Bron?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:32 schreef Knut het volgende:
Het is veel mensen ontgaan de laatste tijd maar iig op IRC is er een verwoede poging aan de gan om de "vete" tussen POL en ONZ een beetje kleiner te maken.
Op IRC loopt het al.
#ONZ en #POL JKquote:Op zondag 16 mei 2004 23:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bron?
zolang die idioten uit #onz blijven, zeuren wij niet in #polquote:Op zondag 16 mei 2004 23:34 schreef Knut het volgende:
[..]
#ONZ en #POL JK
That's the spirit voor een goede meet!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zolang die idioten uit #onz blijven, zeuren wij niet in #pol
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:36 schreef Knut het volgende:
He! ONZ. DIt is dus gewoon om ze uit te lachen he. We willen niet echt integreren
Dat zeg je nu Knut.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:36 schreef Knut het volgende:
He! ONZ. DIt is dus gewoon om ze uit te lachen he. We willen niet echt integreren
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:36 schreef thabit het volgende:
*waarschijnlijk ook komen gaat*
Ik moet aan mijn imago denkenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zeg je nu Knut.
MOET IK HIER NOU NIET OF JUIST WEL OP REAGEREN KNUT?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:36 schreef Knut het volgende:
my lips are sealedquote:Op zondag 16 mei 2004 23:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn imago denken
JA! MAAR DAN IN SUB!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
MOET IK HIER NOU NIET OF JUIST WEL OP REAGEREN KNUT?
NIET JEEKAA! HET IS KLEIN ZODAT HET DE BEDOELING IS DAT MEN ER OVER HEEN LEEST EN ER NIET OP IN GAAT!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
MOET IK HIER NOU NIET OF JUIST WEL OP REAGEREN KNUT?
Maakt niet uit, wij lezen altijd eerst tussen de regels door, dan de kleine lettertjes, dan de normale schrijfwijze en hoofdletters vergeten we meestla te lezen.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:39 schreef Knut het volgende:
[..]
JA! MAAR DAN IN SUB!
NEE! REAGEREN MAG WEL MAAR DAN OOK IN SUB! MOET IK JE FORUMMEN UITLEGGEN OFZO!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NIET JEEKAA! HET IS KLEIN ZODAT HET DE BEDOELING IS DAT MEN ER OVER HEEN LEEST EN ER NIET OP IN GAAT!
GAARNEquote:Op zondag 16 mei 2004 23:42 schreef Knut het volgende:
[..]
NEE! REAGEREN MAG WEL MAAR DAN OOK IN SUB! MOET IK JE FORUMMEN UITLEGGEN OFZO!
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:44 schreef Silmarwen het volgende:
ONZ modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |