ik eet als compensatie ontbijtkoek.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:03 schreef Derice het volgende:
Witbrood, maar daar zitten te weinig vezels voor mij in.
Hoe heet het en waar haal je het?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:34 schreef Disher het volgende:
bruinbrood... je hebt nu ook van dat nieuwe bruinbrood... lijkt bijna wel op chocolade cake.. maar lekker![]()
slecht voor de lijn, dat weet je, hèquote:Op zondag 16 mei 2004 16:37 schreef Riann het volgende:
Wit....
Ik doe op dit moment ook nog steeds de shakesquote:Op zondag 16 mei 2004 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
slecht voor de lijn, dat weet je, hè
nu ja je ziet er goed uit, dus wat je ook doet, hou volquote:Op zondag 16 mei 2004 16:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment ook nog steeds de shakes
en idd daarvoor at ik altijd tarvo. En heel donker of met pitjes kan ik echt niet wegkrijgen dat vind ik echt zo vies.
Nou dankjewelquote:Op zondag 16 mei 2004 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja je ziet er goed uit, dus wat je ook doet, hou vol
ik ben zelf ook gek op roggebrood, 1 sneetje met oude kaas ligt al als een blok op je maag![]()
of verse croissantjesquote:Op zondag 16 mei 2004 17:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Eet meestal biologisch volkorenbrood. Heerlijk!! In het weekend soms een ciabattaatje....
Anybody?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:51 schreef Petracev het volgende:
Ik heb pas blue band goede start brood bij AH gehaald.
Dit brood smaakt hetzelfde als witbrood, maar bevat alle gezonde bouwstoffen van volkorenbrood.
Helemaal geloven doe ik het nog niet, weet iemand hier meer vanaf toevallig??
Klopt, bruinbrood is al heel gauw niet lekker meer.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Bruinbrood, ten minste als het vers is. Witbrood is daarentegen nog best te eten als het een dag of twee oud is, bruinbrood kun je dan beter weggooien.
Vind ik ook wel lekker, maar dan alleen met Tzazikisalade of Philadelphia zuivelspread.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:11 schreef Tristessa het volgende:
Waldkorn.
Nu weten we het wel je hoeft het niet 3 keer achter elkaar te postenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Petracev het volgende:
[..]
Vind ik ook wel lekker, maar dan alleen met Tzazikisalade of Philadelphia zuivelspread.![]()
Gisteren had ik er filet americain opgedaan...![]()
't zal wel aan mij liggen
Dat was natuurlijk niet de bedoeling,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Nu weten we het wel je hoeft het niet 3 keer achter elkaar te posten
Overkwam mij daarstraks ook, je kunt het in * wijzigen* uitvegen en * dubbele post * vermeldenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:24 schreef Petracev het volgende:
Dat was natuurlijk niet de bedoeling,
er ging iets behoorlijk fout..
thx!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Overkwam mij daarstraks ook, je kunt het in * wijzigen* uitvegen en * dubbele post * vermelden![]()
Oerbrood met zonnebloempitten (bruin dus).quote:Op zondag 16 mei 2004 13:02 schreef Redux het volgende:
Wat heeft jullie voorkeur?
Ik eet het liefst witbrood, lekker vers van de warme bakker.
Bij mij ging er wat anders fout misschien een bugje in fok waar we over gestruikeld zijn ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:30 schreef Petracev het volgende:
thx!
Wel vreemd, ik had toch echt maa 1x op invoeren geklikt!
done!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je kunt alle tekst uitvegen en dubbel post in * reden van wijziging * typen
mmmmmmmm lekker pindakaas , jammer genoeg kan ik dat zo laat niet meer eten dan eet ik de hele nacht pindakaasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
In het weekend tijger wit.
Voor de rest fijn volkoren ( ook lekker rond 21 uur met pindakaas)![]()
ik zal verder braaaaaaaf zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:47 schreef Petracev het volgende:
done!
We gaan wel lekker offtopic zo hè?![]()
italiaanse bollen en die volproppen met kaas, salami, tomaat, paprka, ui en gekookt ei jummiequote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:43 schreef phèdre het volgende:
liefst vers witbrood, maisbrood of tijgerbrood.
italiaanse bollen, kaiser broodjes, stokbrood, panini etc is ook niet te versmaden.
Wit brood is inderdaad heel klef. Ik heb het nooit lekker gevonden. Ik ben dol op bruin brood (volkoren / meergranen), 'pitjes' en goede korsten. Lekker brood is bijvoorbeeld waldkorn, of van de AH boulognebrood (met pompoenpittenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:06 schreef Chaosma het volgende:
Bruinbrood en dan het liefste Waldkorn, echt het lekkerste bruine brood.
Witbrood is zo klef.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oerbrood met zonnebloempitten (bruin dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |