Ziet er mooi uit die fietsquote:Op maandag 17 mei 2004 23:20 schreef Oldbie het volgende:
Even om een nutteloze post te doen (maar ik ben er wel blij mee....)
Ik heb sinds vrijdag een donker kuipruitje op mijn motorZiehier het resultaat:
[afbeelding]
Jaja ik weet het...ik sta er ook op.
Nu wil ik nog andere spiegels (goofy oortjes ipv die mickey mouse oren) en andere knipperlichtjes. Dan ben ik helemaal tevreden.
Dank dank.....en dan te bedenken dat hij al 14 jaar oud is (bouwjaar 1990).....quote:Op maandag 17 mei 2004 23:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit die fiets
Terugvindpostquote:Op maandag 17 mei 2004 23:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
huh?
Ahhaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Terugvindpost
Voorstukje was voor mij al genoeg om de film te boycotten...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:18 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik heb net Torque gezien... dat is toch een belediging voor iedereen met een motor.. wat een kut film terwijl motors in het echt WEL vet zijn...
* lekker vrij is straksquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ahha
sjezus... als over tweeen... en zometeen weer vrolijk werken over een paar uurtjes
* jaloers isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* lekker vrij is straks
Heel soms sla ik wel eens een nachtje over...... maar vandaag niet.... ik duik er in.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* jaloers is
Ben overigens nog aan het twijvelen of ik nog ga slapen...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heel soms sla ik wel eens een nachtje over...... maar vandaag niet.... ik duik er in.
Je kan bij sommige zaken bekleding laten repareren (dezelfde bedrijven als waar je een buddy opnieuw kan laten bekleden). Ik laat zelf binnenkort mijn buddy opnieuw bekleden (als het goed is volgende week) door ABC in Nootdorp (niet de goedkoopste, maar leveren wel heel goed werk volgens mijn vader, gaat ook via zijn werk). En oja... voor tijdelijke reparaties kan je ook tape van Tesa gebruiken... werkt ook goed... ik praat uit ervaring, zit nu namelijk ook op mijn buddyquote:Hey allen. Korte vraag, weten jullie misschien hoe materiaal heet waarmee je je buddy kan repareren. Een vriend van me heeft namelijk twee stukjes zadel die scheuren. Beide in een hoek waar vreemd genoeg geen wrijving dmv contact is. (blijkbaar een spanningshoek)
Ik heb bij Kommer, Motorzoom en Motorgoedkoop gezocht, maar kon maar weinig vinden waarmee je je buddy tijdenlijk kon repareren. Enig idee??
Blijft klote dat 'ie gestolen isquote:Wat betreft mijn rijwiel, alles ik klaar voor volgende week. Dinsdagochtend sta ik weer bij de RDW. Tweede keer, maar nu met een heel ander gevoel.
Nog steeds wil ik mijn Suuz terug en ondanks de veel hogere waarde (financieel) van de Yam zou ik zonder een seconde na te hoeven denken mijn eigen Suuz terug ruilen voor die Yam. Beetje vreemd, de Yam is veel meer waard en heeft meer vermogen.
Ik zal er wel overheen groeien wanneer ik eenmaal een paar duizend erop heb zitten met de Yam, maar tot die tijd wil ik eigenlijk gewoon een Gixxer hebben.
ziet er goed uit, die motorquote:Op maandag 17 mei 2004 23:20 schreef Oldbie het volgende:
Oldbie’s Yam
Als uit een ei gepeld (in nieuwstaat dusquote:
Ziet er niet helemaal pluis uit. Tank en voorkap zijn van een andere kleurstelling of compleet overgespoten. (neem aan dat het compleet overgespoten is, aangezien Kawa zover ik weet geen compleet zwart model uitgebracht heeft) Hij hoort in ieder geval compleet groen te zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, mocht ik weer in Duitsland gaan (kunnen) shoppen dan ga ik voor deze kleurstelling![]()
nou je het zegt, idd. was alleen om de kleuren aan te geven maar ik bedoelde dus deze kleurenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:12 schreef ploderus het volgende:
Ziet er niet helemaal pluis uit. Tank en voorkap zijn van een andere kleurstelling of compleet overgespoten. (neem aan dat het compleet overgespoten is, aangezien Kawa zover ik weet geen compleet zwart model uitgebracht heeft) Hij hoort in ieder geval compleet groen te zijn
hoiquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:57 schreef ergodyne1 het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier, zal m'n bike even voortstellen:'='/posermode'/Soes GSXR750 srad bouwjaar 2000, WP voor&achter, tre mod, oval titanium laser demper, etc.etc. '/posermode'/
oh ja, en mijn vriendin heeft een FZR600 uit '93.
Welkom!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:57 schreef ergodyne1 het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier, zal m'n bike even voortstellen:'='/posermode'/Soes GSXR750 srad bouwjaar 2000, WP voor&achter, tre mod, oval titanium laser demper, etc.etc. '/posermode'/
oh ja, en mijn vriendin heeft een FZR600 uit '93.
Niet om lullig te doen tegenover de FOK Club.....ik heb veel vrienden met motoren en wij gaan zo veel mogelijk samen rijden. Ik ben eigenlijk altijd aan het toeren als jullie ook wat hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ziet er goed uit, die motoren waarom ging jij ook alweer niet mee als we gaan meeten/touren?
plus is het veel gezelliger met onsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
Ga maar met ons mee!
Zie je ook eens wat andere mensen!
Ja ik weet hoe het voelt als je motor gestolen is. Niet dramatisch bedoeld, maar het voelt als een liefde die uit je leven genomen is .. je blijft er altijd naar verlangen terwijl je misschien ondertussen iets veel beters hebt. Zoals op papier de R6 de betere motor is dan de GSX-R750.quote:[b]Generalist[//b]Wat betreft mijn rijwiel, alles ik klaar voor volgende week. Dinsdagochtend sta ik weer bij de RDW. Tweede keer, maar nu met een heel ander gevoel.
Nog steeds wil ik mijn Suuz terug en ondanks de veel hogere waarde (financieel) van de Yam zou ik zonder een seconde na te hoeven denken mijn eigen Suuz terug ruilen voor die Yam. Beetje vreemd, de Yam is veel meer waard en heeft meer vermogen.
Ik zal er wel overheen groeien wanneer ik eenmaal een paar duizend erop heb zitten met de Yam, maar tot die tijd wil ik eigenlijk gewoon een Gixxer hebben.
Die bedoelde ik dus, je had ronde voor 2,95 en direhoekige/arrow voor 4,95.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:39 schreef pmponer het volgende:
Hollander ===> ik zocht knippers en achterlicht vandaar... Maar ik heb het model arrow besteld voor 4,95 per knipper.
Leuk gedaan dat bovenste plaats.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:46 schreef ergodyne1 het volgende:
ah, daar is 'ie al, mijn monster...
Het engeltje op mijn linkerschouder zegt R1100S.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor die beemer hè?
Tja is een boel geld .. dus welke kant gaat winnen is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga voor het duiveltje op je rechterschouder!![]()
Doe dan maar gelijk een 5 cylinder.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:11 schreef ergodyne1 het volgende:
mv agusta uiteraard... wel jammer dat het een 4-cylinder is... meen ik serieus. was cooler geweest als het een 3-cylinder was bijvoorbeeld, gewoon net even iets aparter...
Klim ik wel op je rugquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ik zie geen duozitje.![]()
Maar dat komt wel goed hoor.
Doe dat later maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klim ik wel op je rug
*posten niet laten kan*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:50 schreef ondeugend het volgende:
Nah komt er op neer straks dat ik jullie uit ga staan zwaaien![]()
Komt vast wel goed.... ik ga vanmiddag even naar een nieuwe broek kijken...alhoewel ik nog steeds niet weet wat voor materiaal het gaat worden. Ik zal me goed laten adviseren in ieder geval .quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*posten niet laten kan*
Ik verzeker je dat ik een backseat heb.En anders is PatjeM er nog.
Leer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.... ik ga vanmiddag even naar een nieuwe broek kijken...alhoewel ik nog steeds niet weet wat voor materiaal het gaat worden. Ik zal me goed laten adviseren in ieder geval .
Nee, ze gaat naar de winkel maar kan nu wellicht even wat prijsvergelijking doen, ideen enz.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Spemmert![]()
Dat probleem hebben vrouwen niet snelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.............. maar alle broeken zaten mij veel te ruim.
Een mooi pak met een leren hangkont is ook niets.![]()
Hee hartstikke mooi, kreeg vanmorgen te horen dat die tang begin volgende week weer hier is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
@Hollander, ik heb net de envelop met de RVS remleidingen bij de postkamer afgegeven.
Misschien morgen in huis bij je, maar in ieder geval voor het weekend.
Kosten: ¤0,00.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
[..] Dat probleem hebben vrouwen niet snel![]()
Hij leest mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..] Hee hartstikke mooi, kreeg vanmorgen te horen dat die tang begin volgende week weer hier is.
Geen kosten? Wordt bij jullie de post door Casper het spookje bezorgt?
nicequote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:46 schreef ergodyne1 het volgende:
ah, daar is 'ie al, mijn monster...
[afbeelding]
Kennen we je collega's? Bij ons is alles wat prive is gewoon gratis mits het binnen de perken blijft. Prive spul heeft ook voorrang boven alle andere zaken qua logistiek.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
zal best meevallen ..
[..]
Hij leest mee.Ik vroeg of ze dit voor mij wilden verzenden. Daarna wat het kostte .. en riep nog na dat het prive was.
Ze waren erg druk bij de expeditie. Niet iedereen zit op fok tijdens het werk hier.
jammer!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:12 schreef ergodyne1 het volgende:
wacht ff hoor ik zal even kijken of ik dan kan... hmm denk niet dat het hem wordt, moet 8 juni mijn afstudeerscriptie inleveren...
wat denk jequote:Wat voor bike heb je nu?
Logistiek geen voorrang, maar idd prive is er een hoop mogelijk ..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]Kennen we je collega's? Bij ons is alles wat prive is gewoon gratis mits het binnen de perken blijft. Prive spul heeft ook voorrang boven alle andere zaken qua logistiek.
Eigenlijk heb ik heel stiekum nog niet zo'n slechte baas maar of ie meeleest zou ik niet weten eigenlijk.
Dat is het voordeel van jullie werk…het enige wat ik gratis kan krijgen zijn kantoorartikelen. Nogal nutteloos om een nietmachine oid te bestellen voor mijn motorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
Logistiek geen voorrang, maar idd prive is er een hoop mgelijk ..
Ik had laatst vloeibare pakking nodig voor de motorscoot -kon gewoon een hele doos meenemen.
..wilde het best betalen.![]()
Morgen weer even wat rubber voor mijn tank laten maken.
Dat het donderdag maar een mooie dag mag wordenquote:Donderdag komt er immers iemand kijken.![]()
Tja ook kantoorartikelen zijn handig, kan nog wel wat opbergmappen gebruiken voor rekeningen, dossier enz.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Dat is het voordeel van jullie werk…het enige wat ik gratis kan krijgen zijn kantoorartikelen. Nogal nutteloos om een nietmachine oid te bestellen voor mijn motor
no probquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:08 schreef ergodyne1 het volgende:
sorry dude, had de bril niet op
wil best een doosje mappen ruilen tegen stalen remleidingenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
Tja ook kantoorartikelen zijn handig, kan nog wel wat opbergmappen gebruiken voor rekeningen, dossier enz.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:24 schreef ergodyne1 het volgende:doe ik ook, maar ik probeer wel een beetje beleefd te blijven
Hard.. Mooie Avitar trouwens.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:34 schreef ergodyne1 het volgende:
hehehe daarom rijden wij ook motor...
Thnx, was nog op mijn oude Gixxer, een 750 uit '93... ook een supergaaf ding...maar niet te vergelijken met de srad qua sturen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hard.. Mooie Avitar trouwens.
Niet op de mijnequote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben benieuwd op wat voor motor mijn bips belandt 6 juni.....
Geloof me.... ik zou niet eens willenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet op de mijne
Dan kan ik net zo goed gelijk mn stepjes eraf halen.
Laten vallenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:01 schreef ondeugend het volgende:
.... ben alleen bang dat er ook een nieuwe helm moet komen aangezien ik net de mijne (gelukkig al een oude) van de trap heb laten stuiteren.![]()
Ik mag graag jennen..... en weet je wat ?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je niet willen ?
Ben jij trouwens altijd zo defensief
Bijnaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laten vallenZit je stiekem op motorrijles.
![]()
Ik ga er vooralsnog van uit bij Pepijn achterop te zitten... hij riep direkt dat het hem wel gezellig leek.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom dan niet bij mij achterop en wel bij PatM bijvoorbeeld?
Vooral logistiek is het bij ons goed geregeld, denk bijv. maar niet als je een bootje hebt dat je de motoronderdelen ervoor sneller hebt, eigen mensen of niet. (hebben we ook niet helemaal onder controle overigens.) Wel is het handig dat je met de bezorgdienst meteen autoaccessoires e.d. mee kan bestellen met een leuke korting. Ook gereedschappen e.d. is geen probleem.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Logistiek geen voorrang, maar idd prive is er een hoop mogelijk ..
Eigenlijk is dit prive voor een ander..
Ik had laatst vloeibare pakking nodig voor de motorscoot -kon gewoon een hele doos meenemen.
..wilde het best betalen.![]()
Morgen weer even wat rubber voor mijn tank laten maken. Donderdag komt er immers iemand kijken.![]()
Nee.. duh.. maar gaat om het principe.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alsof je dat zou willen
vind je het gek, zou ik ook doen tegen zo'n koekwaus!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee.. duh.. maar gaat om het principe.
Ik vind ondeugend altijd een beetje raar doen tegen mij
Kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind ondeugend altijd een beetje raar doen tegen mij
Okeeeee heel ff serieus danquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind je het gek, zou ik ook doen tegen zo'n koekwaus!
halloquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Okeeeee heel ff serieus dan![]()
Jij riep meteen al dat je niemand achterop wilde... net als OPM, dus waarom zou ik achterop willen als je al heel snel roept dat ik niet 'welkom' ben
Maar verder mag ik je heel graag plagen gewoon![]()
Nee ik vat het ook niet persoonlijk op joh..... het is mij helemaal bestquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hallonet wat Riet zegt, dat is niet persoonlijk
ik wil gewoon alleen rijden!
Klopt wat zij zeggen, is niet persoonlijk. Helemaal niet zelfs, maar ik rij al heel vaak met iemand achterop dus vind ik het ook wel een keer lekker om alleen te rijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hallonet wat Riet zegt, dat is niet persoonlijk
ik wil gewoon alleen rijden!
(Beetje stoer doen maar geen foto durven sturenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:36 schreef ondeugend het volgende:
Nog een blonde stoot zien fietsen ?
Je vergeet de knipoog te quotenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je hebt wel een hoge pet van jezelf op of niet?
[..]
en wel een foto naar een beemerrijder mailenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
(Beetje stoer doen maar geen foto durven sturen![]()
)
Maakt niet uit het gaat toch om de tekst of niet, een smiley is slechts een toevoeging maar de inhoud is wat teltquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je vergeet de knipoog te quoten
Iddquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en wel een foto naar een beemerrijder mailen![]()
hahah deze heb ik nog wel voor jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Net goed voor je [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Jongens hap toch niet zo...ik vind het helemaal oke
maar dit vind ik toch wel tegenstrijdig...maar tis ook okquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef ondeugend het volgende:
Okeeeee heel ff serieus dan![]()
Jij riep meteen al dat je niemand achterop wilde... net als OPM, dus waarom zou ik achterop willen als je al heel snel roept dat ik niet 'welkom' ben
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Je weet toch hoe ze zijn....
ja? toch welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Sommige zijn okay
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]vrouwen...
![]()
wil ik ook zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
een stoppie kan ze krijgen
ik hoorde iets van 100 m. rolling stoppiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Stelt nog niet zo gek veel voor hoor....
Makster heeft ze al wel gezien
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ehh.. het record ligt op 300 meter
Ey, maar bij mij heb je muziek op de motorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog van uit bij Pepijn achterop te zitten... hij riep direkt dat het hem wel gezellig leek.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je hebt wel een hoge pet van jezelf op of niet?
[..]
(Beetje stoer doen maar geen foto durven sturen![]()
)
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]![]()
raad eens wat ik heb
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
raad eens wat ik heb
![]()
Kinky hequote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Rokjes staan jullie wel leuk trouwens
Een foto van ondeugendquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat hebben heb we jij eigenlijk
doe niet zo flauw en forward die eens evenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Een foto van ondeugend
Doe je mail dan evenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe niet zo flauw en forward die eens even
Nopequote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe niet zo flauw en forward die eens even
just1punch AT hotmail.comquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe je mail dan even
Ze heeft wel indruk op je gemaakt hequote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Als ik dat doe, kan ik waarschijnlijk beter niet in de buurt van Assen komen op 6 juni
edit:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een agressief mannetje ben jij eigeniljk....
Altijd over punches en one punch en middelvingers...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ze heeft wel indruk op je gemaakt he
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef ondeugend het volgende:
Oke.... nou geen foto's meer hoor !
Ik ben weg... tot later !
Verman jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]![]()
Die heb ik beter leren kennenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Verman je![]()
Hoe is het met je buurmeiske?
En mijn maat Pepijn dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef ondeugend het volgende:
Oke.... nou geen foto's meer hoor !
Ik ben weg... tot later !
Cool, ze wou vrienden blijven?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die heb ik beter leren kennen
Ik heb haar beter leren kennen hoe ze is, hoe ze zich gedraagt, met wat voor mensen ze omgaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cool, ze wouden vrienden blijven?![]()
Tja... that's life... soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow
That's a yesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb jij ondeugend ook al gezien dan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaah !
Wat istie toch mooi hè...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, denk ik niet. Denk die oranje/grijze of die blauwe van mijn avatar
Relax en laat zien dat je geen 18 meer bent .. ook al is het grappig bedoelt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En mijn maat Pepijn dan?Heb kan je toch niet zomaar overslaan
Dat is discriminatie
Waarom?
Omdat ie Pepijn heet?
Omdat zn motor geel is?
![]()
nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
vrouwen zijn geen buitenaardse wezens mannen.
Ga fietsen manquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Relax en laat zien dat je geen 18 meer bent .. ook al is het grappig bedoelt.![]()
Doordraven is ook een vak.
Ik heb ruim 4-5 weken geledenal eens een foto van ondeugend gezien.
Maar in alle discussie en trotse mensen wilde ik eigenlijk afzijdig blijven.
En verder wil ik er ook niets meer over kwijt.. vrouwen zijn geen buitenaardse wezens mannen.
Meen je dat nouquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
vrouwen zijn geen buitenaardse wezens mannen.
Ja wel aardig dat je aan mij denkt als ik weg ben.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks grappigs aan.....Zou het nog eens voor jou opnemen zeg
![]()
Met bbq?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja wel aardig dat je aan mij denkt als ik weg ben.
Van de zomer doen we een keer een house party / meet hier bij mij.
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Met bbq?![]()
Apart dat ik niet aan je oordeel twijfel komt bij mij toch even dit in mijn hoofd op:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb haar beter leren kennen hoe ze is, hoe ze zich gedraagt, met wat voor mensen ze omgaat...
Leuk om als kennis te hebben, meer ook niet
Er bestaan ook weggooi bbq'squote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Tja... wie weetquote:[..]
Apart dat ik niet aan je oordeel twijfel komt bij mij toch even dit in mijn hoofd op:
Ze zou toch een keertje achterop gaan .. misschien moet je haar echt leren kennen?
En met wie ze omgaat lijkt mij meer een mening van een buitenstaander.. jij voelt je kleiner of compleet anders dan haar excentrieke / (of wierdo?) vriendjes/kennisen??
Misschien wilt ze wel een relatie met een totaal ander iemand ..![]()
En de tuin is er groot genoeg voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:07 schreef PatrickM het volgende:
Er bestaan ook weggooi bbq's
Per-son-eels korting?? .. doe maar gelijk wat kip voor erop .. hoe lang blijft dat goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn!
Bij ons (supermarkt) zijn de BBQ's in de aanbieding!
Een Bimota met nog een sticker op de kuip. Voor het ongeluk dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is die gele vlek?
Helaas....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
Per-son-eels korting?? .. doe maar gelijk wat kip voor erop .. hoe lang blijft dat goed.
En wat kost een wegwerp BBQ dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helaas....
Nadat wij een party hebben gehad is het misschien wel een wegwerp BBQ.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet u even scannen bij het scanapparaat
Hee, het is geen WEGWERP BBQ hoor
(1,50 meter hoog)
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:29 schreef ZX9R het volgende:
Ik stem dus duidelijk VOOR een BBQ
Zou kunnnen, maar ik denk iets Amerikaans .. en oud.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Naar aanleiding van mijn "Raus! Gestapo!" opmerking?
* stemt ook duidelijk voor bbqquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:29 schreef ZX9R het volgende:
Ik stem dus duidelijk VOOR een BBQ
De Bi heeft ie ergens uit het zuiden/oosten van Duitsland, iig iets van 800 km over de grens ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:47 schreef ergodyne1 het volgende:
Waar heb je die Bimota vandaan? toevallig uit Friesland?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:47 schreef ergodyne1 het volgende:
Waar heb je die Bimota vandaan? toevallig uit Friesland?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]De Bi heeft ie ergens uit het zuiden/oosten van Duitsland, iig iets van 800 km over de grens ofzo.
Cool idd, ik heb wel eens naar een PT cruiser gekeken als lease auto.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:10 schreef ZX9R het volgende:
Mijn Avatar is afkomstig van de website www.deadendcruisers.com
Echt iets voor jou Pepijn!
Dan kijk ik ergens overheen .. of ik vat hem niet .. vertel ..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:20 schreef ZX9R het volgende:
Kijk eens welke naam je tegenkomt bij de beschrijving van de videosectie!
quote:We found ourselfs a good space to put the video's without the risk of having the site shut down by a provider. Special thanks go out to Luc van Eenbergen who provided us with this webspace.
Hee, er is niks mis meet gele motoren jahquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En mijn maat Pepijn dan?Heb kan je toch niet zomaar overslaan
Dat is discriminatie
Waarom?
Omdat ie Pepijn heet?
Omdat zn motor geel is?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:51 schreef ZX9R het volgende:
Maar uhhh.....
Ga jij vrijdag werken?
Ik niet hoor!
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hee, er is niks mis met gele motoren jah
Brommerplaatje!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hee, er is niks mis meet gele motoren jah
Ik zag het ja. Aleen Drenthe, da benne wel ver heur. Buiten dat ik 'm nog niet rijdend heb.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Benne de leuke dagen.
![]()
Zal lekker uitgestorven zijn hier.
![]()
[..]
Enne .. [FOK MC] Motormeet deel 3 !!
Is voor (bijna allemaal) ons ook ver .. maar dat hebben we er wel voor over. Zo komt je nog eens ergens.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Aleen Drenthe, da benne wel ver heur. Buiten dat ik 'm nog niet rijdend heb.
Ja. Als je een bok hebt. Niet als je alleen een zijstandaard hebt. Dan kun je moeilijk de hele achterbrug eruit halen. Ik niet tenminste.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is voor (bijna allemaal) ons ook ver .. maar dat hebben we er wel voor over. Zo komt je nog eens ergens.![]()
Ketting: heb het wel eens gedaan, maar dat was geen eindeloze ketting. Dat klinken lukte mij niet.
Ben met een half gemonteerde ketting naar een autogarage gereden.
Jij hebt wel een ketting uit 1 stuk??
Als je het op je gemak doet dan ben je er 2 uurtjes mee bezig. Achterbrug met er dan wel uit.
Kan je gelijk alles mooi schoonmaken.
Gereedschap: setje engelse sleutels, hamer en schroevedraaier voor de pin van de achterbrug.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja. Als je een bok hebt. Niet als je alleen een zijstandaard hebt. Dan kun je moeilijk de hele achterbrug eruit halen. Ik niet tenminste.
hoiquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:02 schreef stinkie het volgende:
Ik zag het ja. Aleen Drenthe, da benne wel ver heur. Buiten dat ik 'm nog niet rijdend heb.
Zorg er wel voor dat je even zo'n tooltje bij de hand hebt waarmee je zo'n pinnetje uit je ketting draait... een ketting doorflexen is echt een schijtklusje en met zo'n tooltje is het binnen 3 sec klaar...quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef stinkie het volgende:
Prachtig weer en ik heb al 3 weken niet kunnen rijden. Gister EINDELIJK de ketting en tandwielen binnen, dus vanavond maar meteen aan de slag. Enige probleem: word de eerste keer dat ik zelf aan een motor ga sleutelen, dus kan iemand vertellen hoeveel tijd & moeite een nieuwe kettingset monteren gaat vragen en waar ik eventueel extra op moet leten? En wat er aan gereedschap nodig is?
Met een beetje mazzel kan ik het hemelvaart weekend weer gaan tuffen.
Kloptquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar hij heeft een GSX-600F dacht ik ..
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:17 schreef ZX9R het volgende:
Waar waar waar!!!
Moet je wel goed vasthouden, want dit ding gaat zo snel ervandoor met OPM..quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mocht ik de mijne kunnen verkopen dan zou dit zomaar een kandidaat kunnen worden
Kan niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:46 schreef ZX9R het volgende:
Ik kijk ook echt wel hoe het plaatje heet hoor...
Maar hij heeft al een bod van ¤ 5.000,-
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:57 schreef ZX9R het volgende:
Zo, ff een mailtje gestuurd naar de ZX7R uit Friesland.
Hij had erbij staan dat inruil mogelijk was.
(kunnen we meteen gelijk over)
Geeft niet hoor .. morgen wordt'ie alleen maar verder afgezeken ben ik bang.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:02 schreef ZX9R het volgende:
Ik niet.![]()
Helaas voor je.
Morgen wordt die kanarie () Bimota van je toch verkocht?
![]()
Dat had ik niet mogen zeggen!
ik zie dat jij wel elke keer rechtsstreeks vanuit marktplaats post maar ik krijg elke keer een kruisje, dus vandaar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Snap niet dat OPM het plaadje zelf ergens anders gehost heeft.Of misschien wel.
is dat zo? ach, eerst maar eens mijn motor zien te verkopen, dan zien we welquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je wel goed vasthouden, want dit ding gaat zo snel ervandoor met OPM..
.. dan wapper jij nog met de handen aan het stuur achter die motor aan.![]()
Nee ik ga er (relatief) lekker lang over doen om wat anders te kopen .. ga niet over 1 nacht ijs.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:07 schreef ZX9R het volgende:
Zou leuk zijn!
Kun je vrijdag alsnog vrij nemen!
Ik vind de ZX7 trouwens mooier dan een Fireblade.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] is dat zo? ach, eerst maar eens mijn motor zien te verkopen, dan zien we wel![]()
Die Blade kan niet tippen aan de ZX7R qua looks!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind de ZX7 trouwens mooier dan een Fireblade.Afgezien van de spec's.
En Luuc wat vind jij..
Veel plezier !quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Nou wij gaan nu uit eten, en naar het voetballen.![]()
quote:Geachte heer/mevrouw Haribo,
Onlangs kocht ik in een filiaal van de Aldi een zak Mini-Goudberen van uw merk, met daarop de vermelding dat de inhoud zou bestaan uit 50 gram Mini-Goudbeertjes.
Na de zak geopend te hebben kreeg ik het idee dat de rode kleur beertjes in de meerderheid waren t.o.v. de andere kleur beertjes. Ik telde:
-rood: 39
-oranje: 20
-wit: 20
-groen: 31
-geel: 18
Totaal: 128
Er zaten dus significant meer groene en vooral rode beertjes in het zakje Mini-goudberen! Iets wat naar mijn inziens niet door de beugel kan.
Ik heb namelijk 99 cent betaald voor die zak met 128 beertjes erin, dat is per beertje 0,77 cent. Aangezien ik geen rood lust, betekent dat dat ik minder beertjes van de zak eet en dus meer per beertje betaal. Er zitten vijf kleuren in de zak, dus je zou mogen verwachten dat er per kleur ongeveer 25 beertjes inzitten. Dus ik zou nog 103 beertjes eten, waardoor de prijs per beertje op 0,96 cent komt.
Maar: In deze zak zitten 39 rode beertjes, waardoor ik nog maar 89 beertjes eet. De prijs wordt dan 1,11 cent per beertje. Terwijl iemand die bijv. de gele beertjes niet lust er slechts 18 niet eet en 110 wel, waardoor de prijs per beertje slechts 0,9 cent is!
Oftwel: Liefhebbers van Haribo beertjes die toevallig geen rode beertjes lusten worden gediscrimineerd t.o.v. liefhebbers van Haribo beertjes die toevallig geen gele beertjes lusten. En discriminatie is in artikel 1 van de Grondwet verboden.
Groeten,
Stephan *censuur*
Helemaal mee eens, dit kan niet door de beugel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een mailtje naar Haribo gestuurd:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
kerelquote:Na de zak geopend te hebben kreeg ik het idee dat de rode kleur beertjes in de meerderheid waren t.o.v. de andere kleur beertjes. Ik telde:
Nou, deze jongen hier werkt morgen, overmorgen en zaterdagochtendquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:51 schreef ZX9R het volgende:
Maar uhhh.....
Ga jij vrijdag werken?
Ik niet hoor!
Voor mij niet, ik heb bedankt. Mijn eerste 'lange' periode vrij sinds september vorig jaar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nou, deze jongen hier werkt morgen, overmorgen en zaterdagochtend
Maar ja, ik krijg dan ook als bonus 200 euri schoon + donderdag 200% + zaterdag 125% buiten mijn gewone salaris.
Dat is best een goede motivatie om te werken![]()
Heb ik alquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:03 schreef hollander172 het volgende:
Stephan, moet je van mij een pass hebben voor wat XXX sites? Volgens ruk je te weinig cq kom je sex te kort.
Noem maar een site dan krijg je van mij een pass en beloof me dat je nooit meer beertjes in een zakje Haribo gaat tellen.
wat rijd jij ook alweer? en ging je mee de 6e? gewoon vrij vragenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:26 schreef stinkie het volgende:
Achtertandwiel net vervangen. Nu nog ff uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk bij de voorste kan komen. Enige waar ik van schrok is dat er 'iets' op de grond viel dat er duidelijk uitzag alsof het nog maar kort was afgebroken, maar ik niet heb kunnen ontdekken waar het van kwam (nergens vetvrije schades). Zal er binnenkort ff foto van neerzetten
Morgen weer verder, nu despootje drinken
gsx600fquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat rijd jij ook alweer? en ging je mee de 6e? gewoon vrij vragen!!
Door mij ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
* ondeugend voelt zich genegeerd
Owww ja das wel erg inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, door OPM
Je kan wel zien dat in Assen woont, vlakbij Westerborkquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Haribo macht Kinder Froh... und Erwachsnen ebenso....![]()
hoiquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, door OPM
Hehe.... sterker nog ! We komen er langs zelfs 6 juni !quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat in Assen woont, vlakbij Westerbork![]()
Stik maar!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoiwattis? ben druk met nwe topics maken enzo
Het is een herinneringscentrum inmiddels... eigenlijk één groot monument.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, is er nog iets van over? Monument ofzo? Wil ik wel ff kijken eigenlijk...
wellicht kan het alsnogquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer...tis deze keer de grootste groep tot nu.
hangt het nu af van je motor of van je werkquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
wellicht kan het alsnog
als er niet meer onderdelen afbreken tijdens ketting vervangen
neem er zelf ook 1quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Zijn opquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neem er zelf ook 1![]()
![]()
![]()
hehe op korte termijn de motor, maar daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hangt het nu af van je motor of van je werk
Daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik trakteer
Check meestal alleen My active Topics en Active Topics..... zit niet zo vaak in de lijst PTA zelfquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:44 schreef PatrickM het volgende:
Riet, waarom heb jij in Suzuki Bandit GSF 600N, '96, 27.000km...Hoeveel waard???? nog niet in gereageerd? Lijkt me wel een topic voor jou
dus hoe doe je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie dat jij wel elke keer rechtsstreeks vanuit marktplaats post maar ik krijg elke keer een kruisje, dus vandaar.
Ik zie er wel de humor van in.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar past idd heel wat in.quote:
Ik doe het gewoon op de normale manier..quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pepijn:
[..]
dus hoe doe je dat?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:24 schreef hollander172 het volgende:
Pepijn ik heb ze ontvangen hoor. Past perfect, de banjo's zijn net iets te groot of de slang te klein dus deze ga ik met gepast geweld zeker goed dicht krijgen. Nu alleen de goede maat hulzen nog vinden, degene die ik mee had genomen zijn net te groot.
Gaat helemaal goedkomen.
Ja die van net wel !quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:27 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn niet mijn woorden.![]()
Ik denk dat ik wel twee setjes kan maken, even afwachten hoe het aanknijpen gaat. Als dat een paar keer misgaat wordt ie natuurlijk ineens een stuk korter.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:57 schreef Patrick281 het volgende:Mooi, is toch snel bezorgd door de PTT .. enne geen garantie he op deze slangen.
Denk je dat je 2 setjes kan maken trouwens?
hoop het echt voor je dat ie dat plekje neemtquote:Op donderdag 20 mei 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
Als de kandidaat voor de Bimota gesolliciteerd heeft naar een Permanent plekje op de BI dan ga ik daarna een lekker stukje toeren
volgens mij moet plo altijd werken op zondag?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Plo, kom jij ook de 6de?
Ik kan niet. Moet standaard zowel zaterdag als zondag werkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Kewl!
Plo, kom jij ook de 6de?
een dag vrij nemen, is dat geen optie?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:37 schreef ploderus het volgende:
Ik kan niet. Moet standaard zowel zaterdag als zondag werken![]()
Ben de laatste tijd bezig om uit te zoeken hoe het in zijn werk gaat om een dag vrij te nemen. Voor mij is het namelijk een beetje een aparte situatie. De kans is in ieder geval erg klein.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een dag vrij nemen, is dat geen optie?
Dan hoef ik de week erna ook niet meer terug te komenquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon niet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |