Allback wel in ieder geval. Echt zo'n onaansprekend Engels clubje waar de tribunes nooit vol zitten en teert op het verleden. Typisch een tegenstander voor de openingswedstrijd eigenlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus jij ziet Peter van den Berg en Patrick Paauwe, Angel en Allback ff afstoppen?
feyenoord was nog niet eens sterker dan Teplice.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nummer 6 zelfs. En ja, ik denk dat onze top 3 nét ietsje sterker is als de nummer 6 en 7 uit de PL.
Ja en we wonnen ook met 2-0, dus dat gaat niet op...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:01 schreef Erasmusch het volgende:
En jullie verliezen van de de nummer 2 van Belgie. Waar Feyenoord trouwens glansrijk van heeft gewonnen in de winterstop![]()
Ga nu maar weer terug je hok in!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en we wonnen ook met 2-0, dus dat gaat niet op...
Hoewel het er slecht uit ziet voor Feyenoord is er nog hoop want er is nog niks getekend.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Jammer dat Laursen niet komt.
Ik kan je wel al vast uit de droom helpen, hij komt never nooit niet naar feyenoord. Typisch zo'n geval van een speler die naar een mindere club gaat maar daar wel drie keer zoveel gaat verdienen. jammerquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoewel het er slecht uit ziet voor Feyenoord is er nog hoop want er is nog niks getekend.
Onze competitie is niet aantrekkelijk genoeg denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik kan je wel al vast uit de droom helpen, hij komt never nooit niet naar feyenoord. Typisch zo'n geval van een speler die naar een mindere club gaat maar daar wel drie keer zoveel gaat verdienen. jammer :'(
10 minuten geleden had je nog hoop en nu niet meer?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onze competitie is niet aantrekkelijk genoeg denk ik.
Hoop heb ik altijd. Maar het is wel de realiteit dat veel bruikbare spelers liever voor een middenmoter in een aantrekkelijke competitie kiezen dan dat ze voor een top 3 club uit de HCE.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
10 minuten geleden had je nog hoop en nu niet meer?
Ik heb wel nog hoop, misschien is ie wel niet goed bij z'n hoofd en kiest ie toch voor Feyenoord, alles kan nog!!!
Wat een kolder, 'mindere club'.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik kan je wel al vast uit de droom helpen, hij komt never nooit niet naar feyenoord. Typisch zo'n geval van een speler die naar een mindere club gaat maar daar wel drie keer zoveel gaat verdienen. jammer![]()
Het woordje financieel moet nog voor interessantere denk ik. Want het zit hem denk ik in de Pondjes.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een kolder, 'mindere club'.
Zeg nou gewoon een interessantere club, want dat is het gewoon.
nee ik bedoel een mindere club dan feyenoord. De gemiddelde middenmoter in italie kan hem meer betalen dan feyenoord, vraag niet hoe maar het kan, en dat vind ik echt mindere clubs dan feyenoordquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord het gelijke salaris kon betalen, zou Laursen naar Feyenoord zijn gekomen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het woordje financieel moet nog voor interessantere denk ik. Want het zit hem denk ik in de Pondjes.
Denk het wel. Als Feyenoord meer te besteden had konden ze gewoon betere spelers aantrekken i.p.v. van der Berg en Schreuder.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord het gelijke salaris kon betalen, zou Laursen naar Feyenoord zijn gekomen?
Maar dan denk ik toch niet dat er spelers van het kaliber ac milan waren gekomen. Hij is volgens mij ook al behoorlijk op leeftijd, dan beginnen dit soort spelers meestal niet zo snel meer aan een nieuwe buitenlands avontuur. Ik zie hem dan eerder in italie blijven of terugkeren naar denemarken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het wel. Als Feyenoord meer te besteden had konden ze gewoon betere spelers aantrekken i.p.v. van der Berg en Schreuder.
Nee, geen intressantere club maar wel een intressantere competitie.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die jongen is pas 26. Te vroeg voor een terug keer naar Denemarken. Hij wil bewijzen dat hij bij een topclub thuis hoort. Feyenoord zou perfect zijn. Feyenoord heeft een goede verdediger en Laursen speelt zich in de kijker.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Maar dan denk ik toch niet dat er spelers van het kaliber ac milan waren gekomen. Hij is volgens mij ook al behoorlijk op leeftijd, dan beginnen dit soort spelers meestal niet zo snel meer aan een nieuwe buitenlands avontuur. Ik zie hem dan eerder in italie blijven of terugkeren naar denemarken.
quote:De website Glory-glory.net meldt dat de Deen Martin Laursen Feyenoord nog niet uitsluit. Zijn zakenwaarnemer, Federico Pastorello, zei tegenover Sky Sports: 'Mark Wotte is goed, en ik ben gecharmeerd van wat ik bij Feyenoord heb gezien.'
'Maar er is een Engelse club waar we deze week mee zullen praten, zij zullen nog iets moeten bieden. Het zal een grote overstap zijn voor Martin Laursen, daarom moet hij beide opties goed in beraad nemen. Hij zal zijn tijd nemen' alsdus zijn zakenwaarnemer.
Volgens de schrijver van Glory-glory.net is Bolton de club waar hij op dit moment mee praat.
Voor de lol.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarvoor voer je die in dan?
Bolton werd keurig 8e en heeft met Okocha, Djorkaeff, Giannakopoulos, Iván Campo en Nolan 5 spelers die beter zijn dan de voltallige Feyenoord-selectie samen. Met alle respect voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Bolton?![]()
Edit: met alle respect voor Bolton maar dat is toch het RKC Waalwijk van Engeland. Ook met alle respect voor RKC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |