Dat heb ik weer!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:47 schreef Tokay het volgende:
secondenwijzer m/v
[afbeelding]
Vooropleiding: tot zestig kunnen tellen is een absolute vereiste.
De ideale baan voor iemand die bij de tijd is, en tegen zeer geestdodend werk kan.
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:14 schreef Tokay het volgende:
Golf! Ik zat al op je post(s) te wachten!
Dat vind ik leuk!quote:Op maandag 17 mei 2004 11:38 schreef mcDavid het volgende:ik lach me krom
Is dat enkel een c.v. of je complete sollicitatiebrief?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:08 schreef mcDavid het volgende:
hallo
Mijn toestemming en zegen heb je hoor, je bent in de running voor die baan, samen met Xtreem.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar kan ik mijn sollicitatiebrieven (ik voorzie nu al een aantal afwijzingen) heen sturen? Vooral de functie van bustehouder lijkt mij op het lijf geschreven. Mits ik uiteraard toestemming krijg van mijn virtuele verkering!
tres coulantquote:Op maandag 17 mei 2004 19:35 schreef Tokay het volgende:
Mijn toestemming en zegen heb je hoor, je bent in de running voor die baan, samen met Xtreem.
nee, dat was mijn broertjequote:Op maandag 17 mei 2004 19:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat enkel een c.v. of je complete sollicitatiebrief?
Dooddoener of Vlammenwerper wordenquote:Op maandag 17 mei 2004 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, dat was mijn broertje
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:57 schreef mcDavid het volgende:
ff een schopje, omdat ik deze veel leuker vind dan die andere vacaturebank
Bosbeetle!quote:Op maandag 24 mei 2004 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Luidspreker
[afbeelding]
Vooropleiding voor deze baan is de opleiding voor geluidstechnicus verder is een natuurlijk talent vereisd... niet iedereen kan deze baan doen er zullen speciale tests uitgevoerd worden om uw stembandberijk te bepalen
van giel beelen afgejat tokayquote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bosbeetle!![]()
Kan me geen ene moer schelen!quote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
van giel beelen afgejat tokay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |