vind ik niet, Escude begon erg slecht maar is veel gegroeid en hij speelt steeds beter. jammer dat hij niet mee gaat naar het EK.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Pasanen is een goede verdediger. Misschien beter dan SQD?
Pasanen is veels te lief.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Pasanen is een goede verdediger. Misschien beter dan SQD?
Pasanen, idd een matige verdediger maar af en toe wel handig bij cornersquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pasanen is veels te lief.
Daar hebben we niks aan.
Ik denk dat hij volgend seizoen wel eens de verrassing van het seizoen kan gaan worden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:14 schreef twi het volgende:
Escude wordt onderschat. Hij heeft gewoon best een degelijk seizoen gedraaid, met in de eerste helft van het seizoen een aantal slippertjes, maar voor de rest heeft 'ie bijna alles gespeeld. En behoorlijk goed
Zijn Roemenen waren goed.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zou als ik Ajax was Koeman geen aankopen meer laten doen
Mitea en Mitea?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn Roemenen waren goed.
Duh, wat had je verwacht. Het Nederlands elftal gaat pas vernieuwen als Advocaat vertrokken is. Daarom hoop ik echt dat ze al in de 1e groepsfase onderuit gaan. Zijn we gelijk van alle ellende af.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:04 schreef BMWM3 het volgende:
Maarten Stekelenburg en Nigel de Jong zijn niet geselecteerd voor het EK.
Westerveld en F. de Boer zijn meegenomen
Laten we het zo zeggen, wat is de laatste Roemeen die bij ajax is mislukt?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Chivu was van Blind, onder Wouters. Lobont ook.
Mitea van Koeman. Dus al Koemans Roemenen waren goed.
* BMWM3 komt er niet 1-2-3 op *quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, wat is de laatste Roemeen die bij ajax is mislukt?
Waarom niet, ik denk dat hij echt veel meer speeltijd moet krijgen want het is denk wel een groot talent. Hij heeft alleen de pech dat Lobont op dit moment beter is. En Nigel de Jong krijgt zijn kans nog wel. Ik denk dat er toch wel een aantal vaste krachten zullen stoppen na het EK.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:33 schreef Keke het volgende:
Verhuur Stekelenburg maar, aan Roda ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |