door het dat iedereen een stuk kan inputten leek mij dit een interresante plek om idd "een soort x-files" te gaan maken . [er bestaan legio websites idd .. goed argument, maar het voordeel van dit forum is imho dat een grotere objectivieteit gewaarborgd is]
om gewoon een grote verzameling van cases te krijgen waar dus niet een definitieve uitspraak aan vast hangt, en dan vooral de sterke cases qua onverklaarbaarheid .. en dan als verzameling niet als discussieplatform nogmaals
waar dus als eis aanhangt om dit zo objectief mogelijk weer te geven en niet in dat topic een discussie los te laten, maar waar wel later een topic over geopend kan worden...
de inleiding in het vervolgtopic
quote:
daar er meer tussen hemel en aarde is kan men concluderen uit allerlei rare verhalen en geruchten
het leek mij een aardig idee om een verzameling aan cases te krijgen over vooralsnog onverklaarbare zaken .. met een paar kleine spelregels
*graag 1 post per case ... 1 onderwerp per case
*graag alleen een case dus zonder de discussie erover .. deze kunnen en zullen we aangaan in een nieuw topic voor onder andere de leesbaarheid
*graag zo veel mogelijk details
*geef je case het volgnummer mee zodat we later niet te veel hoeven backtracken en linken
*geef objectief een case weer dus zonder eigen meningen erin verwerkt
waarover mag de case gaan ?
er is veel tussen hemel en aarde te vinden (als onderwerp ) om een case over te schrijven, het liefst zie ik een opsomming van cases die niet snel af te wimpellen zijn .. dus niet een verhaal over dat je vannacht een ufo hebt gezien
moet het een eigen case zijn ?
nee pluk ze gerust van het net af maar graag met bronvermelding
--edit ..--
ik benadruk nogmaals geeeeeeen discussie alles wat geen case is zal gemeld worden als off topic (oid) .. (sorry .. maar ik wil echt alleen cases )
[ Bericht 0% gewijzigd door coz op 18-05-2004 12:02:33 ]