is er niet iemand die je kan helpen met het aanleggen? ken je deze site al http://www.borstvoeding.com/abon/aanleggen.html misschien heb je er iets aan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kolf nu steeds af en het gaat best goed, probeer d'r nog steeds aan de borst te krijgen....maar ik weet niet hoelang ik dit trek, ik voel me steeds zo flauw en leeg
Tis balen dat je er zelf zo moe van wordt! Duik regelmatig met Jolie je bed in en geniet vooral van haarquote:Op maandag 2 augustus 2004 08:46 schreef Luchtbel het volgende:
Morgen komt de mevrouw van het CB langs, ik ga haar ook nog vragen. Jolie lukt het nu gewoon echt niet terwijl ze wel probeert. En ik word hier echt moe en uitgehongerd vanmaar goed ik ga nog even doorbikkelen, misschien lukt het nog.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. De eerste dagen pakte Dylan de borst prima. Van het ene op het andere moment pakte hij niet meer. Als ik het probeerde, werd hij hysterisch. Het vergde van mij ontzetten veel energie. Het kolven en ook dat gedoe met aanleggen. Ik heb hem toen een week niet geprobeerd aan te leggen. Dat gaf een hoop rust. Ik heb toen alleen gekolfd. Dat was echter ook nog veel werk en toen ben ik langzaam over gegaan op kunstvoeding. Een paar dagen later probeerde ik Dylan weer aan te leggen, ik wou het gewoon proberen. Hij pakte in een keer!! Toen heb ik hem nog een tijdje een keer per dag de borst gegeven. Ik wilde het opvoeren, maar het lukte niet meer. Ik baal nog steeds dat ik hem niet heb proberen aan te leggen voordat ik overging op kunstvoeding. Want dan had ik nu ws nog steeds bv gegeven. Wat ik probeer te zeggen is: laat het even rusten. Je wordt er alleen maar moe en wanhopig van als ze de borst niet pakt. Probeer het na een paar dagen gewoon weer.quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:40 schreef Luchtbel het volgende:
Bedankt voor de links. Een goede vriendin van mij is kraamverzorgster die probeert steeds te helpen maar ze pakt gewoon echt niet meer. Ik vind het zo jammerhet was net zo gezellig samen en nu voel ik me echt zo'n fabriek.
Bij mij hebben ze in het ziekenhuis gewoon een flessenspeentje gebruikt ipv een tepelhoedje. Dat werkte enigzins. Gelukkig is Isa na een week flesvoeding (combi van afgekolfde MM en KV) relatief probleemloos overgestapt op borstvoeding. Waar ik erg dankbaar voor ben.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:54 schreef Luchtbel het volgende:
Tepelhoedjes daar likt ze niet eens aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |