Elke ochtend?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Deetch het volgende:
Koop een stropdas in een kledingzaak (let op dus niet in een kledingwinkel zoals de V&D of Henniz) en vraag de verkoper of hij hem voor je wil strikken.
Meuh, nou weet ik zelfs niet meer hoe je een stropdas moet knopenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
eerste knoop zit erin
lange flap bovenlangs achterlangs doorhalen
om de knoop heen en bovenlangs halen
via de boven kant naar beneden tussensteken
klaar
meer kan ik er ook niet van maken, gewoon even oefenen. zelfs ik kan het.
bedankt voor je url deze site is meesterlijk ik snap het nu meteen echt bedankt van die andere sites snapte ik geen ene fuck vanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Chillmeister het volgende:
www.ties.net
een duidelijkere url kan be niet bedenken
Dat hangt natuurlijk vd das af, als je een sevenfold das draagt is het vaak de enige knoop die kan. Let er wel op bij deze knoop dat er een lekkere knik in zit; die asymmetrie vind ik juist het mooie van deze knoopquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
Windsor (de hele) wordt al snel zo'n belachelijk groteske knoop...
4 in a hand is het populairst, (want het makkelijkst) maar een heel klein knoopje...
dus je wilt zeggen dat het per stropdas verschillend isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:46 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk vd das af, als je een sevenfold das draagt is het vaak de enige knoop die kan. Let er wel op bij deze knoop dat er een lekkere knik in zit; die asymmetrie vind ik juist het mooie van deze knoop
4 in a hand komt overigens van de leidsels van de paarde koetsier (wordt dus ook wel de koetsiersknoop genoemd): hij werd scheef getrikt om te voorkomen dat de das vd koetsier in zijn gezicht zou waaien (althans: da's mijn lezing vh verhaal - er zullen ongetwijfeld andere verhalen de ronde doen)
via die site heb ik het ook moeten leren.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
bedankt voor je url deze site is meesterlijk ik snap het nu meteen echt bedankt van die andere sites snapte ik geen ene fuck van
Als je slim bent laat je de knoop erin...en trek je hem wat losser en haal je hem over je hoofd heenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef kasper het volgende:
[..]
Elke ochtend?
Het is nog erger: het hangt ook nog eens af van de boord van je shirt. Bij widespread gebruik je een vollere knoop dan bij narrow-point of tabboord. Een fraaie 'sprezzature' is een hele opgave!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat het per stropdas verschillend isdas mooi zeg, dus moet ik uitzoeken welke wel bij me stropdas kan/past?
Funest voor je mooie zijde das.... niets slim dusquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Als je slim bent laat je de knoop erin...en trek je hem wat losser en haal je hem over je hoofd heen![]()
Dat zal; dan een zgn tabboord zijn (tab with pin). Erg Amerikaans en iha geen fraaie dasdracht......quote:Op maandag 17 mei 2004 11:22 schreef Elegy het volgende:
Is er iemand die weet hoe de Merovingian uit Matrix 2 zijn das heeft gestrikt? Er zit ook een speldje in.
Het lijkt wel alsof het gewikkeld is
/edit: Dit is het enige plaatje wat ik kon vinden..nogal onduidelijk
[afbeelding]
Dat kreeg ik vroeger ook altijd te horen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:55 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Wanneer je er flink aan trekt laat ie meteen los.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |