quote:Op woensdag 26 september 2007 02:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
toen ik nog op de basisschool zat wou iedereen in de pauze overmars zijn
ik niet, ik wou van Oostrum zijn
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik voorzie hier wat defensieve problemen![]()
Het middenveld zal niet al te driftig meeverdedigen, Donadoni zal zo balen van zn linksback plaats dat ie alleen maar opkomt en Beguiristain was in mijn herinnering geen stopper maar een linksbuiten![]()
Ja sorry moest iemand kiezen maar er kan gewisseld worden hoor, weet je nog een goede sluitpost ?, dan sturen we tong wel naar de bank toequote:
Moeten we toch gaan kijken hoe we dat oplossen zullen we mich opperen om op de bank te gaan zittenquote:
Hoe lang wil je van tong80 blijven genieten op die positie ??quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:38 schreef Branieschopper het volgende:
----------------- Yestuuur ----------------------
Guiduuuuw ----------- Zrtlrnc -------- Schildpadje
--------- Remlof ------- Tong80 -----------
B.R.Oekhorst ------- Fransbreda --------- Consigliere
-------- De_Ananas --------- Branieschopper-------
![]()
En wie moet tong dan aanspelen? Ben volgens mij één van de weinige spelers in dat team die hem af en toe een beetje begrijpt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:27 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Moeten we toch gaan kijken hoe we dat oplossen zullen we mich opperen om op de bank te gaan zitten![]()
Die tijd heb je gehad tong, de explosiviteit is helemaal verdwenen bij jequote:
Ja dat is ook weer zo maar tommeke wil ook spelen en aangezien er hier maar weinig uit ons favo team posten zullen we toch moeten wisselen, zodat tommeke kan spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
En wie moet tong dan aanspelen? Ben volgens mij één van de weinige spelers in dat team die hem af en toe een beetje begrijpt.
Wil je dan niet onze JAAP zijn !!!?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ik trek me terug wegens te weinig vertrouwen van de leiding.
Dat scheelt jullie veel drankjes en minstens 20 doelpunten per seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |