- Hans is met stip de vervelendste RLS-deelnemer ooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef DePresident het volgende:
- Belgisch
- Rani = karakterloos
- Rani zeurt
- Rani huilt constant
- Hans lichtte Renier & Clarinka pas later in over het complot
- Rani was het slaafje van Elias
- Rani is vaak zooo moe en ze kan dan niet verder
- Ze kunnen niet eens een kameel vasthouden
- Totaal geen vechtlust
- Totaal niet hard
- Rani kan geen russisch en Clarinka lekker wel
- Hans & Rani zijn ex-geliefden en Reinier & Clarinka niet
Waarom?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:09 schreef keijz het volgende:
[..]
he bedankt
nog een +punt: het fiets onderdeel is natuurlijk in het voordeel van de Nederlanders
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
Hebben jullie al in het spoiler topic gekeken welk koppel er gaat winnen??
ik bijna op de belgische peking express site, ik begon te lezen...................quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
wow!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:59 schreef yohan.nl het volgende:
Interview van TV-gids.nl met Clarinca
Check trouwens mijn PE-avatar, die bij elke refresh weer anders is
Nee joh, dat is niet leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
Van waar haal je het eigenlijk dat het fiets onderdeel natuurlijk in het voordeel van de Nederlanders is? Als je regelmatig wielerwedstrijden bekijkt weet je dat dit onzin is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:21 schreef keijz het volgende:
[..]
wow!
In Nederland doen we onze boodschapjes vaak op de fiets, in België ook?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Van waar haal je het eigenlijk dat het fiets onderdeel natuurlijk in het voordeel van de Nederlanders is? Als je regelmatig wielerwedstrijden bekijkt weet je dat dit onzin is, natuurlijk.
In steden wel ja. Het voordeel van Nederland is dat het stedenbouwkundig iets beter geregeld is. In Belgie heb je veel lintbebouwing tussen dorpen en gemeenten, waardoor in winkel al een behoorlijke afstand is. In steden (niet Brussel want daar is auto koning) heb je veel fietsende mensen, en dan zeker in studentensteden zoals Gent, Leuven, enz....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:35 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
In Nederland doen we onze boodschapjes vaak op de fiets, in België ook?
Natuurlijk niet! Ik wacht gewoon tot morgenavond.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
Dat snap ik, maar zo zijn er wel meer vooroordelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:19 schreef yohan.nl het volgende:
NL staat wel een beetje bekend als fietsland nl.
Vandaar waarschijnlijk keijz' opmerking
Idd. Die-hard fans lezen geen spoilersquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Ik wacht gewoon tot morgenavond.
Is het nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:45 schreef Remzz het volgende:
Nee ik ook nog niet, heb me nog kunnen inhouden.
o gelukkig zeg, ik las het eerste stukje en dacht dat daar stond wie de winnaar was dus las maar niet verderquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef BVO het volgende:
Stond nog een leuk stukje in het AD, dat Reinier en Clarinca dé reden zijn waarom dit programma zoveel leuker is dan Bobo's in the Bush en Missie Kilimanjaro.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
HarigeKerel las ze ook bijnaquote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
Reinier en Clarinka gaan mee doen aan de nieuwe afleveringen van Bobo's in the Bush!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
sick![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |