dat zal me een knalfeest wordenquote:Op zondag 16 mei 2004 00:00 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop dat Al Qaeda volgend jaar mee doet.
Iets in me zegt dat je daarin ongelijk hebt met turkije op de 22e plaats..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom doen we nog mee?
Ieder land met een hoog aantal immigranten zal twaalf punten aan Turkije geven, ongeacht de inzending,
-knip-
Waarom doen we nog mee? Waarom doen we nog alsof het ons een bal uitmaakt?
dat idee zei ik zojuist tegen m'n broer, maar dan iets anders uitgelegd.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef sir_dalord het volgende:
Het is een ware verschrikking.
<knip>
idee 1:
ieder land mag aan 3 landen GEEN punten geven. Bijvoorbeeld denemarken mag geen punten geven aan noorwegen, zweden en finland.
<knip>
Omdat het niet alleen voor landen uit Europa is. Zo mag Egypte ook mee doen. Die landen zijn een bepaald televisie verbond aangegaan en daar gaat het om...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef Famas het volgende:
waarom doet israel eigenlijk mee??
Dat ligt toch niet in Europa?
Ik ben het helemaal met topic-opener eens. Nederland kán eenvoudig niet meer winnen. Tenzij we - zoals hierboven al gezegd - een Van den Ende show in het Turks neerzetten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ieder land met een hoog aantal immigranten zal twaalf punten aan Turkije geven, ongeacht de inzending, ze kunnen als varkens krijsen of als katten jengelen, ze krijgen er toch twaalf. Balkan-landen stemmen op Balkan-landen, hetzelfde geld voor Scandinavie en Oost-Europa. Vriendjespolitiek pur sang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |