gewoon sparenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:33 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
eigenlijk zou ik wel gek genoeg zijn om al die apparaten te verzamelen... helaas heb ik daar het geld niet voor...
maar dat wordt waarschijnlijk een grote verandering waardoor er weer nieuwe games moeten komen...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets over bekend
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop er een, maar ik staop niet over, zal nog zeker op de GBA blijven spelen, simpelweg omdat de DS warschijnlijk een stuk groter wordt en minder makkelijk in de strein te spelen is.
Ik vind de SP ideaal, dus gefrot is het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:12 schreef Inu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best groot idd....Maar is wel makkelijker vasthouden dan dat gefrot met die SP lijkt me...
En toch is het gewoon een nieuwe gameboy aangezien het gameboy spellen kan spelen en geen hele nieuwe dingen toevoegt waardoor het geen gameboy meer zou zijn. Ze zeggen alleen dat het geen nieuwe gameboy is, maar daar geloof ik weinig van. Het zal wel net zoiets worden als de PS1 - PS2. Voor de PS1 kwamen ook nogsteeds nieuwe spellen uit toen de PS2 er was, het waren er alleen een flink stuk minder en alle goede games gingen enkel naar de PS2.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het een 3e console is, naast de GBA en de Cube. De nieuwe GameBoy komt over 2 jaar, en zal de officiele opvolger zijn van de GBA.
Het heeft juist wel nieuwe dingen waarom het geen gameboy meer kan zijn! 2 schermen, toughtscreen, online gamen! etcetcetcquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
En toch is het gewoon een nieuwe gameboy aangezien het gameboy spellen kan spelen en geen hele nieuwe dingen toevoegt waardoor het geen gameboy meer zou zijn. Ze zeggen alleen dat het geen nieuwe gameboy is, maar daar geloof ik weinig van. Het zal wel net zoiets worden als de PS1 - PS2. Voor de PS1 kwamen ook nogsteeds nieuwe spellen uit toen de PS2 er was, het waren er alleen een flink stuk minder en alle goede games gingen enkel naar de PS2.
maar nogsteeds is het een gameboy! Je kan er nogsteeds enkel spelletjes op spelen en het is portable. Misschien noemen ze het geen gameboy, maar dat IS het wel. Als ze er een telefoon en PDA in stoppen, dan is het misschien geen gameboy meer want dan heeft het ding ook andere functies behalve gamen (al zal dit in de toekomst ook wel gebeuren).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het heeft juist wel nieuwe dingen waarom het geen gameboy meer kan zijn! 2 schermen, toughtscreen, online gamen! etcetcetc
Ik vind de gewone GBA nog altijd het makkelijkste vasthoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de SP ideaal, dus gefrot is het nietMaar het gaat me vooral om de stylus, daarmee game ik niet makkelijk in de trein denk ik
Naa, de engine is het zelfde. Je zult geen duidelijke verschillen zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik kon het gister niet laten en ik heb dus 2 nieuwe games gekocht voor de vakantie![]()
Golden Sun: the Lost Age
CT Special Forces
Ik had met Golden Sun wat problemen omdat ik de Send optie niet tevoorschijn kreeg zodat je de code kon overnemen...
dat kwam doordat de manieren in het boekje fout zijn... gelukkig kon ik de goede manier op internet vinden
Verder volg ik weinig meer van het verhaal maar dat zal wel terugkomen![]()
Is het spel eigenlijk qua graphics veel verbeterd?
ben je al bij de e-plaza geweest?? daar zag ik ze gewoon liggenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Waarom hebben ze nergens meer van die losse doosjes om je Games in op te bergen...![]()
heb nou al een stuk of 8 mogelijke winkels afgezocht maar nergens hebben ze die dingen meer...![]()
de e-plaza waar...?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:00 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
ben je al bij de e-plaza geweest?? daar zag ik ze gewoon liggen
NEEEEEquote:De GBA2 word dan een soort DS-SP.
Idd. Ze kunnen beter net als met de GBA verschillende add-ons uitbrengen (GBA video). Hierdoor word het apparaat niet enorm duur door allerlei features die je maar 1 keer gebruikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dixons ook nietAlle Dixonnen waar ik kom hebben ze gewoon hoor
[..]
NEEEEE
De GBA2 wordt een soort portable Cube, net als de PSP een portable PS2 zou moeten zijnIk verwacht alleen dat de GBA2 (of GB Evolution zoals de werknaam is) niet multimedia zal zijn, maar gewoon puur games
![]()
Ze waarderen het idee ook wel, maar de uitvoering is wat minder. Ik heb het spel ook gehad, en vond em nogal saai.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
Konami wil na de flop van Boktai: The Sun is in your hand het 2de deel uitbrengen van de serie, dit deel zou beter moeten verkopen. Read on!!
knip
Bron M-gaming
-----------
Zo weinig? Ik dacht dat die Jappaners het wel zouden waarderen.
In Rotterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:28 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
de e-plaza waar...?
Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik had met Golden Sun wat problemen omdat ik de Send optie niet tevoorschijn kreeg zodat je de code kon overnemen...
dat kwam doordat de manieren in het boekje fout zijn... gelukkig kon ik de goede manier op internet vinden
Daar ben ik ook nog niet achter... maar het is gelukt dus ik zal het vanzelf merken...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |