Wel meerdere hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:15 schreef drumdude het volgende:
ze hebben trouwens een superlekkerwijf als supportster
Die kunnen we straks uitzwaaienquote:Op maandag 17 mei 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had hier liever Vitesse uitgezwaaid!
Als ze eindigen als 2e, 3e of 4equote:Op maandag 17 mei 2004 01:03 schreef wingerd het volgende:
[..]
Die kunnen we straks uitzwaaien![]()
![]()
Tja de leegloop he? (en natuurlijk de nog steeds niet fantastische financiele situatie..)quote:Op zondag 16 mei 2004 17:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
als Eaglesman ben ik niet rouwig dat ze degraderen, maar de droefheid over de toestand van m'n eigen kluppie overheerst. Maar goed, alles liever dan een Zwollenaar..
uhmmmm...quote:Op maandag 17 mei 2004 00:54 schreef Burner2000 het volgende:
Ouwie was jij de oprichter van het forum Exile?
Ik hoop het, maar ze hebben dan wel een heel nieuw team en het schijnt dat volgens de statistieken het erg moeilijk is om direct na degradatie weer terug te komen op het hoogste niveau...quote:Op maandag 17 mei 2004 09:11 schreef logisnack het volgende:
Nouja, volgend jaar zijn ze gewoon weer terug.
De Graafschap dacht het idd ook wel te klaren, maar nu zitten ze nog net in de nacompetitie.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:43 schreef Ouwie het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ze hebben dan wel een heel nieuw team en het schijnt dat volgens de statistieken het erg moeilijk is om direct na degradatie weer terug te komen op het hoogste niveau...
ga daar maar vanuit.. dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op maandag 17 mei 2004 09:14 schreef sqlsmurft het volgende:
**en tegen gae altijd 6 punten!
ik ben ook een liefhebber van verzorgd voetbal....daarom kijk ik naar Ajax.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
niets eagles hoolies, liefhebbers van verzorgd voetbal.. Volgend seizoen zal zwaar worden... tuurlijk.. dit seizoen was misschien ook anoniem, ondanks dat de Eagles de 2e productiefste ploef van de GG waren.. maar nooit zullen ze negatief en verdedigend gaan spelen. Als zelfs Ajax en Oranje van 3 spitsen afstappen, speelt Go Ahead nog met buitenspelers.
dank je.. dat komt vast wel goed..quote:Op maandag 17 mei 2004 13:06 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ik ben ook een liefhebber van verzorgd voetbal....daarom kijk ik naar Ajax.![]()
maar je moet het wel kunnen, als je geen punten haalt..tja..dan moet je wel zo realistisch zijn en verdedigend gaan spelen. dan kan je het de betere ploegen ook lastig maken.
maar om eerlijk te zijn, eagels volg ik niet meer zo...hoor er af en toe nog wel eens wat over, maar verder...
succes iig tegen zwolle![]()
I rest my case.. zeg dan Go Ahead als je niet eens Eagles normaal kan spellen..quote:Op maandag 17 mei 2004 14:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik woon in Deventer en ik vind fc zwolle en de Eagels alle 2 kut .
Zwaai jij nog maar ff niet al te hardquote:Op zondag 16 mei 2004 17:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
![]()
Jullie waren de zwakste van de 3. En horen er eigenlijk niet eens thuis maargoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |