It aint over until the fat lady sings.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:12 schreef boyv het volgende:
Sugar Lee Hooper zou trouwens ook mijn vote krijgen.
Niet eens zo'n slecht idee eikquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen in het stadion en zet de spelers maar aan de microfoon.
Kill Billquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:15 schreef mat_herben het volgende:
Bill
Er is maar een iemand die dat moet doen en dat is Bil van Dijk (of hoe schrijf je zijn naam?).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:15 schreef mat_herben het volgende:
Bill
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Er is maar een iemand die dat moet doen en dat is Bil van Dijk (of hoe schrijf je zijn naam?).
Vooral het hoog eindigen bij: "heb ik al-tijd ge-eeeeeeeeeerd" is fe-no-me-naal!!!!
Hulde en driewerf hoera voor Bil!![]()
Dan moeten de spelers eens goed hun bek opentrekken als ze zingen want ik vind het een grote aanfluiting dat ze meestal hun mond houdenquote:Op maandag 17 mei 2004 13:02 schreef Blue-eagle het volgende:
Gewoon het publiek en de spelers, is direct de sfeer goed.
Dat valt wel mee. De helft zingt mee en dat is ongeveer evenveel als bij andere Europese teams.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:59 schreef gimme.shelter het volgende:
Hat valt me altijd zo op dat die spelers van het NL elftal het Wilhelmus helemaal niet kennen. Het is altijd een vrij genante vertoning!!
...Stem voor!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:30 schreef ikhier het volgende:
hilary duff
(of een ander blond figuur met een kort rokje)
TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal mee eens! Hazes is DE man om onze jongens in Portugal toe te zingen en te wijzen op de trots die ze moeten tonen om in het oranje te mogen spelen!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:06 schreef thetruth het volgende:
André Hazes
Heeft hij dat ooit gedaan dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 10:07 schreef PogueMahone het volgende:
Ernst Daniel Smid niet meer in ieder geval
afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeft hij dat ooit gedaan dan?
scheidsrechter in de ko.. .....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:26 schreef BB-King het volgende:
Hans Teeuwen, mag ie meteen een show geven (de wedstrijd maar aflasten enzo).
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:08 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag
ouch... my eyes!!!!!quote:
Fingers crossed, of wat is de adder ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:33 schreef Komakie het volgende:
Frans Bauer natuurlijk....
Weet heel europa gelijk dat nederland echt geen goeie muzikanten heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |