Tommerd, Morgenstern is lief.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt Califopje, dat zijn 2 vreselijke karakters.
Idd !quote:Op zondag 16 mei 2004 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt Califopje, dat zijn 2 vreselijke karakters.
Oeh, goed dat je het zegt!quote:Op maandag 17 mei 2004 11:11 schreef furanku het volgende:
Dinsdag en WoensdagMaar ik kijk deze week zowieso even om er zeker van te zijn
Well, yeah.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nu ben ik al helemaal voorbereid.. jammer eigenlijk. Ik weet zelfs al wat er gaat gebeuren.
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nu ben ik al helemaal voorbereid.. jammer eigenlijk. Ik weet zelfs al wat er gaat gebeuren.
Ik wel...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet alle spoilers maar willen weten.
Toen hij tijdens die operatie neerviel hoopte ik echt dat dat zijn laatste scene wasquote:Op maandag 17 mei 2004 21:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Romano vandaag weer op z'n best...!
quote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen hij tijdens die operatie neerviel hoopte ik echt dat dat zijn laatste scene was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je zo aardig was
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Kijk, wij begrijpen elkaar...quote:Op maandag 17 mei 2004 21:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind Romano de grootste klootzak in de serie, maar daarom ook ZO gigantisch leuk.
Ik vind dat een serie als ER het niet nodig heeft om ook een afgezaagde "bad guy" te hebben. De rest van de personages en de gebeurtenissen kunnen voor mij de serie makkelijk dragen zonder een verplichte slechterik.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik dacht dat je zo aardig was![]()
Hmmm, hierover verschillen we dus duidelijk van mening (mág, hoor!). Ik vind Romano namelijk niet het doorsnee-type van een doorsnee bad guy. Sterker nog, ik herken in hem wel een aantal kennissen van me...! Zo bot als wat. Ik heb zelfs ooit een dokter ontmoet die werkelijk exact zo was...! Misschien dat ik daarom Romano juist zo'n pracht-karakter in de serie vind... En geloof me:quote:Op maandag 17 mei 2004 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat een serie als ER het niet nodig heeft om ook een afgezaagde "bad guy" te hebben. De rest van de personages en de gebeurtenissen kunnen voor mij de serie makkelijk dragen zonder een verplichte slechterik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je hoeft het niet met me eens te zijn, hoor!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is dus geen totale slechterik....vind ikik vind het ook wel een lekker karakter.
quote:Op zondag 16 mei 2004 03:19 schreef California het volgende:
[afbeelding].
But seriously: [afbeelding].
quote:Op maandag 17 mei 2004 21:53 schreef Kerry-anne het volgende:Niemand is alleen maar slecht. Ook Ted Bundy had goede kantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is dus geen totale slechterik....vind ikik vind het ook wel een lekker karakter.
My soul is painted like the wings of butterflies
Romano probeerde toch levens te redden, op zijn manier... Ted Bundy deed dat niet...quote:Op maandag 17 mei 2004 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand is alleen maar slecht. Ook Ted Bundy had goede kanten
Ik zei ook niet dat Romano hetzelfde is als Bundy... Alleen maar dat het niet vreemd is dat Romano soms ook wel even leuk is aangezien niemand alleen maar slecht is (ook T. Bundy niet).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Romano probeerde toch levens te redden, op zijn manier... Ted Bundy deed dat niet...
Via internet?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:29 schreef MissE het volgende:
zojuist 10x21 gezien![]()
![]()
Hier heb ik dus niks aan toe te voegen. Vandaag en morgen inderdaad 2 van de beste afleveringen!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:55 schreef furanku het volgende:
Vanavond en morgen moet iedereen kijken.. vooral morgen.. even wat info over de de aflevering van morgen zonder enige spoilers weg te gaan geven:
NOTE: This episode won an Emmy for Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Series. It was nominated (but did not win) for directing (Jonathan Kaplan), Sound Editing, and Sound Mixing.
En er komen een aantal geweldige muzieknummers voorbij.. ik verheug me meer op morgen dan op vanavond, maar beide zijn echt een must-see
Kijken dus
Klopt. Voetbal...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Is er as donderdag nou wel of niet ER op ned 2 trouwens? Ik hoorde iemand zeggen van niet... klopt dat?
Niet-belangeloze postquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
En wat was het nummer op het eind? Hoe heet die?.
Dat lijkt me erg sterk, afgaande van wat ik allemaal al gezien heb in ER.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar NET5 moet dus knippen in de afleveringen om gore beelden eruit te halen, dus ik vraag me af wat er van over blijft....
Wat, dat ze knippen? Dat doen ze zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:33 schreef scanman01 het volgende:
Dat lijkt me erg sterk, afgaande van wat ik allemaal al gezien heb in ER.
Dat is knap triest danquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:42 schreef California het volgende:
[..]
Wat, dat ze knippen? Dat doen ze zeker.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:21 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Via internet?
Waarom knippen ze dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:42 schreef California het volgende:
[..]
Wat, dat ze knippen? Dat doen ze zeker.
Ik denk dat in de VS ook een gecensureerde versie in elkaar wordt gedraaid, en dat Net 5 die uitzendt ipv de 'gewone'. Hoe dan ook, best treurig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
ER wordt door Net5 gigantisch gecensureerd.
Ik heb de aflevering zeker 2x, mogelijk zelfs 3 keer gezien en was vergeten dat die scene met de kinderen erin zat... Ik liep weer even helemaal vol, en echt, normaal ben ik niet zo'n jankerd, zeker niet bij een televisieserie... :'(quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Vond het een hele zielige aflevering, kreeg tranen bij het slechte nieuws aan die kinderen.
Je zal zoiets ook maar moeten vertellen.![]()
Tja, als je alles van tevoren weet... Hij wist dat niet, wij nu wel, en ja, daarom kijken we er nu anders tegenaan...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:18 schreef MissE het volgende:
omdat ik wist wat er ging gebeuren, keek ik toch anders naar deze aflevering en had ik voor het eerst een hekel aan Carter. Als hij zich er meer mee had bemoeid.... maar ja, hij moet ook het script maar volgen....![]()
oh ja, en Romano is cool![]()
Oh ik denk het zeer zeker, bij mij in ieder geval zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering zeker 2x, mogelijk zelfs 3 keer gezien en was vergeten dat die scene met de kinderen erin zat... Ik liep weer even helemaal vol, en echt, normaal ben ik niet zo'n jankerd, zeker niet bij een televisieserie...![]()
Zou je er misschien (nog) gevoeliger voor zijn als je zelf ouder bent? Die scene met dat jochie dat afscheid nam van zijn moeder... En dan denk ik aan mijn eigen kinderen (ook die leeftijd)... Brul snotter jank... (stel je niet aan Dutch Mamma, het is maar geacteerd... Ja, maar...)
Ik heb een aantal afleveringen gemist bij de AVRO, die worden zeer binnenkort door NET5 uitgezonden. Pas bij seizoen 9 (nu bij de AVRO, als er geen voetbal is) haakte ik weer aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
(....) Die artsen werden trouwens erg goed geacteerd. Zonder vals sentiment maar wel met de juiste toon en trilling.
Vind de serie leuker en leuker om te volgen. Jullie weten dan alles al he? Voor mij zijn lekker iedere dag de afleveringen nieuw.![]()
![]()
Yup het gaat om bepaalde elementen in ER die de serie 12+ maken, en die mogen er voor 20.00u. niet inzitten. Dat zijn dan natuurlijk de bloederige scenes van operaties of waar iemand bijvoorbeeld wordt neergestoken.quote:Waarom knippen ze dan?
Vanwege het vroege tijdstip ofzo?
SBS doet het knippen in de afleveringen zelf.quote:Ik denk dat in de VS ook een gecensureerde versie in elkaar wordt gedraaid, en dat Net 5 die uitzendt ipv de 'gewone'. Hoe dan ook, best treurig.
Over een week of 2 begint iequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:25 schreef Kerry-anne het volgende:
ik heb seizoen 7 bijna geheel gemist om de een of andere reden. komt die nog in de herhaling?
NET5 bedoel je. Zou kunnen, maar ik vind het wel zeer onnederlands. Ik bedoel, zend het dan gewoon later uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yup het gaat om bepaalde elementen in ER die de serie 12+ maken, en die mogen er voor 20.00u. niet inzitten. Dat zijn dan natuurlijk de bloederige scenes van operaties of waar iemand bijvoorbeeld wordt neergestoken.
[..]
SBS doet het knippen in de afleveringen zelf.
oh.. hier stoppen we evenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over een week of 2 begint ie
Meen je niet??? Ik heb dus echt geen zin om naar een eens in de week aflevering van ER op NED2 te gaan kijken. Dan kijk ik liever helemaal niet en wacht wel op de dvd's. Eén keer in de week is me te weinig. Op net5 is het al erg dat ze het weekend overslaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:30 schreef furanku het volgende:
[..]
oh.. hier stoppen we even
Seizoen 7 wordt niet uitgezonden..
Ow shitttt... Niet op NET5?!? Verdulleme, 7 is nou net het seizoen (met seizoen 8) dat ik door omstandigheden (bezigheden buitenshuis hebbende) heb gemist... Alleen het eind van seizoen 8 heb ik weer wel gezien...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:30 schreef furanku het volgende:
[..]
oh.. hier stoppen we even
Seizoen 7 wordt niet uitgezonden.. ik weet niet precies wat er aan de hand was, maar 7 zul je nog niet zien geloof ik.. wel begint ned1 of 2 met het herhalen van seizoen 8 met een geweldige "on the beach" aflevering.
NET5 hoort bij de SBS groep.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NET5 bedoel je.
Dat is het eerste wat ik ook dacht, maar ik denk dat na 8 uur heel moeilijk is om het dan 5 keer per week uit te kunnen zenden. Net5 heeft regelmatig films die om 20.30 beginnen, of prime-time series die voor het eerste zien zijn in Nederland.quote:Zou kunnen, maar ik vind het wel zeer onnederlands. Ik bedoel, zend het dan gewoon later uit.
Kan ik niet zo zeggen, dan moet ik de band gaan zoeken van de AVRO uitzending van 2 jaar geleden.quote:Was er eigenlijk meer te zien in de ongecensureerde versie van Lucy die werd neergestoken?
Dat heeft te maken met de rechten die zullen nog wel bij de AVRO liggen. Dat was met seizoen 4 t/m 6 ook nog in 2003, daarom kon NET5 pas in 2004 beginnen met 4t/m6.quote:NET5 stond bij mij juist zo goed bekend omdat ze series herhalen van aflevering 1 tot het eind (Ally McBeal, Buffy, Roseanne...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet mij opeens iets te binnen...!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yup het gaat om bepaalde elementen in ER die de serie 12+ maken, en die mogen er voor 20.00u. niet inzitten. Dat zijn dan natuurlijk de bloederige scenes van operaties of waar iemand bijvoorbeeld wordt neergestoken.
[..]
Grrrrtvrrrrrquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat was een erg sterke aflevering, nu kunnen we weer lang wachten op seizoen 7 helaas als het uberhaupt nog uitgezonden wordt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Mijn bron is iemand die bij SBS werkt, dus ik ga er eigenlijk meestal wel vanuit dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dus heel erg gelijk...
Ik twijfelde ook niet aan je, hoor...quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn bron is iemand die bij SBS werkt, dus ik ga er eigenlijk meestal wel vanuit dat hij gelijk heeft.
Half uur zeg maar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:06 schreef furanku het volgende:
Paar minuten nog...
Romano...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:22 schreef scanman01 het volgende:
(...)En wat vallen zowel Romano als Kerrie me mee!
Time of death: 2.56
Ja, de timing daarvan was werkelijk allerbelabberdst...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:38 schreef Kerry-anne het volgende:
ARGH reclame is echt iets verschrikkelijks. mijn traantjes waren klaar om te rollen BAF! reclame
Verschrikkelijk goed gedaan, ja. Echt alleroverheersend, dat geluid... Heel indringend...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:49 schreef furanku het volgende:
(...)die piep die maar doorging toen lucy net was gestorven.. (...)
Hier zit echt vakwerk achter. Zowel qua acteren als "achter de schermen". Was dit de aflevering die die prijs won, of was het die van gisteren?quote:Ik denk dat elk redelijk E.R. kijker hier wel even stil van is of geweest. Maar man, wat hebben die makers een aflevering op de buis gebracht, een personage die nog net niet lang genoeg aanwezig was om je volledig aan te binden, maar lang genoeg om je in diepe stilte te brengen..
Gisteren ook al, met die 2 kinderen die bij hun ouders stonden...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, de timing daarvan was werkelijk allerbelabberdst...
Moet je als je de kans hebt de aflevering "Blizzard" nog eens bekijken, uit seizoen 1. Dan worden er 40 zwaargewonden binnengebracht. Wat er dan gebeurt was nog 50x meer chaos dan nu. Door die aflevering ben ik verslaafd geraakt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Romano...![]()
He, he, even bijkomen... Ja, het is maar een serie, maar als je het technisch gaat bekijken: wat een knap acteerwerk! Ook van de chaos nadat Kerry ze ontdekte... Iedereen rende heen en weer en deed "zijn ding" en dat allemaal tegelijk... Hoe lang zouden ze daarop geoefend hebben?
Hou op, ik erger me dood aan mezelf... Het is maar een serie, zeg ik tegen mezelf... Slik, snuf, slik... En echt, ik zweer je, ik jank zelden of nooit voor de tv...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:03 schreef Murray het volgende:
Murray heeft vandaag toch wel een traantje moeten wegpinken![]()
Ook een interessant karakter. Aan de ene kant die starre "volgens-de-regeltjes"-dokter (ik vond hem al vanaf het begin een zeikerd), en dan opeens verschijnt er een heel ander persoon, veel losser... Zoals die aflevering dat hij ging werken in een achtergebleven gebied ergens in ehhh... welke staat was het ook weer? Toen zagen we opeens een heel andere Benton... En nu weer: "Stay with me, man, stay with me...!"quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Benton was trouwens ook geweldig in deze aflevering. Ik vind hem de laatste tijd een zeikerd worden, maar vandaag was hij helemaal
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef furanku het volgende:
Hmm.. Aventura komt over een 2 uurtjes helemaal geschokt terug
Is dit een poll die is gestart voor seizoen 8, want dan denk ik toch dat de verhaallijn van Mark in seizoen 8 ook enorm hoog scoort.. Sommigen die het nu pas volgen moeten nog echt een heleboel inhalen..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef dutch-mamma het volgende:
By the way, op http://vote.pollit.com/webpoll2?ID=420853 staat een poll (al afgesloten), met de vraag "welke verhaallijn vind je het interessantst?"
Raad eens welke verhaallijn er met vlag en wimpel bovenuit steekt...
Zegt niks, hoor. Ik heb het al 2x eerder gezien en het sloeg weer in als een bom...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb het al gezien 4 jaar terug
![]()
maar toch![]()
6quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:44 schreef biawa het volgende:
:'( Wat was dat zielig vandaag! Ik heb even een klein vraagje: Ik volg het nog niet zo lang, het hoeveelste seizoen zendt NET5 nu uit?
Edit: laat maar, ik moet beter lezen. Seizoen 5 dus.
Het is volgens mij een oude poll, want:quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef furanku het volgende:
[..]
Is dit een poll die is gestart voor seizoen 8, want dan denk ik toch dat de verhaallijn van Mark in seizoen 8 ook enorm hoog scoort.. Sommigen die het nu pas volgen moeten nog echt een heleboel inhalen..
Ook een hele leuke aflevering die mij is bijgebleven, is dat een aantal artsen moesten samenkomen in een klas en het een soort "breakfast club" aflevering werd.. geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat weten ze in de VS al 2 jaar...
Die Breakfast-club-achtige aflevering heb ik waarschijnlijk gemist, of hij moet hier nog komen, want het zegt me even niks...Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Close but no cigar. Seizoen 6.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:44 schreef biawa het volgende:
Wat was dat zielig vandaag! Ik heb even een klein vraagje: Ik volg het nog niet zo lang, het hoeveelste seizoen zendt NET5 nu uit?
Edit: laat maar, ik moet beter lezen. Seizoen 5 dus.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is volgens mij een oude poll, want:Die was in seizoen 8 meende ik.. erg leuk met een erg leuk einde.. ik weet wel dat ik de 3 a 4 afleveringen daarvoor E.R. wat minder vond worden, maar door deze aflevering weer helemaal *hooked* raakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat weten ze in de VS al 2 jaar...
Die Breakfast-club-achtige aflevering heb ik waarschijnlijk gemist, of hij moet hier nog komen, want het zegt me even niks...I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
Huh?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:48 schreef Brighteyes het volgende:
en elke dag om +/- 18.30 herhalingen van Seizoen 5 op Net 5
Even een knipje en plakje:quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:02 schreef biawa het volgende:
[..]
Huh?Wat is het nou, seizoen 5 of 6?
Oh, vandaar... Seizoen 8 heb ik vrijwel geheel gemist (behalve de laatste paar afleveringen)...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:56 schreef furanku het volgende:
[..]
Die was in seizoen 8 meende ik.. erg leuk met een erg leuk einde.. ik weet wel dat ik de 3 a 4 afleveringen daarvoor E.R. wat minder vond worden, maar door deze aflevering weer helemaal *hooked* raakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Blijft een prachtige aflevering.
Dat zal niet zo lang meer duren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, nog steeds goed bezig en season 10 is ook zeker weten het kijken meer dan waard, nu hopen dat ze nog lang door zullen gaan! (Langer dan Friends hoop ik).It's bobslede time!
Videorecorders, Les 1: Zet de duur van het programma altijd op een uur meer dan je denkt!quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:13 schreef Aventura het volgende:
Nou gisteren dus de beruchte afleveringen bekeken, en ja, weer dik keeltje.
Helaas was het laatste stuk niet opgenomen...
Kellie :'(quote:
Tja... Ik ben Nederlands en ik ben moeder...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:53 schreef furanku het volgende:
[..]
(...)dutchmamma (wat een naam) (...)
quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:08 schreef Derice het volgende:
In Season 10 kunnen ze het ook nog steeds erg goed:Je weet natuurlijk nooit wat er in seizoen 11 nog kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, nog steeds goed bezig en season 10 is ook zeker weten het kijken meer dan waard, nu hopen dat ze nog lang door zullen gaan! (Langer dan Friends hoop ik).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
die iemand was jij zelf!! In het vorige topic:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Is er as donderdag nou wel of niet ER op ned 2 trouwens? Ik hoorde iemand zeggen van niet... klopt dat?
En je hebt gelijk, hoor, zal wel met Hemelvaart te maken hebben.quote:Brighteyes - donderdag 13 mei 2004 @ 20:54
en dus vind ik het ook voor een keertje niet helemaal erg dat er geen ER is
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:13 schreef Brammie1 het volgende:
Ik baal! Vanavond geen ER maar voetbal![]()
zal de komende weken nog wel veel vaker voorkomen (EK2004)
Voetbalfan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Echt, ik kijk nog liever naar naakte bejaarden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voetbalfan?![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:15 schreef Wieteke het volgende:
[..]
die iemand was jij zelf!! In het vorige topic:
[..]
En je hebt gelijk, hoor, zal wel met Hemelvaart te maken hebben.
Heb ze nog niet gezien, maar ik had eerder ook al eens het idee dat er geknipt werd... Maar goed, als je dat bij deze scenes doet blijft er natuurlijk helemaal niks over...quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:04 schreef Wieteke het volgende:
Heb vanmiddag de afleveringen van deze week achter elkaar gekeken. Wow. En wat is Kerry ook goed, zeg. Wel bijzonder dat alle karakters zo 'anders' zijn. Iemand trouwens opgemerkt of de uitzendingen bij de Avro destijds bloederiger waren?
Hij zooooquote:off-topic: BE, hoe is je nieuwe huisgenoot?
Ja, dat weet ik. Maar hebben jullie het ook gemerkt? Ik niet namelijk...quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, er wordt dus door Net5 gecensureerd omdat het anders later uitgezonden zou moeten worden.
En ze kan ook al zo geweldig bowlen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:14 schreef Wieteke het volgende:
Edit: en oh, wat praat Lizzie toch mooi: 'You've limited yourself to one-word responses" Laatst zei ze ook zoiets prachtigs: "Don't let it define you!"
Ik heb het gisteren 1 keer heel duidelijk gemerkt, als Lucy geen hartslag meer heeft en Kerry haar borst open zaagt vraagt ze om een ribshredder. Dat is dat ijzeren ding waarmee ze je ribben uit elkaar draaien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:14 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar hebben jullie het ook gemerkt? Ik niet namelijk...![]()
In dit topic zijn ook héél véél herhalingen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:52 schreef gimme.shelter het volgende:
Zal aan het tijdstip van uitzenden liggen, denk ik.
Ribshredderquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren 1 keer heel duidelijk gemerkt, als Lucy geen hartslag meer heeft en Kerry haar borst open zaagt vraagt ze om een ribshredder. Dat is dat ijzeren ding waarmee ze je ribben uit elkaar draaien.
Dat stukje lieten ze niet zien gisteren.
Dáár noem je een scene, zeg... Indrukwekkend...quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef furanku het volgende:
(...)E.R. vind ik muziekaal ook geweldig gedaan, de nummers die erin voorkomen voegen echt iets toe aan de scene. Vind ik ook gewoon erg knap hoe ze een nummer hebben geselecteerd.. Enkele nummers zullen mij nog wel laten terugdenken aan scenes uit E.R.
(...)Coldplay - Clocks - Romano op het dak
(...)
Dat is waar! Ik miste de geknipte scenes niet, het was nog steeds even aangrijpend...quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef furanku het volgende:
(...)
En er is in geknipt in de afleveringen bij net5.. de afleveringen op ned1 vorig jaar waren idd wat bloediger.. desondanks zijn de afleveringen nog even krachtig.
Vind ik dus weer, op een schrijnende manier, goed dat ze het zo hebben gedaan. Het leven/werk in de ER gaat door, patienten wachten niet tot de ergste schok voorbij is. Dat lieten ze gisteravond al zien in de laatste minuten, toen Marc echt van slag was maar zich "herstelde" toen er nieuwe gewonden binnenkwamen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig dus toch Carter. Ik was zelf meteen begonnen met Carter, maar op deze manier is het ook prima. Het was gewoon wat lullig dat je het eerste kwartier gewoon iedereen bezig zag alsof er niets was gebeurd. (...)
Die was briljant, ja.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef furanku het volgende:
E.R. vind ik muziekaal ook geweldig gedaan, de nummers die erin voorkomen voegen echt iets toe aan de scene. Vind ik ook gewoon erg knap hoe ze een nummer hebben geselecteerd.. Enkele nummers zullen mij nog wel laten terugdenken aan scenes uit E.R.
Coldplay - Clocks - Romano op het dak
Jottem!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef furanku het volgende:
Onregelmatige uitzenddata
De afgelopen weken is ER regelmatig vervallen in verband met uitzendingen rondom de UEFA Cup. Veel trouwe kijkers hebben ons gebeld, geschreven en gemaild.
We zijn nu in overleg met de zendercoördinator over een andere uitzenddag en tijdstip. Wij zelf zien de serie bij voorkeur terug op de vertrouwde vrijdag en op het vertrouwde tijdstip.
Overigens zullen wij in de zomer van 2004 seizoen 8 herhalen.
Ze ging inderdaad wel haar borst openzagen, dat was duidelijk, maar dat van die ribshredder is volgens mij inderdaad "gesneuveld op de snijtafel". En was dat niet de reden waarom Kerry achteraf over haar nek ging? Kan inderdaad verwarrend werken als je de aflevering niet eerder hebt gezien, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch weinig tot geen invloed heeft op de indringendheid...quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren 1 keer heel duidelijk gemerkt, als Lucy geen hartslag meer heeft en Kerry haar borst open zaagt vraagt ze om een ribshredder. Dat is dat ijzeren ding waarmee ze je ribben uit elkaar draaien.
Dat stukje lieten ze niet zien gisteren.
Denk 't eigenlijk ook ja..quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:07 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
RibshredderDan was het wel heel erg hopeloos.
Ik denk dat ze om een ribspreader vroeg
Tja, mooi figuur, die Dave...!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die cornflakes en melk!
Geen idee...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:14 schreef Aventura het volgende:
wie is dat enorm lekkere ding (die patient van Chen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Zo grappig! Mijn vader zat ook mee te kijken en hij zo: Wat bedoelt ze (Carol) nou met: Oh my god, Dave! Ik schoot echt helemaal in de lach, geweldig gewoon.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:03 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja, mooi figuur, die Dave...!![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:54 schreef Kerry-anne het volgende:Nee, dat volgens mij zeker weten niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wat er in seizoen 11 nog kan gebeurenLaten we het niet hopen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh... dat is nog maar iets van 1,5 weekquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vooral als je je bedenkt dat we nog maar zo'n 8 afleveringen te gaan hebben voor het weer stopt.
Boulevard weer?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oh... dat is nog maar iets van 1,5 week
Wat moet ik dan gaan kijken tijdens het avondeten?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef furanku het volgende:
E.R. vind ik muziekaal ook geweldig gedaan, de nummers die erin voorkomen voegen echt iets toe aan de scene. Vind ik ook gewoon erg knap hoe ze een nummer hebben geselecteerd.. Enkele nummers zullen mij nog wel laten terugdenken aan scenes uit E.R.
Coldplay - Clocks - Romano op het dak
Israel Kamakawiwo - Somehwere over the rainbow - Mark Greene op hawaii
had gisteren hot datequote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:54 schreef Wieteke het volgende:
En nu ga je zitten, laptop aan de kant, Juul op schoot en kijken maar!
Edit: vergeet de zakdoekjes niet (en thee en chocola en....)
Cross-post: you've got mail!quote:Op zondag 23 mei 2004 19:04 schreef Wieteke het volgende:
[..]
vertel![]()
!!
Ik heb dat altijd met George Clooney, maar dat heeft meer met zijn stijl van acteren te maken. Die is echt altijd hetzelfde.quote:Op maandag 24 mei 2004 09:26 schreef furanku het volgende:
Maar de hele tijd wanneer zij in beeld was, bleef ik steeds denken dat het jeannie wasKinda weird..
quote:(maar ja, Noah Wyle werd ook voor dokter aangezien toen er een passagier uit hetzelfde vliegtuig opeens onwel werd en hij door iedereen werd aangekeken)
Nee, hij bleef stil zitten en deed alsof hij niks gezien had.quote:Op maandag 24 mei 2004 09:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij begon gelijk te intuberen zeker?
quote:Question: Is it getting easier to learn medical lingo, and did you research your role?
EdwardsER: The lingo is getting easier but I think the writers are trying to find more obscure medical terms just to keep us on our toes. Yes, I was lucky to spend 20 ODD hours in a couple different LA ERs.
Ik vraag me af wat écht medisch personeel vindt van ER (met name de medische handelingen). Je moet als niet-medisch geschoolde acteur toch heel professioneel net-alsof doen, en dan ook nog eens al die medische vloeken in het Latijn kunnen uitspreken zoals het hoort...quote:Op maandag 24 mei 2004 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik weet van Maura dat ze eens keer echt zuster heeft mogen spelen in een ziekenhuis en een paar handelingen mocht uitvoeren. (200th episode datline special van ER)
En alle castmembers lopen elk seizoen een aantal weken 'stage' op echte ER's in Chicago/LA. Daar praten de schrijvers ook met echte doktoren en zusters/broeders over wat ze meemaken en soms verwerken ze dat in een verhaallijn in een aflevering.
[..]
Waarschijnlijk baggerquote:Op maandag 24 mei 2004 14:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat écht medisch personeel vindt van ER (met name de medische handelingen).
Daar zullen ze veel op oefenen denk ik.quote:Je moet als niet-medisch geschoolde acteur toch heel professioneel net-alsof doen, en dan ook nog eens al die medische vloeken in het Latijn kunnen uitspreken zoals het hoort...
Ik wil met d'r trouwen.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Mooie vrouwen met witte overhemden zijn![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil met d'r trouwen..
Nee toch? Dat lieg je toch? Dat kan toch niet?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze is alleen al bijna 40![]()
Date of birth (location)quote:Op maandag 24 mei 2004 14:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee toch? Dat lieg je toch? Dat kan toch niet?!
Nou en?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]![]()
Ze is alleen al bijna 40![]()
Het COMPLETE nieuwe seizoen?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Hele mooie foto's idd. jammer dat m'n pc het maar net aankan, al die plaatjes. Komt waarschijnlijk ook wel door het downloaden van het 10e seizoen...
Die special ken ik niet! Ben ik erg benieuwd naar, ik ka eens kijken of die te downloaden is!quote:Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En als ondersteuning zitten er bij de tekstschrijvers ook een aantal echte chirurgen en eerste hulp doktoren tussen. Die zorgen voor de termen en de handelingen die de acteurs uitvoeren.
(Ook al uit die 200th episode special)
Dit speelde zich volgens mij 5 maanden later af, althans, ze hadden het erover dat die patient 5 maanden eerder ook was geweest.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:36 schreef Aventura het volgende:
Soms kloppen tijdslijnen ook niet. Nu kwam dat jochie weer terug, dat al eerder was gekomen maar was ontslagen door Carter, zodat de vader nog 3 maanden de gelegenheid had om de verzekering rond te krijgen. Maar als je dat naast de zwangerschap en de bevalling van Carol legt, moet dat een jaar geleden zijn en niet 3 maanden of korter
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Romano, ongegeneerde klootzak.
Daar bestaat een officiele term voor: SORAS.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ok, maar als je dat naast de zwangerschap en geboorte en opgroeien van die kindjes van Carol zet klopt het idd niet helemaal volgens mij...
Maar goed, ik kan me niet helemaal herinneren of hij voor of na de bevalling geweest is.
Wel veel ethische dilemma's vanavond... "Wat zou u doen als u in zijn/haar schoenen stond..." zoals de Huntingtonpatient die zijn dochter niet wilde inlichten en de patient van Kerry...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:55 schreef biawa het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, zo'n reactie van hem, maar ik zat toch nog even verbijsterd voor de TV.
Maar eigenlijk was ik het wel een klein beetje met hem eens wat betreft het meisje...![]()
Ja, inderdaad...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:20 schreef biawa het volgende:
Er is toch ook nog dat geval geweest met het meisje dat een DNR was en die toen Mark toefluisterde dat ze wel geïntubeerd wilde worden. Toen hield Kerry wel voet bij stuk dat ze niet gereanimeerd mocht worden, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
Lijkt me sterkt dat een DNR bindend is als de persoon zelf zegt het terug te willen trekken.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, inderdaad...
Maar een DNR is volgens mij bindend en in dit geval was er toch geen DNR? (sorry, ik heb vanavond enkele minuten gemist...)
I second!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De hele Carol - Kovac relatie kan mij ook weinig doen.
Carol hoort gewoon bij Doug, sim-pel
Ik mis het al twee dagen maar niet heel erg veel dus?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het de laatste dagen wat slapjes trouwens. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat interessanter.
Hmm, als je Cleo-fan bent dan is het niet slapjes hoor, dan is het eigenlijk wel jummie...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het de laatste dagen wat slapjes trouwens. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat interessanter.
ja dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:56 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Greene & ze pa
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je op dat moment hoorde??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:31 schreef BoredBadger het volgende:
maar NET5 gaat door met ER.
Ik had al zo'n vermoeden toen ik zag in de nieuwe televisiegids dat ze volgende week met seizoen 7 beginnen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:31 schreef BoredBadger het volgende:
Heej, ik weet niet of dit voor jullie nieuws is, maar NET5 gaat door met ER. Het leek erop dat ze na seizoen 6 gingen stoppen maar nu blijkt dat aanstaande dinsdag Homecoming aka Indian Summer (oftewel aflevering 1 van seizoen 7) op Net5 te zien is. Dit betekent (samen met de herhalingen van seizoen 8 door de Avro aanstaande zomer) dat je dit jaar alle (tot nu toe in Nederland vertoonde) afleveringen van ER hebt kunnen kijken.... En dat is![]()
Groetjes
Arjan
PS: Wanneer zouden ze daarmee beginnen bij de AVRO. En elke dag dan of niet? En hoe laat? Nouja, ik heb er in ieder geval zin in.
