Bedankt voor wat?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef _bigmac_ het volgende:
jah Robin moet er wel in
De transfersom misschienquote:Op maandag 17 mei 2004 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor wat?
voor de mooie jaren,quote:Op maandag 17 mei 2004 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor wat?
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:17 schreef 3rdStrike het volgende:
Wie is de nieuwe trainer van Feyenoord?
Hoe moet ik dat ruikenquote:Op maandag 17 mei 2004 19:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
![]()
check de TS
Hoe was het in je grot de laatste paar maanden?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:20 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ruiken![]()
Ronald Koeman toch :')quote:Op maandag 17 mei 2004 19:17 schreef 3rdStrike het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:17 schreef 3rdStrike het volgende:
Ik deed er gvd nog langer over als Tong om een fatsoenlijke openingspost te maken.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:42 schreef jpzegthallo het volgende:
bijna gelukt ruud
En Big Johnny ook! Die man is al jaren een boegbeeld van Feyenoord.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef _bigmac_ het volgende:
jah Robin moet er wel in
Sikora is beschikbaar.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:54 schreef Sloggi het volgende:
Al een transfer aangekondigd door Johan?
Nee jij bent grappigquote:Op maandag 17 mei 2004 21:58 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Toffe grap![]()
Het zou toch niet waar zijn dat die kerel komt hea.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:59 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig
Duidelijkquote:Op maandag 17 mei 2004 22:39 schreef RuudGullit het volgende:
Nee.
Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef RuudGullit het volgende:
Laursen officieel afgehaakt dus nu.
Jorien himself zojuist bij Voetbal Insite.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Ik dacht dat het al afgelopen was, en ben gaan zappen. Sorry.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:43 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jorien himself zojuist bij Voetbal Insite.
Mexes? Die verdediger? is die niet te duur?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:50 schreef RuudGullit het volgende:
En nu komt Feyenoord straks weer aanzetten met een of andere matige onbekende speler uit Afrika of een speler van NAC ofzo..
We kunnen nog hopen op Mexes, maar die kans schat ik heel klein in.
Nu de andere kant! Wilt Hofland wel naar Feyenoordquote:Op maandag 17 mei 2004 23:26 schreef RuudGullit het volgende:
Is Hofland geen goede optie trouwens? Hiddink is gek dat ie hem bij PSV laat gaan.
Hij zei anders dat ie best in was voor een spelersruil toen v. Persie nog naar PSV zou gaan.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:30 schreef Suijk het volgende:
Hofland heeft al verscheidene keren aangegeven absoluut niet bij een van de andere clubs uit de Top3 te willen spelen.
Weet je ook waar? Want ik had in zijn eigen column in de spits gelezen dat dat nou juist één groot bullshit verhaal was.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:47 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Toen v. Persie nog naar PSV zou gaan had ie gezegd dat ie best wou ruilen met Robin en dat ie wel naar Feyenoord wilde.
Hehe, Auxerre beter als Feyenoord?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef heiden6 het volgende:
Mexes is toch van Auxerre of ben ik in de war? Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dan naar een mindere club zou willen.
Ach, dat gelul van Jorien moet je ook niet te veel waarde aan hechten. Die vind Bosschaart al een 'grote naam'.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RedGuy het volgende:
Laursen komt dus niet, maar Feyenoord is wel bezig met grote namen.
Hoe groot zou dat moeten zijn?
't Is wel van januari dit jaar.quote:Hij slikt even en zegt dan: ,,Natuurlijk doet dit pijn. Ik ben vergroeid geraakt met PSV. Daarom kan ik het ook niet over mijn hart krijgen om voor Ajax of Feyenoord te gaan voetballen. Als ex-Fortunees kan ik het ook niet maken om naar Roda, MVV of VVV te gaan. Er breekt nu een spannende periode aan. Op 1 januari is de transfermarkt weer opengegaan en hopelijk komt daar wat uit. Als het niet lukt, blijf ik gewoon hier en hoor je mij niet klagen. Dan zet ik me, zoals altijd, 200 procent in voor PSV.''
Dat zegt niets. Ik denk dat Auxerre minstens net zoveel kwaliteit heeft als Feyenoord.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hehe, Auxerre beter als Feyenoord?.
PSV - Auxerre 3-0, weet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |