Met zo'n genuanceerde OP moet dat zeker lukken!quote:Op maandag 17 mei 2004 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
Laten we hier een open en eerlijke discussie van maken zonder elkaar te beledigen
dat dacht ik ook wel jaquote:Op maandag 17 mei 2004 13:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met zo'n genuanceerde OP moet dat zeker lukken!
je vrouw achter het aanrecht, ok, maar naar de bioscoop gaan of tv kijken is er niet meer bij, internet al helemaal niet. Als je kleine zoontje eens iets pikt (wat alle kinderen wel eens doen) en hij wordt gesnapt gaat zijn handje er af. Allerlei luxe raak je kwijt, verplicht moskeebezoek etc etc etc...quote:Op maandag 17 mei 2004 13:27 schreef Careca het volgende:
We moeten gewoon allemaal moslim worden. Dan is het probleem weg. Wat kan mij het nou schelen of mijn wijf achter het aanrecht staat omdat IK dat wil of omdat Allah dat wil?
Moslims zijn het probleem niet, het probleem is dat er teveel niet gelovige honden zijn!
![]()
Het was niet echt serieus bedoeld. Net als de OP. Niet alle moslims zijn zoals je beschrijft. Kijk eens naar diepgelovige christenen, joden of wat dan ook. Die zijn net zo achterlijk! En dat ze zichzelf graag opblazen... tjaquote:Op maandag 17 mei 2004 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je vrouw achter het aanrecht, ok, maar naar de bioscoop gaan of tv kijken is er niet meer bij, internet al helemaal niet. Als je kleine zoontje eens iets pikt (wat alle kinderen wel eens doen) en hij wordt gesnapt gaat zijn handje er af. Allerlei luxe raak je kwijt, verplicht moskeebezoek etc etc etc...
nee, weet ik ook wel, maar ja... alcohol hoeft ook niet verboden te worden bij wet en dat zelfde geldt voor overspel en nog meer van dat soort dingen...quote:Op maandag 17 mei 2004 13:37 schreef Careca het volgende:
[..]
Het was niet echt serieus bedoeld. Net als de OP. Niet alle moslims zijn zoals je beschrijft. Kijk eens naar diepgelovige christenen, joden of wat dan ook. Die zijn net zo achterlijk! En dat ze zichzelf graag opblazen... tjaIkke ook niet begrijp!
Een nieuw werkwoord doet zijn intrede: verfoeilijken.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
Essay: Het probleem van Moslims, oorzaak en aanleiding!
- door MikeyMo -
Moslims zijn een apart slag mensen: vele aanhangers hangen zeer ouderwetse normen en waarden aan en verfoeilijken vele aspecten van de westerse samenleving.
kloon??? ik zie het meer als parodiequote:Op maandag 17 mei 2004 14:12 schreef Dagonet het volgende:
Deze slechte BSB kloon mag het proberen in ONZ.
voor boekverslagen, sollicitatiebrieven zijn ook standaard templatesquote:Op maandag 17 mei 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL, een essay met copy/paste kwaliteiten
LOL, het is zo goed als hetzelfde, alleen die van mij zijn serieusquote:Op maandag 17 mei 2004 14:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Al beter dan de essay's van bansheeboy .
Sorry BSB, ik vind jouw essays inhoudelijk van een véél mindere kwaliteit !quote:Op maandag 17 mei 2004 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, het is zo goed als hetzelfde, alleen die van mij zijn serieus
Ik ben blij je voorbeeld te zijn in dezequote:Op maandag 17 mei 2004 14:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voor boekverslagen, sollicitatiebrieven zijn ook standaard templates
dat is nou juist net het wrange aan jouw essays, dat elke letter die je geplaatst hebt meent...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen niet fatsoenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nog nooit de islam wat horen zeggen over eerwraakquote:Op maandag 17 mei 2004 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
- Moslims vermoorden mensen vanuit het achterhaalde eerwraak
Backstreetboy?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:12 schreef Dagonet het volgende:
Deze slechte BSB kloon mag het proberen in ONZ.
Pfff, nog niet eens.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is nou juist net het wrange aan jouw essays, dat elke letter die je geplaatst hebt meent...
Dat is toch de bedoeling van een essay ? Anders had ik wel een mop of anekdote genoemd me dunktquote:Op maandag 17 mei 2004 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is nou juist net het wrange aan jouw essays, dat elke letter die je geplaatst hebt meent...
Oh dus de rest klopt welquote:Op maandag 17 mei 2004 14:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nog nooit de islam wat horen zeggen over eerwraakJa, alleen toen de profeet het verboodde.
Wat een modern taalgebruik voor iemand van jouw leeftijdquote:Op maandag 17 mei 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van een essay ? Anders had ik wel een mop of anekdote genoemd me dunkt
He Youssef, salamoe 3alaikoem,quote:Op maandag 17 mei 2004 14:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nog nooit de islam wat horen zeggen over eerwraakJa, alleen toen de profeet het verboodde.
Nee, ik ging er slechts niet op in.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh dus de rest klopt wel
WTF is dit voor geheimtaal ?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
He Youssef, salamoe 3alaikoem,
Hoe gaat het jongen, ik mag inmiddels weer posten in NWS
3Alaikoem Assalaam BansheeBoy. Ik treurde al want ik verwachtte je er nooit meer te zien. Maar misschien wordt het nu eindelijk weer eens spannend en kan ik af en toe eens een search op je naam doenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
He Youssef, salamoe 3alaikoem,
Hoe gaat het jongen, ik mag inmiddels weer posten in NWS
Hij roept op tot een jihad...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
WTF is dit voor geheimtaal ?![]()
oh en die gare minaretten dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:30 schreef Alicey het volgende:
moslims die slecht tegen de westerse samenleving kunnen op het vliegtuig zetten naar iran
moslims die geen problemen hebben met de westerse samenleving mogen best moslim zijn
probleem opgelost
Beetje jammer weerquote:Op maandag 17 mei 2004 14:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hij roept op tot een jihad...
qua architectuur vind ik een moskee best mooi, en natuurlijk is dat mijn mening - maar als we alle lelijke gebouwen weg zouden moeten halen, wordt het chaosquote:Op maandag 17 mei 2004 14:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh en die gare minaretten dan?
ach wellicht komen er wel weer "leuke" filmpjes van, hopelijk deze keer van betere kwaliteit...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer weer![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach wellicht komen er wel weer "leuke" filmpjes van, hopelijk deze keer van betere kwaliteit...
Dank je broeder Youssef, je hebt me altijd bij gestaan in de moeilijke tijden. Maar ik zal nu iets genuanceerder moeten posten ivm lijfsbehoudquote:Op maandag 17 mei 2004 14:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
3Alaikoem Assalaam BansheeBoy. Ik treurde al want ik verwachtte je er nooit meer te zien. Maar misschien wordt het nu eindelijk weer eens spannend en kan ik af en toe eens een search op je naam doen
Haal 'm eruit en bekaik oem.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
3alamoe 3alaikoem,
Ik vergrijp me alleen aan varkens en koeien... Geitjes zijn alleen nogal nauw dus die merken er veel van als ze genomen worden. daarom zijn er dus ook zoveel meer geiten en schjapen die zich melden bij hulpinstantiesquote:Op maandag 17 mei 2004 14:42 schreef Marruk het volgende:
En wat is er mis met geitjes neuken dan?![]()
Dat doen gezonde arische nederlanders toch ook met grote regelmaat?
toch?![]()
Salamoe 3alaikoem betekent: Vrede zij met jullie, en wordt zeg maar gebruikt als "hallo" in het Nederlandsquote:Op maandag 17 mei 2004 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
WTF is dit voor geheimtaal ?![]()
Als jij een persoon bij naam noemt die daadwerkelijk zich heeft ge-entertained middels een geit en van islamitische origine is krijg jij van mij de laatste 3 suske's en wiske'squote:Op maandag 17 mei 2004 14:42 schreef Marruk het volgende:
En wat is er mis met geitjes neuken dan?![]()
Dat doen gezonde arische nederlanders toch ook met grote regelmaat?
toch?![]()
Ironisch zo'n uitspraak in dezer tijden.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salamoe 3alaikoem betekent: Vrede zij met jullie, en wordt zeg maar gebruikt als "hallo" in het Nederlands
het is jammer dat die ne marokkaan die betrapt was in een stal een tijdje geleden geen geit maar een koe of paard neuktequote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij een persoon bij naam noemt die daadwerkelijk zich heeft ge-entertained middels een geit en van islamitische origine is krijg jij van mij de laatste 3 suske's en wiske's
oehm hier moet je een prijsvraag van maken. Open hem in GC!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij een persoon bij naam noemt die daadwerkelijk zich heeft ge-entertained middels een geit en van islamitische origine is krijg jij van mij de laatste 3 suske's en wiske's
Of een varken.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is jammer dat die ne marokkaan die betrapt was in een stal een tijdje geleden geen geit maar een koe of paard neukte
Een Marokkaan ja,quote:Op maandag 17 mei 2004 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is jammer dat die ne marokkaan die betrapt was in een stal een tijdje geleden geen geit maar een koe of paard neukte
waren ze gelovig dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een Marokkaan ja,
Ik ken nog wel 7 westerse christelijken die andere filmden terwijl ze zich vergrepen aan 2 rotweilers.En jij je maar afvragen waarom niet alle slachtoffers aangifte doen
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je broeder Youssef, je hebt me altijd bij gestaan in de moeilijke tijden. Maar ik zal nu iets genuanceerder moeten posten ivm lijfsbehoud
dan ben je echt klein geschapenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:06 schreef Marczilla het volgende:
Ach er zijn ook mensen die neuken graag mieren...................so what
Ik ken wel 100den priesters en bisschoppen in zowel binnen en buitenland die dat "varkentje wel willen wassen"quote:Op maandag 17 mei 2004 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een Marokkaan ja,
Ik ken nog wel 7 westerse christelijken die andere filmden terwijl ze zich vergrepen aan 2 rotweilers.En jij je maar afvragen waarom niet alle slachtoffers aangifte doen
![]()
Geschapenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan ben je echt klein geschapen
snap trouwens niet wat je tegen varkens hebt, de meesten zijn lief en ze zijn nog heel erg slim ook...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken wel 100den priesters en bisschoppen in zowel binnen en buitenland die dat "varkentje wel willen wassen"
Ik hoef denk ik niet uit te leggen wie die "varkens" zijn
en je hebt het tegen?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:15 schreef minkuukel het volgende:
Je hoeft niet per se aan een boom te hangen om een eikel te zijn.![]()
Ik gebruikte dezelfde manier van redeneren als jij, dus ik ga ervanuit dat je dat zelf wel in kunt vullen dan.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waren ze gelovig dan?
Goed plan!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:23 schreef minkuukel het volgende:
Als we nou eens alle godsdiensten afschaffen.
Islamitische origine, hahaha.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik lach je daarentegen wel uit !quote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef Marruk het volgende:
[..]
Islamitische origine, hahaha.
Ik lach je uit.
Iedereen wordt als moslim geboren, alleen de omgeving/opvoeding bepaalt of je daarmee doorgaat of nietquote:Islamitisch ben je niet vanaf je geboorte maar word je door middel van indoctrinatie. Maar ik begrijp wat je bedoelt en hier komen zelfs 3 namen die zech hebben ge-entertained.
Dus deze 3 mensen hebben allen gebiljart met geiten e.d. ???quote:Osama Bin Laden (inkopper, DUH!)
Jasser Arafat
En dat varken Abu Musab al-Zarqawi
Ik ben nog niet overtuigdquote:Dus, stuur mij die suske en wiskes maar op zou ik zeggen![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt als moslim geboren, alleen de omgeving/opvoeding bepaalt of je daarmee doorgaat of niet
je zei net dat dat hun bijnaam was en serieus in onzquote:Op maandag 17 mei 2004 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
Essay: Het probleem van Moslims, oorzaak en aanleiding!
- door MikeyMo -
Laten we hier een open en eerlijke discussie van maken zonder elkaar te beledigen of uit te maken voor geitenneuker
Ik lachte jou eerder uitquote:Op maandag 17 mei 2004 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lach je daarentegen wel uit !
Hahahaquote:Iedereen wordt als moslim geboren, alleen de omgeving/opvoeding bepaalt of je daarmee doorgaat of niet
quote:Allah zegt:
"En wie niet rechtspreken volgens hetgeen Allah heeft nedergezonden, zij zijn Al-Kafirun (ongelovigen)".
(Surah Al-Ma'idah aya 44)
en
"Waarlijk, degenen die Allah en Zijn Boodschapper tegenwerken, zullen onder de laagsten zijn (het meest vernederd)".
(Surah Al-Mujadalah aya 20)
De ergste vorm van redetwist is Allah en Zijn Boodschapper tegen te werken en zich af te wenden van de Shari'ah van Allah, de sunnah van Zijn Profeet.
De vernedering, die Muslims vandaag de dag door de hele wereld verduren, is een logisch gevolg van hun verlaten van as-Shari'ah.
Een groot deel van de onevenwichtigheid in het leven van de hedendaagse Muslims is te wijten aan mensen, die zich geleerden noemen en de mensen overtuigd hebben om as-Shari'ah te vervangen door menselijke wetten.
Vele leiders van oorspronkelijke islamitische landen hebben as-Shari'ah vervangen door andere wetten, in navolging van bijvoorbeeld Amerika of Europese landen.
Ze voegen toe wat hen aanstaat van niet-Islamitische systemen en verwerpen daarmee hun eigen Shari'ah en daarmee hun eigen geloof, al-Islaam.
Zoals een filmpje VoorMikeyMo...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach wellicht komen er wel weer "leuke" filmpjes van, hopelijk deze keer van betere kwaliteit...
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt als moslim geboren, alleen de omgeving/opvoeding bepaalt of je daarmee doorgaat of niet
Niemand wordt als moslim geboren hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is het 'm nou juist, daarom !quote:Op maandag 17 mei 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
snap trouwens niet wat je tegen varkens hebt, de meesten zijn lief en ze zijn nog heel erg slim ook...
Jawel, alleen de omgeving "bepaalt" hoe hij/zij verder gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:00 schreef CybErik het volgende:
[..]
Niemand wordt als moslim geboren hoor
En hij/zij zelf natuurlijk...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, alleen de omgeving "bepaalt" hoe hij/zij verder gaat
minet wonen.quote:p maandag 17 mei 2004 14:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vanwaar die topic-kick ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:29 schreef dyzrz het volgende:
ik wil best wel als student in zo'n
[..]
minet wonen.
Slechte discussie, die uiteindelijk niks oplevert!quote:p maandag 17 mei 2004 14:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |