Welke schoenmaat heb jijquote:Op zondag 16 mei 2004 18:37 schreef Together-Alone het volgende:
@Semtex:
Ik heb ze bij de grote-maten winkel vandaan, maar zag heel toevallig precies dezelfde staan bij Invito. Alleen in een andere kleur groen. Ze zijn trouwens wel laag.
Het ligt er bij mij een beetje aan. Heb een paar Bullboxers, en die zijn maat 42, maar met die puntenschoenen heb ik 44..quote:Op zondag 16 mei 2004 18:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Welke schoenmaat heb jij
ik heb 40 of 41 die schoenen die ik hier boven heb staan had ik nodig in maat 41 ik wou die schoenen perse dus ik ben 3 weken lang achter elkaar naar de stad geweest omdat ze hem steeds niet in maat 41 hadden. En eindelijk vorige week dus wel.
die heb ik dus in het witquote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef Together-Alone het volgende:
Ook nog maar even een fototje van de mijne dan![]()
[afbeelding]
Vrouwen met puntschoenen stamp ik uit voorzorg altijd heel hard op hun tenen zodat ze volledig uitgeschakeld zijn!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:58 schreef Sazzefraz het volgende:
heb je wel eens een puntschoen in je aars gehad?
Vans, maar lomp, neehquote:Op zondag 16 mei 2004 22:08 schreef Sazzefraz het volgende:
newsflash: neen, onze tenen zitten nimmer in die halve centimeter punt naast elkaar.
dat past namelijk niet
ik heb ook geen commentaar op jouw lompe osiris of vans schoenen
Gedraag je esquote:Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Roellio het volgende:
Alle vrouwen met puntschoenen zijn KUTHOEREN!
Ik weet hetquote:Op zondag 16 mei 2004 21:21 schreef sefer het volgende:
[..]
Jemig, wat een esprit-trutje ben jij.
Bullshit! Ik heb ze ook, het zijn gewone gympen hoor, met een link naar Goodyear, een bandenfirma die vroeger bandjes voor F1 wagens leverde. Op de binnenzool staat het circuit van Suzuka gedrukt. F1 coureurs dragen vuurbestendige raceschoentjes, die gekeurd zijn met het FIA merk, op de binnenkant van de lip, deze schoenen zijn dat zeer zeker niet. Verkoperspraatje dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef FunnyMuffin het volgende:
[afbeelding]
Heb deze gekocht! Die verkoper had het wel over van dat het echte F1-schoenen waren enzo, en dat je er niet lang fijn op kon lopen enzo. Vond het maar vaag, spoort hij nou niet of ligt het nou aan mij? Heb nog nooit van die schoentjes gehad, maar vond deze wel erg cool
wel prijzig, 110 euro
Stoere neon-veters erin?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:49 schreef BrauN het volgende:
Wat een gave schoenen komen hier langs, wel zeer modieus allemaal... Ik hou zelf van wat meer onopvallende schoenen. Voor de zomer heb ik deze gekocht, vooral voor bij lichte broeken.
[afbeelding]
Natuurlijk niet zo lullig gestrikt
Doe even niet zo lullig a.u.b. Ze zien er misschien wel niet zo modieus uit en staan een beetje vreemd op de foto. Maar ze zijn wel degelijk mooi en ik heb ze gekocht bij V&D.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stoere neon-veters erin?
Waar kan je die dingen kopen man. Ik ga met carnaval als ambtenaar.
Paar er tussenuit knippen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:56 schreef Nouk het volgende:
Goed, ik heb dus die witte lage schoentjes, die open, met touwtjes. Volgens mij zijn ze wel algemeen bekend, je hebt ze in allerlei kleuren, volgens mij ook bij Invito, ze zijn van het merk MonShoe. Nu wil het zo zijn dat die touwtjes elastiek blijken te zijn en echt onwijs knellen. Ik heb ze al proberen uit te rekken met van alles, maar dat werkt amper...iemand toevallig hetzelfde probleem of een tip?
Dan zitten die andere toch nog steeds strak! En dat kan ook helemaal niet, het is 1 lang elastiek wat kruislings via lusjes van de ene kant naar de andere kant gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Paar er tussenuit knippen?
Paar van die lusjes kapot maken, dan zit het losser.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan zitten die andere toch nog steeds strak! En dat kan ook helemaal niet, het is 1 lang elastiek wat kruislings via lusjes van de ene kant naar de andere kant gaat.
Origineelquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:06 schreef Martijn85 het volgende:
Denk dat dat deze gaan worden
[afbeelding]
Ik vind ze verschrikkelijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Origineel
Waarom niet, is puma "zooooo 2003" ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:52 schreef shroomer het volgende:
GEEN PUMA MEER !![]()
![]()
![]()
Bespeur ik daar een sarcastisch ondertoontje ??quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Origineel
Apart...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef Maffioso het volgende:
Ik heb deze gehaalt voor de zomer:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:40 schreef dophine het volgende:
www.fcquick.com
Nou die allstars liggen binnen 3 maanden in puin, gaan scheuren aan de zijkant van de schoen bij de zool (doen alle allstars), dan weet je het vastquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:29 schreef ik_ik het volgende:
ik heb nu va die Jesus nikes, en all stars! daar kom ik voorlopig de zomer wel mee door...
Klik eens op 'collection'quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
![]()
Edit: ik vind het een beetje rare site.. kan geen artikelen zien ofzo..?
Jewel, maar je hebt zo weinig informatie. Das wel jammer enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Klik eens op 'collection'![]()
Oeh! Die zijn erg mooi!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
Kick in Amsterdamquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:03 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oeh! Die zijn erg mooi!
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag..?
D&G...zullen ook wel niet goedkoop zijn tochquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:03 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Kick in Amsterdam
Nee idd, ik wilde eerst nog wachten tot de uitverkoop maar ik wilde niet het risico lopen dat ze dan weg zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:07 schreef AltamirA het volgende:
[..]
D&G...zullen ook wel niet goedkoop zijn toch![]()
wow de mooiste schoenen van dit zomer seizoen al zeg ik het zelf. Zijn ze voor mannen of vrouwen en waar heb jij ze gezien (winkel)?quote:
unisex? haha staan bij mannenschoenen volgens mij, maar heb er zowel mannen als vrouwen op zien lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef Loekje het volgende:
[..]
wow de mooiste schoenen van dit zomer seizoen al zeg ik het zelf. Zijn ze voor mannen of vrouwen en waar heb jij ze gezien (winkel)?
zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:23 schreef convinced het volgende:
Lieve ma.
whehe ok bedankt ik zal wel ffies ibj de coach enzo kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
unisex? haha staan bij mannenschoenen volgens mij, maar heb er zowel mannen als vrouwen op zien lopen
vanmiddag bij de footlocker gezien.. in het zwart wit zijn ze in mijn omgeving (friesland) moeilijk te vinden maar in andere kleuren zijn ze in bijna elke sportwinkel waar puma verkocht wordt wel te vinden (denk aan time out enzo)
Ik heb vergelijkbare schoenen van Puma en het viel mij ook op dat ze zeiden dat ze niet echt gemaakt zijn voor lang lopen. Wat blijkt? Ze willen je inlegzooltjes verkopen, krijgen ze zeker provisie op (Footlocker). Heb me destijds nog laten omlullen ook, dus ik heb nu een paar met en een paar zonder. En..... ik merk geen enkel verschilquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef FunnyMuffin het volgende:
[afbeelding]
Heb deze gekocht! Die verkoper had het wel over van dat het echte F1-schoenen waren enzo, en dat je er niet lang fijn op kon lopen enzo. Vond het maar vaag, spoort hij nou niet of ligt het nou aan mij? Heb nog nooit van die schoentjes gehad, maar vond deze wel erg cool
wel prijzig, 110 euro
Omdat wij in de zomer gewoon graag relaxte sneakers aan onze poten hebben zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:01 schreef Riann het volgende:
waarom willen de meeste jongens toch altijd sportschoenen
terwijl er zoveel andere leuke moderne coole schoenen zijn
omdat ze lekker lopen misschienquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:01 schreef Riann het volgende:
Goeie stijlquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
Nike air max zijn echt super, geloof me maar. Maar voor deze zomer heb ik nog andere sportschoenen gepland.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:01 schreef Riann het volgende:
En andere kunnen niet lekker lopenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:09 schreef Molletje het volgende:
[..]
omdat ze lekker lopen misschien![]()
Maar wat is er mis met leuke sportschoenen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:34 schreef Riann het volgende:
[..]
En andere kunnen niet lekker lopen![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Niks dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met leuke sportschoenen?
Ik persoonlijk vind sportschoenen mooier bij zomerse kleding (tshirt bv) dan bijvoorbeeld de schoenen van DJ-Maurits hierboven. Ik zeg niet dat zijn schoenen lelijk zijn, maar voor in de zomer vind ik sportschoenen gewoon mooier.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:01 schreef Riann het volgende:
* Grrrrrrrr leest post van Riann nog eens over.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Niks dat zeg ik toch ook niet
lees mijn post nog eens over
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dan mijn nieuwe zomerschoenen nog maar eens.. omdat er anders alleen nog maar lelijke stappers in dit topic staan...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:26 schreef Dennis-V het volgende:
Ik heb gisteren deze gekocht.
[afbeelding]
Zulke heb ik dus ook, maar die bandjes snijden echt onwijs in mn voet, dasch kut.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Faithy het volgende:
mijn schoenen zijnballetschoentjes
met sportzool
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dan mijn nieuwe zomerschoenen nog maar eens.. omdat er anders alleen nog maar lelijke stappers in dit topic staan...
[afbeelding]
wat een mooie schoentjesquote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Nice!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Faithy het volgende:
mijn schoenen zijnballetschoentjes
met sportzool
[afbeelding]
die heb ok ook nog, maar dan van 5 jaar geleden. Heb ze nog in de kast zitten, zijn comfortabele schoenenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:09 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ietwat onduidelijk pics maar het idee is duidelijk
Niet specifiek als zomerschoen gekocht maar het kan imo elk seizoen wel gedragen worden.![]()
Volgende schoenen zullen ws. iets meer richting de Adidas Tuscany serie gaanMaar ja'k heb nogal grote voeten (47++) dus of dat mogelijk is weet ik niet
Ja,ik heb zoiets, en ook bij mij snijden ze erg. Of hebben we dan te dikke voeten?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zulke heb ik dus ook, maar die bandjes snijden echt onwijs in mn voet, dasch kut.
Je hoeft ze toch niet strak te doen, je kan ze toch ook best heel losjes laten?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,ik heb zoiets, en ook bij mij snijden ze erg. Of hebben we dan te dikke voeten?
Hm ik heb juist dunne voeten, en ook geen onwijs hoge wreef, natuurlijk ligt t niet aan ons, t zijn gewoon kutschoenen.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,ik heb zoiets, en ook bij mij snijden ze erg. Of hebben we dan te dikke voeten?
Het is elastiek, 1 lang elastiek dat van de ene kant naar de andere kant gaat, dus nee je kan ze niet heel losjes laten.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:57 schreef romai het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet strak te doen, je kan ze toch ook best heel losjes laten?
Of ziet het er dan weer niet uit? rollade-voetjes
kan toch dat je hogere voet hebt dan 'normale' mensen?
Ja, ik heb ze zelf niet hequote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het is elastiek, 1 lang elastiek dat van de ene kant naar de andere kant gaat, dus nee je kan ze niet heel losjes laten.
Vreemd, daar zou ik helemaal geen problemen mee hebben...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik zag deze bij de plaatselijke schoenmaker, en kon ze niet laten liggen..:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vreemd, daar zou ik helemaal geen problemen mee hebben...
schattig, al ga ik zelf meer voor gewoon zwart of bruin ofzoquote:
oww die vinnik stoer !!! hebben ze daar ook damesschoenen van?? ( of iig damesschoenen maat bootquote:Op zondag 23 mei 2004 18:09 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ietwat onduidelijk pics maar het idee is duidelijk
Niet specifiek als zomerschoen gekocht maar het kan imo elk seizoen wel gedragen worden.![]()
Volgende schoenen zullen ws. iets meer richting de Adidas Tuscany serie gaanMaar ja'k heb nogal grote voeten (47++) dus of dat mogelijk is weet ik niet
ik dacht dat het quicks waren, maar deze zijn ook zeer vet ja!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Hier mijn zomerschoen:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oooooh die zijn leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Hier mijn zomerschoen:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Campers zijn leukquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef Twiks het volgende:
Vandaag zomerschoenen gehaald, beetje laat, maar door de examens geen tijd gehad om het eerder te doen.
Het is altijd een groot probleem om schoenen in mijn maat te vinden (47) zo ook deze keer, maar toch nog redelijk geslaagd.
Deze camper's zijn het geworden.
[afbeelding]
Die zijn vet! Hoe duur waren ze?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:01 schreef itsontoday het volgende:
Deze heb ik vandaag gekocht:
Puma door Alexander van Slobbe
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond ze te duur, maar kon het niet laten: 260 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Die zijn vet! Hoe duur waren ze?
Dit zijn tot nu toe mijn zomerschoenen:
[afbeelding]
Pfff...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:10 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik vond ze te duur, maar kon het niet laten: 260 euro
best prijzig, maar wel erg gaafquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:10 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik vond ze te duur, maar kon het niet laten: 260 euro
Mooi, maar ik vindt ze in het wit met die puma in het zwart net iets vetter.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:01 schreef itsontoday het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:01 schreef itsontoday het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Héééééél stoer!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Hier mijn zomerschoen:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb ze vorige week nog gezien in Istanbul.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik al een tijd op ebay zitten zoeken, maar steeds niet gewonnen of de item was verwijderd. Echt vette schoenen, wwar gekocht? den haag toevallig? want daar woon ik in de buurt
quote:heb je wel eens een puntschoen in je aars gehad?
Ik heb ze in Amstelveen gehaald, maar dat waren de laatste. Players in de PC Hooftstraat heeft ze ook en er zit volgens mij ook een Players in Den Haag.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik al een tijd op ebay zitten zoeken, maar steeds niet gewonnen of de item was verwijderd. Echt vette schoenen, wwar gekocht? den haag toevallig? want daar woon ik in de buurt
Ook in maatje 45? Dan ga ik dinsdagmiddag richting de dichtstbijzinde sneakers vestigingquote:Op zondag 30 mei 2004 19:04 schreef Bananenman het volgende:
In Zaandam bij Sneakers hebben ze hagelwitte AllstarsSneakers heeft vast nog meer filialen.
Die zijn erg mooi ja, precies hetzelfde model als dat ik heb maar dan met andere kleuren, ik heb ze met rood en blauw ipv met oranje en zwartquote:Op zondag 30 mei 2004 19:27 schreef roobje het volgende:
Ik ga ze wel even mailen denk ik.. omdat ze bij die ene zaak hier zeiden dat het een vrouwenmodel wasKan het me niet voorstellen eigenlijk.
Ja wat een pokke eind! Lang leve OV dan maarGa wel naar Zwolle, ooit weleens Enschede-Emmen met de trein gedaan? Dan weet je waarom ik wel naar Zwolle ga
deze zijn toch ook wel mooi eigenlijk
[afbeelding]
één van die vele souvenirs winkeltjes.. ik zal wel een keer foto posten, dat je ze kunt zien..quote:Op maandag 31 mei 2004 02:28 schreef CherryLips het volgende:
slippers met maria?? oeh die wil ik ook welbij welk tokootje in de kalverstraat heb je die gehaald ongeveer?
Ik vond ze eerst ook helemaal niets, maar ik heb ze van de week eens aangehad en ze zitten ten eerste heerlijk en ten tweede staan ze gewoon ontzettend leuk onder een spijkerbroek. Mijn mening is dus 180 graden gewijzigd sinds ik ze heb gepast.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:00 schreef Tania18 het volgende:
Zulke schoenen (sorry Qarinx):
vind ik nou weer helemaal niks, maar overal kom je ze weer tegen. Toch nog maar even op zoek gaan!
Ik vind ze erg leuk!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:22 schreef Qarinx het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ze straks halen, echt geweldig vind ik ze
Misschien moet ik ze ook maar eens passen danquote:Op maandag 31 mei 2004 12:32 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst ook helemaal niets, maar ik heb ze van de week eens aangehad en ze zitten ten eerste heerlijk en ten tweede staan ze gewoon ontzettend leuk onder een spijkerbroek. Mijn mening is dus 180 graden gewijzigd sinds ik ze heb gepast.
De bovenste vind ik leuker...quote:Op maandag 31 mei 2004 17:19 schreef gfo het volgende:
Ik ga morgen deze:
[afbeelding]
of deze halen
[afbeelding]
vind ik ook, en staat veel leuker op de meeste kledingquote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
De bovenste vind ik leuker...
Ik heb de schoenen![]()
kvind ze zo eigenlijk ook wel errug vetquote:Op maandag 31 mei 2004 01:38 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]
(maar dan in het lichtroze/bordeaux)
Mee eens! Wat een oogbalkrenkende lelijkheid in dit topiek!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
whaha en jij vind die schoen wel mooi? dan heb jij dus geen smaakquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:18 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Mee eens! Wat een oogbalkrenkende lelijkheid in dit topiek!
Dat impliceert hij niet, en over smaak valt wel degelijk te twisten!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:36 schreef St33n het volgende:
[..]
whaha en jij vind die schoen wel mooi? dan heb jij dus geen smaak
I'm sorry, Masterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat impliceert hij niet, en over smaak valt wel degelijk te twisten!
gatver, ik vind all stars mooi, maar deze niet, meer voor die trance figurenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:19 schreef gfo het volgende:
Ik ga morgen deze:
[afbeelding]
of deze halen
[afbeelding]
altoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gatver, ik vind all stars mooi, maar deze niet, meer voor die trance figuren
zó horen all stars te zijn![]()
lekker vertrapt en kappot
Nieuw die horen zoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Tweedehands?.
Whahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gatver, ik vind all stars mooi, maar deze niet, meer voor die trance figuren
[afbeelding]
zó horen all stars te zijn![]()
lekker vertrapt en kappot
Tja klote is dat hè, schoenen zoeken. Ik loop ook altijd veel te lang rond te kijken en te twijfelen... Kleren kopen is een stuk makkelijker, heb ik eigenlijk altijd zo gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:27 schreef MadGuy het volgende:
Ik kan maar geen leuke vinden...
Ik herken het maar al te goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tja klote is dat hè, schoenen zoeken. Ik loop ook altijd veel te lang rond te kijken en te twijfelen... Kleren kopen is een stuk makkelijker, heb ik eigenlijk altijd zo gedaan.
't Eigenlijk ook wel logisch. Schoenen zijn (bij mij tenminste...) altijd vrij duur, je loopt er altijd mee en ze gaan lang mee. Da's vaak bij kleren wel anders.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:29 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik herken het maar al te goed!
Hmmm.. zonde.. de normale bootschoen van Van Bommel is een stuk mooier... en blauwe brogues?quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef Fisherman het volgende:
In de zomer draag ik meestal bootschoenen, maar ook weleens andere.
Van links naar rechts:
Van bommel bootschoenen, niet de standaard, maar die met katrolletjes
Van Bommel met rechte neus zwart
Van lier broques broques marine blauw (zouden ze moeten zijn, maar ik vind ze bijna zwart lijken)
Van lier zwart met rechte neus
[afbeelding]
Jij snapt het in casu brogues! (wat een opluchting!)quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Hmmm.. zonde.. de normale bootschoen van Van Bommel is een stuk mooier... en blauwe brogues?.
Brogues zijn bruin, niets meer, niets minder..
Heb je zoveel moois, maar doe je niet aan schoenspanners!??quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef Fisherman het volgende:
In de zomer draag ik meestal bootschoenen, maar ook weleens andere.
Van links naar rechts:
Van bommel bootschoenen, niet de standaard, maar die met katrolletjes
Van Bommel met rechte neus zwart
Van lier broques broques marine blauw (zouden ze moeten zijn, maar ik vind ze bijna zwart lijken)
Van lier zwart met rechte neus
[afbeelding]
Spanners zijn cruciaal om je schoenen in vorm te houden en de plooien eruit te krijgen. Uiteraard gebruik ik een schoenlepel, of mijn zakdoek als er geen voorhanden is, om mijn schoenen aan te doen, lijkt me nogal elementair.......quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:16 schreef Fisherman het volgende:
Schoenspanners? Waar zijn die dingen eigenlijk goed voor? Je gebruikt zeker ook een schoenlepel om in je schoenen te komen?
Die zolen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
![]()
En iedereen vind ze afschuwelijk![]()
![]()
Maar ze zitten lekker en ik vind ze echt super gaaf.![]()
is dit serieus bedoelt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:29 schreef bloempjuh het volgende:
Schoenen van nepleer, precies wat ik zocht!
[afbeelding]
principes wrschquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
is dit serieus bedoelt?![]()
Klopt. Ik heb al twee paar dooie koeien in de kast -zonde om weg te gooien- en heb mezelf serieus voorgenomen geen leren schoenen meer te kopen. Gaat me aardig goed afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Ils het volgende:
[..]
principes wrsch( of heb ik het nu mis)
hier ook 2 paar dr martens..ik heb ze nu bijna 3 jaar en ben niet van plan nieuwe te kopen eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:29 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al twee paar dooie koeien in de kast -zonde om weg te gooien- en heb mezelf serieus voorgenomen geen leren schoenen meer te kopen. Gaat me aardig goed af
Mijn god, zo'n kalfbeest moet blij zijn met de posthume zorg die ik aan hem besteed: poesten, wrijven, olien, schoenspanners erin, weer poetsen etc. Het moet toch de ultieme eer voor een koe zijn: aan de voeten Solitarii eindigen!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:29 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al twee paar dooie koeien in de kast -zonde om weg te gooien- en heb mezelf serieus voorgenomen geen leren schoenen meer te kopen. Gaat me aardig goed af
die zijn ook leukiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
![]()
En iedereen vind ze afschuwelijk![]()
![]()
Maar ze zitten lekker en ik vind ze echt super gaaf.![]()
ooohhooh wist je wel dat puma's door kleine arme kindertjes worden gemaakt?!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:06 schreef Martijn85 het volgende:
Denk dat dat deze gaan worden
[afbeelding]
die zijn idd mooi, kan ze voor 40 pond kopen van iemand op ebay waar ik vaker schoenen hebt gekocht. Alleen heb ik al twee paar schoenen gekocht voor de zomer. dus niet echt het geld over om nog een paar te kopenquote:Op zondag 6 juni 2004 09:52 schreef trance40 het volgende:
Heb deze al anderhalve maand.
[afbeelding]
Had ze voor 104 euroen niet voor 110 zoals iemand eerder in die topic ze gekocht had
Maar wel achterlijk duur!! maar kon niets anders vinden en moest nieuwe schoenen hebben.
Dat betwijfel ik, of dat een eer is. Daarom bespaar ik die koe in kwestie de ellende en laat haar leven.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:02 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Mijn god, zo'n kalfbeest moet blij zijn met de posthume zorg die ik aan hem besteed: poesten, wrijven, olien, schoenspanners erin, weer poetsen etc. Het moet toch de ultieme eer voor een koe zijn: aan de voeten Solitarii eindigen!
Tuurlijk, ieder zijn ding..........quote:Op zondag 6 juni 2004 10:49 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Lamenou, ik vind het gewoon geen prettig idee om met dood beest aan mijn voeten te lopen. Mijn kistjes (werkschoenen) zijn gewoon noodzaak. Koop geen nieuwe als ze kapot gaan.
die schoenen hebben toch smalle zolen?quote:Op zondag 6 juni 2004 09:52 schreef trance40 het volgende:
Heb deze al anderhalve maand.
[afbeelding]
Had ze voor 104 euroen niet voor 110 zoals iemand eerder in die topic ze gekocht had
Maar wel achterlijk duur!! maar kon niets anders vinden en moest nieuwe schoenen hebben.
Ja da's lachen met jou.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:41 schreef Nuek het volgende:
Ik vind de kleurtjes absoluut leuk deze zomer maar bijna alle schoenen zijn van giga slechte kwaliteit. Ik wil dus weer voor de witte adidas gaan (aangezien ik er altijd zo blij een paar jaar op rund huppel) maar helaas is mijn maat er niet. Voor de tussenperiode heb ik dus deze shoes gekocht (koopzondag)
[afbeelding]
Jezus zeg daar wordt je toch ook niet blij van, welliswaar nog niet zo erg als die onchristelijke verschijningen van Rena een paar posts boven je maar toch...quote:Op zondag 6 juni 2004 18:41 schreef Nuek het volgende:
Ik vind de kleurtjes absoluut leuk deze zomer maar bijna alle schoenen zijn van giga slechte kwaliteit. Ik wil dus weer voor de witte adidas gaan (aangezien ik er altijd zo blij een paar jaar op rund huppel) maar helaas is mijn maat er niet. Voor de tussenperiode heb ik dus deze shoes gekocht (koopzondag)
[afbeelding]
Ja klopt Maar geen last van. Ik heb ook redelijk brede voeten maar het loopt heerlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:08 schreef r0b1n het volgende:
[..]
die schoenen hebben toch smalle zolen?
Is dat niet lastig/onconfortabel als je brede voeten hebt eigenlijk? Ik ben namelijk van plan om die schoenen ook te kopen
Joh, ieder zijn meug, het zou bijzonder saai worden als iedereen jouw smaak zou hebbenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:30 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Jezus zeg daar wordt je toch ook niet blij van, welliswaar nog niet zo erg als die onchristelijke verschijningen van Rena een paar posts boven je maar toch...
Koop iets leuk of koop niks![]()
Oh, deze zijn leuk! Zijn ze er ook in andere kleuren?quote:
die zijn mooi! ik heb gele gekocht een tijdje terug, maar heb er eigenlijk wel spijt van.. moeilijk om te combineren.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben maar voor de zwarte Converse All stars gegaan. Hoef ik ook niet moeilijk te doen met kleding combineren enzo. Plus, ze zien er leuk casual uit...
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:12 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heb ik op dit moment aan
En jij voetbalt met bruine lederen schoenen?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:54 schreef mitchell88 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik maar dan in het blauw
T kunnen toch best zn voetballenschoenen zijn he?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
En jij voetbalt met bruine lederen schoenen?
uh ik doe niet aan voetbal en het zijn geen voetbal schoenenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
En jij voetbalt met bruine lederen schoenen?
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:12 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heb ik op dit moment aan
Morgen ga ik er op schaatsenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef AltamirA het volgende:
[..]
![]()
Damn, dit zijn namaakschoenen van de INVITO!! Ik heb het orgineel in het zilver.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
En waar ben je die tegen gekomen? Die zoek ik dus overal!!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:31 schreef Qarinx het volgende:
[afbeelding]
Ik ben weer iets tegengekomen en wil ze eigenlijk wel hebben
Het interesseert me niet zo of het hip is of niet. Ik wil gewoon goed kunnen lopen (met lekker weer zit ik nl. vaker buiten, wandelen enzo) en bewegen zoals ik wil.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Hip....![]()
waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Hier mijn zomerschoen:
![]()
sacha !! zijn maar 39,95quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:35 schreef crientje het volgende:
Die middelste zijn ook leuk Safire! ik kan echt nergens zulke schoentjes vinden, ik heb ze wel in een sporty vorm, maar die wil ik ook!! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
Ik ben helemaaaal niet hebberig![]()
die laatste twee zijn leuk! bij die tweede ben ik aan het twijfelen tussen zwart en wit... wit vind ik toch net iets moeilijker te combineren, maar wit is leuker! hmm..quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:35 schreef Safire het volgende:
Ik draag deze zomer vooral:
[afbeelding]
[afbeelding]
en als het echt warm is
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |