Frank de Boer had eruit gemoeten, de Jong erin. Zie ook mijn column van a.s. zaterdag, met de reden waarom Frank mee gaat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:20 schreef Doc het volgende:
De Jong had gekund. In ieder geval beter dan al die gasten op de reserve lijst. De geselecteerde 23 kan ik in principe nog inkomen, niet zozeer op voetbal kwalitiet, maar wel op ervaring...

Voetbaltechnisch denk ik dat ook. Denk dat Advocaat te bang is dat het elftal anders te veel overslaat naar de kant van de jeugd en daar is-ie altijd te bang voor. FdB is dan ook de keuze war het meest de hand van Advocaat blijkt. Ergens begrijp ik het ook wel, "balans-technisch" gezien, maar eigenlijk is dat een beetje onzinnig. De meeste andere namen zouden ook door een willekeurige ander coach gekozen worden denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Frank de Boer had eruit gemoeten, de Jong erin. Zie ook mijn column van a.s. zaterdag, met de reden waarom Frank mee gaat.

Kijk die fotoos die Frank heeft van Dickie in een compromiterende situatie zullen natuurlijk ook wel helpenquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:39 schreef methodmich het volgende:
Dat zal Dick zeggen, het is iets anders. Meer zeg ik niet.

Ik had Ooijer meegenomen, die heeft meer ervaring. Ik kijk uit naar de grote schoonmaak van na het EK, vind het alleen jammer van Jaap.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Frank de Boer had eruit gemoeten, de Jong erin. Zie ook mijn column van a.s. zaterdag, met de reden waarom Frank mee gaat.

Stekelenburg wordt eerste keeper volgend jaar. Denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:33 schreef Keke het volgende:
Verhuur Stekelenburg maar, aan Roda ofzo.

Maar als hij het niet wordt hoop ik voor hem dat hij verhuurd wordt, anders zou er wel eens een groot keeperstalent voor nederland verloren kunnen gaan en moeten we het over een paar jaar met jelle ten rouwelaar in het nederlands elftal doen. Hij kan best verhuurd worden, wordt boschker 2e keeper, is die ook weer tevredenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Stekelenburg wordt eerste keeper volgend jaar. Denk ik.

????quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik had Ooijer meegenomen, die heeft meer ervaring.

Ooijer is van PSV en dus beter.............quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
????

dus wint Stekelenburg lijkt mijquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:31 schreef superjoden het volgende:
Lobont en Stekelenburg krijgen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen beiden evenveel speeltijd van Koeman en aan de hand hiervan beslist Ronald wie eerste doelman wordt.

Nou.. Als we de Amstel Cup volgend jaar nou nog niet winnenquote:Naast Ajax en Jong Ajax volgend seizoen ook de amateurs van Ajax in Amstel Cup
Naast Ajax en Jong Ajax zal komend seizoen ook het hoogste amateurelftal, Ajax Zaterdag, mee mogen doen in de Amstel Cup, zo meldt ajaxzaterdag.nl, de site over de amateurs van Ajax. De ploeg plaatste zich via de districtsbeker voor de Amstel Cup.

Ik denk het ook, denk dat Koeman dit al eigenlijk in zijn hoofd heeft, anders hadden ze Stekelenburg denk ik wel verhuurd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus wint Stekelenburg lijkt mij

Als ze nou eens alle drie thuis loten, dan maken we er gelijk een compleet dagprogramma van!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou.. Als we de Amstel Cup volgend jaar nou nog niet winnen

dat zou wel een echte Ronald Koeman streek zijn........ via slinkse wijze zn zin doordrijvenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
......
Koeman zal net doen alsof ze allemaal even veel kansen krijgen in de voorbereiding. En alsnog Stekelenburg opstellen in de eerste wedstrijd.
..................

oke beetjke verkeerde toonquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:01 schreef SanMarco het volgende:
Hoezo z'n zin doordrijven? Hij is toch hoofdcoach? Als hij wil dat Zlatan Ibrahimovic op doel staat, staat Zlatan Ibrahimovic op doel. Koeman maakt te opstellingen.

quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:08 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ooijer is van PSV en dus beter.............

en wat als ze tegen elkaar moeten spelen? of kan dat niet?quote:Naast Ajax en Jong Ajax volgend seizoen ook de amateurs van Ajax in Amstel Cup
Naast Ajax en Jong Ajax zal komend seizoen ook het hoogste amateurelftal, Ajax Zaterdag, mee mogen doen in de Amstel Cup, zo meldt ajaxzaterdag.nl, de site over de amateurs van Ajax. De ploeg plaatste zich via de districtsbeker voor de Amstel Cup.
Nou.. Als we de Amstel Cup volgend jaar nou nog niet winnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |