Weer bij Nicolien?quote:Op zondag 16 mei 2004 12:23 schreef Beach het volgende:
Maar volgende weeek een nieuwe kans
Bij jou was het dus rustig?quote:Op zondag 16 mei 2004 12:31 schreef HansvanOchten het volgende:
Bij jou waren er mensen met het uitgaan, ik ben jaloers
en dat ga je zo aanpakken? met een dronken kop?quote:Op zondag 16 mei 2004 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
(...)
Omdat ik haar leuk vind![]()
eh ff offtopic.quote:Op zondag 16 mei 2004 12:31 schreef speezend het volgende:
ik zou na de eerste afwijzing het al niet meer hebben geprobeerd
komt waarschijnlijk uit z'n pr0n collectiequote:Op zondag 16 mei 2004 12:42 schreef valek het volgende:
[..]
eh ff ontopic.
Waar heb jij dat plaatje van je vandaan?
Beter haar naam dan m'n eigen naamquote:Op zondag 16 mei 2004 12:55 schreef PacinoAllstars het volgende:
TS dat jij haar naam hier ga posten haha
das niet zo slim van je Coen, van trappetjes flikkeren.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter haar naam dan m'n eigen naam![]()
En waarom niet? Niemand weeet waar dat was en ook niet haar achternaam (ik ook niet trouwens)
En nog wat blunders van gisteravond, paar keer flink op mn bek gegaan met een treetje naar beneden.![]()
En een vriend van me heft met zon kansloos breezahwijf lopen zoenen, ze had een dikke koeienkop![]()
![]()
jij bent gelukkig wel lief en lekker ofnie?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:56 schreef EmmYKuHh het volgende:
De naam Nicolien zegt mij al genoeg..zal wel niet veel geweest zijn.. wat ben je een mongool trouwens..
en dan ",.. is ZO 2003" is ook aardig kansloos.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:28 schreef _Robinovic_ het volgende:
Alleen onder een rokje voelen maar niet zoenen is ZO 2003...
Join the clubquote:Op zondag 16 mei 2004 14:56 schreef EmmYKuHh het volgende:
De naam Nicolien zegt mij al genoeg..zal wel niet veel geweest zijn.. wat ben je een mongool trouwens..
Zkrquote:Op zondag 16 mei 2004 15:03 schreef T1andonly het volgende:
[..]
jij bent gelukkig wel lief en lekker ofnie?![]()
ehm neej Emmy/Emmykuhquote:Op zondag 16 mei 2004 14:56 schreef EmmYKuHh het volgende:
Volgens mij had je je kansen al verneukt toen je zei dat ze een slet was (stukje eerder in je verhaal). Maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 12:23 schreef Beach het volgende:
Even later kwam ik haar weer tegen en zeg ik "Jij bent wel grappig",zij van "hoezo"
Ik: "omdat je elke keer zo zegt(alcohol he)
Tering, toen heb ik echt mijn kansen verneukt.![]()
dat dacht ik ook al meteen..quote:Op zondag 16 mei 2004 12:34 schreef DIA het volgende:
wel onder haar rokje voelen, maar niet gezoend![]()
dus dat zegt nog nixquote:Op maandag 17 mei 2004 21:55 schreef Beach het volgende:
Ze was niet boos op me ofzo hoor, alleen heel even op dat moment.
En ik had leuk met haar gepraat, en ze was met niemand anders bezig dus dat zegt ook wel iets van mijn kansen.
En een vriend zei dat ze mij ook wel leuk vond![]()
dus ja
Dankjewelquote:Op maandag 17 mei 2004 23:24 schreef Marruk het volgende:
Ik vind je best sneu![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 17 mei 2004 23:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
ehhh ik snap je zin nietquote:Op maandag 17 mei 2004 23:38 schreef Marruk het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar ik laat mij nooit misleiden door een eerste indruk dus misschien dat je nog meevalt![]()
Hmm, een derde indruk dan misschien?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ehhh ik snap je zin niet![]()
Neem van mij aan..... het is me nog nooit gelukt om een meisje te versieren met een bezopen kop. Gek genoeg lukte het iedere keer weer als ik volledig nuchter was, en meestal ook nog eens niet in een kroeg!quote:Op zondag 16 mei 2004 12:37 schreef gexxz het volgende:
en dat ga je zo aanpakken? met een dronken kop?
pffff.... Denk je nou echt dat ze daar voor valt?
![]()
Zaterdag blijf ik volledig nuchter dus misschien lukt het me dan welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Neem van mij aan..... het is me nog nooit gelukt om een meisje te versieren met een bezopen kop. Gek genoeg lukte het iedere keer weer als ik volledig nuchter was, en meestal ook nog eens niet in een kroeg!
1 doeiquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ten eerste: Je hebt haar niet onder haar rokje gegrepen, maar je 's nachts zelf wel betast bij de gedachte er aan.
Ten tweede: Je klaagt niet.
Ten derde: Niemand is geintresseerd in jouw liefdesleven.
Ten vierde: Puberen doe je maar op het break-out forum.
De hint was nog niet duidelijk? Dit is KLAAGbaak. Ik lees hier een gemiddeld puberverhaaltje van het break-out/fancy forum. In KLAAGbaak klaag je ergens over; hier zit je stoer te doen over het versieren van een 1 of ander sletje. Vind je het heel erg dat ik daar niet echt zin in heb? En verder is het hier al genoemd, in SEX of R&P loopt hier al een topic over met de naam 'versierblunders'.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:33 schreef Beach het volgende:
[..]
1 doei![]()
2 nou en![]()
3 in jouwe dan wel![]()
4![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |