abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2004 @ 18:19:21 #1
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19199636
zoals titel al aangeeft..

ik vraag me af of het een leuk idee is om een topic te openen waarin men een case kan opstellen over een vooralsnog onverklaarbaar iets

maar dan dus niet om het daarin dan ook te verklaren of te ontkrachten maar enkel om een verzameling aan cases te hebben ..

uit deze verzameling cases kan natuurlijk wel weer een topic ontstaan waarin over de case gediscussierd kan worden

dit topic dus om de stemming hierover te bepalen .. niet om nu al een discussie te beginnen over verschillende dingen of gewoon al een case te melden
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 17 mei 2004 @ 18:35:44 #2
90061 coz
pi_19199985
ik vond het dus een goed idee

verontschuldiging ik weet niet of ik uberhaubt dit idee mocht uiten maar voordat ik het topic opende wilde ik toch eerst de stemming erover horen !
pi_19201457
Wie zwijgt, stemt toe....

So go ahead
  maandag 17 mei 2004 @ 19:57:46 #4
90061 coz
pi_19201701
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe....

So go ahead
yay
ik zat zelf ook al aan die conclusie te denken
  maandag 17 mei 2004 @ 21:50:46 #5
90061 coz
pi_19204437
topic is gemaakt ...

presenteer je U-(fo) case hier (geen discussie)

hier mag slotje op
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:41:12 #6
90061 coz
pi_19208701
en nu is er daar een slotje op
hmmmzz

lol
pi_19209417

Zeg het even in Truth Feedback 3 dan zal het misverstand weldra uit de wereld geholpen kunnen worden
  dinsdag 18 mei 2004 @ 08:51:20 #8
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19210591
lijkt wel slowchat dit :') :') :')
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 mei 2004 @ 10:57:11 #9
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19212746
TS, wat wil je eigenlijk, dat we hier een soort online x-files gaan maken waar users zich in gaan verdiepen?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:29:06 #10
90061 coz
pi_19213475
door het dat iedereen een stuk kan inputten leek mij dit een interresante plek om idd "een soort x-files" te gaan maken . [er bestaan legio websites idd .. goed argument, maar het voordeel van dit forum is imho dat een grotere objectivieteit gewaarborgd is]

om gewoon een grote verzameling van cases te krijgen waar dus niet een definitieve uitspraak aan vast hangt, en dan vooral de sterke cases qua onverklaarbaarheid .. en dan als verzameling niet als discussieplatform nogmaals

waar dus als eis aanhangt om dit zo objectief mogelijk weer te geven en niet in dat topic een discussie los te laten, maar waar wel later een topic over geopend kan worden...

de inleiding in het vervolgtopic
quote:
daar er meer tussen hemel en aarde is kan men concluderen uit allerlei rare verhalen en geruchten

het leek mij een aardig idee om een verzameling aan cases te krijgen over vooralsnog onverklaarbare zaken .. met een paar kleine spelregels

*graag 1 post per case ... 1 onderwerp per case
*graag alleen een case dus zonder de discussie erover .. deze kunnen en zullen we aangaan in een nieuw topic voor onder andere de leesbaarheid
*graag zo veel mogelijk details
*geef je case het volgnummer mee zodat we later niet te veel hoeven backtracken en linken
*geef objectief een case weer dus zonder eigen meningen erin verwerkt

waarover mag de case gaan ?
er is veel tussen hemel en aarde te vinden (als onderwerp ) om een case over te schrijven, het liefst zie ik een opsomming van cases die niet snel af te wimpellen zijn .. dus niet een verhaal over dat je vannacht een ufo hebt gezien

moet het een eigen case zijn ?
nee pluk ze gerust van het net af maar graag met bronvermelding

--edit ..--
ik benadruk nogmaals geeeeeeen discussie alles wat geen case is zal gemeld worden als off topic (oid) .. (sorry .. maar ik wil echt alleen cases )

[ Bericht 0% gewijzigd door coz op 18-05-2004 12:02:33 ]
pi_19223656
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:29 schreef coz het volgende:
door het dat iedereen een stuk kan inputten leek mij dit een interresante plek om idd "een soort x-
...
Absoluut niet. We gaan geen topics maken om in te putten, en daarnast topics die op casenr refereren aan het input-topic.
Zo werk een forum niet.
En trouwens, er lopen al genoeg UFO-topics. Dit topic is mislukt te noemen, gaat nergens over, en dus op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')