Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?quote:
Of die zo moeilijk isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:57 schreef rotskibo het volgende:
Jaaa, heb gisteren eindelijk demolition man volbracht![]()
![]()
De story line, of echt alles!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef Grasmaaier. het volgende:
Uitgespeeld
storylinequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
De story line, of echt alles!![]()
Succes, fdat heb ik al achter mijn rug.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:39 schreef Grasmaaier. het volgende:
[..]
storyline
nu nog al die tax,politie/brandweer/ambulance missies
Op de PC welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Of die zo moeilijk is![]()
Nou idd. Met afstand overigens. Ik heb geen ervaring met de PS2, maar kan me voorstellen dat het met een gamepad een stuk makkelijker is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Op de PC wel![]()
Autodealerschap kopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:53 schreef rotskibo het volgende:
Ik wil mee doen aan die straatraces maar hoe werkt dat precies ???
Valt toch wel mee als je de toetsen ff veranderd? Heb er tenminste nooit zo veel moeite mee gehad. Hield nog genoeg tijd over aan het eindquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Op de PC wel![]()
Ik hield 2,5 minuut over !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:01 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Valt toch wel mee als je de toetsen ff veranderd? Heb er tenminste nooit zo veel moeite mee gehad. Hield nog genoeg tijd over aan het eind
De laatste level vond ik lastiger...
Tis niet echt moeilijk hoor, in je het gedeelte met de garages en spray shop zie je om de hoek een roze marker. Daarin gaan en je kunt een race kiezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:56 schreef rotskibo het volgende:
Ja ik heb al die auto's al verzameld maar er was iets met een telefoon kan iemand dat ff precies uitleggen?
Ja, alleen als ik op enter druk bij een race gebeurt er niks en ik vind ook niks in de buurt waar die race zou moeten zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tis niet echt moeilijk hoor, in je het gedeelte met de garages en spray shop zie je om de hoek een roze marker. Daarin gaan en je kunt een race kiezen.
Jij ook bedankt, wist het niet namelijk. Zat er ook altijd mee te kloten.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:47 schreef rotskibo het volgende:
Nou heb het ondertussen al uitgevonden je moet op ALT drukken.
bedankt nog.
Dankje wel. Zat wel wat uurwerk inquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:29 schreef Seal_force het volgende:
De OP is helemaal goedgoed gedaan
![]()
No way dat jij 2.05 rijdt...dan kom je net op het tweede eilandquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:17 schreef DaafAzuil het volgende:
tis vast al een keer voorbij gekomen in één van de vorige topics uiteraard, maar wat is jullie snelste tijd bij de "grootste" straatrace? die over 2 eilanden? ik race 'm altijd met de dirtring racer en m'n snelste tijd is 2.05vroeg me af of 't véél sneller kan, denk zelf dat ik er nog wel een paar seconden af kan maar ben benieuwd!
Rond de 6 á 7 minutenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:28 schreef Georges het volgende:
Wat is een beetje normale tijd voor die langste race? Ik heb 'm nog nooit gereden, ga ik het eens proberen binnenkort.
Waarschijnlijk heb je een joystick aan je PC hangen en die staat met de knuppel naar beneden. Had ik ook met m'n Sidewinder forcefeedback joystick.... hij liep maar vreemd... stond dat ding een bepaalde kant op... tja, kan gebeurenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:48 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd, maar heb nu last van een kleinigheidje... Als ik niets doe, loopt Vercetti automatisch vooruit. Als ik op achteruit (pijl omlaag) druk staat hij stil. Ik kan dus niet achteruit lopen.
Eerst was het dus dat hij standaard stil staat en dat ik achteruit kon lopen.
Ik heb het hele controller menu al doorgespit en van alles geprobeerd (classic besturing ipv default), maar niets lijkt te helpen. Je zou zeggen het is geen ramp, maar als ik uit het kantoor van die Rosenberg (advocaat) moet lopen, duurt dit nu een eeuwigheid omdat ik dus niet gebruik kan maken van 'pijl omlaag'...
Iemand een idee?
Eerder rond de 4 of 5 minuten. Mijn record is 4.01.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:40 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Rond de 6 á 7 minuten![]()
Ik heb inderdaad een gamepad, dus ik zal die eens loshalen vanavond en kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:45 schreef JK het volgende:
Waarschijnlijk heb je een joystick aan je PC hangen en die staat met de knuppel naar beneden. Had ik ook met m'n Sidewinder forcefeedback joystick.... hij liep maar vreemd... stond dat ding een bepaalde kant op... tja, kan gebeurenEven goed zetten dus en dan lekker met je toetsenbord verder. Of je joystick loskoppelen.
zal hem zo ff doenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:17 schreef DaafAzuil het volgende:
tis vast al een keer voorbij gekomen in één van de vorige topics uiteraard, maar wat is jullie snelste tijd bij de "grootste" straatrace? die over 2 eilanden? ik race 'm altijd met de dirtring racer en m'n snelste tijd is 2.05vroeg me af of 't véél sneller kan, denk zelf dat ik er nog wel een paar seconden af kan maar ben benieuwd!
Zoiets.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:10 schreef yvette1982 het volgende:
wat voor soort spel is dit? Wat moet je allemaal doen, wat is er leuk aan? ik ken dit spel namelijk niet, maar ik hoor er wel leuke verhalen over. Ik dacht dat je auto's moet jatten.
ik deed er 15 minuuten overquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:01 schreef rotskibo het volgende:
Damn, die keep your friends close is echt easy. Vooral met die wapens van Phil.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:05 schreef Georges het volgende:
[..]
Niet geweldig?![]()
Het spel roeleert, al zijn er de nodige zwakke punten. Vice rules!![]()
Het werkt idd als ik de gamepad loshaal! bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:30 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een gamepad, dus ik zal die eens loshalen vanavond en kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de tip.
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het werkt idd als ik de gamepad loshaal! bedankt![]()
Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef BMWM3 het volgende:
www.gtareactor.de?
Niet dat ik weet. Ik vind de carmods ook ergquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Georges het volgende:
[..]
Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?
Ik vroeg me af of die auto's ook Duitse namen krijgen als je ze installeert.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:41 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik vind de carmods ook erg![]()
Mijn Duits is goed. Als je iets wilt weten, reageer hier
Nee, krijgen ze niet. Is handmatig hèquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die auto's ook Duitse namen krijgen als je ze installeert.
Ja inderdaad. Wanneer komt ie uit? of is er nog geen datum?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik kijk wel uit naar die Miami1986 mod trouwens. Beloofd über te worden.
http://www.theborggaming.comquote:Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?
Ik zelf heb hem al legaal gekocht ook al heb ik hem alleen gekocht voor die sticker en de kaartquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef Keromane69 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je oproepje online blijft staan.
Vreemde opmerking misschien, maar wat dacht je van kopen? Gewoon in de winkel. Doe es gek. Of vertel die vriend van je dat er een website bestaat die google heet.
Ook hele mooie site, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:47 schreef Drakul het volgende:
[..]
http://www.theborggaming.com
GTA:Vice City.. Mods & Downloads.. en bij Cars & Bikes en Links staan erg goeie auto's & motoren
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef PDOA het volgende:
Hoe spring ik in godsnaam uit een rijdende auto???
Pijltoetsen of W A D S niet indrukken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)
Ik zou het niet doen, je kunt je lelijk bezeren.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef PDOA het volgende:
Hoe spring ik in godsnaam uit een rijdende auto???
? Ik gebruik shift enter. Gewoon enter werkt volgens mij alleen als je langzaam gaat. Shift enter kan op volle snelheid. Kost je hooguit 10 health of zo. Wel oppassen dat je niet wordt overreden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)
Sonny Forelli!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:56 schreef Georges het volgende:
In het begin van Vice gaat een drugsdeal mis en daarmee begint het verhaal van Vice.
Wie waren nou eigenlijk degenen die die drugsdeal hadden verpest? Dat is me niet echt duidelijk geworden.
Is me nooit opgevallen, lol. Snap alleen niet helemaal waarom hij er achter zou zitten. Wat heeft hij er mee te winnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sonny Forelli!
Je ziet hem wanneer je bij het hotel aankomt en in de pink marker gaat staan aan een tafel zitten vol geld en drugs
Ging er toen geen lichtje branden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef Retuobak het volgende:
Ehm, z'n geld terug en toch drugs?
En natuurlijk ging Tommy dankzij het verliezen van het geld op jacht in Vice City en vermoord hij de halve concurrentie wat natuurlijk zeer gunstig is als je daar een enorme operatie wil starten als organisatie.
nee hoor gewoon heel simpel gewoon ff leren manquote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef PDOA het volgende:
Argh, wat is dat stukje met die helikopter (als je dat gebouw moet opblazen) kut. Onbestuurbaar dat kreng!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:00 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik zelf ook wel kunnen/moeten verzinnen, bedankt.
Zal eens opletten als ik 'm weer speel.
Demolition Man, idd zeer lastige missie. De tijd gaat lopen op het moment dat je de eerste bom oppakt. Ga dus eerst het gebouw in met je heli en vlieg over/door alle bouwvakkers/security crew. Als iedereen in het gebouw dood is pak je de eerste bom en werkt van onder naar boven.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef PDOA het volgende:
Argh, wat is dat stukje met die helikopter (als je dat gebouw moet opblazen) kut. Onbestuurbaar dat kreng!
helikopterquote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:
alleen zit ik nu bij 1 van de irritanste missies namelijk waar je lance moet redden
Dat is een leuk level. Je moet wel een snel vervoersmiddel hebben dat ver buiten bereik van rondsjesende mafiosi kan blijven, en je moet zoeken naar een gaatje. Dat is geen schuttingtaal. Of eigenlijk ook weer wel...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:
Ben dit spel ook eens op de Xbox gaan spelen
Blijft een meesterlijk spel
alleen zit ik nu bij 1 van de irritanste missies namelijk waar je lance moet redden
De levels met RC voertuigen vond ik persoonlijk niet zo leuk. Wel grappig dat ze er tussen zitten, maar niet dat je ze persee moest halen om verder te gaan in het verhaal. Het is me net iets te abstract/satirisch/... Liever was ik met vier bommen in een rugzak een zwaarbewaakte flat in aanbouw ingegaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Demolition Man, idd zeer lastige missie.
Hier staan wel leuke mods en voor de rest moet je kijken naar affiliates.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:29 schreef poehej het volgende:
weet iemand nog een site met veel VCM mods? http://www.gtagaming.com heeft er wel wat maar niet zo veel en http://www.gtaisland.gta-shack.com heeft er ook nog wat.. maar ik moet echt een hele fucking lijst hebben maar ik kan er niet zoveel vinden
Heb heel Vice city uit gespeeld zonder te cheatenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:12 schreef Georges het volgende:
[..]
Hier staan wel leuke mods en voor de rest moet je kijken naar affiliates.
http://www.gta-series.com(...)p?action=file&id=480
Heb trouwens net voor het eerst de Demolition Man missie gehaald zonder te cheaten.![]()
Is eigenlijk niet eens zo'n hele moeilijke missie, vooral kwestie van oefenen. Ik had nog een minuut over.
Ik 3x, what's your point?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:22 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Heb heel Vice city uit gespeeld zonder te cheaten![]()
Ok dan, leuk voor je. Ik heb de eerste keer dat ik Vice speelde, 15 keer geprobeerd om Demolition Man te halen, lukte niet. Trainer gedownload. Nu speel ik 'm zonder trainer, maakt niet uit toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:22 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Heb heel Vice city uit gespeeld zonder te cheaten![]()
Bedoel er niks mee maar als je cheat dan krijg je de missie keep your friends close niet dus met een trainer? krijg je hem wel?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:50 schreef Georges het volgende:
[..]
Ok dan, leuk voor je. Ik heb de eerste keer dat ik Vice speelde, 15 keer geprobeerd om Demolition Man te halen, lukte niet. Trainer gedownload. Nu speel ik 'm zonder trainer, maakt niet uit toch?
Ik zag trouwens dat als die drugsdeal in het begin mis gaat, Lance in de helicopter zit. Beetje vreemd.
Heb trouwens Sonny niet gezien in het begin, nadat de drugsdeal mis is gegaan.
Ben nu bezig met Copland, irritante missie is dat.
Wat heb jij ? Laat hem nou tochquote:Op maandag 31 mei 2004 19:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik 3x, what's your point?
Met een trainer krijg je die wel ja. Ik heb Vice nu al zo vaak gespeeld dat het een stuk makkelijker geworden is, lol. Geeft ook een stuk meer voldoening natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:09 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Bedoel er niks mee maar als je cheat dan krijg je de missie keep your friends close niet dus met een trainer? krijg je hem wel?
En hoezo is Copland iritant?Is wel leuk als je iemand over missies hoord praten
Als ze uit het winkelcentrum rijdt en je gaat daar naar beneden door de zelfde deur waar je de in bent gegaan en ligt daar een copsbats( of hoe je het noemt dat er 1 ster weg gaat) En dan links bij de pizza-zaak ligt er ook 1 dus heb je nog maar 3 sterren zo heb ik het gedaan en ging eigenlijk heel makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:03 schreef Georges het volgende:
[..]
Met een trainer krijg je die wel ja. Ik heb Vice nu al zo vaak gespeeld dat het een stuk makkelijker geworden is, lol. Geeft ook een stuk meer voldoening natuurlijk.
Het irritante van Copland vind ik vooral uit het winkelcentrum komen en terug naar je mansion, dat valt niet mee. Heb ook twee keer gehad dat politiewagens me volgde in de garage alvorens je naar het winkelcentrum gaat, en dan blokkeren ze de garagedeur.
Maar goed, zo moeilijk is ie nou ook weer niet.
Ik denk dat de Chaosmeter of zo, met die bikergang, het moeilijkste is. Martha's mugshot lijkt me ook wel een lastige missie.
Was het iemand nog opgevallen dat Lance in de heli zit bij die mislukte drugsdeal in het begin?
Sja ik vind het gewoon lomp dat hij zit te zeuren over dat hij zonder cheats speelde, kun je zulk soort reacties verwachten. Georges moet dat toch zelf weten?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:38 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wat heb jij ? Laat hem nou toch![]()
Ik speel nu Vice City nu ook voor de 2e keer (36% nu) en als ik hem weer heb uitgespeeld, ga ik het weer overnieuw doen
Tot SA komt,![]()
Bij escape heb je zo'n optie statistics oid (heb het een tijdje niet gespeeld dus kan ook anders heten) maar iig, gewoon biij escape menu kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef RobinhoX het volgende:
waar zie je hoeveel procent je het hebt uitgespeeld![]()
Nee!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:03 schreef Georges het volgende:
[..]
Was het iemand nog opgevallen dat Lance in de heli zit bij die mislukte drugsdeal in het begin?
Dat wist ik niet....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Seal_force het volgende:
ja lance bestuurd de helicopter en dan woord ze broer neer geknalt..
Als de broer van Lance wordt neergeschoten tijdens die deal dan moet Diaz daar toch achter zitten ipv Forelli?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Seal_force het volgende:
ja lance bestuurd de helicopter en dan woord ze broer neer geknalt..
Nee. Forelli heeft namelijk voor gezorgd dat de deal zal stuklopenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:21 schreef Georges het volgende:
[..]
Als de broer van Lance wordt neergeschoten tijdens die deal dan moet Diaz daar toch achter zitten ipv Forelli?
Ja gebruik flamme werper en mik op autos of steek politie mannetje in de fik. En haal die heli uit de lucht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:21 schreef Georges het volgende:
Ik snap de reacties wel als iemand cheat. Moet eigenlijk ook niet, maar ik werd toentertijd helemaal gek van die Demolition Man, had het iets van 15 keer geprobeerd. De besturing op de pc voor die rc heli is ook wel ff wennen.
Gisteren lukte het in een keer, net zoals de meeste missies.
Alleen Copland dus niet, zo ff uitproberen. Ik zal eens letten op die sterren Seal_force.
Iemand nog tips voor Chaosmeter (met die bikers) en Martha's Mugshot?
Die RC heli valt best nog wel mee. Verderop krijg je een RC vliegtuig, daar ben ik al een hele tijd mee bezig om die onder de knie te krijgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:21 schreef Georges het volgende:
Ik snap de reacties wel als iemand cheat. Moet eigenlijk ook niet, maar ik werd toentertijd helemaal gek van die Demolition Man, had het iets van 15 keer geprobeerd. De besturing op de pc voor die rc heli is ook wel ff wennen.
Gisteren lukte het in een keer, net zoals de meeste missies.
Alleen Copland dus niet, zo ff uitproberen. Ik zal eens letten op die sterren Seal_force.
Iemand nog tips voor Chaosmeter (met die bikers) en Martha's Mugshot?
Tuurlijk wel... Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef PDOA het volgende:
Zeg, kan ik geen hoeren meer oppikken?![]()
stil staan en dan toeteren..quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:56 schreef PDOA het volgende:
Hoe dan? Als ik toeter of naast ze ga rijden dan lopen ze gewoon door... Je moest toch toeteren of zo om ze te lokken?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 06:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
stil staan en dan toeteren..
Ha ha ik denk dat je groot gelijk hebquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:14 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
sinds wanneer moet je toeteren om een hoer op te pikken.
Hij verwart gewoon andere dames die goedhoerig gekleed zijn met de echte hoeren, vandaar dat hij denkt dat ie geen hoeren kan oppikken denk ik![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:26 schreef Keromane69 het volgende:
PS2 hoeren zijn gewoon goedkoper
nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:32 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wij moeten altijd toeteren (PC)
Die lijkwagen heet: Hearsequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:16 schreef Gesloten het volgende:
Hoe heet trouwens die lijkwagen in gta vc?
Zeker 100 Faresquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Steve-O het volgende:ik heb een springende taxi
Die krijg je geloof ik als je 100 passagiers weggebracht hebt bij de taximissiesquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Steve-O het volgende:ik heb een springende taxi
BMWM3 was me voorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zeker 100 Fares
ja stoer is dat he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Steve-O het volgende:ik heb een springende taxi
nananananaaaquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:44 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
BMWM3 was me voor
ik had ze allemaal in één keer, behalve parademicquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:49 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
nananananaaa
Inderdaad 100 Fares. Alleen bij de Taxi maakt het niets uit als, of je nu 100 achter elkaar doet, of gewoon 2x 50, 10x10, 100 is 100
Bij de Ambulance/Politie/Brandweer/Pizza/'Ice Cream' is het ander koek![]()
Ik heb ook 100 Fares achter elkaar gehaald (116.000 $ binnengekregen.) en de paramedic ook klaar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik had ze allemaal in één keer, behalve parademicecht zwaar kut is dat. ik zou niet weten hoe je dat ooit zou kunnen halen
net als alle unique jumps en hidden packages. zefs met kaartjes en beschrijvingen lukken me die maar niet. zit nu vast op 67%
![]()
En die andere is zijn broer. Diaz zorgde ervoor dat het misging, en niet Forelli.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:55 schreef BMWM3 het volgende:
Heb even voor de duidelijkheid een screenshot gemaakt van het beginfilmpje. Je ziet goed dat Lance in de heli zit
[afbeelding]
Ja sorry... Zat met Forrelli in mijn hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:36 schreef Georges het volgende:
[..]
En die andere is zijn broer. Diaz zorgde ervoor dat het misging, en niet Forelli.
Leo is een kok met veel connecties, misschien dat hij wat weet over de mislukte drugsdeal.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja sorry... Zat met Forrelli in mijn hoofdMaar nog iets. Wat had die kok (Leo) mee te maken?
Aha.. Omdat je aan de telefoon (van Leo) ook Robino kreeg.. Dus daaromquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Leo is een kok met veel connecties, misschien dat hij wat weet over de mislukte drugsdeal.
Ja inderdaad. dus die kok was dus verkleed met die zware guns? (intro film) die Harry en Lee vermoorden?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:19 schreef Retuobak het volgende:
Leo was een van de mannen die je in het begin zag in de zwarte pakken met de zware guns.
Bij de eerste telefoonmissie zegt de opdrachtgever ook:
Thank you for eradicating those out of towners Mr. Teal, it was invaluable to our business.
oid.
Moet je daar 100 fares achter elkaar doen zonder te stoppenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:49 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
nananananaaa
Inderdaad 100 Fares. Alleen bij de Taxi maakt het niets uit als, of je nu 100 achter elkaar doet, of gewoon 2x 50, 10x10, 100 is 100
Bij de Ambulance/Politie/Brandweer/Pizza/'Ice Cream' is het ander koek![]()
Je kan dingen wel fixenquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet je daar 100 fares achter elkaar doen zonder te stoppen
is onmogelijk je kan die dingen niet fixen
of je doet m gewoon bij die pizzaria om t hoekje van de malibu clubquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:05 schreef DaafAzuil het volgende:
damn om 100% te halen ben ik nou de pizza missie aan 't doen in downtown.. maar dat is fokked op moelijk.
telkens als je al 2 x moet rijden om pizza's te halen bij de pizzeria, moet je ook nog een keer een pizza afleveren op starfish islanddan is m'n tijd echt al láng op hoor
ga ik dat doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Je kan dingen wel fixenGewoon tijdens of na een fare de spuiterij opzoeken (kost je 100$)
En nee. je hoeft ze niet allemaal achter elkaar doenJe mag ook een set doen van 10x10 fares. of wat jij maar wil
Stoerquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ga ik dat doen.
Politie kan je niet spuiten bedoelde ik dus .
Ik heb een escudo pike speak in VC
[afbeelding]
Het is vooralwat je leuk vindt. Ik voeg de auto's pas laat in de game in. Omdat anders de showroom de auto's niet meer herkent, als je ze moet verzamelen (Sunshine Carshow)quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:07 schreef Steve-O het volgende:
ja die modellen die jij opnoemt vind ik niet echt In VC stijltje passen
Ik heb een F40 , en nog wat andere oude troep derin
neuhquote:Op maandag 31 mei 2004 11:26 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
helikopter![]()
Over welke missie heb je?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:22 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
neuh
je gaat eerst de bazooka halen bij het vliegvleddan ga je de missie doen en schiet je de mannetjes vooraan dood met je mooie geweer
Dat je lance mot redden die vuile snitchquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Over welke missie heb je?
Ow "Death Row" ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat je lance mot redden die vuile snitch
Nee niet verdelen. 50 achter elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:40 schreef berc het volgende:
als je dat ijs met dat drugs gaat verkopen moet je er toch een stuk of 50 verkopen?
moet dat allemaal in 1 keer of kan je dat ook verdelen in meerdere beurten
owquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee niet verdelen. 50 achter elkaar
"No More piguen shit on my car eh Tommy?"quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:40 schreef Maikel1 het volgende:
Yup death row
the fastest boat is trouwens erg makeklijk
je gaat met een auto naar die haven rijd tot de loods
gaat naar die hendel om de boot naar onder te laten gaan en dan ren je naar de boot
en klaar is kees
Ja toen ik nog een Gforce4 TI hadquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:14 schreef BMWM3 het volgende:
Gaat het tijdens de missie "The Job" als de FBI smokegranaten naar binnen gooien ook alles traag? (beeld)
Ik heb eenRadeon 9600 Pro.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja toen ik nog een Gforce4 TI had
Ja ok... maar is echt irritantquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ach heb je ook meer tijd om te richten toch
Bij mij in z'n geheel niet (9700 pro)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:14 schreef BMWM3 het volgende:
Gaat het tijdens de missie "The Job" als de FBI smokegranaten naar binnen gooien ook alles traag? (beeld)
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:36 schreef Maikel1 het volgende:
aaaaaaaaah
ben ik net weer een serieus met death row begonnen alles heel cool gedaan
ben iok bijna bij het ziekenhuis vliegt de auto in de fik
Juis niet, dat maakt mij de sfeer goed voor SA!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:27 schreef Markster het volgende:
al die nieuwe auto's verneuken de hele sfeer van de jaren 80 in het spel
Oeh! Klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Nieuwe auto's? Ik wacht netjes op die Miami1986 mod...dan heb je de hele reutemeteut en nog realistisch ook
Heb je IMG Tool (handmatige install) of VCMM (Automatic) al gedownload?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:13 schreef Seal_force het volgende:
Kon iemand mijn vertellen hoe je die auto en motor mods in je gta vc krijg en waar ze dan staan.
Want ik snap er niks van![]()
eindelijk wel jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:24 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Das echt verschikkelijk
Heb je hem intussen al?
Daar heb je echt gelijk in.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:22 schreef Georges het volgende:
Ja ok, maar vergeleken bij veel andere missies zijn het wel de moeilijkste.
edit: Ik kan me wel voorstellen dat als iemand Vice voor het eerst speelt, diegene missies als Demolition Man, Bombs Away! of Dildo Dodo ook erg moeilijk vindt.
Nee waar?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Heb je IMG Tool (handmatige install) of VCMM (Automatic) al gedownload?
IMG Toolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:22 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Nee waar?
Lol, heb best wel veel keer gedaan over Copland, maar als je die bribes weet te vinden (die sterren) is ie goed te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:05 schreef Maikel1 het volgende:
Pffff
wat is cop land een histyrische missie
op de PS2 was het in 1x gelukt
maarja morgen zijn we weer en dan komt alles wel goed
Is dat niet zo vreselijk om te doenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Georges het volgende:
[..]
Lol, heb best wel veel keer gedaan over Copland, maar als je die bribes weet te vinden (die sterren) is ie goed te doen.
Maak niet uit bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
IMG Tool
Vice City Mod Manager (VCMM)
Sorry voor de late reactie
dat probeer ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:23 schreef BMWM3 het volgende:
Als de bom is ontploft bij het café dan rij ik als een gek naar mijn mansion
Ja inderdaad. Ik wacht altijd met smart op de missie dat je hem eindelijk mag vermoordenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dat probeer ik ook
maar die lance is ook debiel die blijft soms gewoon staan![]()
Hoe doe je dat dan met een heli? Je moet namelijk in een politieauto naar dat winkelcentrum, staat daar ergens een helikopter in de buurt dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef Maikel1 het volgende:
cop land is eigenlijk heel makkelijk
lang leve de heli
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met een heli? Je moet namelijk in een politieauto naar dat winkelcentrum, staat daar ergens een helikopter in de buurt dan?
Klopt. Was er ook achtergekomenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moet
maar je mag ook gewoon met een *normaal* voertuig daarheen
Ok dan, maakt het wel een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moet
maar je mag ook gewoon met een *normaal* voertuig daarheen
vind het wel een beetje lame van zequote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Klopt. Was er ook achtergekomen![]()
In downtown, begin van de bovenste brug. Daar staat een gebouw met een open deurquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:27 schreef berc het volgende:
ik had laatst ook een nieuwshelikopter, vloog een stuk soepeler maar waar kan ik die nog een keer vinden?
oke dankjewel, ga even zoekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef Pluym het volgende:
[..]
In downtown, begin van de bovenste brug. Daar staat een gebouw met een open deur
Ik race naar het strand waar ik een helikopter heb staan wachtenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dat probeer ik ook
maar die lance is ook debiel die blijft soms gewoon staan![]()
Moet je nagaan...deel 4 gaat onlinequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:
Allemachtig, even van me afschrijven.
Ik speel Vice City nou al sinds 't uit is, elke dag ongeveer. Begint langzaam tot me door te dringen hoe erg ik aan 't spel verslaafd ben.
Merk gewoon als ik een dag gewerkt heb, ik me soms onrustig voel maar op 't moment dat ik weer speel en die mooie jaren '80 nummers voorbij hoor komen terwijl ik door de stad scheur in m'n snelle auto (in 't spel) ik helemaal weer tot rust kom.
Ik heb best wel een sociaal leven en ga ook wel uit enzo, maar merk dat ik elke dag een gaatje probeer te vinden om tóch vice city te kunnen spelen.
't spel heb ik eigenlijk al uitgespeeld, geen 100% maar ben ik mee bezig, maar wat ik wel weet, is dat 't spel écht van m'n computer af gaat voordat ik weer ga studeren in september, want dit zou echt niet samen gaan...
Ik bedoel, ik ben gister zelfs naar een jaren '80 feest in Tivoli geweest omdat ik die muziek zó onwijs gaaf ben gaan vinden. Gister kwam er op m'n werk zo'n nummer voorbij en zat ik daar met zó'n grijns op m'n smoel, collega's snapten er geen zak van
wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
lol iddquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik speel Vice City nou al sinds 't uit is, elke dag ongeveer. Begint langzaam tot me door te dringen hoe erg ik aan 't spel verslaafd ben.
Merk gewoon als ik een dag gewerkt heb, ik me soms onrustig voel maar op 't moment dat ik weer speel en die mooie jaren '80 nummers voorbij hoor komen terwijl ik door de stad scheur in m'n snelle auto (in 't spel) ik helemaal weer tot rust kom.
Ik heb best wel een sociaal leven en ga ook wel uit enzo, maar merk dat ik elke dag een gaatje probeer te vinden om tóch vice city te kunnen spelen.
't spel heb ik eigenlijk al uitgespeeld, geen 100% maar ben ik mee bezig, maar wat ik wel weet, is dat 't spel écht van m'n computer af gaat voordat ik weer ga studeren in september, want dit zou echt niet samen gaan...
Ik bedoel, ik ben gister zelfs naar een jaren '80 feest in Tivoli geweest omdat ik die muziek zó onwijs gaaf ben gaan vinden. Gister kwam er op m'n werk zo'n nummer voorbij en zat ik daar met zó'n grijns op m'n smoel, collega's snapten er geen zak van
wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, zo erg heb ik heb het niet, maar het is een geweldig spel. 100 procent heb ik nooit gehaald. ook niet geprobeerd, maar de storyline speel ik keer op keer. De muziek is inderdaad geweldig al heb ik de laatste tijd mijn eigen mp3 tjes aan staan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:
wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
Het is mogelijk dat het dezelfde is, en GTA 3 speelt zich volgens mij toch echt af in de jaren 70quote:Having just made it back onto the streets of Liberty City after a long stretch in maximum security, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. They were understandably nervous about his re-appearance in Liberty City, so a trip down south seemed like a good idea
Neen het is niet in de jaren 70quote:Op zondag 6 juni 2004 00:30 schreef Drakul het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat het dezelfde is, en GTA 3 speelt zich volgens mij toch echt af in de jaren 70
Je hebt gelijkquote:Lastly, because the game is set in the 80s, not in the early twenty first century as GTA3, we wanted to keep the period flavor intact
Lachen ditquote:Op zondag 6 juni 2004 12:35 schreef Hollandia2 het volgende:
http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/clothing.html
hier dus
Klopt, zo gauw je de grond raakt is het einde oefening. Kwestie van veel oefenen, net als Demolition Man.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef Maikel1 het volgende:
Net die film studio gekocht maar dodo dildo is best een irritante missie
als je per ongeluk op de grond neertyft kan je niet meer de lucht in...
of ligt dat aan mij?
En nu nog Taxi en Ambulance. Dan heb je het ergste gehad. Wil jij voor mij de Pizza doen aub. Lukt me maar nietquote:Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef DaafAzuil het volgende:
ben net heerlijk helemaal opnieuw begonnen en 't eerste wat ik heb gedaan, is ff die pizza missie gehaald en m'n max. health naar 150 gebrachtis wel wat handiger om te doen aan 't begin van 't spel natuurlijk
Je moet een politiepak hebben dan kom je er zo op.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:13 schreef speedfreakssj het volgende:
gewoon de controlls veranderen. ben opnieuw begonnen en heb net phenm phen '86 gehaald en 99 packages gepakt. nu moet ik alleen nog die bij de marinebasis maar die honden schieten steeds op me. heb al casual clothes gehaald bij "The Laundromath" en toen met een auto die voor je hotel staat, een bobcat en met street clothing uit je hotel in een Cruiser langs de basis gereden maar ze blijven schieten met die M16's.
Ik heb wel een groot deel van de wapens waaronder een uzi maar als ik die zou dumpen bij het vliegveld dan schieten ze NOG op me. ZELFS als ik netjes met het verkeer meerijd en lopend ook.
over die pizza en zo, die zijn wel te doen maar die ambulance missies..... je mag helemaal NIKS fout doen ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:17 schreef cemetery_gates het volgende:
[..]
Je moet een politiepak hebben dan kom je er zo op.
150 health|?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef DaafAzuil het volgende:
ben net heerlijk helemaal opnieuw begonnen en 't eerste wat ik heb gedaan, is ff die pizza missie gehaald en m'n max. health naar 150 gebrachtis wel wat handiger om te doen aan 't begin van 't spel natuurlijk
Door een hoer wel ja (125)quote:Op maandag 7 juni 2004 12:47 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
150 health|?
het hoogste is toch 125 als je je door een hoer laat neuken?
is het eigenlijk ook mogelijk om andere missie's nog 's een keer te spelen of zo?
even een TIP om in de military base te geraken (waar trouwens een leuke tank staat en een apache helicopter):quote:Op maandag 7 juni 2004 00:13 schreef speedfreakssj het volgende:
gewoon de controlls veranderen. ben opnieuw begonnen en heb net phenm phen '86 gehaald en 99 packages gepakt. nu moet ik alleen nog die bij de marinebasis maar die honden schieten steeds op me. heb al casual clothes gehaald bij "The Laundromath" en toen met een auto die voor je hotel staat, een bobcat en met street clothing uit je hotel in een Cruiser langs de basis gereden maar ze blijven schieten met die M16's.
Ik heb wel een groot deel van de wapens waaronder een uzi maar als ik die zou dumpen bij het vliegveld dan schieten ze NOG op me. ZELFS als ik netjes met het verkeer meerijd en lopend ook.
ow w8 was al gezegdquote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
even een TIP om in de military base te geraken (waar trouwens een leuke tank staat en een apache helicopter):
Ga naar het politieburo waarin je die kluiskraker ken hebt helpen ontsnappen, daar kun je namelijk in gaan en daar ligt in de kleedkamer een politieuniform en een politieknuppel. Dus nu ben je een agent en kun je fluitend de military base inlopen.
Dat politieburo was in washington beach geloof ik (aan de achterkant kun je rookbommen pakken)
ik geloof het wel ja,quote:Op maandag 7 juni 2004 22:59 schreef Hollandia2 het volgende:
Vraagje:
Bij het begin van de missie 'Keep your friends close' (de eindmissie), zie je Ken Rosenberg, Tommy Vercetti, Lance Vance, Sonni Forelli en nog twee dudes tegenover elkaar staan.
Dan komt er een moment dat Sonny en Tommy het hebben over de 'job', waarbij tommy werd gepakt en daardoor in de bak kwam.
Tommy zegt dan: U send me 2 kill one man, one man, it was a setup bla bla bla en sonny zegt dan zoiets van How many men did u kill, that's why they get to call u the Harwood Butcher.
Nu vroeg ik me af of ie daadwerkelijk Harwood Butcher zegt, ik denk namelijk dat ie dat zegt. Harwood is een area in liberty city namelijk.
nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
Zijn er bij GTA ook flitspalen?
en een Apache op de legerbasisquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:31 schreef Georges het volgende:
Wat krijg je als je alleen de storyline uitspeelt eigenlijk (dus niet 100%)? Ik meen me te herinneren dat je bodyguards krijgt en 2 limo's?
Misschien bedoelt hij de limo die naast de trap van je mansion staat!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:21 schreef Hollandia2 het volgende:
Hoezo krijg je nou weer bodyguards (waar zijn die dan) en 2 limo's WTF?
Maar wel stoerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:16 schreef Hollandia2 het volgende:
Aha op die manier maar dat is er toch 1tje
Verder heb ik daar eik niet op gelet die limo is toch maar een iritante slome wagen
Er staat een tenk op de legerbasis na de missie "Sir Yes Sir"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:30 schreef Maikel1 het volgende:
staat er ook eigenlijk ergens een tank of zo?
of krijg je die pas als je hem uit hebt gespeeld?
Dat kan je doen in SAquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef Hollandia2 het volgende:
Het zou wel stoer zijn als je dan zelf niet in die limo hoeft te rijden
Dus je moet gereden worden !
die heb ik allang gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Er staat een tenk op de legerbasis na de missie "Sir Yes Sir"
Hmm. En als je even eruit gaat en een blokje rond gaat lopen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:34 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
die heb ik allang gedaan
maar zie geen tank
ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hmm. En als je even eruit gaat en een blokje rond gaat lopen?
Hmmm. Je gaat toch wel helemaal naar achteren toe hè? Dus ook waar de Apache staat?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:09 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
ook niet
lol nou begin je over een apache die krijg je toch als je 100% hebt uitgespeeld?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hmmm. Je gaat toch wel helemaal naar achteren toe hè? Dus ook waar de Apache staat?
Yupquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
lol nou begin je over een apache die krijg je toch als je 100% hebt uitgespeeld?
en dat heb ik nog niet
en die legerbasis is toch dat klein gebied bij het vliegveld he?
weet ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Yup
Boven het vliegveld. Je kan er alleen maar binnen als je een politiepak hebt aangetrokken.
quote:Wat krijg je als je alleen de storyline uitspeelt eigenlijk (dus niet 100%)? Ik meen me te herinneren dat je bodyguards krijgt en 2 limo's?
Hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:05 schreef Mikkie het volgende:
100% uitspelen... dat zijn echt té veel speeluren
Ik zal wel is een keer een screenshotje maken waar hij dan staat...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:42 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
weet ik
maar dan zie ik nog geen tank
niet op www.gtagaming.com of www.gtareactor.de ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:29 schreef Kyro het volgende:
Weet iemand waar ik Voor GTA Vice City een Yamaha Aerox als vervangende scooter kan downloaden?
Je kan een cheat gebruiken (niet doen! anders kom je niet op de 100%) of je kan via de movie studio jumpen over een truck met een trailer erop... (wel snelle auto nemen)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:31 schreef Georges het volgende:
Weet er iemand of er een makkelijke manier is om in het begin al op de andere eilanden te komen?
Ik las op een ander forum een aantal mogelijkheden maar heb ze nog niet uitgeprobeerd.
Ik weet maar 1 manier, maar die is niet makkelijk: in de haven kan je m.b.v. een ambulance die je half boven het water parkeert langs de hekken de pier opkomen. Bootje pakken, varen maar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:31 schreef Georges het volgende:
Weet er iemand of er een makkelijke manier is om in het begin al op de andere eilanden te komen?
Ik las op een ander forum een aantal mogelijkheden maar heb ze nog niet uitgeprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |