De geruchten wijzen eropquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:24 schreef adjes26 het volgende:
en dit zou dan het psv ban volgend seizoen moeten worden!!
jaja dat wordt van Raaij zijn afscheidskadootje.... Let op mijn woorden!! !quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:37 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
De geruchten wijzen erop![]()
Diego in zijn dwangbuis en zijn zuurstof apparaat lijkt mij ook niet zo'n versterking.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:51 schreef tong80 het volgende:
Succes met van Beveren.
Is ie al uit de rolstoel ?
Volgens mij bedoel je Jorge Campos.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:08 schreef ErikT het volgende:
Op doel sowieso Chilavert. Alleen al om zn hoofd. Reserve keeper: Santos. Alleen al om zn tenue (WK '94).
Die was van Mexico.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Jorge Campos.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Jorge Campos.
Welke Carlos? Roberto of Alberto?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:34 schreef popolon het volgende:
Carlos
Dit kunnen jullie niet menen.
Precies! Hij was Brazilië's antwoord op Beckenbauer. Een beter antwoord bestaat er niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:40 schreef tong80 het volgende:
Alberto Carlos hoort in ieder wereldteam thuis.
Frank Rijkaard vond ik een stuk completer dan Matthaüs.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:09 schreef tordesmonats het volgende:
ja dat roept natuurlijk wat weerstanden op
toch is hij met nedved de beste allround middenvelder die ik gezien heb
Okay, misschien was Matthaüs op dat gebied ietsje beter. Hij kon ook beter een ander provoceren. Maar Frank was mooier om naar te kijken. Hij controleerde het middenveld op zo'n simpele manier. Misschien dat hij daarom te vaak over het hoofd word gezien. Het was niet spectaculair genoeg, maar gewoon goed en simpel.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:17 schreef tordesmonats het volgende:
rijkaard was een geweldige speler ja, waarschijnlijk zelfs iets meer talent maar hij miste de dynamiek en de drive van der lothar
Wie Frank of Matthaüs?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:23 schreef tordesmonats het volgende:
nou, hij had ook een geweldige versnelling met de bal aan de voet en een dodelijk schot
kijk maar hoeveel goals hij gemiddeld maakte (behalve dan in z'n laatste jaren toen hij dat kwijt was en achterin speelde)
Ok jij had het dus over rijkaard..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay, misschien was Matthaüs op dat gebied ietsje beter. Hij kon ook beter een ander provoceren. Maar Frank was mooier om naar te kijken. Hij controleerde het middenveld op zo'n simpele manier. Misschien dat hij daarom te vaak over het hoofd word gezien. Het was niet spectaculair genoeg, maar gewoon goed en simpel.
Welke EK finale bedoel je?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:19 schreef tong80 het volgende:
Miste dynamiek ? Kijk even naar z'n doelpunt in de EK finale van 1990.
nou dan zet je 'm toch in jouw team naast der lotharquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:35 schreef tong80 het volgende:
En toch was Frankie beter.
Ja natuurlijk. Maar ik respecteer je keuze. Matthaüs zal ongetwijfeld iets bijzonder hebben gehad, anders wil Maradona niet op je afscheidswedstrijd komen. Mij staat alleen bij dat ik hem bijzonder irritant vond. En dat hij jammer genoeg vaak won.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:32 schreef tordesmonats het volgende:
[..]
Ok jij had het dus over rijkaard..
Roept denk ik alleen weerstand op als je bedenkt dat om je favoriete elftal gevraagd wordt. Als je puur en alleen naar kwaliteiten / prestaties van spelers kijkt, kan denk ik niemand zeggen dat 'der Lothar' niet een van de kandidaten voor zo'n elftal zou zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:09 schreef tordesmonats het volgende:
ja dat roept natuurlijk wat weerstanden op
toch is hij met nedved de beste allround middenvelder die ik gezien heb
Zoals ik al zei hij kon als geen ander mensen provoceren binnen het veld. Daar kunnen Gerets en van Bommel over mee praten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:41 schreef tordesmonats het volgende:
ja ok hij was irritant in het veld
maar daarbuiten viel ie best mee
ja, en na afloop van die wedstrijd was lothar de minzaamheid zelvequote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals ik al zei hij kon als geen ander mensen provoceren binnen het veld. Daar kunnen Gerets en van Bommel over mee praten.
Dus hij heeft ook nog gevoel voor humor? Een unieke Duitser dus, blijkt achteraf.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:50 schreef tordesmonats het volgende:
[..]
ja, en na afloop van die wedstrijd was lothar de minzaamheid zelve
en toen het licht tijdens een studio sport-interview met hem wegviel in de catacomben van het psv-stadion had ie nog een vrij goede opmerking over philips en gloeilampen
ik wist niet dat Piet Keizer ook kon keepen als linksbuiten?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:39 schreef Yestuuur het volgende:
Doel: Piet 'de Kolos van Oss' 'De beer van de meer' de Eick van maasdijk' Keizer
toen ik nog op de basisschool zat wou iedereen in de pauze overmars zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 02:07 schreef Yestuuur het volgende:
ow Overmars is natuurlijk koning ja![]()
Jeugdhelden, niks mis meequote:Op woensdag 26 september 2007 02:21 schreef pfaf het volgende:
Ok, ik zal Folkert Velten overwegen...
van Beveren niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 02:38 schreef tong80 het volgende:
Ok zal ik e en elftal met vergeten verloren miskende helden posten
Gert Bals
Wim Suurbier, Theo Laseroms, Pleun Strik, Gerard Aichorn
Houseman, Le Tissier, Schuster
Brokamp, Velten, Vander Kuijlen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef Elftalleider het volgende:
Deze moet het ook goed kunnen doen
Yeahinho
Vaduz TerroRobbie Digger
F1Bas Methodmich Dennus-F HPayne
Tong80 Elftalleider Deejaylethal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wissels voor dit legendarische elftal mogen zich aanmelden natuurlijk
12 Tommeke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef Elftalleider het volgende:
Deze moet het ook goed kunnen doen
Yeahinho
Vaduz TerroRobbie Digger
F1Bas Methodmich Dennus-F HPayne
Tong80 Elftalleider Deejaylethal
Ja natuurlijk wie moet dan die steekpasjes op mij gevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik sta toch wel met de punt naar voren mag ik hopen?
Kun je dat nog tong of moeten we een rollator voor je bestellenquote:
Dus je doet echt alles uit stand tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten me niet de diepte insturen Mike
Zullen de Bommelse vrouwen blij mee zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:37 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Dus je doet echt alles uit stand tegenwoordig ?![]()
Wie zei je ??!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zullen de Bommelse vrouwen blij mee zijn.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
Vertel Elftalleider niks over vrouwen
1 2 3 4 5 6 | -Baresi-Rijkaard-Maldini-F. de Boer- --------------Redondo--------------- ------------------------------------ -Figo----------Zidane---------Henry- --------Bergkamp---Van Basten------- |
Ik voorzie hier wat defensieve problemenquote:Op woensdag 26 september 2007 02:57 schreef pfaf het volgende:
Basiself
-----------------------Van Breukelen---------------------------
----------------------------------------------------------------------
-Zanetti----F. Cannavaro---Beguiristain---Donadoni-
-----------------------Redondo (c)------------------------------
-----Overmars-----------------------------Stoichkov---------
----------------------------Ortega--------------------------------
--------------Van Basten------Maradona--------------------
Idem hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Aller tijden is heel moeilijk, ik heb een elftal samengesteld van spelers die ik bewust heb meegemaakt:
quote:Op woensdag 26 september 2007 02:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
toen ik nog op de basisschool zat wou iedereen in de pauze overmars zijn
ik niet, ik wou van Oostrum zijn
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik voorzie hier wat defensieve problemen![]()
Het middenveld zal niet al te driftig meeverdedigen, Donadoni zal zo balen van zn linksback plaats dat ie alleen maar opkomt en Beguiristain was in mijn herinnering geen stopper maar een linksbuiten![]()
Ja sorry moest iemand kiezen maar er kan gewisseld worden hoor, weet je nog een goede sluitpost ?, dan sturen we tong wel naar de bank toequote:
Moeten we toch gaan kijken hoe we dat oplossen zullen we mich opperen om op de bank te gaan zittenquote:
Hoe lang wil je van tong80 blijven genieten op die positie ??quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:38 schreef Branieschopper het volgende:
----------------- Yestuuur ----------------------
Guiduuuuw ----------- Zrtlrnc -------- Schildpadje
--------- Remlof ------- Tong80 -----------
B.R.Oekhorst ------- Fransbreda --------- Consigliere
-------- De_Ananas --------- Branieschopper-------
![]()
En wie moet tong dan aanspelen? Ben volgens mij één van de weinige spelers in dat team die hem af en toe een beetje begrijpt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:27 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Moeten we toch gaan kijken hoe we dat oplossen zullen we mich opperen om op de bank te gaan zitten![]()
Die tijd heb je gehad tong, de explosiviteit is helemaal verdwenen bij jequote:
Ja dat is ook weer zo maar tommeke wil ook spelen en aangezien er hier maar weinig uit ons favo team posten zullen we toch moeten wisselen, zodat tommeke kan spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
En wie moet tong dan aanspelen? Ben volgens mij één van de weinige spelers in dat team die hem af en toe een beetje begrijpt.
Wil je dan niet onze JAAP zijn !!!?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ik trek me terug wegens te weinig vertrouwen van de leiding.
Dat scheelt jullie veel drankjes en minstens 20 doelpunten per seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |