En ze heeft nog gelijk ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:40 schreef dunn0w het volgende:
Charlie [ tegen Nick ] : Je bent mooi... Je bent een echte man.. Milan was nog 'zo'n jongentje'!
Tuurlijk heeft ze gelijk.... Milan is nou niet een 'echte vent', whatever that may be..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
En ze heeft nog gelijk ook.
Martine kent duidelijk de geschiedenis van Ludo Sanders nog niet, ik zou als ik haar was niet meer rustig over straat durven lopen.
En Ray is irritant.
Ik moest ook lachen toen ik die naam noemdequote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Graspol B.V.
Cker leuke afleveringen... waarschijnlijk schorren ze bijdeze de kijkcijfers weer omhoog?!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik heb hem niet gemist, aflevering was alweer goed.
Drie leuke op een rij.
Ja ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat Martine er nog lang bij zal blijven
Yasmin is niet echt evil natuurlijk... maar is idd leuk zo.quote:Hoop ook dat Yasmin en Isabella evil blijven, is een stuk leuker zo.
Ja best wel irriterend ja.quote:Ray is echt strontvervelend, meneer de bodyguard.
Mwah... was me niet echt opgevallen dat ze het slecht deed.quote:Ik snap niet dat Valerie, terwijl ze best goed acteert, zo slecht kan huilen.
Mwah, ze is iig niet zo'n tuthola als Charlie, Yasmin zorgt tenminste voor wat echte actiequote:Op woensdag 19 mei 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
Yasmin is niet echt evil natuurlijk... maar is idd leuk zo.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ze is iig niet zo'n tuthola als Charlie, Yasmin zorgt tenminste voor wat echte actie.
Ja, het zat altijd boven de 2 miljoen...zal komen door dequote:Op woensdag 19 mei 2004 20:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Best vreemd... daling van 25% ... 'vroeger' keken er toch altijd meer dan 2 miljoen mensen naar GTST.. zou het aan het weer liggen.
Ik ben iig blij dat het hele gebeuren om Sil eindelijk afgelopen is!!! Alleen nu begint dat gedoe van Charlie, Valerie en Barbara alweerquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, het zat altijd boven de 2 miljoen...zal komen door de-verhaallijnen begint dit jaar...ik denk dat het komende weken wel weer toe zal nemen..
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:03 schreef Noa-lynn het volgende:
GTST #60: The Father, The Son and The Holy Bodyguard
Die moet het echt worden!!!!!!!!!!!
kan deze vraag niet bij de FAQ ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:05 schreef janimie het volgende:
wanneer is de zomerstop ?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:08 schreef BVO het volgende:
Is Dizer al klaar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |