quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:34 schreef yvonne het volgende:
Uitleg gelezen, Fles is er overdag niet, deze heropend,
jaja Fles, ik ben dol op cijfertjes
wellicht morgenavondquote:Op zondag 23 mei 2004 18:18 schreef BMWM3 het volgende:
Dolle-Hond. Komen de nieuwe nog vandaag? of morgen?
Ik wil je wel even helpen andersquote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wellicht morgenavond
de data is weer binnen maar moet nog verwerkt worden
De nieuwe lijst moet nog komenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:37 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik sta er niet in snif....
Als je een paar posts naar boven scrollt. Dan staat er "misschien morgenavond". dus vanavondquote:Op maandag 24 mei 2004 11:31 schreef Bjoro het volgende:
wanneer komt de nieuwe lijst ??
tevens tvp
had het al gezien idd...maar had geen zin om te verwijderen !quote:Op maandag 24 mei 2004 12:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Als je een paar posts naar boven scrollt. Dan staat er "misschien morgenavond". dus vanavond
stel je eens voor dat we ons zouden vervelen hier op fok :pquote:Op maandag 24 mei 2004 12:54 schreef dolle_hond het volgende:
en de puntenstand volgt pas dinsdagavond
gewoon voor de spreiding
dat kunnen we idd niet gebruikenquote:Op maandag 24 mei 2004 13:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stel je eens voor dat we ons zouden vervelen hier op fok :p
Ik krijg nu afkickverschijnselen, dus ik weet niet of het wel zo handig is.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stel je eens voor dat we ons zouden vervelen hier op fok :p
ik heb daar geen compassie meequote:Op maandag 24 mei 2004 13:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik krijg nu afkickverschijnselen, dus ik weet niet of het wel zo handig is.
Dan plaats je niet genoeg berichten om in de lijst te komenquote:Op maandag 24 mei 2004 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom sta ik niet in die lijst ?
Kan niet, hier is sprake van duidelijk ovijle corruptie ! Ik ben fok!'s meest frequente bezoeker, dat weet ik zeker, zelfs als ik slaap laat ik mijn laptop automatisch doorpostenquote:Op maandag 24 mei 2004 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan plaats je niet genoeg berichten om in de lijst te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |