abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19162351

VOORWOORD
Tja. Eigenlijk hoef ik er niks van te zeggen want iedereen van ons kent het spel van top tot teen. Ik heb eindelijk het verhaallijn weten uit te kunnen spelen, terwijl er nog veel onder ons die nog steeds bezig zijn om de missies te kunnen halen. Heb je een probleem met een missie? Misschien staat de missie die je moet doen hieronder uitgeschreven hoe je het het beste kan doen...
Ik wens jullie nog HEEL veel plezier met dit TOP! game en heb je vragen kun je altijd hier wezen...

SYSTEM SPECIFICATIONS

Minimum specifications
CPU 800 MHz Pentium III/AMD Athlon or 1.2GHz Celeron/AMD Duron
Memory 128 MB of RAM
CD/DVD 8 speed CD / DVD drive
Harddisk 915 MB of free hard disk space (+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video 32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
Sound Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
Other Gamepad (USB or Joystick Port) - Keyboard & Mouse

Recommended Hardware
CPU Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
Memory 256(+) MB of RAM
CD/DVD 16 speed CD / DVD drive
Harddisk 1.55 GB of free hard disk space (+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video 64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
Sound DirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
Other Gamepad (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse

__________________________________________________________________________________________

MEEST GESTELDE VRAGEN

Is Vice City voor de PC al uit?
Yup, hij ligt nu al een aantal maanden in de winkels. Bij Free Record Shop, Dixons, Music Store, Intertoys, Toys Rus, Bart Smit en vele anderen die software verkopen.

Heb je misschien een kaart van Vice City?
Hier staat een mooie kaartje.
quote:
Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?
Op de lijst van alle auto's uit GTA:VC zul je ze denk ik wel kunnen vinden.

Ik zit vast! Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk erg verleidelijk om even snel een post te plaatsen in dit topic, omdat je vastzit, maar toch zien we liever dat je zelf even wat moeite doet. Zoek bijvoorbeeld eerst even op 'Vice City Walkthrough' bij Google, of kijk eens bij GameFAQs.com. Kom je er nog niet uit? Leg dan zo duidelijk mogelijk uit waar je zit en wat je hoort te doen. Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn als je het niet zo goed kan uitleggen.

Waar worden de savegames opgeslagen?
Als het goed is zouden die in je documenten map moeten staan onder de naam 'GTA Vice City User Files'.

Hoe zorg ik ervoor dat andere mensen gebruik kunnen maken van mijn savegame?
Dat is simpel, het enige wat je nodig hebt is een programma waarmee je kan uploaden, wat webspace en klaar. Een programma waarmee je kan uploaden is LeechFTP. Installeer dit programmatje en start 'm op. Vul hierna de benodigde gegevens in zoals password en username om op je webspace te komen. Sleep vervolgens de savegame bestand van links naar rechts en je geeft andere mensen de downloadlink en klaar.

Om zelf een savegame te gebruiken van anderen hoef je het bestandje alleen maar te kopiëren naar je savegamemap.

Waarom kan ik sommige gebouwen nog niet kopen?
Er zijn gebouwen die je vanaf het begin af aan al kan kopen, maar voor sommige gebouwen moet je eerst een opdracht doen voordat je bent toegestaan om ze te kopen. Dat is zo gedaan omdat je met sommige gebouwen geld kan verdienen en het niet echt leuk is als je van begin af aan al duizenden dollars verdient. Shakedown is zo'n missie waarna je gebouwen wel kunt kopen.

Hoe maak ik een wheelie/stoppie?
Wheelie:
Sta eerst stil, geef daarna vol gas. Druk daarna op Numpad 6 om je gewicht naar achteren te verplaatsen, en houdt deze knop ingedrukt. Als je eenmaal in de wheelie positie zit, geef dan kleine beetjes gas door kort op W te drukken, zodat van je niet van je motor af te dondert. Als je het goed doet komt er onderin "your wheelie was ... feet long!" lang te staan.

Stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

Het beste kan je op plekken oefenen waar niet al te veel verkeer is en waar je niet zo snel tegen dingen aanrijdt. Meestal is een doodlopende weg wel een mooi stukje.

Het verhaal stopte ineens, maar het is alsof het een open einde is, klopt dat?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

Die muziek is natuurlijk wel leuk en aardig, maar ik heb toch liever m'n eigen muziek. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Dat is niet zo moeilijk. Het enige wat je eigenlijk hoef te doen is om je MP3's (of snelkoppelingen er naartoe) die je in je radiostation wilt hebben kopiëren naar de MP3 map in je Vice City map. Om in het spel je eigen radiostation te krijgen moet je gewoon even de zenders doorlopen totdat je bij MP3 Player komt.

Soms komen textures niet of veel te laat tevoorschijn waardoor het beeld niet klopt, is daar iets aan te doen?
Als je bij Options Frame Limiter aanzet zul je dit minder tegenkomen, helaas is het dan niet helemaal verholpen. Misschien dat de Vice City 1.1 Patch meer succes heeft, aangezien deze speciaal is gemaakt voor grafische problemen. Als je geen problemen hebt heb je ook geen reden om deze patch te gebruiken.

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

Hé die muziek is leuk! Kan ik die ook in MP3 krijgen?
Yup, dat kan je zelfs helemaal zelf doen. Alles wat je er voor nodig hebt is dit programmatje. Of deze kan natuurlijk ook, je kan zelf kijken welke je beter vindt.

Heb je misschien wat cheats?
Hier staat een leuk lijstje met cheats. Al is het niet aan te raden om je game te saven als je gebruik maakt van cheats. Zoals het spel zelf ook aan zal geven is er kans op beschadiging van je savegame waardoor er een aantal dingen kunnen ontbreken. Zo kan het gebeuren dat je ineens geen gebouwen meer kan kopen.
Als je een trainer wilt kan je hier terecht.

En dan ook misschien wat trainers of savegames?
Op de site van Remi kan je vrijwel alles vinden wat je nodig hebt, cheats, trainers, savegames, er staat van alles.

Filmpje maken:
Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Met de Fraps FAQ kan je er zelf wel uitkomen hoe alles moet, hoop ik.
Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.

Een handig programma om filmpjes te bewerken en te comprimeren is Virtual Dub. Hiermee kan je stukjes uitknippen en opslaan als vrijwel elk gewenst bestand met een heleboel compressie mogelijkheden.

Replays opslaan:
In plaats van het maken van een filmpje is het ook mogelijk om de replays op te slaan. Om een replay te bekijken in het spel druk je op f1, het opslaan gebeurt met f2 en het bekijken met f3. De replay wordt opgeslagen in de "Gta Vice City User Files" oid directory onder mijn documenten. Deze replay kan je gezipt op het internet zetten; om hem te bekijken kan hij in dezelfde map als waar hij instond, worden uitgepakt.
Een voordeel hiervan is dat de bestandsgrootte redelijk klein blijft voor 30 seconden beeld (zo'n 800k, niet ingepakt), in plaats van de 4 MB of meer.

HOE GAAT 1 OF ANDERE MISSIE?

The Driver
Blijf rustig achter je tegenstander rijden, en probeer niet naast hem te rijden, wnt 1 tik van je tegenstander zorgt ervoor dat je begint te spinnen. Blijf achter hem rijden en zie je naderhand de race dat hij tegen iemand opknalt en je de leiding kan overnemen. Rij dan rustig maar wel snel genoeg de race uit.

Pole Position
Ga helemaal achterin de Pole Position een kamer binnen en dan zie je dat er een vrouw voor je gaat dansen. Na ongeveer $600 kan je op je rechter shift toets drukken en dan heb je de Pole Position Accet gedaan.

Mess With The Man
Als je uit de motor club komt, ga je rechts af en met de bocht naar links zie je een trap naar boven. Ga er omhoog en schiet op alles wat er beweegt. Op de helikopter schieten is tot nu toe nog het beste wat je kan doen. Het gaat namelijk heel snel. En na ongeveer 1.40 is de missie voorbij, en moet je proberen met een voertuig in een Pay 'n Spray te komen.

No Escape?
Voor je de politie bureau ingaat, zet dan een snelle voertuig voor de ingang, of nog liever een helikopter, zodat je weg kan vliegen. Ga naar binnen en loop de kleedkamer binnen om een politie pak aan te trekken zodat de politie niet op je begint te schieten. Ga naar boven en pak de Security Card uit een van de hokken. Ga dan weer 1 trap naar beneden en haal Cam Jones uit de gevangenis. Loop snel met hem het gebouw uit en loop je naar je auto/helikopter, en vlieg naar zijn huis toe.

Demolition Man
Dit is de missie dat je met een RC Helicoptertje bommen moet vervoeren en plaatsen in een bouwwerk. Deze missie doe je als volgt. Voordat je je eerst bom oppakt, vlieg eerst naar de constructie toe en maak de mannetjes in het gebouw dood, door middel van je rotorbladen. Als ze dood zijn, pak je je eerste bom op en die plaats je op de bovenste verdieping. Je begint dus boven en gaat elke keer 1 verdieping lager, en dan hou je echt een dikke minuut over.

Wat kan je eraan doen, om een corrupt save game te voorkomen
Als je een missie gedaan hebt, save je het onder een andere slot, zijn al je slotten vol dan gooi je die over de oudste slot die gesaved is, en als je een corrupt save game melding krijg dan open je de ene laatste game die je gesaved hebt. En je ziet je kunt daarna gewoon weer lekker verder.

Waar vind je een politie outfit?
De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown, nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen. Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.

Waar vind ik de Apache (Hunter)?
De Apache (hij heet Hunter in VC) kan je als je de storyline hebt uitgespeeld op de Army Base halen. Om deze te halen zonder neergeschoten te worden is het aanbevolen om een politiepakje te halen (zoals uitgelegd hierboven) en dan daar heen te gaan met een helikopter. De Army Base zit (als je op de map kijkt) boven de meest noordelijke landingsbaan. Een andere manier om de Apache te pakken is lopend, namelijk;

# Ga de legerbasis in.
# Ga naar links, en ga de trap op dat lange lage gebouw op
# Loop naar de tegenovergestelde hoek van dat gebouw de trap weer af
# Nu zie je de apache al staan als je onderaan de trap naar links kijkt.
# Loop naar rechts, als je met je gezicht naar de apache staat.
# Loop door het gat in het hek dat je tegenkomt, en loop terug naar de apache.

Je krijgt een hunter op de basis voor alle HPs of alle storyline missies.
Je krijgt een hunter op het helipad voor alle HPs en alle storyline missies.

Missies van brandweer, politie, etc
Politie : Je moet 12 Missies 8er elkaar tegelijk doen om het te completen. JMet deze opdracht kan je zowel een Poltitie auto, Tank of de Hunter gebruiken.
Brandweer : Je moet 12 Missies 8er elkaar tegelijk doen om het te completen.
PizzaBoy : Je moet 10 Levels 8er elkaar tegelijk doen om het te completen:
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 = 55 Pizza's bezorgen.
Ambulance : Je moet 12 Levels 8er elkaar tegelijk doen om het te completen:
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12 = 78 Slachtoffers vervoeren.
Taxi : Je moet 100 Fares halen om de Taxi missies te vervoeren. Je hoeft het niet alle 100 8er elkaar te doen. Je kunt ook gewoon stoppen en later mee verder gaan, waar je bent gebleven.
IceCream : Je moet met een Ijswagen 50 "ijsjes" verkopen aan mensen, Maar let op: Elk ijs wat je verkoopt, komen er wel meer Politie op je af.
Tip : Verkoop je "ijsjes" op de onderste brug zonder leuningen. Daar komt geen Politie en van die Gang members op je af
Winkels beroven : Je moet 12 winkels beroven en dat doe je als volgt. Loop zonder wapen in je handen de winkel binnen. Haal opeen een wapen voor de knakker (1tje die in 1 kogel iemand fataal maakt) en richt hem op zijn hoofd. Je ziet dat ie geld geeft, Als je denkt dat ie genoeg geld heeft gegeven, schiet je de verkoper dood. En dan heb je de roof gepleegd..

SCREENSHOTS

HANDIGE LINKS

Rockstargames.com (Vice City)
Rockstar Games.com
Vice City Unleashed
GTA-Vice.com
GTAVice.com
Vice City Radio Soundtracks

LINKS VOOR MODS

GTA Gaming.com
GTA Reactor.de (Duits)

Suggesties/opmerkingen/verbeteringen/etcetera voor de FAQ kan je in dit topic plaatsen of mailen naar: admin@eurocarsforum.nl
  zondag 16 mei 2004 @ 10:08:07 #2
62182 Georges
That's the shit
pi_19166007
Mooie OP

Ben 'm gister weer gaan spelen vanaf een save game waarin Demolition Man al gedaan was. Ik vind dat de meest irritante missie in het hele spel.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_19166651
Link naar MTA bij de mods?
pi_19168866
GTA Multiplay:
MTA: http://www.multitheftauto.com
All Seeing Eye: http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

Zie hier voor meer info.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  zondag 16 mei 2004 @ 17:35:26 #5
62182 Georges
That's the shit
pi_19174988
Als je tussen 11 en 12 's avonds naar het gebouw gaat waar je ook Martha's Mugshot moet doen dan zie je ramen verlicht in de vorm van een lul. Na een tijdje spuit ie ook. Een fontein boven op het gebouw.

Kan helaas geen screen posten hier.
Was iemand dat al opgevallen?
pi_19175244
Rofl, waar is dat precies?
  zondag 16 mei 2004 @ 20:35:06 #7
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_19179240
haha lache, post eens een screen
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 16 mei 2004 @ 20:40:41 #8
62182 Georges
That's the shit
pi_19179394
Gevonden op een ander forum, dat is dus het gebouw met die lul:

[ Bericht 8% gewijzigd door Georges op 16-05-2004 22:33:34 ]
  zondag 16 mei 2004 @ 22:19:53 #9
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_19182036
ik heb een probleempje, nu moet ik marthas mug shot doen, alleen heb ik mijn stretch aangepast in een mercedes s600. 1 probleem. nu kunnen er alleen achterin mensen zitten, dus ook als je wilt rijden moet je achterin. Nu wil candy suxxx dus niet instappen en blijft ze maar rond hangen. heeft iemand de originele stretch.txd en stretch.dff, of een mod van een limo waar je wel met 4 man in kan.
  zondag 16 mei 2004 @ 22:55:30 #10
55249 Pun
Roving Gun
pi_19183138
Ja, ik had die lul al gezien, wist alleen niet dat van dat spuiten, hehe.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_19215543
Jaaa, heb gisteren eindelijk demolition man volbracht
pi_19215765
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 12:57 schreef rotskibo het volgende:
Jaaa, heb gisteren eindelijk demolition man volbracht
Of die zo moeilijk is
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:08:49 #13
89833 Grasmaaier.
Grasmaaier Hendrik Jan
pi_19215780
Uitgespeeld
- Snij cilinder met 5 messen 38 cm, kogelgelagerd
- Ondermes verstelbaar
- Brede rubber banden
- Praktisch duwbaar
pi_19215916
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef Grasmaaier. het volgende:
Uitgespeeld
De story line, of echt alles!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:20:34 #15
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19216066
ik heb de story line eergister uitgespeeld, ik voel echt een mega leegte speel 't spel écht elke dag namelijk
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:39:15 #16
89833 Grasmaaier.
Grasmaaier Hendrik Jan
pi_19216502
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:14 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

De story line, of echt alles!
storyline
nu nog al die tax,politie/brandweer/ambulance missies
- Ondermes verstelbaar
- Brede rubber banden
- Praktisch duwbaar
pi_19216991
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:39 schreef Grasmaaier. het volgende:

[..]

storyline
nu nog al die tax,politie/brandweer/ambulance missies
Succes, fdat heb ik al achter mijn rug.

Ik heb het gedaan voordat ik begon met mijn 1e missie bij Ken Rosenburg
pi_19221530
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Of die zo moeilijk is
Op de PC wel
  dinsdag 18 mei 2004 @ 17:26:22 #19
62182 Georges
That's the shit
pi_19221773
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Op de PC wel
Nou idd. Met afstand overigens. Ik heb geen ervaring met de PS2, maar kan me voorstellen dat het met een gamepad een stuk makkelijker is.
pi_19222379
Ik wil mee doen aan die straatraces maar hoe werkt dat precies ???
pi_19222416
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:53 schreef rotskibo het volgende:
Ik wil mee doen aan die straatraces maar hoe werkt dat precies ???
Autodealerschap kopen.
pi_19222438
Ja ik heb al die auto's al verzameld maar er was iets met een telefoon kan iemand dat ff precies uitleggen?
  dinsdag 18 mei 2004 @ 18:01:08 #23
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19222553
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Op de PC wel
Valt toch wel mee als je de toetsen ff veranderd? Heb er tenminste nooit zo veel moeite mee gehad. Hield nog genoeg tijd over aan het eind

De laatste level vond ik lastiger...
pi_19222927
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:01 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Valt toch wel mee als je de toetsen ff veranderd? Heb er tenminste nooit zo veel moeite mee gehad. Hield nog genoeg tijd over aan het eind

De laatste level vond ik lastiger...
Ik hield 2,5 minuut over !
pi_19222944
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:56 schreef rotskibo het volgende:
Ja ik heb al die auto's al verzameld maar er was iets met een telefoon kan iemand dat ff precies uitleggen?
Tis niet echt moeilijk hoor, in je het gedeelte met de garages en spray shop zie je om de hoek een roze marker. Daarin gaan en je kunt een race kiezen.
pi_19223060
De OP is helemaal goed goed gedaan
pi_19223405
Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd, maar heb nu last van een kleinigheidje... Als ik niets doe, loopt Vercetti automatisch vooruit. Als ik op achteruit (pijl omlaag) druk staat hij stil. Ik kan dus niet achteruit lopen.

Eerst was het dus dat hij standaard stil staat en dat ik achteruit kon lopen.

Ik heb het hele controller menu al doorgespit en van alles geprobeerd (classic besturing ipv default), maar niets lijkt te helpen. Je zou zeggen het is geen ramp, maar als ik uit het kantoor van die Rosenberg (advocaat) moet lopen, duurt dit nu een eeuwigheid omdat ik dus niet gebruik kan maken van 'pijl omlaag'...

Iemand een idee?
.
pi_19223698
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:22 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Tis niet echt moeilijk hoor, in je het gedeelte met de garages en spray shop zie je om de hoek een roze marker. Daarin gaan en je kunt een race kiezen.
Ja, alleen als ik op enter druk bij een race gebeurt er niks en ik vind ook niks in de buurt waar die race zou moeten zijn
pi_19225142
Kan iemand ff zeggen hoe dat moet ????
pi_19226125
Nou heb het ondertussen al uitgevonden je moet op ALT drukken.

bedankt nog.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:52:34 #31
62182 Georges
That's the shit
pi_19226263
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 20:47 schreef rotskibo het volgende:
Nou heb het ondertussen al uitgevonden je moet op ALT drukken.

bedankt nog.
Jij ook bedankt, wist het niet namelijk. Zat er ook altijd mee te kloten.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:17:50 #32
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19228718
tis vast al een keer voorbij gekomen in één van de vorige topics uiteraard, maar wat is jullie snelste tijd bij de "grootste" straatrace? die over 2 eilanden? ik race 'm altijd met de dirtring racer en m'n snelste tijd is 2.05 vroeg me af of 't véél sneller kan, denk zelf dat ik er nog wel een paar seconden af kan maar ben benieuwd!
pi_19228745
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:29 schreef Seal_force het volgende:
De OP is helemaal goed goed gedaan
Dankje wel. Zat wel wat uurwerk in
pi_19228800
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:17 schreef DaafAzuil het volgende:
tis vast al een keer voorbij gekomen in één van de vorige topics uiteraard, maar wat is jullie snelste tijd bij de "grootste" straatrace? die over 2 eilanden? ik race 'm altijd met de dirtring racer en m'n snelste tijd is 2.05 vroeg me af of 't véél sneller kan, denk zelf dat ik er nog wel een paar seconden af kan maar ben benieuwd!
No way dat jij 2.05 rijdt...dan kom je net op het tweede eiland
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:28:05 #35
62182 Georges
That's the shit
pi_19229042
Wat is een beetje normale tijd voor die langste race? Ik heb 'm nog nooit gereden, ga ik het eens proberen binnenkort.
pi_19229397
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:28 schreef Georges het volgende:
Wat is een beetje normale tijd voor die langste race? Ik heb 'm nog nooit gereden, ga ik het eens proberen binnenkort.
Rond de 6 á 7 minuten
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:45:17 #37
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_19229516
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:48 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd, maar heb nu last van een kleinigheidje... Als ik niets doe, loopt Vercetti automatisch vooruit. Als ik op achteruit (pijl omlaag) druk staat hij stil. Ik kan dus niet achteruit lopen.

Eerst was het dus dat hij standaard stil staat en dat ik achteruit kon lopen.

Ik heb het hele controller menu al doorgespit en van alles geprobeerd (classic besturing ipv default), maar niets lijkt te helpen. Je zou zeggen het is geen ramp, maar als ik uit het kantoor van die Rosenberg (advocaat) moet lopen, duurt dit nu een eeuwigheid omdat ik dus niet gebruik kan maken van 'pijl omlaag'...

Iemand een idee?
Waarschijnlijk heb je een joystick aan je PC hangen en die staat met de knuppel naar beneden. Had ik ook met m'n Sidewinder forcefeedback joystick.... hij liep maar vreemd... stond dat ding een bepaalde kant op... tja, kan gebeuren Even goed zetten dus en dan lekker met je toetsenbord verder. Of je joystick loskoppelen.
pi_19235849
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:40 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Rond de 6 á 7 minuten
Eerder rond de 4 of 5 minuten. Mijn record is 4.01.
pi_19241078
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:45 schreef JK het volgende:
Waarschijnlijk heb je een joystick aan je PC hangen en die staat met de knuppel naar beneden. Had ik ook met m'n Sidewinder forcefeedback joystick.... hij liep maar vreemd... stond dat ding een bepaalde kant op... tja, kan gebeuren Even goed zetten dus en dan lekker met je toetsenbord verder. Of je joystick loskoppelen.
Ik heb inderdaad een gamepad, dus ik zal die eens loshalen vanavond en kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de tip.
.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:11:21 #40
89833 Grasmaaier.
Grasmaaier Hendrik Jan
pi_19241972
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:17 schreef DaafAzuil het volgende:
zal hem zo ff doen .
- Ondermes verstelbaar
- Brede rubber banden
- Praktisch duwbaar
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:07:22 #41
89833 Grasmaaier.
Grasmaaier Hendrik Jan
pi_19243608
2.05 is praktisch onmogelijk .
ik zit rond de 4 minuten
- Ondermes verstelbaar
- Brede rubber banden
- Praktisch duwbaar
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:10:54 #42
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_19245259
wat voor soort spel is dit? Wat moet je allemaal doen, wat is er leuk aan? ik ken dit spel namelijk niet, maar ik hoor er wel leuke verhalen over. Ik dacht dat je auto's moet jatten.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_19245482
Het is een stad, het Miami uit de jaren tachtig. Jij bent Tommi Vercetti, een maffioso die het grnadioos verkloot op een overdracht. Z'n baas, Sonny, wil z'n geld en drugs terug en daar moet jij voor zorgen.

Dat is het verhaal dus.

Het spel is gewoon geld verdienen door missies te volbrengen voor duistere figuren, bedrijven opkopen, auto's jatten en mensen vermoorden. En aangezien de stad redelijk groot is is zelfs rondrijden in een al-dan-niet-vers-gestolen auto, luisterend naar één van de vele radiozenders ook gaaf. Een must-have.
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:23:32 #44
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19245579
Overigens vind ik dit spel niet echt geweldadig, en het is voor jong en oud. Want je kan zelf kiezen wat je doet, word je een crimineel, kan, maar je kan ook taxi-chaffeur, politie etc worde
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_19246007
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:10 schreef yvette1982 het volgende:
wat voor soort spel is dit? Wat moet je allemaal doen, wat is er leuk aan? ik ken dit spel namelijk niet, maar ik hoor er wel leuke verhalen over. Ik dacht dat je auto's moet jatten.
Zoiets. Kijk maar is op www.rockstar.com. Daar staat alles wat je dus wilt weten over GTA Vice City en het nieuwe exemplaar : San Andreas.
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:59:21 #46
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_19246441
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_19246482
Damn, die keep your friends close is echt easy. Vooral met die wapens van Phil.
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:09:07 #48
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19246672
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:01 schreef rotskibo het volgende:
Damn, die keep your friends close is echt easy. Vooral met die wapens van Phil.
ik deed er 15 minuuten over ik zat de hele tijd maar wat rond te lopen en op iedereen te schieten. pas na 10 minuuten zag ik lance
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:10:00 #49
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19248174
jullie hadden gelijk, 't was idd 4.05 ipv 2.05 sowwie
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:05:39 #50
62182 Georges
That's the shit
pi_19255271
edit: foutje

[ Bericht 97% gewijzigd door Georges op 20-05-2004 10:24:13 ]
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:21:24 #51
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19255710
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:05 schreef Georges het volgende:

[..]

Niet geweldig?
Het spel roeleert, al zijn er de nodige zwakke punten. Vice rules!
Lezen, 't is geweldadig

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 20 mei 2004 @ 08:48:13 #52
62182 Georges
That's the shit
pi_19263100
Ok, nu zie ik het ook, ik was nogal dronken gister.
pi_19268245
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:30 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een gamepad, dus ik zal die eens loshalen vanavond en kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de tip.
Het werkt idd als ik de gamepad loshaal! bedankt
.
  donderdag 20 mei 2004 @ 14:05:36 #54
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19268622
Op GoT en hier in GAM heb ik gisteren de San Andreas-topics doorgelezen... Mijn GTA-verslaving begon gelijk weer op te spelen en ik heb Vice City net geïnstalleerd .

Het enige probleem is dat ik ook nog wel moet leren voor mijn examens volgende week ... *zucht*.
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Het werkt idd als ik de gamepad loshaal! bedankt
Dat had ik ook ja . Ik heb het twee keer opnieuw geïnstalleerd en pas bij de derde keer kwam ik erachter dat ik mijn rem indrukte en het stuur naar links stond .
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:26:14 #55
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19270326
hey, ik zou 't zoooo gaaf vinden als de muziek van vice city ook bijv in de politieauto of ambulance of brandweer zou kunnen. weet iemand een trucje om dat voor elkaar te krijgen?
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:42:58 #56
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19413656
kan iemand ff een link naar 't vorige deel posten? ik kan 'm no fokking way vinden....
  Admin woensdag 26 mei 2004 @ 16:39:05 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_19424071
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_19436921
Misschien is dit al bekend, zo niet... er is een 'patch' die wat textures update. Latere versies van console releases hadden nl verbeteringen die nooit voor PC zijn uitgekomen. Het zouden allemaal standaard TXD files zijn, dus ook bruikbaar op PC. Iemand is zo slim geweest deze te copieren en te zippen. Ik heb hem geinstalleerd, de zee ziet er in ieder geval beter uit, vlammen ook. Voor de rest... geen idee of ik nu verschil zie of niet.

Hier staat ie tussen, zie maar:
http://www.codenamevice.co.uk/file_category.asp?ID=65
pi_19436962
..en by the way, er zit een leuke mod aan te komen voor VC. Iemand is bezig om VC zo realistisch mogelijk te maken. Lees er hier meer over, het gaat erg ver:
http://www.planetgrandtheftauto.com/features/articles/miami1986/
pi_19449332
Weet iemand waar je een nederlandse ambulance voor gta vice city kan doewnloaden? Er is er 1, maar ik weet de site nietr meer Loop al een half uur mijn geschiedenis door te bladeren. Kan iemand helpen?
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:40:33 #62
62182 Georges
That's the shit
pi_19451694
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef BMWM3 het volgende:
www.gtareactor.de?
Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?
pi_19451722
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Georges het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Ik vind de carmods ook erg

Mijn Duits is goed. Als je iets wilt weten, reageer hier
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:50:10 #64
62182 Georges
That's the shit
pi_19451883
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:41 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Ik vind de carmods ook erg

Mijn Duits is goed. Als je iets wilt weten, reageer hier
Ik vroeg me af of die auto's ook Duitse namen krijgen als je ze installeert.
pi_19452001
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef Georges het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of die auto's ook Duitse namen krijgen als je ze installeert.
Nee, krijgen ze niet. Is handmatig hè dat doe je met IMG tool.

Als je ze met VCM download van een duitse site, staat alles in het Engels
pi_19452167
Ik kijk wel uit naar die Miami1986 mod trouwens. Beloofd über te worden.
pi_19452191
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik kijk wel uit naar die Miami1986 mod trouwens. Beloofd über te worden.
Ja inderdaad. Wanneer komt ie uit? of is er nog geen datum?
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:47:47 #68
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19453021
quote:
http://www.theborggaming.com
GTA:Vice City.. Mods & Downloads.. en bij Cars & Bikes en Links staan erg goeie auto's & motoren
The night hides a world, but unveils a universe
pi_19453317
Heb een vraag heeft iemand een patch of crack voor Gta Vice City? Dat ik hem zonder cd kan spelen? Want heb hem nu uitgeleend en daarom kan ik hem niet spelen :S En als ik een patch of crack heb ik me cd ook terug .
pi_19453582
Ben benieuwd hoe lang je oproepje online blijft staan.

Vreemde opmerking misschien, maar wat dacht je van kopen? Gewoon in de winkel. Doe es gek. Of vertel die vriend van je dat er een website bestaat die google heet.
pi_19453630
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef Keromane69 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je oproepje online blijft staan.

Vreemde opmerking misschien, maar wat dacht je van kopen? Gewoon in de winkel. Doe es gek. Of vertel die vriend van je dat er een website bestaat die google heet.
Ik zelf heb hem al legaal gekocht ook al heb ik hem alleen gekocht voor die sticker en de kaart
Maar ook natuurlijk omdat een vervolg was op de mooie gta 3

[ Bericht 11% gewijzigd door Seal_force op 27-05-2004 19:20:24 ]
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:32:06 #72
62182 Georges
That's the shit
pi_19454125
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 18:47 schreef Drakul het volgende:

[..]

http://www.theborggaming.com
GTA:Vice City.. Mods & Downloads.. en bij Cars & Bikes en Links staan erg goeie auto's & motoren
Ook hele mooie site, bedankt voor de tip
Binnenkort maar weer eens installeren. Weet iemand of er mods zijn (voltooide mods) met nieuwe/andere missies?
pi_19454939
Waar zet je die mods neer?
pi_19456610
Bijna alle Mods passen de game zelf aan. Je kunt VC meerdere malen installeren, naast elkaar, maar handig is het niet. Het is te hopen dat GTA-SA betere mogelijkheden biedt.

Er zijn slechts enkele mods die het originele spel niet beinvloeden, MTA is er eentje, maar voor de rest.. altijd even goed de readme lezen en zoeken op internet of mensen een forum hebben volgescholden na installatie. Een goede mod biedt mogelijkheid voor de-installatie (GTATournament bijv.)
pi_19456633
PS Ik had het niet over jou maar over die vriend.
pi_19457957
Ik zie die mods nergens hoe kan dat?
Moet ik nog een programma gebruiken?
pi_19462348
Bijna geen schade aan mijn speedboot. (missie van Diaz. "Supply & Demand)

pi_19462981
Hoe spring ik in godsnaam uit een rijdende auto???
pi_19463053
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef PDOA het volgende:
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)
pi_19475351
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Pijltoetsen of W A D S niet indrukken.
pi_19478068
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef PDOA het volgende:
Ik zou het niet doen, je kunt je lelijk bezeren.
Maar mocht je het toch willen dan zou ik gewoon het portier open doen en jezelf uit de auto werpen, heel simpel
pi_19478873
Ik heb een fout met Gta-VC als ik bij ( V ) de uitrit verlaat en ga naar links naar het andere eiland waar WHOOPY staat (de drugsdealer) dan voor dat ik de brug op rij loopt hij vast En als ik de andere kant op ga niet wat is het probleem?

Dit is het bericht wat hij geeft.

pi_19480874
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

? Ik gebruik shift enter. Gewoon enter werkt volgens mij alleen als je langzaam gaat. Shift enter kan op volle snelheid. Kost je hooguit 10 health of zo. Wel oppassen dat je niet wordt overreden.

Tactiek multiplay: als je wordt beschoten vliegt je auto snel in brand. Maar je hebt dan nog een paar kostbare seconden om uit de firerange te verdwijnen en je uit de rijdende auto te gooien. Geeft mooie plaatjes als ie op veilige afstand ontploft. Ik heb op die manier eens een ander clubje te pakken gehad dat verderop aan het rotzooien was. Brandende bestelbus erin en...

Nu ik toch bezig ben, nog een tip (op multiplay, misschien al eens gegeven hier): als je auto wordt geraakt door een molotov dan vliegt ie welliswaar in brand, maar dat dooft weer. Je kunt gewoon doorgassen. Omgekeerd kun je die truc uithalen bij tegenspelers als je om een auto verlegen zit. Je gooit een molotov en vrij vaak zie je de bestuurder uitstappen en rennen voor z'n leven. Jij kunt hem dan gewoon pakken. Wel in de gaten houden dat een auto niet teveel schade heeft, anders is een molotov wél einde verhaal.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 18:56:25 #84
62182 Georges
That's the shit
pi_19498303
In het begin van Vice gaat een drugsdeal mis en daarmee begint het verhaal van Vice.
Wie waren nou eigenlijk degenen die die drugsdeal hadden verpest? Dat is me niet echt duidelijk geworden.
pi_19498792
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 18:56 schreef Georges het volgende:
In het begin van Vice gaat een drugsdeal mis en daarmee begint het verhaal van Vice.
Wie waren nou eigenlijk degenen die die drugsdeal hadden verpest? Dat is me niet echt duidelijk geworden.
Sonny Forelli!
Je ziet hem wanneer je bij het hotel aankomt en in de pink marker gaat staan aan een tafel zitten vol geld en drugs
Ging er toen geen lichtje branden?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:46:13 #86
62182 Georges
That's the shit
pi_19499551
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Sonny Forelli!
Je ziet hem wanneer je bij het hotel aankomt en in de pink marker gaat staan aan een tafel zitten vol geld en drugs
Ging er toen geen lichtje branden?
Is me nooit opgevallen, lol. Snap alleen niet helemaal waarom hij er achter zou zitten. Wat heeft hij er mee te winnen?
pi_19499791
Ehm, z'n geld terug en toch drugs?
En natuurlijk ging Tommy dankzij het verliezen van het geld op jacht in Vice City en vermoord hij de halve concurrentie wat natuurlijk zeer gunstig is als je daar een enorme operatie wil starten als organisatie.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 20:00:39 #88
62182 Georges
That's the shit
pi_19499943
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef Retuobak het volgende:
Ehm, z'n geld terug en toch drugs?
En natuurlijk ging Tommy dankzij het verliezen van het geld op jacht in Vice City en vermoord hij de halve concurrentie wat natuurlijk zeer gunstig is als je daar een enorme operatie wil starten als organisatie.

Dat had ik zelf ook wel kunnen/moeten verzinnen, bedankt.
Zal eens opletten als ik 'm weer speel.
pi_19514186
Argh, wat is dat stukje met die helikopter (als je dat gebouw moet opblazen) kut. Onbestuurbaar dat kreng!
pi_19514649
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef PDOA het volgende:
Argh, wat is dat stukje met die helikopter (als je dat gebouw moet opblazen) kut. Onbestuurbaar dat kreng!
nee hoor gewoon heel simpel gewoon ff leren man
  zondag 30 mei 2004 @ 18:04:43 #91
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19516922
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 20:00 schreef Georges het volgende:

[..]

Dat had ik zelf ook wel kunnen/moeten verzinnen, bedankt.
Zal eens opletten als ik 'm weer speel.
Graag gedaan
pi_19518202
hodfr, waarom lees ik dit topic nou weer, nu moet ik t weer spelen!
Scheren is voor schapen!
pi_19524476
Ben dit spel ook eens op de Xbox gaan spelen
Blijft een meesterlijk spel
alleen zit ik nu bij 1 van de irritanste missies namelijk waar je lance moet redden
pi_19530254
Heb een vraag ik krijg al die muren weer door me beeld en als ik loop lijkt het net als ik op alleen een grijze kleur loopt ik heb de laatste drivers van me video-kaart geforce 5600 fx 128MB dus wat kan ik doen>?
  maandag 31 mei 2004 @ 11:19:43 #95
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19530629
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef PDOA het volgende:
Demolition Man, idd zeer lastige missie. De tijd gaat lopen op het moment dat je de eerste bom oppakt. Ga dus eerst het gebouw in met je heli en vlieg over/door alle bouwvakkers/security crew. Als iedereen in het gebouw dood is pak je de eerste bom en werkt van onder naar boven.
Probeer ook eens options/controls/redifine en kies zelf de toetsen uit die je handig vind.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_19530775
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:

alleen zit ik nu bij 1 van de irritanste missies namelijk waar je lance moet redden
helikopter
.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:29:12 #97
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_19531948
weet iemand nog een site met veel VCM mods? http://www.gtagaming.com heeft er wel wat maar niet zo veel en http://www.gtaisland.gta-shack.com heeft er ook nog wat.. maar ik moet echt een hele fucking lijst hebben maar ik kan er niet zoveel vinden
pi_19536338
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:
Ben dit spel ook eens op de Xbox gaan spelen
Blijft een meesterlijk spel
Dat is een leuk level. Je moet wel een snel vervoersmiddel hebben dat ver buiten bereik van rondsjesende mafiosi kan blijven, en je moet zoeken naar een gaatje. Dat is geen schuttingtaal. Of eigenlijk ook weer wel...
pi_19536476
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:19 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Demolition Man, idd zeer lastige missie.
De levels met RC voertuigen vond ik persoonlijk niet zo leuk. Wel grappig dat ze er tussen zitten, maar niet dat je ze persee moest halen om verder te gaan in het verhaal. Het is me net iets te abstract/satirisch/... Liever was ik met vier bommen in een rugzak een zwaarbewaakte flat in aanbouw ingegaan.

Dit level kostte me zeker 6 keer proberen en dan is voor mij de aardigheid eraf. Nou ja, het schijnt dat SA wat realistischer is, dus ik ben benieuwd. Jammer trouwens dat je in VC niet een of andere RC club had waar je naartoe kon gaan om te spelen met al dat explosieve speelgoed, dat was dan weer wel erg leuk geweest. Zelfs als missie dan weer wel acceptabel misschien...

Ik zeur. GTA is gewoon leuk en ik kan niet tegen m'n verlies. That's it.
  maandag 31 mei 2004 @ 16:12:53 #100
62182 Georges
That's the shit
pi_19537302
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:29 schreef poehej het volgende:
weet iemand nog een site met veel VCM mods? http://www.gtagaming.com heeft er wel wat maar niet zo veel en http://www.gtaisland.gta-shack.com heeft er ook nog wat.. maar ik moet echt een hele fucking lijst hebben maar ik kan er niet zoveel vinden
Hier staan wel leuke mods en voor de rest moet je kijken naar affiliates.
http://www.gta-series.com(...)p?action=file&id=480

Heb trouwens net voor het eerst de Demolition Man missie gehaald zonder te cheaten.
Is eigenlijk niet eens zo'n hele moeilijke missie, vooral kwestie van oefenen. Ik had nog een minuut over.
pi_19542274
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:12 schreef Georges het volgende:

[..]

Hier staan wel leuke mods en voor de rest moet je kijken naar affiliates.
http://www.gta-series.com(...)p?action=file&id=480

Heb trouwens net voor het eerst de Demolition Man missie gehaald zonder te cheaten.
Is eigenlijk niet eens zo'n hele moeilijke missie, vooral kwestie van oefenen. Ik had nog een minuut over.
Heb heel Vice city uit gespeeld zonder te cheaten
  maandag 31 mei 2004 @ 19:23:52 #102
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19542301
quote:
Op maandag 31 mei 2004 19:22 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ik 3x, what's your point?
  maandag 31 mei 2004 @ 20:50:47 #103
62182 Georges
That's the shit
pi_19544943
quote:
Op maandag 31 mei 2004 19:22 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ok dan, leuk voor je. Ik heb de eerste keer dat ik Vice speelde, 15 keer geprobeerd om Demolition Man te halen, lukte niet. Trainer gedownload. Nu speel ik 'm zonder trainer, maakt niet uit toch?

Ik zag trouwens dat als die drugsdeal in het begin mis gaat, Lance in de helicopter zit. Beetje vreemd.
Heb trouwens Sonny niet gezien in het begin, nadat de drugsdeal mis is gegaan.

Ben nu bezig met Copland, irritante missie is dat.
pi_19547542
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:50 schreef Georges het volgende:

[..]

Ok dan, leuk voor je. Ik heb de eerste keer dat ik Vice speelde, 15 keer geprobeerd om Demolition Man te halen, lukte niet. Trainer gedownload. Nu speel ik 'm zonder trainer, maakt niet uit toch?

Ik zag trouwens dat als die drugsdeal in het begin mis gaat, Lance in de helicopter zit. Beetje vreemd.
Heb trouwens Sonny niet gezien in het begin, nadat de drugsdeal mis is gegaan.

Ben nu bezig met Copland, irritante missie is dat.
Bedoel er niks mee maar als je cheat dan krijg je de missie keep your friends close niet dus met een trainer? krijg je hem wel?
En hoezo is Copland iritant? Is wel leuk als je iemand over missies hoord praten
pi_19550338
quote:
Op maandag 31 mei 2004 19:23 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik 3x, what's your point?
Wat heb jij ? Laat hem nou toch

Ik speel nu Vice City nu ook voor de 2e keer (36% nu) en als ik hem weer heb uitgespeeld, ga ik het weer overnieuw doen

Tot SA komt,
  dinsdag 1 juni 2004 @ 08:03:18 #106
62182 Georges
That's the shit
pi_19553999
quote:
Op maandag 31 mei 2004 22:09 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Bedoel er niks mee maar als je cheat dan krijg je de missie keep your friends close niet dus met een trainer? krijg je hem wel?
En hoezo is Copland iritant? Is wel leuk als je iemand over missies hoord praten
Met een trainer krijg je die wel ja. Ik heb Vice nu al zo vaak gespeeld dat het een stuk makkelijker geworden is, lol. Geeft ook een stuk meer voldoening natuurlijk.

Het irritante van Copland vind ik vooral uit het winkelcentrum komen en terug naar je mansion, dat valt niet mee. Heb ook twee keer gehad dat politiewagens me volgde in de garage alvorens je naar het winkelcentrum gaat, en dan blokkeren ze de garagedeur.
Maar goed, zo moeilijk is ie nou ook weer niet.
Ik denk dat de Chaosmeter of zo, met die bikergang, het moeilijkste is. Martha's mugshot lijkt me ook wel een lastige missie.

Was het iemand nog opgevallen dat Lance in de heli zit bij die mislukte drugsdeal in het begin?
pi_19562268
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:03 schreef Georges het volgende:

[..]

Met een trainer krijg je die wel ja. Ik heb Vice nu al zo vaak gespeeld dat het een stuk makkelijker geworden is, lol. Geeft ook een stuk meer voldoening natuurlijk.

Het irritante van Copland vind ik vooral uit het winkelcentrum komen en terug naar je mansion, dat valt niet mee. Heb ook twee keer gehad dat politiewagens me volgde in de garage alvorens je naar het winkelcentrum gaat, en dan blokkeren ze de garagedeur.
Maar goed, zo moeilijk is ie nou ook weer niet.
Ik denk dat de Chaosmeter of zo, met die bikergang, het moeilijkste is. Martha's mugshot lijkt me ook wel een lastige missie.

Was het iemand nog opgevallen dat Lance in de heli zit bij die mislukte drugsdeal in het begin?
Als ze uit het winkelcentrum rijdt en je gaat daar naar beneden door de zelfde deur waar je de in bent gegaan en ligt daar een copsbats( of hoe je het noemt dat er 1 ster weg gaat) En dan links bij de pizza-zaak ligt er ook 1 dus heb je nog maar 3 sterren zo heb ik het gedaan en ging eigenlijk heel makkelijk.
Zou wel met je police auto gaan want dat gaat een stuk sneller dan lopen

Weet iemand hoe ik Gta-vc moet maken heb de laatste drivers van me video-kaart en nog alle muren en de grond gaan door elkaar.Alle stuken zijn opeens strepen heel raar heb het meer gehad maar toen had ik de nieuwste drivers geinstalleerd en deed hij het weer nu niet OOk niet al zet ik hem op laage instellingen.
Help me ..

En hoe zet ik die mods neer in Gta-vc ?? In welke map ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Seal_force op 01-06-2004 15:08:36 ]
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:07:32 #108
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19562462
quote:
Op maandag 31 mei 2004 23:38 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Wat heb jij ? Laat hem nou toch

Ik speel nu Vice City nu ook voor de 2e keer (36% nu) en als ik hem weer heb uitgespeeld, ga ik het weer overnieuw doen

Tot SA komt,
Sja ik vind het gewoon lomp dat hij zit te zeuren over dat hij zonder cheats speelde, kun je zulk soort reacties verwachten. Georges moet dat toch zelf weten?
pi_19562806
waar zie je hoeveel procent je het hebt uitgespeeld
.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:29:14 #110
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19562998
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef RobinhoX het volgende:
waar zie je hoeveel procent je het hebt uitgespeeld
Bij escape heb je zo'n optie statistics oid (heb het een tijdje niet gespeeld dus kan ook anders heten) maar iig, gewoon biij escape menu kijken.
pi_19564766
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:03 schreef Georges het volgende:

[..]

Nee!

Dat wordt ff checken dus!
pi_19565515
ja lance bestuurd de helicopter en dan woord ze broer neer geknalt..
pi_19565951
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Seal_force het volgende:
Dat wist ik niet....

Zie je ook dat zijn broer wordt neergeknald?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:21:11 #114
62182 Georges
That's the shit
pi_19566063
Ik snap de reacties wel als iemand cheat. Moet eigenlijk ook niet, maar ik werd toentertijd helemaal gek van die Demolition Man, had het iets van 15 keer geprobeerd. De besturing op de pc voor die rc heli is ook wel ff wennen.
Gisteren lukte het in een keer, net zoals de meeste missies.
Alleen Copland dus niet, zo ff uitproberen. Ik zal eens letten op die sterren Seal_force.

Iemand nog tips voor Chaosmeter (met die bikers) en Martha's Mugshot?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:21:41 #115
62182 Georges
That's the shit
pi_19566077
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Seal_force het volgende:
Als de broer van Lance wordt neergeschoten tijdens die deal dan moet Diaz daar toch achter zitten ipv Forelli?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:41:51 #116
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19566573
Voor Chaosmeter gewoon met een normaal machinegeweer op de helicopter die komt schieten, gaat heel snel. En koop de hideout tegenover biker cafe en ren daarheen nadat je klaar bent met schieten, als je daar saved en later weer laad ben je sterren kwijt.
pi_19567062
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:21 schreef Georges het volgende:

[..]

Als de broer van Lance wordt neergeschoten tijdens die deal dan moet Diaz daar toch achter zitten ipv Forelli?
Nee. Forelli heeft namelijk voor gezorgd dat de deal zal stuklopen
pi_19567795
quote:
Ik snap de reacties wel als iemand cheat. Moet eigenlijk ook niet, maar ik werd toentertijd helemaal gek van die Demolition Man, had het iets van 15 keer geprobeerd. De besturing op de pc voor die rc heli is ook wel ff wennen.
Alleen Copland dus niet, zo ff uitproberen. Ik zal eens letten op die sterren Seal_force.

Ja gebruik flamme werper en mik op autos of steek politie mannetje in de fik. En haal die heli uit de lucht.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 19:45:27 #119
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19569619
quote:

Die RC heli valt best nog wel mee. Verderop krijg je een RC vliegtuig, daar ben ik al een hele tijd mee bezig om die onder de knie te krijgen.
Cheating is so 2003
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 1 juni 2004 @ 19:53:59 #120
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19569896
Die vliegtuigjes zijn zo mogelijk nog makkelijker dan de heli's.
Gewoon eerst eindje rond mee vliegen etc., je kunt de missie toch onbeperkt overdoen en die boten varen pas weg wanneer jij de eerste bom gedropt hebt
pi_19575266
Zeg, kan ik geen hoeren meer oppikken?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:57:43 #122
62182 Georges
That's the shit
pi_19575895
Ik vond die vliegtuigen een stuk makkelijker, daar kon je sowieso ook niet mee cheaten.
pi_19576571
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef PDOA het volgende:
Zeg, kan ik geen hoeren meer oppikken?
Tuurlijk wel... Hoezo niet?
pi_19577487
geen geld?
pi_19578383
Hoe dan? Als ik toeter of naast ze ga rijden dan lopen ze gewoon door... Je moest toch toeteren of zo om ze te lokken?
pi_19579821
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:56 schreef PDOA het volgende:
Hoe dan? Als ik toeter of naast ze ga rijden dan lopen ze gewoon door... Je moest toch toeteren of zo om ze te lokken?
stil staan en dan toeteren..
pi_19586222
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 06:13 schreef wc-eend het volgende:

[..]

stil staan en dan toeteren..
sinds wanneer moet je toeteren om een hoer op te pikken.

Hij verwart gewoon andere dames die goedhoerig gekleed zijn met de echte hoeren, vandaar dat hij denkt dat ie geen hoeren kan oppikken denk ik
pi_19586322
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 13:14 schreef Hollandia2 het volgende:

[..]

sinds wanneer moet je toeteren om een hoer op te pikken.

Hij verwart gewoon andere dames die goedhoerig gekleed zijn met de echte hoeren, vandaar dat hij denkt dat ie geen hoeren kan oppikken denk ik
Ha ha ik denk dat je groot gelijk heb
pi_19586849
Je moest altijd even toeteren om een hoer mee te nemen hoor
pi_19587064
hmmm als groot fan van vice city en gta3 (meerdere keren uitgespeeld en 100% behaald) heb ik nog nooit hoeven toeteren om een hoer op te pikken hoor dus dat is crap

Gewoon ernaast staan en dan komen ze vanzelf bij je raampje staan.

(PS2 versie)
pi_19588209
PS2 hoeren zijn gewoon goedkoper
pi_19588353
spel is te moeilijk.. en te traag (grafisch..)
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:16:58 #133
60456 Gesloten
Niet open
pi_19589468
Hoe heet trouwens die lijkwagen in gta vc?
pi_19589951
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:26 schreef Keromane69 het volgende:
PS2 hoeren zijn gewoon goedkoper

Wij moeten altijd toeteren (PC)
pi_19590224
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:32 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Wij moeten altijd toeteren (PC)
niet
!
pi_19590590
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:16 schreef Gesloten het volgende:
Hoe heet trouwens die lijkwagen in gta vc?
Die lijkwagen heet: Hearse

En in de missie dat je van die Haiti bazen moet vermoorden heet de lijkwagen Romero's Hearse.

In die missie waarover ik het heb kun je trouwens een zwarte voodoo stelen (dat is die lowrider)
pi_19591116

Als je een keer vast zit in VC, kijk dan hier: Vice City game guide
http://www.1up.com/article2/0,2053,1486721,00.asp
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:55:51 #138
60456 Gesloten
Niet open
pi_19592164
Heeft die zwarte voodoo ook een speciale naam? Ik heb het spel al uitgespeeld dus misschien lukt het met een garage editor.
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:40:24 #139
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_19599965
nee.. gewoon een zwarte Voodoo.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:41:38 #140
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19604050
ik heb een springende taxi
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_19604108
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Steve-O het volgende:
Zeker 100 Fares
pi_19604129
quote:
Die krijg je geloof ik als je 100 passagiers weggebracht hebt bij de taximissies
pi_19604152
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:43 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Zeker 100 Fares
BMWM3 was me voor
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:48:39 #144
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19604247
quote:
ja stoer is dat he?
pi_19604274
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:44 schreef Hollandia2 het volgende:

[..]

BMWM3 was me voor
nananananaaa

Inderdaad 100 Fares. Alleen bij de Taxi maakt het niets uit als, of je nu 100 achter elkaar doet, of gewoon 2x 50, 10x10, 100 is 100

Bij de Ambulance/Politie/Brandweer/Pizza/'Ice Cream' is het ander koek
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:54:27 #146
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19604380
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:49 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

nananananaaa

Inderdaad 100 Fares. Alleen bij de Taxi maakt het niets uit als, of je nu 100 achter elkaar doet, of gewoon 2x 50, 10x10, 100 is 100

ik had ze allemaal in één keer, behalve parademic echt zwaar kut is dat. ik zou niet weten hoe je dat ooit zou kunnen halen net als alle unique jumps en hidden packages. zefs met kaartjes en beschrijvingen lukken me die maar niet. zit nu vast op 67%
pi_19605167
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:54 schreef rockstah het volgende:

[..]

ik had ze allemaal in één keer, behalve parademic echt zwaar kut is dat. ik zou niet weten hoe je dat ooit zou kunnen halen net als alle unique jumps en hidden packages. zefs met kaartjes en beschrijvingen lukken me die maar niet. zit nu vast op 67%
Ik heb ook 100 Fares achter elkaar gehaald (116.000 $ binnengekregen.) en de paramedic ook klaar.

Ik heb de taxi en ambulance gedaan, voordat ik de eerste missie begon bij Rosenburg. Geen last van gangs Misschien goede tip voor volgende keer

OEEEEEEE ik ga Vice City maar weer is beginnen (3e keer)
pi_19611861
Heb even voor de duidelijkheid een screenshot gemaakt van het beginfilmpje. Je ziet goed dat Lance in de heli zit

donderdag 3 juni 2004 @ 12:36:57 #149
62182 Georges
That's the shit
pi_19612847
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:55 schreef BMWM3 het volgende:
Heb even voor de duidelijkheid een screenshot gemaakt van het beginfilmpje. Je ziet goed dat Lance in de heli zit

[afbeelding]
En die andere is zijn broer. Diaz zorgde ervoor dat het misging, en niet Forelli.
pi_19613034
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:36 schreef Georges het volgende:

[..]

En die andere is zijn broer. Diaz zorgde ervoor dat het misging, en niet Forelli.
Ja sorry... Zat met Forrelli in mijn hoofd Maar nog iets. Wat had die kok (Leo) mee te maken?
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:26:17 #151
62182 Georges
That's the shit
pi_19615530
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:45 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Ja sorry... Zat met Forrelli in mijn hoofd Maar nog iets. Wat had die kok (Leo) mee te maken?
Leo is een kok met veel connecties, misschien dat hij wat weet over de mislukte drugsdeal.
pi_19616015
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:26 schreef Georges het volgende:

[..]

Leo is een kok met veel connecties, misschien dat hij wat weet over de mislukte drugsdeal.
Aha.. Omdat je aan de telefoon (van Leo) ook Robino kreeg.. Dus daarom
pi_19616841
Leo was een van de mannen die je in het begin zag in de zwarte pakken met de zware guns.

Bij de eerste telefoonmissie zegt de opdrachtgever ook:
Thank you for eradicating those out of towners Mr. Teal, it was invaluable to our business.
oid.
pi_19616922
ik heb pas sinds kort een nieuwe computer dus ook pas sinds kort gta vice city kunnen spelen, maar 't schiet wel op nu, ik zit nu bij die bankoverval missie 'The Job', behoorlijk verrot, er gaat telkens weer net iets mis waardoor ik alles weer helemaal overnieuw kan doen, en dat is nogal veel wek bij deze missie
pi_19616947
Maar die missie is zo vet, die wil je gewoon vaak doen
pi_19616989
hehe inderdaad ze komen er ook zo cool aanlopen met die hockeymaskers op
pi_19617009
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:19 schreef Retuobak het volgende:
Leo was een van de mannen die je in het begin zag in de zwarte pakken met de zware guns.

Bij de eerste telefoonmissie zegt de opdrachtgever ook:
Thank you for eradicating those out of towners Mr. Teal, it was invaluable to our business.
oid.
Ja inderdaad. dus die kok was dus verkleed met die zware guns? (intro film) die Harry en Lee vermoorden?

Wie zijn de andere 2
pi_19617010
Precies
En ook dat swat team dat via het dak binnen komt

En natuurlijk de gehele sfeer van die missie
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:46:35 #159
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19617479
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:49 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

nananananaaa

Moet je daar 100 fares achter elkaar doen zonder te stoppen
is onmogelijk je kan die dingen niet fixen
pi_19621062
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:46 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Moet je daar 100 fares achter elkaar doen zonder te stoppen
is onmogelijk je kan die dingen niet fixen
Je kan dingen wel fixen Gewoon tijdens of na een fare de spuiterij opzoeken (kost je 100$)

En nee. je hoeft ze niet allemaal achter elkaar doen Je mag ook een set doen van 10x10 fares. of wat jij maar wil
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:05:52 #161
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19623389
damn om 100% te halen ben ik nou de pizza missie aan 't doen in downtown.. maar dat is fokked op moelijk.
telkens als je al 2 x moet rijden om pizza's te halen bij de pizzeria, moet je ook nog een keer een pizza afleveren op starfish island dan is m'n tijd echt al láng op hoor
pi_19627085
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:05 schreef DaafAzuil het volgende:
damn om 100% te halen ben ik nou de pizza missie aan 't doen in downtown.. maar dat is fokked op moelijk.
telkens als je al 2 x moet rijden om pizza's te halen bij de pizzeria, moet je ook nog een keer een pizza afleveren op starfish island dan is m'n tijd echt al láng op hoor
of je doet m gewoon bij die pizzaria om t hoekje van de malibu club
daar heb ik hem gehaald, vond het niet echt moeilijk

btw als je die missies gedaan hebt kan je health tot en met 150 worden
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:01:45 #163
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19627691
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:08 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Je kan dingen wel fixen Gewoon tijdens of na een fare de spuiterij opzoeken (kost je 100$)

En nee. je hoeft ze niet allemaal achter elkaar doen Je mag ook een set doen van 10x10 fares. of wat jij maar wil
ga ik dat doen .
Politie kan je niet spuiten bedoelde ik dus .
Ik heb een escudo pike speak in VC
pi_19627798
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ga ik dat doen .
Politie kan je niet spuiten bedoelde ik dus .
Ik heb een escudo pike speak in VC
[afbeelding]
Stoer

Bij mij rijden er BMWM3, BMW 850i, AUDI RS4, Nissan Skyline R34, BMW 530, en ga maar zo door
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:07:25 #165
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19627848
ja die modellen die jij opnoemt vind ik niet echt In VC stijltje passen
Ik heb een F40 , en nog wat andere oude troep derin
pi_19628011
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:07 schreef Steve-O het volgende:
ja die modellen die jij opnoemt vind ik niet echt In VC stijltje passen
Ik heb een F40 , en nog wat andere oude troep derin
Het is vooralwat je leuk vindt. Ik voeg de auto's pas laat in de game in. Omdat anders de showroom de auto's niet meer herkent, als je ze moet verzamelen (Sunshine Carshow)
pi_19628329
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:26 schreef RobinhoX het volgende:

[..]

helikopter
neuh
je gaat eerst de bazooka halen bij het vliegvleddan ga je de missie doen en schiet je de mannetjes vooraan dood met je mooie geweer
pi_19628497
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:22 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

neuh
je gaat eerst de bazooka halen bij het vliegvleddan ga je de missie doen en schiet je de mannetjes vooraan dood met je mooie geweer
Over welke missie heb je?
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:30:57 #169
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19628551
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:28 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Over welke missie heb je?
Dat je lance mot redden die vuile snitch
pi_19628711
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:30 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dat je lance mot redden die vuile snitch
Ow "Death Row" ?
pi_19628764
als je dat ijs met dat drugs gaat verkopen moet je er toch een stuk of 50 verkopen?

moet dat allemaal in 1 keer of kan je dat ook verdelen in meerdere beurten
pi_19628782
Yup death row
the fastest boat is trouwens erg makeklijk
je gaat met een auto naar die haven rijd tot de loods
gaat naar die hendel om de boot naar onder te laten gaan en dan ren je naar de boot
en klaar is kees
pi_19628820
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:40 schreef berc het volgende:
als je dat ijs met dat drugs gaat verkopen moet je er toch een stuk of 50 verkopen?

moet dat allemaal in 1 keer of kan je dat ook verdelen in meerdere beurten
Nee niet verdelen. 50 achter elkaar
pi_19628839
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:42 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Nee niet verdelen. 50 achter elkaar
ow
pi_19628849
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:40 schreef Maikel1 het volgende:
Yup death row
the fastest boat is trouwens erg makeklijk
je gaat met een auto naar die haven rijd tot de loods
gaat naar die hendel om de boot naar onder te laten gaan en dan ren je naar de boot
en klaar is kees
"No More piguen shit on my car eh Tommy?"
"I guess not"

Ik schiet al die mensen aan flarden die er in de buurt lopen Zo kan je veel munitie krijgen voor de MP40
pi_19629042
net na ik erover postte haalde ik die bankoverval missie wel in 1 keer, nu moet ik allemaal van die wapenhandelaarsauto's rammen, dikke chaos na een tijdje als zij versterking erbij hebben gehaald en politie er ook nog es bijkomt, vermakelijke missie
pi_19629553
Gaat het tijdens de missie "The Job" als de FBI smokegranaten naar binnen gooien ook alles traag? (beeld)
pi_19629570
bij mij niet
  vrijdag 4 juni 2004 @ 00:16:25 #179
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19629582
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:14 schreef BMWM3 het volgende:
Gaat het tijdens de missie "The Job" als de FBI smokegranaten naar binnen gooien ook alles traag? (beeld)
Ja toen ik nog een Gforce4 TI had
  vrijdag 4 juni 2004 @ 00:17:47 #180
62182 Georges
That's the shit
pi_19629610
Ik vind/vond Copland en Keep your friends oid de moeilijkste.
pi_19629982
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ja toen ik nog een Gforce4 TI had
Ik heb eenRadeon 9600 Pro. Mag toch gewoon niet?
pi_19630004
ach heb je ook meer tijd om te richten toch
pi_19630224
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ach heb je ook meer tijd om te richten toch
Ja ok... maar is echt irritant
  vrijdag 4 juni 2004 @ 07:10:56 #184
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19632207
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:14 schreef BMWM3 het volgende:
Bij mij in z'n geheel niet (9700 pro)
pi_19633785
aaaaaaaaah
ben ik net weer een serieus met death row begonnen alles heel cool gedaan
ben iok bijna bij het ziekenhuis vliegt de auto in de fik
pi_19639215
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:36 schreef Maikel1 het volgende:
aaaaaaaaah
ben ik net weer een serieus met death row begonnen alles heel cool gedaan
ben iok bijna bij het ziekenhuis vliegt de auto in de fik
Das echt verschikkelijk

Heb je hem intussen al?
pi_19639285
al die nieuwe auto's verneuken de hele sfeer van de jaren 80 in het spel
pi_19639397
Nieuwe auto's? Ik wacht netjes op die Miami1986 mod...dan heb je de hele reutemeteut en nog realistisch ook
pi_19639512
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:27 schreef Markster het volgende:
al die nieuwe auto's verneuken de hele sfeer van de jaren 80 in het spel
Juis niet, dat maakt mij de sfeer goed voor SA!!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:42:33 #190
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19639652
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Nieuwe auto's? Ik wacht netjes op die Miami1986 mod...dan heb je de hele reutemeteut en nog realistisch ook
Oeh! Klinkt goed!
pi_19640488
Kon iemand mijn vertellen hoe je die auto en motor mods in je gta vc krijg en waar ze dan staan.
Want ik snap er niks van
pi_19640799
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:13 schreef Seal_force het volgende:
Kon iemand mijn vertellen hoe je die auto en motor mods in je gta vc krijg en waar ze dan staan.
Want ik snap er niks van
Heb je IMG Tool (handmatige install) of VCMM (Automatic) al gedownload?
pi_19642841
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:24 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Das echt verschikkelijk

Heb je hem intussen al?
eindelijk wel ja
pi_19643235
Daarmee ga je ze toevoegen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 18:45:22 #195
62182 Georges
That's the shit
pi_19645885
Misschien wel geinig, de leukste missies om te doen.
Mijn lijst:
1. Phnom Penh '86
2. All Hands On Deck!
3. Stunt Boat Challenge
4. Autocide
5. Cap The Collector
6. The Job
7. Keep Your Friends Close
pi_19645925
Mijn lijst
1 The Job
2 The Driver
3 Stunt Boat Challenge
4 Juju
5 Keep Your Friends Close
6 Death Row
7 Biker Race
  vrijdag 4 juni 2004 @ 18:58:49 #197
62182 Georges
That's the shit
pi_19646116
En met afstand de moeilijkste, vind ik dan: The Driver en The Job
pi_19646611
Valt reuze mee
  vrijdag 4 juni 2004 @ 19:22:37 #199
62182 Georges
That's the shit
pi_19646630
Ja ok, maar vergeleken bij veel andere missies zijn het wel de moeilijkste.

edit: Ik kan me wel voorstellen dat als iemand Vice voor het eerst speelt, diegene missies als Demolition Man, Bombs Away! of Dildo Dodo ook erg moeilijk vindt.
pi_19646917
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:22 schreef Georges het volgende:
Ja ok, maar vergeleken bij veel andere missies zijn het wel de moeilijkste.

edit: Ik kan me wel voorstellen dat als iemand Vice voor het eerst speelt, diegene missies als Demolition Man, Bombs Away! of Dildo Dodo ook erg moeilijk vindt.
Daar heb je echt gelijk in.

Demolition man. Eerste keer dat ik het tegen kwam, kwam ik gewoon niet verder. Maar als je eenmaal de vliegkunst in de knoop hebt (of de besturing anders configureert) dan gaat het uitstekend en hou je 2 minuten over.

Dildo Dodo. Hetzelfde als Demolition man, maar dan de tijd wat krapper

Bombs Away, was voor mij een eitje geweest
  vrijdag 4 juni 2004 @ 19:47:08 #201
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19647219
Poeh leukste missies, even die namen opzoeken.

Pnomh Penh '86
Rub Out
Cap the collector
Keep your friends close
Autocide
Bombs Away
G-Spotlight
The Job

Niet op volgorde
pi_19648120
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Heb je IMG Tool (handmatige install) of VCMM (Automatic) al gedownload?
Nee waar?
pi_19653498
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:22 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Nee waar?
IMG Tool

Vice City Mod Manager (VCMM)

Sorry voor de late reactie
pi_19653927
Pffff
wat is cop land een histyrische missie
op de PS2 was het in 1x gelukt
maarja morgen zijn we weer en dan komt alles wel goed
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:30:19 #205
62182 Georges
That's the shit
pi_19654716
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:05 schreef Maikel1 het volgende:
Pffff
wat is cop land een histyrische missie
op de PS2 was het in 1x gelukt
maarja morgen zijn we weer en dan komt alles wel goed
Lol, heb best wel veel keer gedaan over Copland, maar als je die bribes weet te vinden (die sterren) is ie goed te doen.
pi_19655075
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Georges het volgende:

[..]

Lol, heb best wel veel keer gedaan over Copland, maar als je die bribes weet te vinden (die sterren) is ie goed te doen.
Is dat niet zo vreselijk om te doen

Ik heb altijd problemen met de laatste bocht dat je tussen die stenen muren moet om je mansion te bereiken. Er is altijd wel een politieauto die je net nog even pakt. (ieuw, niet doordenken). Daar ga ik namelijk altijd in de fout.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:28:54 #207
62182 Georges
That's the shit
pi_19658154
De politie probeert je bijna altijd op dezelfde manier vast te rijden. Kwestie van slalommen dus.
Ik ga meteen naar beneden vanuit het winkelcentrum, daar is de eerste ster.
Dan naar links, rechts en weer links (of andersom ).

Dan rij je voorbij het politiebureau van Vice Point dacht ik en dan tweede straat rechts.
Dan vind je weer een bribe in dat hofje oid. Dan weer links en weer links dacht ik.

Dan krijg je nog een bribe vlakbij die pizzaria. Snel langs de Malibu en vanaf daar is het makkelijk.

Terwijl ik het toch wel heel vaak geprobeerd heb voordat het lukte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Georges op 05-06-2004 10:36:54 ]
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:42:09 #208
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19658281
ik zat gister MTA te doen en toen zag ik zo'n gast vliegen en ziekelijk hoog jumpen met zen car en loopings te nemen....hoe doe je dat? of wat moet je downloaden?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_19658753
Als de bom is ontploft bij het café dan rij ik als een gek naar mijn mansion
pi_19658818
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

IMG Tool

Vice City Mod Manager (VCMM)

Sorry voor de late reactie
Maak niet uit bedankt
Heb ze alle bij gedownload en hoe moet ik die mods nu in gta vc krijgen?
pi_19658991
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:23 schreef BMWM3 het volgende:
Als de bom is ontploft bij het café dan rij ik als een gek naar mijn mansion
dat probeer ik ook
maar die lance is ook debiel die blijft soms gewoon staan
pi_19659088
Het makkelijkste is de VCMM dat gaat helemaal automatisch.

1. Download het en installeer VCMM
2. Ga naar een site (met de mods van VC) en download je favourite auto die een VCM extentie bevat. (bv. VCM Cars downloads
3. Zoek een auto uit die je leuk vindt en download hem vervolgens naar je bureaublad.
4. Pak het .rar bestandje uit.
5. Als je dan vervolgens in je uitgepakte map bekijkt dan zie je één of meerdere .vcm bestanden.
6. Ga naar C:\Programm Files\VCMM\Mods\VCM. En plak in deze map al je .vcm bestanden.
7. Start vervolgens VCM op, en je ziet dat er 1 of meerdere files in een kader staan.
8. Klik een file aan. (bv. DMagic1 Wheel Mod) en klik op install.
9. Je ziet een balkje lopen en als ie weg is dan is hij succesvol geinstalleerd en wordt het lampje groen.
10. Als je een auto installeert dan doe je het precies hetzelfde. Maar als je op install drukt (in VCM) krijg je een lijst te zien met allemaal auto's. Selecteer er1 om één overheen te schrijven.

Veel succes!
pi_19659093
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

dat probeer ik ook
Ja inderdaad. Ik wacht altijd met smart op de missie dat je hem eindelijk mag vermoorden
pi_19665651
cop land is eigenlijk heel makkelijk
lang leve de heli
pi_19665855
Seal_Force. Is het nog gelukt?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 18:45:07 #216
62182 Georges
That's the shit
pi_19667172
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef Maikel1 het volgende:
cop land is eigenlijk heel makkelijk
lang leve de heli
Hoe doe je dat dan met een heli? Je moet namelijk in een politieauto naar dat winkelcentrum, staat daar ergens een helikopter in de buurt dan?
pi_19667514
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef Georges het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan met een heli? Je moet namelijk in een politieauto naar dat winkelcentrum, staat daar ergens een helikopter in de buurt dan?
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moet
maar je mag ook gewoon met een *normaal* voertuig daarheen
pi_19667714
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

Klopt. Was er ook achtergekomen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 19:55:14 #219
62182 Georges
That's the shit
pi_19667753
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

Ok dan, maakt het wel een stuk makkelijker.
Denk ik dan, zal het eens uitproberen.
pi_19668535
ik had laatst ook een nieuwshelikopter, vloog een stuk soepeler maar waar kan ik die nog een keer vinden?
pi_19668986
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 19:53 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Klopt. Was er ook achtergekomen
vind het wel een beetje lame van ze
ben je de hele tijd aan het probereen met een domme politie auto
en opeens merk dat je met een ander voertuig ook mag
pi_19668994
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:27 schreef berc het volgende:
ik had laatst ook een nieuwshelikopter, vloog een stuk soepeler maar waar kan ik die nog een keer vinden?
In downtown, begin van de bovenste brug. Daar staat een gebouw met een open deur
pi_19669019
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef Pluym het volgende:

[..]

In downtown, begin van de bovenste brug. Daar staat een gebouw met een open deur
oke dankjewel, ga even zoeken
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:09:01 #224
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19669618
Allemachtig, even van me afschrijven.

Ik speel Vice City nou al sinds 't uit is, elke dag ongeveer. Begint langzaam tot me door te dringen hoe erg ik aan 't spel verslaafd ben.
Merk gewoon als ik een dag gewerkt heb, ik me soms onrustig voel maar op 't moment dat ik weer speel en die mooie jaren '80 nummers voorbij hoor komen terwijl ik door de stad scheur in m'n snelle auto (in 't spel) ik helemaal weer tot rust kom.
Ik heb best wel een sociaal leven en ga ook wel uit enzo, maar merk dat ik elke dag een gaatje probeer te vinden om tóch vice city te kunnen spelen.
't spel heb ik eigenlijk al uitgespeeld, geen 100% maar ben ik mee bezig, maar wat ik wel weet, is dat 't spel écht van m'n computer af gaat voordat ik weer ga studeren in september, want dit zou echt niet samen gaan...
Ik bedoel, ik ben gister zelfs naar een jaren '80 feest in Tivoli geweest omdat ik die muziek zó onwijs gaaf ben gaan vinden. Gister kwam er op m'n werk zo'n nummer voorbij en zat ik daar met zó'n grijns op m'n smoel, collega's snapten er geen zak van

wat een spel

pi_19670317
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

dat probeer ik ook
Ik race naar het strand waar ik een helikopter heb staan wachten
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:37:43 #226
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19670430
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:

Ik speel Vice City nou al sinds 't uit is, elke dag ongeveer. Begint langzaam tot me door te dringen hoe erg ik aan 't spel verslaafd ben.
Merk gewoon als ik een dag gewerkt heb, ik me soms onrustig voel maar op 't moment dat ik weer speel en die mooie jaren '80 nummers voorbij hoor komen terwijl ik door de stad scheur in m'n snelle auto (in 't spel) ik helemaal weer tot rust kom.
Ik heb best wel een sociaal leven en ga ook wel uit enzo, maar merk dat ik elke dag een gaatje probeer te vinden om tóch vice city te kunnen spelen.
't spel heb ik eigenlijk al uitgespeeld, geen 100% maar ben ik mee bezig, maar wat ik wel weet, is dat 't spel écht van m'n computer af gaat voordat ik weer ga studeren in september, want dit zou echt niet samen gaan...
Ik bedoel, ik ben gister zelfs naar een jaren '80 feest in Tivoli geweest omdat ik die muziek zó onwijs gaaf ben gaan vinden. Gister kwam er op m'n werk zo'n nummer voorbij en zat ik daar met zó'n grijns op m'n smoel, collega's snapten er geen zak van

wat een spel

Moet je nagaan...deel 4 gaat online
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_19673187
quote:

wat een spel

lol idd
dit spel verveelt eigenlijk NOOIT
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:07:55 #228
62182 Georges
That's the shit
pi_19673238
quote:

wat een spel

Lol, zo erg heb ik heb het niet, maar het is een geweldig spel. 100 procent heb ik nooit gehaald. ook niet geprobeerd, maar de storyline speel ik keer op keer. De muziek is inderdaad geweldig al heb ik de laatste tijd mijn eigen mp3 tjes aan staan.
Vice was bijna af. De dingen die ik mis zijn: veel grotere stad, veel meer missies, veel dynamischere stad.
Als ze dat doen in San Andreas dan kan ik een prive leven voor de komende jaren wel vergeten.

edit: die talkradio is briljant
Vooral Sjavez of hoe je het ook schrijft.
En die meid, geen idee hoe ze heet, maar ze is altijd erg bijdehand.

[ Bericht 2% gewijzigd door Georges op 05-06-2004 23:18:55 ]
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:20:17 #229
62182 Georges
That's the shit
pi_19673525
Nog meer mensen hier met een favo lijst van missies?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:33:31 #230
61587 Retuobak
My oh my!
pi_19673852
Maurice Chavez

Met z'n paperweight op het einde
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:38:53 #231
62182 Georges
That's the shit
pi_19673983
Chavez rulez met z'n accentje.
Ze hadden eigenlijk een update moeten maken van die radio. Dat je na een tijdje weer nieuwe talkradio krijgt. Misschien iets voor San Andreas.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:50:01 #232
62182 Georges
That's the shit
pi_19674263
Een van de leukste dingen van Vice is gewoon doelloos rondrijden met de radio of mp3 aan. Vooral 's nachts. Heeft wel iets. Erg sfeervol.
Vice is geweldig. GTA 3 haalt het er niet bij.
pi_19674449
GTA 3 Rules ook
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:59:29 #234
62182 Georges
That's the shit
pi_19674494
Ja, maar een heel stuk minder dan Vice. Tommy roeleert.
  zondag 6 juni 2004 @ 00:00:00 #235
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19674506
Leukste missie vind ik toch wel "all hands on deck"
Heerlijk als die apache helikopter ineens op je afkomt
Enne.. Tommy Vercetti is ook de main character van GTA 3 (alleen hij zegt nie veel )
  zondag 6 juni 2004 @ 00:07:08 #236
62182 Georges
That's the shit
pi_19674663
Dat heb ik niet echt meegekregen dan.
Ik heb GTA 3 ff gespeeld en vrij snel daarna Vice gekocht. Sindsdien geen deeltje 3 meer gezien.
Wat was de rol van Tommy in deel 3 dan?
  zondag 6 juni 2004 @ 00:10:30 #237
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19674735
Je speelt in GTA3 met Tommy Vercetti, maar dan in de jaren 70. Hij zegt geen woord, en knikt alleen maar
  zondag 6 juni 2004 @ 00:12:22 #238
62182 Georges
That's the shit
pi_19674778
Huh? Het karakter waar je mee speelt in GTA 3 is niet Tommy.
  zondag 6 juni 2004 @ 00:18:15 #239
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19674925
Ik had ooit ergens gelezen dat je hem ook speelt in GTA 3. Ik zal wel es ff opzoeken waar dat ook alweer was.
pi_19675011
Neen dat is niet waar gta3 speelt zich gewoon af in het jaar dat het uitgebracht is 2001 (d8 ik)

En het is niet echt duidelijk dat de karakter in gta3 vercetti is, dus ik denk dat dit niet waar is.

offtopic: is de hoofdpersoon van gta sa een neger of is ie blank?
  zondag 6 juni 2004 @ 00:30:16 #241
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19675196
quote:
Having just made it back onto the streets of Liberty City after a long stretch in maximum security, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. They were understandably nervous about his re-appearance in Liberty City, so a trip down south seemed like a good idea
Het is mogelijk dat het dezelfde is, en GTA 3 speelt zich volgens mij toch echt af in de jaren 70
  zondag 6 juni 2004 @ 00:31:46 #242
62182 Georges
That's the shit
pi_19675226
Het ljkt me sterk dat Tommy 'the main character' is van GTA 3. Officieel heeft dat personage geen naam.

edit: main character in San Andreas is een Afro-American.

[ Bericht 13% gewijzigd door Georges op 06-06-2004 00:39:44 ]
pi_19675308
quote:
Op zondag 6 juni 2004 00:30 schreef Drakul het volgende:

[..]

Het is mogelijk dat het dezelfde is, en GTA 3 speelt zich volgens mij toch echt af in de jaren 70
Neen het is niet in de jaren 70

Voorbeeld: Op die rap-radiostation krijg je muziek te horen van onder andere Royce Da 5''9
Dat is zo'n rapper die in de jaren 70 waarschijnlijk een foetus was. (absoluut niet mijn smaak btw)
  zondag 6 juni 2004 @ 00:39:15 #244
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19675368
quote:
Lastly, because the game is set in the 80s, not in the early twenty first century as GTA3, we wanted to keep the period flavor intact
Je hebt gelijk (go google!)
pi_19675493
http://www.rockstargames.com/warehouse/

Op deze website staat o.a een cap van rockstar te koop, wat wel grappig is is dat deze cap ook gedragen wordt door mensen die in Liberty City op straat lopen.
pi_19682346
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:35 schreef Hollandia2 het volgende:
http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/clothing.html

hier dus
Lachen dit
pi_19693619
Net die film studio gekocht maar dodo dildo is best een irritante missie
als je per ongeluk op de grond neertyft kan je niet meer de lucht in...
of ligt dat aan mij?
  zondag 6 juni 2004 @ 22:55:40 #249
62182 Georges
That's the shit
pi_19693715
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef Maikel1 het volgende:
Net die film studio gekocht maar dodo dildo is best een irritante missie
als je per ongeluk op de grond neertyft kan je niet meer de lucht in...
of ligt dat aan mij?
Klopt, zo gauw je de grond raakt is het einde oefening. Kwestie van veel oefenen, net als Demolition Man.
  maandag 7 juni 2004 @ 00:13:02 #250
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19695173
gewoon de controlls veranderen. ben opnieuw begonnen en heb net phenm phen '86 gehaald en 99 packages gepakt. nu moet ik alleen nog die bij de marinebasis maar die honden schieten steeds op me. heb al casual clothes gehaald bij "The Laundromath" en toen met een auto die voor je hotel staat, een bobcat en met street clothing uit je hotel in een Cruiser langs de basis gereden maar ze blijven schieten met die M16's.

Ik heb wel een groot deel van de wapens waaronder een uzi maar als ik die zou dumpen bij het vliegveld dan schieten ze NOG op me. ZELFS als ik netjes met het verkeer meerijd en lopend ook.
  maandag 7 juni 2004 @ 00:26:09 #251
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_19695414
ben net heerlijk helemaal opnieuw begonnen en 't eerste wat ik heb gedaan, is ff die pizza missie gehaald en m'n max. health naar 150 gebracht is wel wat handiger om te doen aan 't begin van 't spel natuurlijk
pi_19695882
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef DaafAzuil het volgende:
ben net heerlijk helemaal opnieuw begonnen en 't eerste wat ik heb gedaan, is ff die pizza missie gehaald en m'n max. health naar 150 gebracht is wel wat handiger om te doen aan 't begin van 't spel natuurlijk
En nu nog Taxi en Ambulance. Dan heb je het ergste gehad. Wil jij voor mij de Pizza doen aub. Lukt me maar niet
pi_19699132
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:13 schreef speedfreakssj het volgende:
gewoon de controlls veranderen. ben opnieuw begonnen en heb net phenm phen '86 gehaald en 99 packages gepakt. nu moet ik alleen nog die bij de marinebasis maar die honden schieten steeds op me. heb al casual clothes gehaald bij "The Laundromath" en toen met een auto die voor je hotel staat, een bobcat en met street clothing uit je hotel in een Cruiser langs de basis gereden maar ze blijven schieten met die M16's.

Ik heb wel een groot deel van de wapens waaronder een uzi maar als ik die zou dumpen bij het vliegveld dan schieten ze NOG op me. ZELFS als ik netjes met het verkeer meerijd en lopend ook.
Je moet een politiepak hebben dan kom je er zo op.
to quote my brother's hidden message: BUYWINDOWSBUYWINDOWSBUYWINDOWS
  maandag 7 juni 2004 @ 11:57:29 #254
24184 speedfreakssj
pi_19701430
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:17 schreef cemetery_gates het volgende:

[..]

Je moet een politiepak hebben dan kom je er zo op.
over die pizza en zo, die zijn wel te doen maar die ambulance missies..... je mag helemaal NIKS fout doen ofzo.

enne, ik had net 1 missie gedaan voor diaz en alles van rosenberg, helft van cortez en 2 van avery dus ik was net begonnen en dan heb je die nog niet. maar ik heb een cruiser gepakt, ben er langs gereden zonder beschoten te worden, op de hoek gestopt en ben er naar toegerend en toen snel terug met al die kogels om me nek.
pi_19702698
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef DaafAzuil het volgende:
150 health|?
het hoogste is toch 125 als je je door een hoer laat neuken?

is het eigenlijk ook mogelijk om andere missie's nog 's een keer te spelen of zo?
pi_19702772
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:47 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

150 health|?
het hoogste is toch 125 als je je door een hoer laat neuken?

is het eigenlijk ook mogelijk om andere missie's nog 's een keer te spelen of zo?
Door een hoer wel ja (125)

Maar als je de pizza's hebt bezorgt wordt je health 150 ipv 100
pi_19703055
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:13 schreef speedfreakssj het volgende:

even een TIP om in de military base te geraken (waar trouwens een leuke tank staat en een apache helicopter):
Ga naar het politieburo waarin je die kluiskraker ken hebt helpen ontsnappen, daar kun je namelijk in gaan en daar ligt in de kleedkamer een politieuniform en een politieknuppel. Dus nu ben je een agent en kun je fluitend de military base inlopen.
Dat politieburo was in washington beach geloof ik (aan de achterkant kun je rookbommen pakken)
pi_19715098
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Hollandia2 het volgende:

[..]

even een TIP om in de military base te geraken (waar trouwens een leuke tank staat en een apache helicopter):
Ga naar het politieburo waarin je die kluiskraker ken hebt helpen ontsnappen, daar kun je namelijk in gaan en daar ligt in de kleedkamer een politieuniform en een politieknuppel. Dus nu ben je een agent en kun je fluitend de military base inlopen.
Dat politieburo was in washington beach geloof ik (aan de achterkant kun je rookbommen pakken)
ow w8 was al gezegd
pi_19715855
Vraagje:

Bij het begin van de missie 'Keep your friends close' (de eindmissie), zie je Ken Rosenberg, Tommy Vercetti, Lance Vance, Sonni Forelli en nog twee dudes tegenover elkaar staan.
Dan komt er een moment dat Sonny en Tommy het hebben over de 'job', waarbij tommy werd gepakt en daardoor in de bak kwam.
Tommy zegt dan: U send me 2 kill one man, one man, it was a setup bla bla bla en sonny zegt dan zoiets van How many men did u kill, that's why they get to call u the Harwood Butcher.
Nu vroeg ik me af of ie daadwerkelijk Harwood Butcher zegt, ik denk namelijk dat ie dat zegt. Harwood is een area in liberty city namelijk.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 00:44:16 #260
24184 speedfreakssj
pi_19718745
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:59 schreef Hollandia2 het volgende:
Vraagje:

Bij het begin van de missie 'Keep your friends close' (de eindmissie), zie je Ken Rosenberg, Tommy Vercetti, Lance Vance, Sonni Forelli en nog twee dudes tegenover elkaar staan.
Dan komt er een moment dat Sonny en Tommy het hebben over de 'job', waarbij tommy werd gepakt en daardoor in de bak kwam.
Tommy zegt dan: U send me 2 kill one man, one man, it was a setup bla bla bla en sonny zegt dan zoiets van How many men did u kill, that's why they get to call u the Harwood Butcher.
Nu vroeg ik me af of ie daadwerkelijk Harwood Butcher zegt, ik denk namelijk dat ie dat zegt. Harwood is een area in liberty city namelijk.
ik geloof het wel ja,
Ik weet dat van dat uniform wel maar dan moet je eerst je huis hebbe en zo en ik ben net begonnen en heb net 18 missies gedaan in totaal. waarvan de laatste 4 van die cubanen/negers.

Nu vroeg ik me ook af wat in gods naam FlightHours waren aangezien ik toch al een mile of 150 met een heli heb gevlogen en daar 00:00 staat. moet je dan in de apache zitten ofzo?
pi_19719957
Ik weet niet, misschien telt flight hours alleen als je met dat watervliegtuigje vliegt, dat staat bij de porn studios achter.
pi_19730140
Alleen, waar is die army base ???
pi_19730311
achter bij het vliegveld ergens
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
pi_19730436
kheb em al
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:51:24 #265
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_19782001
nu heb ik dus zitten kutten met die audio files, maar ik had een backup gemaakt, alleen doet deze het dus niet. ik heb nu geen enkel autogeluid in het spel. de files staan nog wel allemaal bij audio, maar als ik archive r3ebuild wil doen, bij gta audio, dan geeft ie een error aan. wat kan ik doen.
gta.img backuppen, en mijn savegames, zodat ik later weer verder kan gaan

mijn dank is groot
pi_19803035
Je savegames blijven bestaan, ook al installeer je alles opnieuw. Die data staat in je profiel namelijk.
pi_19803038
Zijn er bij GTA ook flitspalen?
pi_19806147
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
Zijn er bij GTA ook flitspalen?
nee.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:31:23 #269
62182 Georges
That's the shit
pi_19807765
Wat krijg je als je alleen de storyline uitspeelt eigenlijk (dus niet 100%)? Ik meen me te herinneren dat je bodyguards krijgt en 2 limo's?
pi_19808237
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:31 schreef Georges het volgende:
Wat krijg je als je alleen de storyline uitspeelt eigenlijk (dus niet 100%)? Ik meen me te herinneren dat je bodyguards krijgt en 2 limo's?
en een Apache op de legerbasis
pi_19808952
Hoezo krijg je nou weer bodyguards (waar zijn die dan) en 2 limo's WTF?
pi_19810180
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:21 schreef Hollandia2 het volgende:
Hoezo krijg je nou weer bodyguards (waar zijn die dan) en 2 limo's WTF?
Misschien bedoelt hij de limo die naast de trap van je mansion staat!
pi_19810428
Aha op die manier maar dat is er toch 1tje

Verder heb ik daar eik niet op gelet die limo is toch maar een iritante slome wagen
pi_19810679
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:16 schreef Hollandia2 het volgende:
Aha op die manier maar dat is er toch 1tje

Verder heb ik daar eik niet op gelet die limo is toch maar een iritante slome wagen
Maar wel stoer
pi_19810752
staat er ook eigenlijk ergens een tank of zo?
of krijg je die pas als je hem uit hebt gespeeld?
pi_19810856
Het zou wel stoer zijn als je dan zelf niet in die limo hoeft te rijden

Dus je moet gereden worden !
pi_19810867
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:30 schreef Maikel1 het volgende:
staat er ook eigenlijk ergens een tank of zo?
of krijg je die pas als je hem uit hebt gespeeld?
Er staat een tenk op de legerbasis na de missie "Sir Yes Sir"
pi_19810873
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef Hollandia2 het volgende:
Het zou wel stoer zijn als je dan zelf niet in die limo hoeft te rijden

Dus je moet gereden worden !
Dat kan je doen in SA
pi_19817325
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Er staat een tenk op de legerbasis na de missie "Sir Yes Sir"
die heb ik allang gedaan
maar zie geen tank
pi_19817389
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:34 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

die heb ik allang gedaan
maar zie geen tank
Hmm. En als je even eruit gaat en een blokje rond gaat lopen?
pi_19818026
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:37 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Hmm. En als je even eruit gaat en een blokje rond gaat lopen?
ook niet
pi_19818105
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:09 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

ook niet
Hmmm. Je gaat toch wel helemaal naar achteren toe hè? Dus ook waar de Apache staat?
pi_19818185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:12 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Hmmm. Je gaat toch wel helemaal naar achteren toe hè? Dus ook waar de Apache staat?
lol nou begin je over een apache die krijg je toch als je 100% hebt uitgespeeld?
en dat heb ik nog niet
en die legerbasis is toch dat klein gebied bij het vliegveld he?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:18:11 #284
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_19818234
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:43:30 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_19818638
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

lol nou begin je over een apache die krijg je toch als je 100% hebt uitgespeeld?
en dat heb ik nog niet
en die legerbasis is toch dat klein gebied bij het vliegveld he?
Yup

Boven het vliegveld. Je kan er alleen maar binnen als je een politiepak hebt aangetrokken.
pi_19818861
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:33 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Yup

Boven het vliegveld. Je kan er alleen maar binnen als je een politiepak hebt aangetrokken.
weet ik
maar dan zie ik nog geen tank
  vrijdag 11 juni 2004 @ 20:19:35 #287
62182 Georges
That's the shit
pi_19819769
Ik heb er ook nog nooit een tank gezien.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 20:25:02 #288
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19819888
quote:

Dan krijg je alleen maar een apache helikopter die in de legerbasis staat. Bodyguards (die je kan selecteren in je mansion doormiddelvan in het roze rondje te staan) kreeg ik alleen maar na 100%.

[EDIT] Tank is volgens mij na 80 of 90 hidden packages.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 00:05:01 #289
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_19825208
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:43:30 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 00:31:23 #290
24184 speedfreakssj
pi_19825808
nee hoor. het net 18 missies gedaan van storyline die makkelijk waren en een berg side dingen. ben pas een uur of 20 bezig denk ik zo.
pi_19825876
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 00:05 schreef Mikkie het volgende:
100% uitspelen... dat zijn echt té veel speeluren
Hoe lang heb je er over gedaan?
pi_19825910
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:42 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

weet ik
maar dan zie ik nog geen tank
Ik zal wel is een keer een screenshotje maken waar hij dan staat...

Ik ben nog niet bij de malibu missie dat ik die Ken moet laten ontsnappen

Krijg je dus nog van me tegoed. Ok?
pi_19827524
100% uitspelen?

Ik heb het gedaan via www.gta-junkies.com

en dan moet je links in het frame Maps/Walktroughs kiezen en dan vice city

GTA3 heb ik 100% gehaald via een walktrough op www.gamefaqs.com

www.gamefaqs.com vind ik toch wel de beste site op het gebied van games

het forum van www.gta-junkies.com zuigt overigens
pi_19829397
Weet iemand waar ik Voor GTA Vice City een Yamaha Aerox als vervangende scooter kan downloaden?
pi_19830744
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 08:29 schreef Kyro het volgende:
Weet iemand waar ik Voor GTA Vice City een Yamaha Aerox als vervangende scooter kan downloaden?
niet op www.gtagaming.com of www.gtareactor.de ?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:31:59 #296
62182 Georges
That's the shit
pi_19831102
Weet er iemand of er een makkelijke manier is om in het begin al op de andere eilanden te komen?
Ik las op een ander forum een aantal mogelijkheden maar heb ze nog niet uitgeprobeerd.
pi_19831320
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:31 schreef Georges het volgende:
Weet er iemand of er een makkelijke manier is om in het begin al op de andere eilanden te komen?
Ik las op een ander forum een aantal mogelijkheden maar heb ze nog niet uitgeprobeerd.
Je kan een cheat gebruiken (niet doen! anders kom je niet op de 100%) of je kan via de movie studio jumpen over een truck met een trailer erop... (wel snelle auto nemen)
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:50:07 #298
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_19831402
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:31 schreef Georges het volgende:
Ik weet maar 1 manier, maar die is niet makkelijk: in de haven kan je m.b.v. een ambulance die je half boven het water parkeert langs de hekken de pier opkomen. Bootje pakken, varen maar.

Als er mensen zijn die een andere manier weten, ik ben benieuwd.
pi_19831641
Die wist ik niet eens... Ga ik is uitproberen
pi_19831730
Deel 21 staat weer aan te komen . Ik ben hem al aan het maken
pi_19831732
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')