Mooi gedaan, die volledige stilte (en opnieuw slecht getimed, die reclame er pal achteraan...).quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Trieste aflevering inderdaad.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:39 schreef CherryLips het volgende:
kuhuhut ik was 't vergeten!!![]()
Heb je geen gids?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:57 schreef Hilje23 het volgende:
Hoe vaak komt ER op nederland 2? Iedere dag>?
ben blij dat Net 5 weer verder gaat! Die tijd kwam me beter uit!@
ik weet 't! ik kijk al sinds seizoen 2 altijd trouw, maar die k**donderdag en dan ook om zo'n rare tijd... het vorige seizoen zaten ze ook te klooien met de tijden en toen heb ik ook eens een kwartier gemist, maar dat zijn de enige keren geweest. ik ben er echt zo verslaafd aan...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
ER kun/mag je gewoon NIET vergeten.
Echte verslaafden hebben hun video gewoon elke donderdag lopen van 20.15-23.55....quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:38 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er echt zo verslaafd aan...
ik was gewoon thuis... ik heb er om half 9 nog aan gedacht... aarghquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echte verslaafden hebben hun video gewoon elke donderdag lopen van 20.15-23.55....
Maar ja, dan moet niet iemand het kabeltje eruit lopen!
Iemand, bandje te leen?
Daar ben ik te hetero voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:53 schreef raarvogeltje het volgende:
Die Abby vind ik een verdomd lekker ding hoor. Zelfs ik (als vrouwtje zijnde) zou wel eens een beschuitje met dr willen eten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even iets anders: als Net5 dóórgaat met ER uitzenden, hoe lossen jullie dat in de vakantie op? Zelfs met een E240-videoband en de video op ongplay (8 uur) krijg ik het nooit allemaal op band...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Over ER bij de AVRO vanavond (even in de spoilermode zetten omdat enkelen het gemist hebben):* koop een tv-kaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even iets anders: als Net5 dóórgaat met ER uitzenden, hoe lossen jullie dat in de vakantie op? Zelfs met een E240-videoband en de video op ongplay (8 uur) krijg ik het nooit allemaal op band...![]()
* koop een hardeschijf met een flinke capaciteit
* Neem maar op![]()
Ja.. dat ene komt er wel in voor.. maar dat andere ook he en dat is spannend joh..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:18 schreef Hilje23 het volgende:
bedankt voor de tip en nee ik heb geen tv gids hihi!
Ik keek ook altijd braaf op Net 5, maar dat was een paar seizoenen eerder dan waar ned. 2 nu op zit he?
Nou ja, als Net 5 weer verder gaat met seizoen 7, dan is er niets aan de hand...kan ik weer lekker genieten!
Is seizoen 7 niet het seizoen waar dat ene in gebeurt?! Ik weet niet hoe ik spoilers moet plaatsen! Kan iemand me vertellen in welke aflevering dat gaat gebeuren?
Als je me nou even vertelt hoe ik spoilers plaats..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:28 schreef furanku het volgende:
[..]
Ja.. dat ene komt er wel in voor.. maar dat andere ook he en dat is spannend joh..
Heb niks begrepen over dat ding wat je bedoelt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tik alles aan elkaar met de tags.
[spoile]Gooi hier je tekst tussenin[/spoile]
Natuurlijk moet het wel spoiler wezen en niet spoile, maar dat had je wel in de gaten denk ik.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
Je vraag is inmiddels opgelostquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:59 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Als je me nou even vertelt hoe ik spoilers plaats..
Ik moet eerlijk zeggen dat er hier een lichtelijk rot sfeertje hangt.
Als je niet bij de 'club' hoort wordt er of helemaal niet gereageerd op je berichten of er wordt lullig gereageerd op je berichten.
Er zijn ook mensen die deze serie voor hun lol kijken en zich niet zo verdiepen in alle acteurs en dergelijke, maar wanneer die een vraag hebben kan die toch gewoon normaal beantwoord worden?
Of zie ik nou spoken? En was het berichtje eerder en dit berichtje niet rot bedoeld?
Volgens mij wel....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:46 schreef DarkElf het volgende:
komt doug vandaag?
jippiequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij wel....![]()
Is het raar als ik nu alvast voor de TV ga zitten?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij wel....![]()
jaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het raar als ik nu alvast voor de TV ga zitten?
ja toch wel jaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het raar als ik nu alvast voor de TV ga zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |