Hier precies 12 dagen over de datumquote:Op zondag 16 mei 2004 20:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
40 weken is standaard. bij 42 moet je op controle.
Wij zaten precies op 41 weken, dus 1 week overtijd.
Ja dit is helemaal waar. Babs heeft het dus nog lekker warm in je buik. Maar ik weet wel hoe vervelend het is om overtijd te zijn. Ik was 8 dagen overtijd. Baby kwam vanzelfquote:Op zondag 16 mei 2004 20:29 schreef Jambo het volgende:
Al die trucjes helpen alleen als de baarmoedermond al aan het verstrijken is en de baby klaar is om te komen. Blijkbaar is jouw kindje er nog niet klaar voor. Ben bang dat je gewoon geduldig af zal moeten wachten, hoe moeilijk dat ook is. Succes.
Nee, idd niet doen hoor. Het idee achter het spul is dat het je darmen stimuleerd( lees irriteerd) dit werkt weer prikkelend op je baarmoeder, waardoor je weeen zou kunnen krijgen. Maar om de bijwerkingen die Mwanatabu al schetst zou ik het zeker niet gebruikenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:25 schreef DONNY-JANCO het volgende:
wonderolie .............. dat werd wel tegen me gezecht maar ik vond het ook al een eng idee. dat spul is toch voor je darmen????????
Afgelopen dinsdag, dat is pas 5 dagen. Niets om je druk over te maken. Mijn moeder was twee weken voor mijn verjaardag al uitgerekend...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:16 schreef DONNY-JANCO het volgende:
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik was afgelopen dinsdag al uitgerekend maar het wil niet echt lukken. ik heb echt alles al geprobeert . trappen lopen, ananasharten eten, pittig eten bitterlemon en vrijen met mn mannetje maar de weeën willen niet komen. heeft iemand tips want het mag nu wel gaan gebeuren.
alvast bedankt
nanda
Zeven inmiddelsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag, dat is pas 5 dagen. Niets om je druk over te maken. Mijn moeder was twee weken voor mijn verjaardag al uitgerekend...Een uitrekening (oid) is slechts een indicatie.
Nee, voelt niet lekker lekker he?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:00 schreef DONNY-JANCO het volgende:
ben weer thuis. lekker een ontspannen dag met mn mannetje gehad.
het vervolg: vannochtend hebben ze me gestript . erg pijnlijk maar het moest wel helpen zij ze. nou mooi niet. ze waarschuwde me voor extra slijmverlies en ik kon ook wat bloeden maar er was helemaal niets. nou gaan ze me vrijdag weer strippen en dan heb ik tot dinsdag om te bevallen en daarna gaan ze me waarschijnlijk inleiden. hoop eigenlijk stiekem dat het vannacht toch echt gaat gebeuren want dat strippen vond ik toch niet echt een prettig gevoel.
vandaag wel een lekker rustig dagje gehad en lekker uitgerust dus wie weet.................
Het zit je niet mee he..quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:18 schreef DONNY-JANCO het volgende:
zit nog steeds in een giga depri bui en die weeën willen ook maar niet komen. moet ik natuurlijk vrijdag weer gestript worden. we wachten het wel af. heeft iemand trouwens nog tips ivm. slapen want ik doe geen oog meer dicht
Nu wel, maar gezien vanaf de post nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeven inmiddels
Bij mij kreeg ik na de eerste keer strippen ook geen weeen, na de tweede keer strippen dacht ik dat het ook niet zou gaan gebeuren, maar kreeg tegen twaalf uur `s nachts toch weeen en ben de volgende dag bevallen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:02 schreef DONNY-JANCO het volgende:
met strippen halen ze de vliezen wat los van de baarmoederwand waardoor de weeën eventueel op gang zouden kunnen komen. werkt dus niet altijd want ik voel nogsteeds helemaal niets.
En bovendien nog eens ongelovelijk ongemakkelijk, want zo'n dikke buik mee sjouwen is ook zeker niet niks. Baby's groeien ook nog eens heel hard de laatste weken dus dat telt allemaal mee. Ik baalde net zo toen ik overtijd was.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:59 schreef CarOnline het volgende:
Sterkte vandaag! Hopelijk zet het door en kan je eindelijk je babietje zien
Enne ChrisJX... als je 5 dagen over tijd loopt is dat weldegelijk iets waar je je druk over maakt. Zodra de uitgerekende datum in zicht is, is elk uur dat je langer loopt iets waar je je druk over maakt, jij vergeet namelijk dat je daarvóór al 40 weken zit te wachten. En nee tis heus niet ernstig maar wèl iets waar je je behoorlijk vervelend van kan gaan voelen!
nou zeg dat wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Een maand verrekend, dat meen je nietDan heeft ze toch zeker wel minstens 100x haar excuses aangeboden, ze heeft je nota-bene al een keer gestript, vinnik wel een behoorlijk kwalijke zaak hoor!!!
Via je werk??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:41 schreef marcelle het volgende:
dit was ff een mailtje via mn werk ben gewoon nogsteeds nanda hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |