam
pi_20443570
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_20444229
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?
Daar ben ik ook nog niet achter... maar het is gelukt dus ik zal het vanzelf merken...
volgens mij moet je de characters uit GS een keer tegenkomen in GS2 en dan zullen ze zijn zoals jij ze gemaakt hebt in deel 1 oid

Nee, ook bij dixons hebben ze die dingen niet meer...

en rotterdam vind ik best ver om alleen die dingetjes te halen...
pi_20444355
ja idd, zag net ff je woonplaats in je profiel, niet zo heel ver van mij vandaan maar ik zit/zat in rotterdam op school dus vandaar. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar rotterdam (ze hadden nog 2 setjes) ga anders kon ik er wel voor je meenemen
pi_20444622
wat raar dat boktai zo slecht verkoopt... Het leuk me juist een vernieuwende game zo met dat zonlicht... Misschien zijn de Japaners bang om in de zon te komen? Het schijnt wel dat ze erg weinig vrije tijd hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')