Eens, het is gewoon een grote grap.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan niet zo zijn dat een werkelijk bestaand persoon dit soort dingen denkt. Dat kan gewoon niet. En dus moet BSB wel een kloon zijn. Niemand is zó gestoord.
Ik ben geen kloon en al zeker niet gestoord. Vraag maar aan Umm-Casr, die kent mij i.rl. Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van mequote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan niet zo zijn dat een werkelijk bestaand persoon dit soort dingen denkt. Dat kan gewoon niet. En dus moet BSB wel een kloon zijn. Niemand is zó gestoord.
duhhh ik noem hem niet voor niks BullShitBoyquote:Op maandag 3 januari 2005 00:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dan ben je een troll... Want het kan gewoon NIET dat je dit allemaal serieus meent. Als dit wel het geval is, dan hebben wij allemaal een hoop te vrezen...
En toch is het zo. Ik vraag me af waarom ik het niet zou kunnen menenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dan ben je een troll... Want het kan gewoon NIET dat je dit allemaal serieus meent. Als dit wel het geval is, dan hebben wij allemaal een hoop te vrezen...
TS daarentegen welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topic is absoluut niet nutteloos
Ja doei ! Drugshond is geen kloon van me, absoluut niet. Wel is hij een collega van mequote:Op maandag 3 januari 2005 10:23 schreef vdo28 het volgende:
De ts (Drugshond) doet een Op die Bsb ook had kunnen maken.
Vanwaar die "quote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van me
nee het is gewoon een door de islam geindoctrineerde trol met extremistische gedachtesquote:Op maandag 3 januari 2005 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
BSB is misschien wel de meesterkloon van Iddes eye.
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef RigorMortis het volgende:
BSB is ziek, inconsequent, slecht ingelicht over de islam en vast en zeker een trollende clown.
dat moet ik helaas met je eens zijn, je bent zeer extremistisch dus je kennis over de islam zit idd wel snorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
Jij beschuldigt jezelf van onkunde? Leer toch eens Nederlands.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
heeft hij nu alle tijd voor, hij heeft weer eens een banquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij beschuldigt jezelf van onkunde? Leer toch eens Nederlands.
Huh ? Dan weet je meer dan ikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heeft hij nu alle tijd voor, hij heeft weer eens een ban
ik weet ook meer dan jij, maar dat is niet zo moeilijkquote:
Jouw islam is niet die van vele andere moslims, BSB! Jij hebt zo'n enorme plank voor je kop dat je in je eigen werkelijkheid leeft, met je eigen verkapte ideëen over de islam.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |