Bedankt voor wat?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef _bigmac_ het volgende:
jah Robin moet er wel in
De transfersom misschienquote:Op maandag 17 mei 2004 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor wat?
voor de mooie jaren,quote:Op maandag 17 mei 2004 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor wat?
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:17 schreef 3rdStrike het volgende:
Wie is de nieuwe trainer van Feyenoord?
Hoe moet ik dat ruikenquote:Op maandag 17 mei 2004 19:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
![]()
check de TS
Hoe was het in je grot de laatste paar maanden?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:20 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ruiken![]()
Ronald Koeman toch :')quote:Op maandag 17 mei 2004 19:17 schreef 3rdStrike het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:17 schreef 3rdStrike het volgende:
Ik deed er gvd nog langer over als Tong om een fatsoenlijke openingspost te maken.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:42 schreef jpzegthallo het volgende:
bijna gelukt ruud
En Big Johnny ook! Die man is al jaren een boegbeeld van Feyenoord.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef _bigmac_ het volgende:
jah Robin moet er wel in
Sikora is beschikbaar.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:54 schreef Sloggi het volgende:
Al een transfer aangekondigd door Johan?
Nee jij bent grappigquote:Op maandag 17 mei 2004 21:58 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Toffe grap![]()
Het zou toch niet waar zijn dat die kerel komt hea.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:59 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig
Duidelijkquote:Op maandag 17 mei 2004 22:39 schreef RuudGullit het volgende:
Nee.
Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef RuudGullit het volgende:
Laursen officieel afgehaakt dus nu.
Jorien himself zojuist bij Voetbal Insite.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Ik dacht dat het al afgelopen was, en ben gaan zappen. Sorry.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:43 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jorien himself zojuist bij Voetbal Insite.
Mexes? Die verdediger? is die niet te duur?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:50 schreef RuudGullit het volgende:
En nu komt Feyenoord straks weer aanzetten met een of andere matige onbekende speler uit Afrika of een speler van NAC ofzo..
We kunnen nog hopen op Mexes, maar die kans schat ik heel klein in.
Nu de andere kant! Wilt Hofland wel naar Feyenoordquote:Op maandag 17 mei 2004 23:26 schreef RuudGullit het volgende:
Is Hofland geen goede optie trouwens? Hiddink is gek dat ie hem bij PSV laat gaan.
Hij zei anders dat ie best in was voor een spelersruil toen v. Persie nog naar PSV zou gaan.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:30 schreef Suijk het volgende:
Hofland heeft al verscheidene keren aangegeven absoluut niet bij een van de andere clubs uit de Top3 te willen spelen.
Weet je ook waar? Want ik had in zijn eigen column in de spits gelezen dat dat nou juist één groot bullshit verhaal was.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:47 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Toen v. Persie nog naar PSV zou gaan had ie gezegd dat ie best wou ruilen met Robin en dat ie wel naar Feyenoord wilde.
Hehe, Auxerre beter als Feyenoord?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef heiden6 het volgende:
Mexes is toch van Auxerre of ben ik in de war? Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dan naar een mindere club zou willen.
Ach, dat gelul van Jorien moet je ook niet te veel waarde aan hechten. Die vind Bosschaart al een 'grote naam'.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RedGuy het volgende:
Laursen komt dus niet, maar Feyenoord is wel bezig met grote namen.
Hoe groot zou dat moeten zijn?
't Is wel van januari dit jaar.quote:Hij slikt even en zegt dan: ,,Natuurlijk doet dit pijn. Ik ben vergroeid geraakt met PSV. Daarom kan ik het ook niet over mijn hart krijgen om voor Ajax of Feyenoord te gaan voetballen. Als ex-Fortunees kan ik het ook niet maken om naar Roda, MVV of VVV te gaan. Er breekt nu een spannende periode aan. Op 1 januari is de transfermarkt weer opengegaan en hopelijk komt daar wat uit. Als het niet lukt, blijf ik gewoon hier en hoor je mij niet klagen. Dan zet ik me, zoals altijd, 200 procent in voor PSV.''
Dat zegt niets. Ik denk dat Auxerre minstens net zoveel kwaliteit heeft als Feyenoord.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hehe, Auxerre beter als Feyenoord?.
PSV - Auxerre 3-0, weet je nog?
Maar PSV is geen Feyenoordquote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
De competitie waarin ze spelen is een stuk beter, maar Europees stelt Auxerre minder voor als ons.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Ik denk dat Auxerre minstens net zoveel kwaliteit heeft als Feyenoord.
Qua spelers is Auxerre beter, Boumsong, Cisse, Mexes etc.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Boumsong: Weg.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua spelers is Auxerre beter, Boumsong, Cisse, Mexes etc.
Kalouquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua spelers is Auxerre beter, Boumsong, Cisse, Mexes etc.
Ja, Waarom niet? Je zag het zondag. Ok dat was Zwolle.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt en Lazovic in de spits, en Buffel erachter?
Ja/Nee?
Precies, Mexes is gewoon een natte droom voor supporters.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:59 schreef mister_popcorn het volgende:
mexes komt niet, wanneer dringt dat nou door in bepaalde botte kopen hiero...
die jongen kan naar alle topclubs in fuckin' europa. en met de salarissen (en helaas prestaties) van bijv juve of barca kan Feyenoord niet concureren.
duidelijk?
hij komt NIET!.
Ik denk dat Dehu en Meite ook van z'n leven niet zullen komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Precies, Mexes is gewoon een natte droom voor supporters.
Denk eerder aan Dehu of Madouni of Meite of die Marrokaan.
Dehu hoeft van mij niet te komen, hij is ook al 31.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dat Dehu en Meite ook van z'n leven niet zullen komen.
Madouni misschien wel, maar of je daar zo blij mee moet zijn ....
Karkouri?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:51 schreef RedGuy het volgende:
Hoe heet die Marrokaan van PSG ook al weer, dat is de belangrijkste kandidaat op dit moment.
quote:Na de bekerfinale gaat Bosschaart met vrouw Merel op vakantie. Na de winterstop heeft hij nog even gewacht met boeken, maar al snel werd hem duidelijk dat bondscoach Dick Advocaat - ondanks warme pleidooien van onder anderen Foppe de Haan - niet van plan was hem op te nemen in de Oranje-selectie voor het komend EK. ,,Ik had gehoopt in een van de oefeninterlands een kans te krijgen. Maar misschien komt dat in de aanloop naar het WK in Duitsland. Bij een club als Feyenoord sta je meer in de kijker dan bij FC Utrecht.'' Voorlopig is Feyenoord voor Bosschaart nog toekomstmuziek. ,,Maar niemand was zo blij als ik toen de transfer eindelijk rondkwam. Al meer dan een jaar werd er over gesproken. Pas daags na Utrecht-Feyenoord op 18 april kreeg ik van mijn zaakwaarnemer Rob Jansen om half negen 's ochtends te horen dat ik die dag medisch gekeurd zou worden en mijn contract kon tekenen. Ik weet dat iedereen dacht dat het één grote poppenkast was omdat toch alles al weken rond was, maar dat was echt niet zo.''
Waarna Bosschaart breed grijnzend naar een kast loopt om daar zijn 'contract' tevoorschijn te toveren. ,,Hierbij verklaar ik, Pascal Bosschaart, dat ik de aankomende vijf jaar voor Feyenoord Rotterdam zal uitkomen in het eerste elftal als lelijkste speler van de selectie'', waren de regels die hij - met een glas champagne in de hand - in aanwezigheid van de massaal uitgerukte pers en familie en vrienden ondertekende. ,,Voetbalhumor. Mark Wotte houdt wel van een geintje'', lacht Bosschaart. ,,Ik zat daar met het zweet onder m'n oksels. Voor mij was het toch een bijzonder moment. En dan zo'n tekst. Serieus blijven kijken en onder het oog van fotografen en televisie-camera's bloedserieus je handtekening zetten, is best lachen.''
Nee, die Koeman, da's pas een lolbroek.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, die Wotte, dat is me toch een grappenmaker:
[..]
Ja maar dat doet hij niet expresquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee, die Koeman, da's pas een lolbroek.
Ja. Ook duidelijk?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:38 schreef The_Hives het volgende:
Zjin jullie nou blij met van de herik als voorzitter![]()
In de deense media staat dat hij vandaag in Nederland is om te onderhandelen met Feyenoord.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef RuudGullit het volgende:
Laursen officieel afgehaakt dus nu.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
In de deense media staat dat hij vandaag in Nederland is om te onderhandelen met Feyenoord.
Tsja kan ook een soort afleidingsmanouvre zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:05 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Bron?
vd Herik heeft toch zelf gezegd dat het niet doorging.
Hopelijk wel. Op het forum van voetbalzone zijn een aantal malloten die roepen dat 'Laursen maar matig is maar altijd beter dan Mexes of Tudor'. Dat moest ik even kwijt, is dat niet het toppunt van domheid?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja kan ook een soort afleidingsmanouvre zijn natuurlijk
Karkouri heeft bijna het hele seizoen op de bank gezeten. De jaren daarvoor was hij nog een vaste kracht bij PSG. Lijkt er dus veel op dat hij niet meer aan spelen toekomt daar. Volgens mij willen de meeste spelers nog steeds graag voetballen, op Bogarde na dan, in plaats van te zitten op een bank en zo hun geld op strijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:56 schreef BZ het volgende:
Denk niet dat een speler van PSG naar Feyenoord komt.
Reden 1: Franse competitie is sterker dan de NL.
Reden 2: PSG is beter dan Feyenoord
Reden 3: PSG betaalt meer dan Feyenoord.
Reden 4: PSG speelt volgend jaar CL.
Als dit klopt, zou het echt een geweldige actie van Jon zijn.quote:Onderhandelt Laursen toch met Feyenoord?
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Deense website Onside.dk vliegt Martin Laursen vandaag naar Rotterdam om te onderhandelen met Feyenoord. Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik zei gisteren in Voetbal Insite dat de overgang van de baan was (Lees meer), maar nu lijkt Laursen dus toch weer in beeld. Laursen zou met oud-Feyenoorder Jon Dahl Tomasson gesproken hebben en zou toch best oren hebben naar een overgang. Laursen vindt het belangrijk dat hij weer basisspeler wordt. De vraag is alleen hoe serieus we deze Deense website moeten nemen. Loopt deze site nog achter of is het een handelstruc van Feyenoord?
Misschien wou hij die Derksen een hak zetten omdat hij het naar buiten heeft gebracht?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:38 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als dit klopt, zou het echt een geweldige actie van Jon zijn..
Wat wij al eerder speculeerde is misschien wel waar. Tomasson is mogelijk toch van doorslaggevende factor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:45 schreef RuudGullit het volgende:
Ja, daarom zeg ik ook 'als dit klopt'..
Daar zou je best wel eens deels gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Tomasson is mogelijk toch van doorslaggevende factor.
Alsof Bolton ofzo meer betaald als Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar op het einde gaat het toch altijd om de ¤'s!
Ik denk dat je je daar flink op verkijkt hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef RuudGullit het volgende:
Alsof Bolton ofzo meer betaald als Feyenoord.
Misschien betalen ze even veel, of iets meer maar dat zal toch echt geen tonnen zijn? Engelse economie loopt natuurlijk ook minder tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar flink op verkijkt hoor!
Als ik zie wat middenmoters in Engeland kunnen neerleggen voor transfers, en als ik zie wat Feyenoord niet kan neerleggen voor transfers.
Ik twijfel er niet aan dat een speler bij Bolton gemiddeld meer verdient dan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar flink op verkijkt hoor!
Als ik zie wat middenmoters in Engeland kunnen neerleggen voor transfers, en als ik zie wat Feyenoord niet kan neerleggen voor transfers.
Ja hij is over de 1.90m geloof ik ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef RuudGullit het volgende:
Wel een echte Deen trouwens..
[afbeelding]
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Als hij katholiek is stijgt onze kans naar 75%
Pakken meer. Alle Engelse clubs uit de PL hebben al een hogere begroting dan Feyenoord, dus do the maths...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof Bolton ofzo meer betaald als Feyenoord.
De enige reden om voor een Engelse middenmoot-club te kiezen is de competitie waar ze in spelen.
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja. Ook duidelijk?
Dus Leicester City en Leeds United betalen meer als Feyenoord?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pakken meer. Alle Engelse clubs uit de PL hebben al een hogere begroting dan Feyenoord, dus do the maths...
Leeds kon niets betalen whehehehe..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dus Leicester City en Leeds United betalen meer als Feyenoord?.
Dan mogen we wel wat aan de lonen gaan doen, zeg.
Wat kijkt hij ontzettend dom op die foto zeg. "Mooh, ik ben een koe", lijkt hij wel te willen zeggen met deze fotoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef RuudGullit het volgende:
Wel een echte Deen trouwens..
[afbeelding]
Je mist de smiley!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Wat kijkt hij ontzettend dom op die foto zeg. "Mooh, ik ben een koe", lijkt hij wel te willen zeggen met deze foto.
Ja als Van Haaren leeft, en je haalt Bosschaart van het middenveld wel. Anders is hij tweede keus, en dat is geen overbodige luxe. Maar ik kan het wel begrijpen, het kost allemaal geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:10 schreef Smoonshine het volgende:
En Snoyl is volgend jaar ook niet meer nodig. Volgens Gullit dan. Ik vind het zelf wel een beetje zonde, het is een jonge talentvolle (eigen jeugd) speler. Maar ja, aan de andere kant zou hij wel 4de keus worden.
Nou, dan past 'ie perfect bij jullie.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:50 schreef Cart_man het volgende:
of helemaal geen talent.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:53 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nou, dan past 'ie perfect bij jullie.
Hoeveel seizoenen zit hij nu al bij de selectie? 2 volgens mij. Dan moet je niet meer groeien. Dan moet je er gewoon al zijn. Dat is niet geheel aan Ferne te wijten, weet ik wel. Bert van Marwijk liet jongeren wel debuteren maar liet ze niet doorgroeien.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:56 schreef Smoonshine het volgende:
Toch vind ik het zonde dat Snoyl weggaat. Een speler moet ook kunnen groeien in een team en ik vind dat Snoyl in zijn eerste wedstrijden in Feyenoord 1 een goede indruk heeft achtergelaten.
Hmm dat vind ik eerlijk gezegd 1 van de mindere dit seizoen bij excelsior. Staat vaak aan de verkeerde kant te dekken en denkt dat ie een superieure traptechniek heeft, maar dat laat ie maar zeer zelden zien. Ik zou er iig niet rouwig om zijn als ie weggaat bij excelsiorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:31 schreef Cart_man het volgende:
Mtiliga is de enige linksback die overblijft wanneer het waar zou zijn dat Snoijl uitgeleend wordt.
Ik verwacht helemaal niks meer van v. Haaren. Of ze willen Mels van Driel weer terughalen, een speler die ik graag weer bij de A-selectie gehaald zie worden.
Ook met 'nuttige' spelers kan je in de top meedraaien. Daar heb je geen toppers voor nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef RuudGullit het volgende:
We moeten vooruit, Cart_man. Aan 'nuttige' spelers hebben we niet veel, we moeten goede spelers hebben die met de top mee kunnen, i.c.m met talenten.
Wéér een 3e plek kunnen we ons niet meer veroorloven, we moeten minstens als 2e eindigen anders zie ik het somber in voor Feyenoord.
Weet ik het. Speelde aardig in de voorbereiding.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik eerlijk gezegd 1 van de mindere dit seizoen bij excelsior. Staat vaak aan de verkeerde kant te dekken en denkt dat ie een superieure traptechniek heeft, maar dat laat ie maar zeer zelden zien. Ik zou er iig niet rouwig om zijn als ie weggaat bij excelsior
Tsja, dat is dan al de zoveelste "grote naam" die niet naar PSV wilquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik las net dat psv nadrukkelijk geinteresseerd is in Dudek!
Het is te hopen dat Jerzy zijn Feyenoordhart laat spreken en voor een andere club kiest.
Volgens mij kan PSV dat helemaal niet betalen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik las net dat psv nadrukkelijk geinteresseerd is in Dudek!
Het is te hopen dat Jerzy zijn Feyenoordhart laat spreken en voor een andere club kiest.
Laursen heeft toch helemaal geen trek in een avontuur bij Feyenoord......... meen ik gister toch echt op teletekst gelezen te hebben....quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook met 'nuttige' spelers kan je in de top meedraaien. Daar heb je geen toppers voor nodig.
Wat beschouwen jullie trouwens als toppers, want spelers als Mexes zullen nooit komen bij Feijenoord. Laursen onderhandelt met Feijenoord heb ik begrepen. Feijenoord krijgt de afdankertjes van de topclubs in Europa.
Je loopt achter, hij heeft er nu wel oren naar door een gesprek met Tomasson.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laursen heeft toch helemaal geen trek in een avontuur bij Feyenoord......... meen ik gister toch echt op teletekst gelezen te hebben....
Hij wilt voor het EK een nieuwe club.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:54 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat Laursen voor elke HCE-club een versterking is, ik zou hem dan ook graag bij Feyenoord zien. Misschien dat dat ook nog aantrekkingskracht uitoefent op andere goede spelers, je weet het niet.
Laursen gaat wel met DK naar het EK toch?
Dan kan ie ook nog wel eens wachten tot na dat toernooi.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:54 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij wilt voor het EK een nieuwe club.
Hij heeft toch ook geen slechte jaren gehad. Het publiek vond hem volgens mij altijd wel okay. En een volle kuip is prachtig natuurlijk. Daar kan hij niks anders over zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Dan hoop ik dat Tomasson hem goede dingen heeft verteld!
Maar als het gerucht dat ie met Feyenoord aan het onderhandelen is waar is, dan neem ik aan dat Jon Dahl zich lovend heeft uitgelaten.
Jeppe Curth is niet goed genoeg voor Feyenoord 1.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Jonge Spelers die nooit echt een kans hebben gehad :
Swerts/Snoyl/Sprockel/Jean/
Enz vraag me af hoe ze met Jeppe lund curth omgaan als hij oud genoeg is voor het eerste.
Jeppe Curth echt niet ???quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jeppe Curth is niet goed genoeg voor Feyenoord 1.
Sprockel ook niet, Swerts blijkbaar ook niet en Snoyl gaat het wel redden. Jean is gewoon een pure miskoop.
A**x plukt inderdaad regelmatig de vruchten van een goed jeugdbeleid. Vele oud-spelers werken daar als jeugdtrainer. Bij Feyenoord alleen Henk Fräser, Pa Smolarek en Korneev geloof ik. Dat moeten er veel meer zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:11 schreef DivineJester het volgende:
Lijkt me dat een goed jeugdbeleid je club alleen maar sterker maakt, maar daar lijkt men bij Feyenoord niet van overtuigd. VDHerik lijkt teveel op direct resultaat gericht, en geen oog te hebben voor de toekomst.
Van Driel redt het niet hoor, die valt bij Excelsior nog niet echt positief op.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:31 schreef Cart_man het volgende:
Mtiliga is de enige linksback die overblijft wanneer het waar zou zijn dat Snoijl uitgeleend wordt.
Ik verwacht helemaal niks meer van v. Haaren. Of ze willen Mels van Driel weer terughalen, een speler die ik graag weer bij de A-selectie gehaald zie worden.
Zou 'Jeroen' het dan toch weer doen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees net in de nieuwe Sportweek dat Feyenoord volgend seizoen alsnog hoopt te kunnen beschikken over Laursen. Wotte verteld dat Laursen zelf graag naar de Kuip wil komen, maar Wotte heeft het gevoel dat Milan en Laursens manager hem het liefst naar een Engelse club zien vertrekken. Gullit zegt: Laursen ziet Feyenoord zeker zitten. Wotte schat de kans op fifty fifty dat hij komt. Als de deal niet doorgaat hoopt Feyenoord een andere verdediger uit de serie A vast te leggen. Het zou naar verluid om een Tunesier gaan.
Een speler die, op dit moment nog niet, goed genoeg is voor een topclub halen. En er vervolgens succes aan beleven.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:00 schreef Cart_man het volgende:
Wat?
Uit zijn nek lullen?
Laursen. Ik zou niet weten wie die Tunesiër moest zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:09 schreef Cart_man het volgende:
En heb je het dan over Laursen of over die Tunesiër?
Die speler speelt bij AC Milan. Dat er daar betere spelers op zijn positie staan zegt niks over zijn kwaliteiten. Durf te wedden dat hij meer kwaliteit heeft dan Paauwe en van den Berg samen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laursen. Ik zou niet weten wie die Tunesiër moest zijn.
Ik zeg ook niks over zijn kwaliteiten. Tomasson had het ook niet echt gemaakt bij Newcastle en speelt nu bij Milan. Ik probeerde te zeggen dat Feyenoord goede ervaringen heeft met spelers die niet doorbraken bij een topclub. Die Laursen kan bij Feyenoord uitgroeien tot de leider van het team. En zo kan hij een herkansing afdwingen bij een topclub in Europa.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die speler speelt bij AC Milan. Dat er daar betere spelers op zijn positie staan zegt niks over zijn kwaliteiten. Durf te wedden dat hij meer kwaliteit heeft dan Paauwe en van den Berg samen.
Inderdaad. Een speler die nét niet goed genoeg is voor AC Milan is al vele malen beter als de beste speler in de HCE.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die speler speelt bij AC Milan. Dat er daar betere spelers op zijn positie staan zegt niks over zijn kwaliteiten. Durf te wedden dat hij meer kwaliteit heeft dan Paauwe en van den Berg samen.
quote:TALENTEN ONDERTEKENEN CONTRACTEN
Een viertal talentvolle jeugdspelers heeft woensdag een nieuw contract getekend bij Feyenoord. Drie van hen, Wouter Artz, Felino Jardim en Elroy Lammers, waren al aan de Rotterdamse club verbonden. Lorenzo Davids is nieuw, hij komt over van FC Utrecht. De linksbenige middenvelder tekende voor drie jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen.
Davids (17) zal komend seizoen vooral te bewonderen zijn in de A1 van Feyenoord. Daarnaast zal hij geregeld uitkomen voor Jong Feyenoord. De middenvelder is blij met zijn overgang naar Rotterdam. ‘Ik wilde hogerop en bij Feyenoord kan dat. Die club is natuurlijk beter dan Utrecht. Ik hoop hier mooie jaren tegemoet te gaan. En ik wil mezelf verder ontwikkelen als voetballer. Ik moet nog wat rustiger worden en meer gaan scoren. Mijn sterkste kant? Ik kan goed een bal afpakken.’
De andere drie jeugdspelers spelen al een paar jaar bij Feyenoord. Technisch directeur Mark Wotte denkt dat komend seizoen het belangrijkste uit hun carrière zal worden. ‘Het komende jaar kunnen ze gebruiken om ons te overtuigen van hun potentie. Feyenoord zal er in ieder geval alles aan doen om hen hun droom te laten verwezenlijken, voetballen in De Kuip’, aldus Wotte.
Maar als Laurens zelf niet wil naar Engeland, gaat ie ook niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:57 schreef DivineJester het volgende:
Hij is vast niet transfervrij zeker?
Dan kan Milan ook altid nog kiezen voor een club die een beetje meer biedt.
Daar mag je wel vanuit gaan. Nu is Leeds niet meer zo vermogend, maar dat komt door de oude contracten die ze hadden afgesloten o.a.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dus Leicester City en Leeds United betalen meer als Feyenoord?.
Dan mogen we wel wat aan de lonen gaan doen, zeg.
Maar niemand van de selectie voor de Afrika Cup van dit jaar speelt in de Serie A, dus óf het is een hele jonge speler óf het gaat weer nergens over...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Een Tunesiër uit de Serie A?
Nou ken ik toch heel erg veel spelers in de Serie A, maar geen Tunesiër. Ook geen middenvelders of aanvallers.
Genoa heeft wel Tunesiërs.
Hou het maar op optie 2!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:09 schreef Five_Horizons het volgende:
óf het is een hele jonge speler óf het gaat weer nergens over...
Bij Genoa (dat is Serie B) spelen volgens mij Hassan Ghabsi en Ibed Mhadeni. Dat zijn middenvelders.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:08 schreef Cart_man het volgende:
Doe eens namen geven dan...
Nee die wilt niet naar ajax of feyenoord....quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Stel nou dat Laursen niet komt .
Word het dan meneer Kevin H???
Gelukkig maar. Dat wordt toch nooit meer wat met die gast.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee die wilt niet naar ajax of feyenoord....
Over zo'n 2 maanden dus?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Zodra de Feyenoord-krant uit komt.
toen 'lucky' [insert team-naam] nog heel gewoon wasquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Gerard Cox, die kan er wat van ja.
Toen was geluk heel gewoon, uit de tijd dat Feyenoord nog echt top was.
Bij Ajax is geluk nog steeds heel gewoon.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:30 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
toen 'lucky' [insert team-naam] nog heel gewoon was
Sorry voor de loze kreet van een Tunesier uit de Serie A. In al mijn haast heb ik twee losstaande feiten aan elkaar gekoppeld. Feyenoord wil als de deal met Laursen niet doorgaat een andere verdediger uit de Serie A aantrekken, verder bekeek Feyenoord onlangs in Tunesie enkele spelers. Wotte:" Trabelsi is niet de enige topspeler uit dat land". Nogmaals sorry en Methodmich: knap speurwerk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Er is geen Tunesiër in de Serie A. Of het moet een jeugdspeler zijn die nog nooit meegedaan heeft.
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry voor de loze kreet van een Tunesier uit de Serie A. In al mijn haast heb ik twee losstaande feiten aan elkaar gekoppeld. Feyenoord wil als de deal met Laursen niet doorgaat een andere verdediger uit de Serie A aantrekken, verder bekeek Feyenoord onlangs in Tunesie enkele spelers. Wotte:" Trabelsi is niet de enige topspeler uit dat land". Nogmaals sorry en Methodmich: knap speurwerk.
Wel een topspeler uit dat land.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef RuudGullit het volgende:
Ik vind Trabelsi niet echt een topspeler eigenlijk.
Vorig jaar deed ie het toch meer dan redelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef RuudGullit het volgende:
Klopt de nummer twee van de verkiezing van de Afrikaanse speler van het jaar kan er niks van.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef RuudGullit het volgende:
Julie mogen willen dat jullie nieuwe centrale verdediger van het niveau Trabelsi is(op een andere positie natuurlijk)..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:59 schreef RuudGullit het volgende:
Nou die titel heeft ie niet echt waar gemaakt.
Maar misschien komt het nog..
Voor jullie heb ik liever iemand van het niveau Sikoraquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:14 schreef RuudGullit het volgende:
Heb dan liever een nieuwe centrale verdediger van het niveau Maxwell of Galasek..
Als de opvolger van Robben? Arme Arjen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:21 schreef RuudGullit het volgende:. Zouden jullie wel willen ja.
Is Sikora niks voor PSV?.
Nou, speurwerk. Ben al het hele seizoen de stats aan het invoeren van de Serie A en als er dus een Tunesiër had gezeten, had ik dat in ieder geval wel gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry voor de loze kreet van een Tunesier uit de Serie A. In al mijn haast heb ik twee losstaande feiten aan elkaar gekoppeld. Feyenoord wil als de deal met Laursen niet doorgaat een andere verdediger uit de Serie A aantrekken, verder bekeek Feyenoord onlangs in Tunesie enkele spelers. Wotte:" Trabelsi is niet de enige topspeler uit dat land". Nogmaals sorry en Methodmich: knap speurwerk.
Ik denk dat er wel 1 goede en 1 redelijke seizoenshelft gespeeld gaat worden. In ieder geval genoeg om 2e of zelfs 1e te worden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:50 schreef TC03 het volgende:
Toch zie ik het voor volgend seizoen wel wat positiever in. De tweede helft van het seizoen heeft Feyenoord wel aardig gespeeld, en die lijn kunnen ze hopelijk wel doorzetten. Ook heeft Feyenoord zijn zinnen dit keer op spelers gezet van een hogere kwaliteit dan een Van den Berg of Schreuder. Hopelijk komen er dit keer wat meer goede spelers bij.
Maar goed, Feyenoord speelt altijd één seizoenshelft aardig/goed/redelijk, en één seizoenshelft ronduit belabberd, dus we zullen het wel weer met de derde plaats moeten doen..
Beetje off-topic, maar ik las net dat topic van het begin van het seizoen over wie de topscorer zou worden van de HCE. Leuk om te zien hoe die Ajacieden uiteindelijk ongelijk hebben gekregen.
quote:The Sun: Laursen akkoord met Aston Villa
Volgens boulevardblad The Sun heeft Martin Laursen gisteren een akkoord bereikt met Aston Villa over zijn persoonlijke eisen. Dat zou betekenen dat een transfer naar de club uit de subtop in de Premier League dichtbij is. Laursen zei eerder deze week Feyenoord al af. De Rotterdammers zouden pas weer in de picture komen als een transfer naar de Premier League mislukt. Hij zou 3 miljoen pond moeten kosten.
Waarvoor voer je die in dan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, speurwerk. Ben al het hele seizoen de stats aan het invoeren van de Serie A en als er dus een Tunesiër had gezeten, had ik dat in ieder geval wel gezien.
Nouja, welke verdediger uit de Serie A zien we nog meer graag komen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Misschien 1 goedkope van Parma.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nouja, welke verdediger uit de Serie A zien we nog meer graag komen?.
Ik vind Nesta wel een goeie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
En Raul, Inzaghi, Gatusso en Nedved zouden ze in R'dam ook wel kunnen gebruiken zekerquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Paolo Cannavaro van Parma. Het jongere broertje van Fabio.
Edit: Maar Gilardino en Nakata mogen ook best komen hoor.
Stam is denk ik wel goedquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die jongens zijn bij iedere Nederlandse club wel te gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
En Raul, Inzaghi, Gatusso en Nedved zouden ze in R'dam ook wel kunnen gebruiken zeker![]()
Klote.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
We lijken net PSVquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
En Raul, Inzaghi, Gatusso en Nedved zouden ze in R'dam ook wel kunnen gebruiken zeker![]()
Feyenoord kan ook wel 5 miljoen voor hem betalen, maar ik kan me voorstellen dat ie liever naar Aston Villa gaat, al is dat niveau lager als Feyenoord.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Klote.
Nu hopen dat Aston Villa het niet eens raakt met Milan
Nummer 7 uit de PL is zwakker dan de nummer drie uit de HCE?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:37 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook wel 5 miljoen voor hem betalen, maar ik kan me voorstellen dat ie liever naar Aston Villa gaat, al is dat niveau lager als Feyenoord.
Nummer 6 zelfs. En ja, ik denk dat onze top 3 nét ietsje sterker is als de nummer 6 en 7 uit de PL.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nummer 7 uit de PL is zwakker dan de nummer drie uit de HCE?
Dus jij ziet Peter van den Berg en Patrick Paauwe, Angel en Allback ff afstoppen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nummer 6 zelfs. En ja, ik denk dat onze top 3 nét ietsje sterker is als de nummer 6 en 7 uit de PL.
Allback wel in ieder geval. Echt zo'n onaansprekend Engels clubje waar de tribunes nooit vol zitten en teert op het verleden. Typisch een tegenstander voor de openingswedstrijd eigenlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus jij ziet Peter van den Berg en Patrick Paauwe, Angel en Allback ff afstoppen?
feyenoord was nog niet eens sterker dan Teplice.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nummer 6 zelfs. En ja, ik denk dat onze top 3 nét ietsje sterker is als de nummer 6 en 7 uit de PL.
Ja en we wonnen ook met 2-0, dus dat gaat niet op...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:01 schreef Erasmusch het volgende:
En jullie verliezen van de de nummer 2 van Belgie. Waar Feyenoord trouwens glansrijk van heeft gewonnen in de winterstop![]()
Ga nu maar weer terug je hok in!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en we wonnen ook met 2-0, dus dat gaat niet op...
Hoewel het er slecht uit ziet voor Feyenoord is er nog hoop want er is nog niks getekend.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Jammer dat Laursen niet komt.
Ik kan je wel al vast uit de droom helpen, hij komt never nooit niet naar feyenoord. Typisch zo'n geval van een speler die naar een mindere club gaat maar daar wel drie keer zoveel gaat verdienen. jammerquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoewel het er slecht uit ziet voor Feyenoord is er nog hoop want er is nog niks getekend.
Onze competitie is niet aantrekkelijk genoeg denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik kan je wel al vast uit de droom helpen, hij komt never nooit niet naar feyenoord. Typisch zo'n geval van een speler die naar een mindere club gaat maar daar wel drie keer zoveel gaat verdienen. jammer :'(
10 minuten geleden had je nog hoop en nu niet meer?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onze competitie is niet aantrekkelijk genoeg denk ik.
Hoop heb ik altijd. Maar het is wel de realiteit dat veel bruikbare spelers liever voor een middenmoter in een aantrekkelijke competitie kiezen dan dat ze voor een top 3 club uit de HCE.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
10 minuten geleden had je nog hoop en nu niet meer?
Ik heb wel nog hoop, misschien is ie wel niet goed bij z'n hoofd en kiest ie toch voor Feyenoord, alles kan nog!!!
Wat een kolder, 'mindere club'.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik kan je wel al vast uit de droom helpen, hij komt never nooit niet naar feyenoord. Typisch zo'n geval van een speler die naar een mindere club gaat maar daar wel drie keer zoveel gaat verdienen. jammer![]()
Het woordje financieel moet nog voor interessantere denk ik. Want het zit hem denk ik in de Pondjes.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een kolder, 'mindere club'.
Zeg nou gewoon een interessantere club, want dat is het gewoon.
nee ik bedoel een mindere club dan feyenoord. De gemiddelde middenmoter in italie kan hem meer betalen dan feyenoord, vraag niet hoe maar het kan, en dat vind ik echt mindere clubs dan feyenoordquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord het gelijke salaris kon betalen, zou Laursen naar Feyenoord zijn gekomen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het woordje financieel moet nog voor interessantere denk ik. Want het zit hem denk ik in de Pondjes.
Denk het wel. Als Feyenoord meer te besteden had konden ze gewoon betere spelers aantrekken i.p.v. van der Berg en Schreuder.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord het gelijke salaris kon betalen, zou Laursen naar Feyenoord zijn gekomen?
Maar dan denk ik toch niet dat er spelers van het kaliber ac milan waren gekomen. Hij is volgens mij ook al behoorlijk op leeftijd, dan beginnen dit soort spelers meestal niet zo snel meer aan een nieuwe buitenlands avontuur. Ik zie hem dan eerder in italie blijven of terugkeren naar denemarken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het wel. Als Feyenoord meer te besteden had konden ze gewoon betere spelers aantrekken i.p.v. van der Berg en Schreuder.
Nee, geen intressantere club maar wel een intressantere competitie.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die jongen is pas 26. Te vroeg voor een terug keer naar Denemarken. Hij wil bewijzen dat hij bij een topclub thuis hoort. Feyenoord zou perfect zijn. Feyenoord heeft een goede verdediger en Laursen speelt zich in de kijker.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Maar dan denk ik toch niet dat er spelers van het kaliber ac milan waren gekomen. Hij is volgens mij ook al behoorlijk op leeftijd, dan beginnen dit soort spelers meestal niet zo snel meer aan een nieuwe buitenlands avontuur. Ik zie hem dan eerder in italie blijven of terugkeren naar denemarken.
quote:De website Glory-glory.net meldt dat de Deen Martin Laursen Feyenoord nog niet uitsluit. Zijn zakenwaarnemer, Federico Pastorello, zei tegenover Sky Sports: 'Mark Wotte is goed, en ik ben gecharmeerd van wat ik bij Feyenoord heb gezien.'
'Maar er is een Engelse club waar we deze week mee zullen praten, zij zullen nog iets moeten bieden. Het zal een grote overstap zijn voor Martin Laursen, daarom moet hij beide opties goed in beraad nemen. Hij zal zijn tijd nemen' alsdus zijn zakenwaarnemer.
Volgens de schrijver van Glory-glory.net is Bolton de club waar hij op dit moment mee praat.
Voor de lol.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarvoor voer je die in dan?
Bolton werd keurig 8e en heeft met Okocha, Djorkaeff, Giannakopoulos, Iván Campo en Nolan 5 spelers die beter zijn dan de voltallige Feyenoord-selectie samen. Met alle respect voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Bolton?![]()
Edit: met alle respect voor Bolton maar dat is toch het RKC Waalwijk van Engeland. Ook met alle respect voor RKC.
Dat klopt, maar dat is nu eenmaal niet zo gegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Dat omlaag halen van de eigen competitie moet eens ophouden. Zo onder hand is het wel duidelijk dat het weinig voorstelt. Hadden de clubs in eigen hand kunnen houden door goede spelers gewoon te laten blijven ipv ze in een vroeg stadium te verkopen.
Degradatievoetbal, wel ja. Ze stonden maar 2 plaatsen lager dan Villa hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Bij Bolton heeft hij niet bepaald de kans zich in de kijker te spelen, hij speelt dan wel bij een aardige club in een sterke competitie, maar hij speelt er wel degradatievoetbal. Ik denk dat Feyenoord best een goede kans maakt, ervan uitgaande dat deze berichtjes enigszins kloppen.
Je hebt gelijk, was even in de war met Blackburn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Degradatievoetbal, wel ja. Ze stonden maar 2 plaatsen lager dan Villa hoor.
Stuk beter als ons volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:15 schreef heiden6 het volgende:
http://vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=59413/sc=204371
PSV doet in ieder geval goede zaken...
Vragen ze of ik wil inloggen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:15 schreef heiden6 het volgende:
Doe dat dan, of registreer je gewoon ff. Wat ben je nou voor fanquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:31 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Vragen ze of ik wil inloggen.
VI.nlquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Ben geen psv fan
Er staat ook vaak nieuws van Feyenoord op. En het is Gratis!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Ben geen psv fan
Dat is denk ik een reële gok. Die van Ajax zit zo rond de 60 en die van PSV zo op 55. Dit seizoen is het allemaal ietsje omhoog gegaan bij Feyenoord. Nieuwe shirtsponsor en een paar nieuwe sponsors. Nu zitten ze misschien ook op 55.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:19 schreef jojomen4 het volgende:
Raar vraagje tussendoor, met wat voor een begroting werkte Feyenoord afgelopen seizoen? Iemand een ideetje? Ik gok 45 miljoen maar heb daar niet zoveel verstand van..
De sponsor-inkomsten van Feyenoord zijn komend jaar even hoog als die van Ajax.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is denk ik een reële gok. Die van Ajax zit zo rond de 60 en die van PSV zo op 55. Dit seizoen is het allemaal ietsje omhoog gegaan bij Feyenoord. Nieuwe shirtsponsor en een paar nieuwe sponsors. Nu zitten ze misschien ook op 55.
Nou, echt geweldig. Je eigen club wordt gebruikt als opleidingscentrum voor jonge spelers.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:15 schreef heiden6 het volgende:
Als ze nog eens een poosje konden blijven had je er nog wat aan, nu gaat hij al na een jaar weer weg...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou, echt geweldig. Je eigen club wordt gebruikt als opleidingscentrum voor jonge spelers.
Wel mooi dat de sponsoring eindelijk op gelijke hoogte staat. Werd hoog tijd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
De sponsor-inkomsten van Feyenoord zijn komend jaar even hoog als die van Ajax.
Echter, Ajax speelt CL en die zullen nog wel wat spelers voor een goede prijs verkopen dus uiteindelijk zal Ajax een paar miljoentjes meer hebben.
Waar haal je die info vandaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:00 schreef F1Bas het volgende:
Martin Laursen heeft met Aston Villa een akkoord bereikt over een contract voor vier seizoenen. De 26-jarige Deense international komt voor 4,5 miljoen euro over van AC Milan. Ook Feyenoord had belangstelling voor de lange verdediger, maar Laursen gaf de voorkeur aan een overgang naar de FA Premiership.
De 33-voudig international kwam in drie jaar Milan tot 42 duels in de Serie A. Voorheen speelde Laursen voor Silkeborg IF uit Denemarken en bij het Italiaanse Verona.
voetbal.nl en teletekst 663quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
waarom alleen uit de serie Aquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:50 schreef RedGuy het volgende:
Nou, welke verdediger uit de Serie A willen ze dan halen?
Dat zei Wotte, als Laursen niet lukt gaan we kijken naar een andere verdediger in de Serie A.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
waarom alleen uit de serie A
Dat is toch die lange van Inter?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:02 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop Marco M.Het is een vieze fukhond maar die breekt tenminste als het moet!
Yup, die ene die liever iemands knieen kapot schopt dan dat ie hem er langs laat!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch die lange van Inter?
Waar Kalou over kan meepraten.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Yup, die ene die liever iemands knieen kapot schopt dan dat ie iemand er langs laat!![]()
Wat is in het verleden gebeurt is moet je kunnen laten rusten, als die nu voor Feyenoord wil doden is ie welkom!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar Kalou over kan meepraten.....
Het zijn tot nu toe gewoon geruchten, voorlopig zou ik ze niet te serieus nemenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:19 schreef F1Bas het volgende:
Als ze nog eens een poosje konden blijven had je er nog wat aan, nu gaat hij al na een jaar weer weg...
Samen met Paolo Cannavaro. Kunnen ze samen Zlatan effe heropvoeden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Yup, die ene die liever iemands knieen kapot schopt dan dat ie hem er langs laat!![]()
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met Paolo Cannavaro. Kunnen ze samen Zlatan effe heropvoeden.
Een gekker duo bestaat niet. Een maffe Siciliaan en een spijkerharde Napolitaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
My thoughts exactly![]()
Een nieuwe Francis Ford Coppola film lijkt geborenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Een gekker duo bestaat niet. Een maffe Siciliaan en een spijkerharde Napolitaan.![]()
Ik vind het jammer dat Collen het niet gemaakt heeft bij Feyenoord, maar bij NAC kan hij een dragende speler zijn. Dus hij mag verhuurd worden ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef Klaas_de_Baas het volgende:
Ik neem aan dat hier wel wat feyenoord supporters zitten dus even de volgende vraag. Wat vinden jullie ervan; moet Collen nog een jaar verhuurd worden aan NAC? Wij in Breda wachten nu al 2 maanden op een antwoord van feyenoord, zijn ze altijd zo traag daar in rotdam? Waarschijnlijk net zo traag als het voetbal daar....
Jezus, wat ben jij kritisch zeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:27 schreef RuudGullit het volgende:
Was wel te verwachten. Dat wordt dus weer geen kampioen..
Gek he, als je al 4 jaar geen kampioen geworden bent.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij kritisch zeg.
Gaat niet persé om Laursen zelf, maar om op gelijk niveau met Ajax te komen, heb je wel minstens 1 speler van dat kaliber nodig, en ik zou niet weten wie ze nu zouden moeten halen.quote:Alsof het kampioenschap afhangt van een Deense verdediger.
Nee, die geven het niet op, maar die gaan op zoek naar een 'meer haalbare speler' wat dus geen topper zal zijn.quote:Er komen echt nog wel nieuwe verdedigers bij, of denk je dat Gullit en Wotte het opgeven nu?
1. Logisch, maar dit is een nieuwe start met Gullit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Gek he, als je al 4 jaar geen kampioen geworden bent.
[..]
Gaat niet persé om Laursen zelf, maar om op gelijk niveau met Ajax te komen, heb je wel minstens 1 speler van dat kaliber nodig, en ik zou niet weten wie ze nu zouden moeten halen.
[..]
Nee, die geven het niet op, maar die gaan op zoek naar een 'meer haalbare speler' wat dus geen topper zal zijn.
En toch kijk ik twijfelachtig toe. vd Bergh, Jean etc. moesten volgens Feyenoord ook toppers zijn. En Bosschaart noemden ze ook een topper, wat ie dus (nog) niet is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef jojomen4 het volgende:
Ze toveren vast en zeker wel een topper uit een hoge hoed! Ik kan me niet voorstellen dat Gullit zonder sterke verdedigers aan het nieuwe seizoen wil beginnen. Ze waren er zelfs van plan 2 te halen dus 1tje komt er zeker.
Voor die prijs hadden ze Laursen kunnen halen als we een fatsoenlijke competitie hadden gehad.quote:Ze vertelden een tijdje geleden toch ook dat ze flink wat geld hadden omdat van Persie verkocht is. Voor 4/5 Miljoen euro moet toch wel wat te halen zijn
De competitie is niet de schuld van Feyenoord.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:43 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En toch kijk ik twijfelachtig toe. vd Bergh, Jean etc. moesten volgens Feyenoord ook toppers zijn. En Bosschaart noemden ze ook een topper, wat ie dus (nog) niet is.
[..]
Voor die prijs hadden ze Laursen kunnen halen als we een fatsoenlijke competitie hadden gehad.
Dat is waar, maar Jorien zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
1. Logisch, maar dit is een nieuwe start met Gullit.
Dat komt puur om de spelers die die voor zich had. Milan wou hem zelf graag houden, dat zegt best veel.quote:2. Laursen wordt misschien wel een beetje overschat, sterke verdediger hoor maar hij is niet voor niks bankzitter bij Milan.
Tsja, maar daar tegenover staat weer dat 10 van die spelers uit zulke landen floppen hier.quote:3. Chivu werd ook bij een club in Roemenie weg gehaald voordat hij een topper werd in Neuzenvreugd. Een verdediger van Empoli kan dus ook heel erg goed zijn.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:47 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De competitie is niet de schuld van Feyenoord.
Dat is waar, maar zo'n reisje naar Belgie kost nogal wat.quote:Misschien dat een Beneliga dan toch een goed idee is, want dan gaat het niveau van de competitie omhoog en komen spelers als Laursen eerder.
Tsja, als ie in die 4 jaar er 1 kampioenschap bij had gehad, en dit jaar 2e was geworden, was v. Marwijk een absolute top-trainer in Rotterdam geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:45 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me altijd af he... De enige kritiek die Van Marwijk meestal krijgt is dat hij geen kampioen is geworden in 4 jaar tijd want zo wordt gezegd: "Bij een topclub moet je zeker 1 keer in de 4 jaar kampioen worden". Daar ben ik het helemaal mee eens! Maaaaaaaaaaaaaaar... Normaal gesproken ga je er niet vanuit dat er een Europese hoofdprijs wordt gepakt. In mijn ogen is de UEFA Cup een uitermate goede vervanger voor de Nederlandse titel die Van Marwijk gepakt zou moeten hebben.
De UEFA Cup vind ik zelfs "groter" dat de competitie. Zouden jullie (of de kenners op tv) dan liever de Nederlandse titel hebben dan de UEFA Cup? Want dan zou Van Marwijk wel aan de "eisen" hebben voldaan.....
Beetje simpel gesteld zo, maar die Beneliga lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Het 'potentiele klantenbestand' wordt vergroot met 70% oid. TV- en sponsor-inkomsten zullen stijgen, meer aansprekende tegenstanders. Dit is ook nog wel haalbaar, zeker als je het vergelijkt met die Euroliga met Portugal en Schotland. Tripjes naar Antwerp of Brussel zijn nog makkelijk te doen voor de meereizende supporters en in veel gevallen dichterbij dan Heerenveen of Roda. Geen taalbarriere(Vlaanderen), zelfde muntsoort, vergelijkbare voetbalcultuur, geen grenscontroles.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:47 schreef RedGuy het volgende:
Misschien dat een Beneliga dan toch een goed idee is, want dan gaat het niveau van de competitie omhoog en komen spelers als Laursen eerder.
Nou, als je in het Noorden of Oosten woont, moet je eerst minstens 2 en half uur reizen voordat je Nederland uitbent. Daarna met een beetje pech nog meer als anderhalf uur door Belgie. En daarna ook nog terug. Das het enige probleem, voor de rest mag die Beneliga er van mij vanaf volgend seizoen al komen. Vooral onze subtop zal heel hard in niveau stijgen dan, waardoor onze hele competitie intressanter wordt, en de topclubs daar weer van profiteren en ook weer beter zullen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje simpel gesteld zo, maar die Beneliga lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Het 'potentiele klantenbestand' wordt vergroot met 70% oid. TV- en sponsor-inkomsten zullen stijgen, meer aansprekende tegenstanders. Dit is ook nog wel haalbaar, zeker als je het vergelijkt met die Euroliga met Portugal en Schotland. Tripjes naar Antwerp of Brussel zijn nog makkelijk te doen voor de meereizende supporters en in veel gevallen dichterbij dan Heerenveen of Roda. Geen taalbarriere(Vlaanderen), zelfde muntsoort, vergelijkbare voetbalcultuur, geen grenscontroles.
Van Haarenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje simpel gesteld zo, maar die Beneliga lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Het 'potentiele klantenbestand' wordt vergroot met 70% oid. TV- en sponsor-inkomsten zullen stijgen, meer aansprekende tegenstanders. Dit is ook nog wel haalbaar, zeker als je het vergelijkt met die Euroliga met Portugal en Schotland. Tripjes naar Antwerp of Brussel zijn nog makkelijk te doen voor de meereizende supporters en in veel gevallen dichterbij dan Heerenveen of Roda. Geen taalbarriere(Vlaanderen), zelfde muntsoort, vergelijkbare voetbalcultuur, geen grenscontroles.
Noem eens een speler die beter is geworden onder het beleid van Bert. Vage wissels die niemand begreep. Die Uefa-cup staat natuurlijk minstens zo hoog als 2 landstitels, maar die is voor 70% te danken aan Van Hooijdonk.
Probleem is dat Feyenoord nou niet echt briljant is in scouten. (Maar misschien nu Gullit en Wotte er zijn wel).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:31 schreef Staanplaats het volgende:
Gezeur over de competitie de hele tijd, daar hebben de andere ploegen net zo goed last van.
Feijenoord zal gewoon moeten scouten
Oh en hierboven stond de vraag wat voor een verdediger we moeten kopen nu Laursen niet komt. Eentje die de tegenstander onder de zoden stopt wanneer hij er dreigt langs te komen. Kopsterk, opbouwend vermogen en een goede mandekker.quote:LIEFST TIEN FEYENOORDERS IN OLYMPISCHE SELECTIE GHANA
De Feyenoord Fetteh Football Academy in Ghana begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Zo selecteerde Marino Barreto, bondscoach van de Ghanese Olympische selectie, maar liefst tien (!) spelers van Feyenoord voor een oefencampagne die moet leiden tot deelname aan de Spelen van Athene. De spelers mogen zich vrijdagavond bewijzen in een oefenduel tegen het sterke Portugal.
De Feyenoord Fetteh Academy zal vertegenwoordigd worden door Philimon Macartey, Idrisu Abdul Nafiu, Michael Akkufu, Yakinu Iddi Abdul, Theophilus Akpo, Akwesi Asare Nana, Samuel Asante, Frimpong Yaw, Delal Abdul Rahman en Abubakari Madih. Omdat de Ghanese afdeling van de stadionclub zo veel spelers afstaat, is de start van de competitie in het Afrikaanse land opgeschoven naar 30 mei.
Dus als je kritiek hebt op het beleid van Feyenoord, en aangeeft wat ze beter zouden moeten doen, moet je meteen maar voor een andere club worden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:46 schreef Cart_man het volgende:
Misschien ben je wel voor de verkeerde club geworden joh.
Ja, en moet je zien hoe ze die verkloot hebben. De enige echte topper die ze daar vandaan gehaald hebben heeft z'n halve carierre in het 1e op de bank gezeten en is na 2 jaar met onvrede weggegaan.quote:Enkele jaren geleden had Feijenoord de beste jeugdopleiding in Nederland en niet die ploeg uit de neuzenstad.
Doe ik ook, we zullen zien.quote:Ik word een beetje moe van al die zeikerds die het allemaal zo goed schijnen te weten. Geef Feijenoord de tijd om alles op te bouwen.
Top rendement ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:46 schreef Cart_man het volgende:
Enkele jaren geleden had Feijenoord de beste jeugdopleiding in Nederland en niet die ploeg uit de neuzenstad.
Je zit alleen maar die kankerclub uit het noorden te verheerlijken met je teksten. ajax dit, ajax zus, ajax zo. En kritiek kan terecht zijn, maar er zijn ook grenzen aan die kritiek. Als je geduld zou hebben dan kon je die kritiek ook deels voor je laten. Je verwacht en wilt teveel van dit Feijenoord en het enige wat je doet is Feijenoord vergelijken met ajax en psv, waarvan gezegd moet worden, eerlijk is eerlijk, dat ze op het moment een betere begroting hebben. Qua ploeg vind ik beide elftallen niet bijzonder. Ze hebben alleen een betere trainer die ze hogerop weet te brengen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:01 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dus als je kritiek hebt op het beleid van Feyenoord, en aangeeft wat ze beter zouden moeten doen, moet je meteen maar voor een andere club worden?.
Topper? Hahaha, hij heeft Feijenoord ook echt hogerop gebracht ja.quote:Ja, en moet je zien hoe ze die verkloot hebben. De enige echte topper die ze daar vandaan gehaald hebben heeft z'n halve carierre in het 1e op de bank gezeten en is na 2 jaar met onvrede weggegaan.
Coppola? Nee Martin Scorsese natuurlijk. Goodfellas on the pitch, zou dan een mooie titel zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een nieuwe Francis Ford Coppola film lijkt geboren
Aston Villa is een interessantere club. Met O'Leary hebben ze ook een trainer die voor een soort van succesen kan zorgen. Het scheelde behoorlijk weinig of ze speelde CL...quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:10 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nee, geen intressantere club maar wel een intressantere competitie.
En wie zegt dat Gullit niet voor successen kan zorgen? En het scheelde ook behoorlijk weinig of Feyenoord speelde CL (en spelen na komend seizoen waarschijnlijk wel weer CL) dus ik vind Aston Villa niet echt een intressantere club, alleen financieel misschien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Aston Villa is een interessantere club. Met O'Leary hebben ze ook een trainer die voor een soort van succesen kan zorgen. Het scheelde behoorlijk weinig of ze speelde CL...
Bron : FR fans.quote:Mark Wotte heeft via Feyenoord.nl laten weten dat Ferne Snoijl, die nog tot 2007 onder contract staat bij Feyenoord, niet te koop is. Mark Wotte heeft er alle vertrouwen in dat Snoijl in de toekomst belangrijk voor Feyenoord kan zijn, daarom mag hij absoluut niet verkocht worden. 'Ferne moet voor zijn ontwikkeling aan spelen toekomen en daarom wordt hij uitgeleend, zoals in het verleden met Thomas Buffel en anderen is gebeurd. Hij mag niet weg bij Feyenoord, de club heeft nog alle vertrouwen in hem voor de toekomst’, zegt Wotte.
quote:Ghaly tart bondscoach; voorlopig niet meer in selectie
Hossam Ghaly heeft zich niet populair gemaakt bij de nieuwe bondscoach Tardelli van Egypte, zo meldt Feyenoord.nl. De Egyptische middenvelder kwam bij zijn eerste selectie niet opdagen omdat hij liever bij Feyenoord blijft. Egypte is in voorbereiding op twee belangrijke WK kwalificatieduels in juni.Tardelli heeft volgens Feyenoord.nl aangegeven Ghaly voorlopig niet meer te zullen selecteren.
Al zou dat zo wezen heb ik 10 keer meer respect voor hem als voor jou mensen als hem die hun club WEL overal verdedigen en niet thuis achter de computer de club afzeikenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:28 schreef RuudGullit het volgende:
Cart_man, jij weet ook niks van voetbal geloof ik he? Volgens mij vind jij het rellen intressanter als de wedstrijden van 'je' club..
Dat dan weer niet ...quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Aston Villa speelt wel mooi gewoon UEFA cup volgend seizoen met hun klassering
Is je mamma niet thuis ofzo? 8 uur moest je naar bed toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef altface het volgende:
[..]
Al zou dat zo wezen heb ik 10 keer meer respect voor hem als voor jou mensen als hem die hun club WEL overal verdedigen en niet thuis achter de computer de club afzeiken![]()
F'noord is ook niet een interessante club. Niet interessanter dan Villa. Ik denk dat de spelers van Villa wel wat beter zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En wie zegt dat Gullit niet voor successen kan zorgen? En het scheelde ook behoorlijk weinig of Feyenoord speelde CL (en spelen na komend seizoen waarschijnlijk wel weer CL) dus ik vind Aston Villa niet echt een intressantere club, alleen financieel misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |