met je neus kun je nog wel klikken op invoerenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:36 schreef engessa het volgende:
[..]
Nou, ik heb zo'n hoofdband met daarop een plastic vinger waar ik mee kan typen. Gaat niet zo hard maar het wil wel. Mijn trackball bedien ik met mijn tong.
Regel voor mij alvast ff 2 kaarten voor Graafschap- Ajax ofzo!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:34 schreef Tiemie het volgende:
ik ben gezakt.
Coolquote:Op maandag 14 juni 2004 18:02 schreef dolle_hond het volgende:
alvast als opwarmertje voor morgen: ik heb weer een nieuwe ranglijst "ontworpen"
Makes 2.quote:
Ik blijf om de minuut F5'en.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:02 schreef dolle_hond het volgende:
alvast als opwarmertje voor morgen: ik heb weer een nieuwe ranglijst "ontworpen"
morgenavond komt een nieuwe puntenstand, met actiefste users van de laatste 13 weken. Die ga ik vanaf nu bijhouden, waarbij telkens de laatste week wegvalt en de nieuwste week erbij komt.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
laat maar komen
dus geen overzicht van afgelopen week?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
morgenavond komt een nieuwe puntenstand, met actiefste users van de laatste 13 weken. Die ga ik vanaf nu bijhouden, waarbij telkens de laatste week wegvalt en de nieuwste week erbij komt.
De algemene puntenstand van dit jaar blijf ik ook posten.
Dan hebben nieuwkomers ook een kans
Kwartaaloverzichtenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
morgenavond komt een nieuwe puntenstand, met actiefste users van de laatste 13 weken. Die ga ik vanaf nu bijhouden, waarbij telkens de laatste week wegvalt en de nieuwste week erbij komt.
De algemene puntenstand van dit jaar blijf ik ook posten.
Dan hebben nieuwkomers ook een kans
Ik kan niet om de minuut op F5 drukken.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik blijf om de minuut F5'en.
Mijn schatting is iets onder de 300. 250-270....
jawel, dat komt vanavond. puntenstanden een dag later, voor de spreiding van de aandachtquote:Op maandag 14 juni 2004 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus geen overzicht van afgelopen week?
Ok, op die toer.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel, dat komt vanavond. puntenstanden een dag later, voor de spreiding van de aandacht
volgens mij ben ik hier best veel te vinden geweestquote:Op maandag 14 juni 2004 18:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel, dat komt vanavond. puntenstanden een dag later, voor de spreiding van de aandacht
en natuurlijk post ik eerst de nieuwe stand, ga ff koffie of thee pakken en dan nog de stats bijwerken.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok, op die toer.
Ik zit tussen de 900-1000 denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik blijf om de minuut F5'en.
Mijn schatting is iets onder de 300. 250-270....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |